quote:
Niet? Narcisten trekken zich niks aan van mensen op het FOK!forum en ervaren nooit onzekerheid. Terwijl dat een heel gezonde emotie is.quote:
"Hij weer"quote:
Oh maar ik onderdruk sws al mijn emoties met drank en drugsquote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet? Narcisten trekken zich niks aan van mensen op het FOK!forum en ervaren nooit onzekerheid. Terwijl dat een heel gezonde emotie is.
edit: Dus vandaar: niks 'onzekerheid'
Na-aperquote:Op zondag 23 juni 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maar ik onderdruk sws al mijn emoties met drank en drugs
Nee, deed dat al toen het nog niet mainstream was en jij nog op de basisschool zatquote:
Ja. [april 2012]quote:
Dude, je bent even oud (als ik me niet vergis)quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, deed dat al toen het nog niet mainstream was en jij nog op de basisschool zat
laat mij het maar doenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gvd, zit een graatje vast rond m'n hoektand, krijg 'm niet weg.
Negerhoektanden zijn kk groot heb ik gehoord?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgende keer mbhhh zich zelf laten wassen voor je downunder gaat vriendquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?quote:
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerdquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Negerhoektanden zijn kk groot heb ik gehoord?
M'n post zit je nog steeds dwars, is het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgende keer mbhhh zich zelf laten wassen voor je downunder gaat vriend
YES GELUKTquote:
Pics?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat laat ik andere bepalen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?
[..]
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerd
[..]
M'n post zit je nog steeds dwars, is het niet?
[..]
YES GELUKT.
Flossinnn'.
Ja, want ik zeg dit soort dingen alleen na dat soort posts van jouquote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?
[..]
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerd
[..]
M'n post zit je nog steeds dwars, is het niet?
[..]
YES GELUKT.
Flossinnn'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |