SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je geeft een vaag iets aan waar niemand iets mee kan. Wat verwacht je dan? Dat we een pasklaar antwoord hebben?![]()
Nee, maar wellicht had een van jullie soortgelijke ervaringen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je geeft een vaag iets aan waar niemand iets mee kan. Wat verwacht je dan? Dat we een pasklaar antwoord hebben?
Achja als niemand 't weet kan het waarschijnlijk ook geen serieus probleem zijn denk ik.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Impingement zou een felle pijn geven en problemen veroorzaken tijdens bovenhandse activiteiten (60 tot 120 graden). Het is dus een rek pijn. Wat je misschien kan doen zijn shoulder dislocators voor de squats om het te rekken. Daarnaast de squats blijven uitvoeren. Die rekken de spier ook gelijk extra. Mocht het erger worden neem dan contact op met een fysiotherapeut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
impingement?
Dat lijkt me sterk. Denk niet dat hij zo zwaar lift dat dat aan de hand kan zijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Die logica....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht heeft een van jullie soortgelijke ervaringen?
Achja als niemand 't weet kan het waarschijnlijk ook geen serieus probleem zijn denk ik.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanks voor het openen SnakeyJe hebt voor 100 EUR aan supplementen gekocht voordat je ook maar begon met fatsoenlijk trainen....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Luister, ik ben niet iemand die zich aanstelt, dat kan ik je garanderen.
Elke potentiele mug projecteer je als een olifant.
Focus je op de grote zaken.Confidence through competence![]()
Nou nee. Het kan best iets serieus zijn, maar als je zo'n vage beschrijving geeft kan iedereen alleen maar raden naar wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht had een van jullie soortgelijke ervaringen?
Achja als niemand 't weet kan het waarschijnlijk ook geen serieus probleem zijn denk ik.![]()
Okey ik zal de komende tijd gewoon doorgaan met squats, misschien gaat het vanzelf overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Impingement zou een felle pijn geven en problemen veroorzaken tijdens bovenhandse activiteiten (60 tot 120 graden). Het is dus een rek pijn. Wat je misschien kan doen zijn shoulder dislocators voor de squats om het te rekken. Daarnaast de squats blijven uitvoeren. Die rekken de spier ook gelijk extra. Mocht het erger worden neem dan contact op met een fysiotherapeut.![]()
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik denk dat het een form fout is. Post een video van je squat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey ik zal de komende tijd gewoon doorgaan met squats, misschien gaat het vanzelf over![]()
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Voer dan eerst shoulder dislocations uit voor je gaat squatten. Dit kan de spier die de rek pijn veroorzaakt wat oprekken. Als je vervolgens gaat squatten moet de rekpijn minder zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey ik zal de komende tijd gewoon doorgaan met squats, misschien gaat het vanzelf over![]()
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het ding is, je hebt pijn en je hebt pijn. Ik heb verschillende pijntjes, de ene neem ik serieus, de andere negeer ik omdat ik weet dat het niks is. Dat is uiteraard een kwestie van tijd om het verschil te leren kennen. Maar als je een n00b bent ken je dat verschil niet en je wil jezelf niet voor weet ik hoe lang blesseren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.
Vraag dus wat advies van iemand in de gym, als je die hebt.![]()
we hebben allemaal constant pijntjes, ligt eraan hoe serieus het je wilt nemen, bb zonder pijntjes bestaat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.![]()
*zoekt shoulder dislocations op op youtubequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voer dan eerst shoulder dislocations uit voor je gaat squatten. Dit kan de spier die de rek pijn veroorzaakt wat oprekken. Als je vervolgens gaat squatten moet de rekpijn minder zijn.
Hmm het klinkt raar maar ik heb voor de gym op de hoek gekozen, opzich niks mis mee maar er zitten vrijwel alleen maar vrouwen die gewicht willen verliezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het ding is, je hebt pijn en je hebt pijn. Ik heb verschillende pijntjes, de ene neem ik serieus, de andere negeer ik omdat ik weet dat het niks is. Dat is uiteraard een kwestie van tijd om het verschil te leren kennen. Maar als je een n00b bent ken je dat verschil niet en je wil jezelf niet voor weet ik hoe lang blesseren.
Vraag dus wat advies van iemand in de gym, als je die hebt.![]()
Paar mannen, maar meer van die voetballers die non stop hun evenwicht etc. oefenen. Iemand die hiervan verstand zou hebben in de gym zou ik zo niet 123 kunnen bedenken, vandaar dat ik dacht het maar eens hier te vragen
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Maar je wil wel graag zo veel mogelijk pijntjes vermijden of verhelpen. Mensen mogen gerust vragen stellen hier over klachten wat mij betreft. Het probleem met Susteren is dat hij het verschil tussen bro-science en legit bronnen nog niet weet en kennis mist.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we hebben allemaal constant pijntjes, ligt eraan hoe serieus het je wilt nemen, bb zonder pijntjes bestaat niet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Klopt, een tijd geleden geloofde ik zelfs nog beschrijvingen van supplementen alsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het probleem met Susteren is dat hij het verschil tussen bro-science en legit bronnen nog niet weet en kennis mist.quote:300% meer spiergroei in 1 week
ultieme pump
krijg binnen 2 weken tot 3 kilo droge spiermassa![]()
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Bij de front squat hoort de barbell toch vervelend tegen de keel aan te drukken? Vandaag met 50kg gedaan wordt een stuk flexibeler.
En bij de clean ben ik te traag met het naar voren brengen van de ellebogen waardoor ik de barbell vol op de polsen vang of op mijn sleutelbenen kletterd:/.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Bij zowel de front squat en clean moet de stang op de voorste schouderkop komen. Dus de spiermassa die zich vormt als je de arm naar voren omhoog heft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef esv7 het volgende:
Bij de front squat hoort de barbell toch vervelend tegen de keel aan te drukken? Vandaag met 50kg gedaan wordt een stuk flexibeler.
En bij de clean ben ik te traag met het naar voren brengen van de ellebogen waardoor ik de barbell vol op de polsen vang of op mijn sleutelbenen kletterd:/.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik denk dat dat vrij normaal is, ben mijzelf wel redelijk goed in gaan lezen maar je kan niet gelijk alles weten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Klopt, een tijd geleden geloofde ik zelfs nog beschrijvingen van supplementen als
[..]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
In de kuil tussen je bicep en schouder zegmaar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij zowel de front squat en clean moet de stang op de voorste schouderkop komen. Dus de spiermassa die zich vormt als je de arm naar voren omhoog heft.
En sorry voor de dubbelpost maar multiquoten is echt een gekut op je mobiel?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Niet in de kuil, hierop kan je het wel mooi zien dat hij hem op de schouderkop legt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:35 schreef esv7 het volgende:
[..]
In de kuil tussen je bicep en schouder zegmaar?
En sorry voor de dubbelpost maar multiquoten is echt een gekut op je mobiel?
I.p.v. er achter en tegen de keel wat dus niet moet:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij zowel de front squat en clean moet de stang op de voorste schouderkop komen. Dus de spiermassa die zich vormt als je de arm naar voren omhoog heft.![]()
welke wijsheid?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Oké dankjewel, had hem iets verder naar achter op de schouder liggen waardoor die tegen mijn keel drukte. Had ook een rood hoofd niet normaal met maar 40kg...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Niet in de kuil, hierop kan je het wel mooi zien dat hij hem op de schouderkop legt.
I.p.v. er achter en tegen de keel wat dus niet moet:
[ afbeelding ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
dat lijkt me niks, als er niemand anders met jouw visie traint, hoe lang is het contract? ik zou nl op zoek gaan naar een betere gym.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
*zoekt shoulder dislocations op op youtube
[..]
Hmm het klinkt raar maar ik heb voor de gym op de hoek gekozen, opzich niks mis mee maar er zitten vrijwel alleen maar vrouwen die gewicht willen verliezen![]()
Paar mannen, maar meer van die voetballers die non stop hun evenwicht etc. oefenen. Iemand die hiervan verstand zou hebben in de gym zou ik zo niet 123 kunnen bedenken, vandaar dat ik dacht het maar eens hier te vragen![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt me niks, als er niemand anders met jouw visie traint, hoe lang is het contract? ik zou nl op zoek gaan naar een betere gym.Je traint toch voor jezelf, niet omdat mensen je visie delen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een jaar, was bovendien een van de goedkoopste gyms in een straal van 15 km, dus keus was snel gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt me niks, als er niemand anders met jouw visie traint, hoe lang is het contract? ik zou nl op zoek gaan naar een betere gym.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
denk dat je te gespannen squat. Probeer is een lege bar en laat hem losjes op jetraps liggen. highbar dus. Knijp absoluut niet in de barbell. Sterker nog eigenlijk kan je je polsen rustig op de bar laten rusten. Je armen kunnen bij een backsquat ontspannen blijven mits je form goed is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een jaar, was bovendien een van de goedkoopste gyms in een straal van 15 km, dus keus was snel gemaakt.![]()
Daar zeg je me wat, ik heb de barbell wel altijd strak vastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
denk dat je te gespannen squat. Probeer is een lege bar en laat hem losjes op jetraps liggen. highbar dus. Knijp absoluut niet in de barbell. Sterker nog eigenlijk kan je je polsen rustig op de bar laten rusten. Je armen kunnen bij een backsquat ontspannen blijven mits je form goed is.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
klopt, alleen als de rest alleen maar wat fitness doet en geen bb, motiveert dat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Je traint toch voor jezelf, niet omdat mensen je visie delen?
![]()
Kijk naar jezelf, en niet naar anderen punt. Als anderen mij moeten motiveren... nah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, alleen als de rest alleen maar wat fitness doet en geen bb, motiveert dat niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je een foto kunt maken van je triceps training, kun je ook een filmpje maken van je squat. We kunnen wel een halve topic verder speculeren, maar daar schieten zowel jij als wij geen biet mee op
Confidence through competence![]()
Ik vind het juist wel motiverend om zowat de enige te zijn die serieus krachttraining probeert te doen. Vroeger toen ik nog totaal niet wist wat ik deed en bij de ijshockeyclub in de buurt fitnesste zag ik allemaal sterke gespierde mannen die veel zwaardere dingen deden dan ik, en dan dacht ik soms waarom doe ik dit nogquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, en niet naar anderen punt. Als anderen mij moeten motiveren... nah.
Ja klopt, zal maandag eens een vidje schieten (als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als je een foto kunt maken van je triceps training, kun je ook een filmpje maken van je squat. We kunnen wel een halve topic verder speculeren, maar daar schieten zowel jij als wij geen biet mee op)
Ik heb anderen niet nodig voor motivatie, kijk bijna altijd wel uit naar een training(helemaal na een dag school). Maar als ik een vriend een pr op de deadlift zie zetten ofzo motiveerd dat mij echt wel. En als ik een filmpje van Klokov of van California Strength zie krijg ik wel zin om de clean te oefenen, en van een Kai Green vid weer om ziek mijn benen te trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, en niet naar anderen punt. Als anderen mij moeten motiveren... nah.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
jij snapt het, slacker niet echtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel motiverend om zowat de enige te zijn die serieus krachttraining probeert te doen. Vroeger toen ik nog totaal niet wist wat ik deed en bij de ijshockeyclub in de buurt fitnesste zag ik allemaal sterke gespierde mannen die veel zwaardere dingen deden dan ik, en dan dacht ik soms waarom doe ik dit nog![]()
Ik heb het met een vriendin op FB altijd over onze PR's. Daar heb ik geen mensen in mijn gym voor nodig. Maar wat THEFXR zegt dat je weg moet bij een gym omdat er geen mensen zijn met dezelfde *visie* is bullcrap.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik heb anderen niet nodig voor motivatie, kijk bijna altijd wel uit naar een training(helemaal na een dag school). Maar als ik een vriend een pr op de deadlift zie zetten ofzo motiveerd dat mij echt wel. En als ik een filmpje van Klokov of van California Strength zie krijg ik wel zin om de clean te oefenen, en van een Kai Green vid weer om ziek mijn benen te trainen.
@THEFXR right.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Anders waren er ook geen muscle beach of golds gym onstaan, volgens jouw visie en het noemen van FB slaat nergens op, aangezien FB een tijdelijk trend is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb het met een vriendin op FB altijd over onze PR's. Daar heb ik geen mensen in mijn gym voor nodig. Maar wat THEFXR zegt dat je weg moet bij een gym omdat er geen mensen zijn met dezelfde *visie* is bullcrap.
@THEFXR right.
ik kan er verder niks aan doen dat je het niet snapt, anderen snappen mijn post iig wel.![]()
Ik snap wat je zegt, maar ik vind het onzin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Anders waren er ook geen muscle beach of golds gym onstaan, volgens jouw visie en het noemen van FB slaat nergens op, aangezien FB een tijdelijk trend is.
ik kan er verder niks aan doen dat je het niet snapt, anderen snappen mijn post iig wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niet te druk een vriendelijke sfeer en een squatrek. Meer is niet nodig. Hardcore gyms vind ik niet echt prettig. Ik ga van andere mensen niet harder trainen. Want ik train altijd maximaal![]()
![]()
nee, dat snap je niet, want het is geen onzin, Susteren noemt duidelijk op dat de mensen in zijn gym niet echt aan BB doen. Dat motiveert gewoon niet en waarom zou jij geven wat voor pr's je vriendin heeft? je kijkt toch alleen naar jezelf en niet naar anderen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik vind het onzin.
met jezelf tegenspreken kom je helemaal nergens in deze discussie.![]()
Ik mis bij mijn sportschool een platform, das verder gelijk het enigste wat ik mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef Mithras82 het volgende:
Niet te druk een vriendelijke sfeer en een squatrek. Meer is niet nodig. Hardcore gyms vind ik niet echt prettig. Ik ga van andere mensen niet harder trainen. Want ik train altijd maximaalNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat snap je niet, want het is geen onzin, Susteren noemt duidelijk op dat de mensen in zijn gym niet echt aan BB doen. Dat motiveert gewoon niet en waarom zou jij geven wat voor pr's je vriendin heeft? je kijkt toch alleen naar jezelf en niet naar anderen.
met jezelf tegenspreken kom je helemaal nergens in deze discussie.![]()
Denk dat er weinig mensen zijn die denken "hey, wat een brede gast, nu ga ik ook extra hard trainen". Motivatie komt imo uit jezelf.
Het zou verder veel mensen goed doen om juist minder op anderen te letten in hun sportschool dan juist de focus te leggen op wat anderen doen.![]()
als beginneling heb je daar niks aan, levert je alleen maar blessures op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:40 schreef Asgard het volgende:
[..]![]()
Denk dat er weinig mensen zijn die denken "hey, wat een brede gast, nu ga ik ook extra hard trainen". Motivatie komt imo uit jezelf.
Het zou verder veel mensen goed doen om juist minder op anderen te letten in hun sportschool dan juist de focus te leggen op wat anderen doen.![]()
Ik zeg dat ik geen mensen in mijn gym hoef te hebben om mij te motiveren, jij zegt dat zoiets noodzakelijk is. Dat vind ik onzin. Ik train samen met wielrenners, basketballers, hardlopers, beachboys, bb-achtige gasten, MMA'ers, echt van alles. Dat maakt het voor mij interessant, maar het motiveert me niet. Ik vind het niet erg om een praatje te maken, een discussie over oefeningen te hebben, het is leuk om te weten hoe anderen trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef THEFXR het volgende:
nee, dat snap je niet, want het is geen onzin, Susteren noemt duidelijk op dat de mensen in zijn gym niet echt aan BB doen. Dat motiveert gewoon niet en waarom zou jij geven wat voor pr's je vriendin heeft? je kijkt toch alleen naar jezelf en niet naar anderen.
met jezelf tegenspreken kom je helemaal nergens in deze discussie.
Ik kijk ook alleen naar mezelf en niet naar anderen. Ik ben volgens mij uitgelachen een tijdje geleden toen ik met een lege bar aan het deadliften was. Do I care? Nee. Ik train met mijn doelen, wat anderen doen zal me verder worst wezen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Squatrek is er niet helaasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef Mithras82 het volgende:
Niet te druk een vriendelijke sfeer en een squatrek. Meer is niet nodig. Hardcore gyms vind ik niet echt prettig. Ik ga van andere mensen niet harder trainen. Want ik train altijd maximaal
Check de eerste regel vd OP trouwens. Nuff said
Wel een powerrack? Dat is wel een reden om op te bokken, geen rack hebben.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat idee had ik dus al, maar jij vond steeds van niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wel een powerrack? Dqt is wel een reden om op te bokken.![]()
Ow! Je bedoelde een power danwel squatrack. Dat had mijn glazen bol moeten weten...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat idee had ik dus al, maar jij vond steeds van niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat is de ervaring, je hebt toch gelezen hoe hij zijn gym gasten beschreef en hoe hij de dichtsbijzijnde gym had uitgekozen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow! Je bedoelde een power danwel squatrack. Dat had mijn glazen bol moeten weten...![]()
Ik heb de goedkoopste gepakt met de ruimste openingstijden. Tokkievolk die hun spullen niet opruimen. Maar wel een rack. Mijn ervaring is anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is de ervaring, je hebt toch gelezen hoe hij zijn gym gasten beschreef en hoe hij de dichtsbijzijnde gym had uitgekozen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
niet eerst even een proeftraining?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste gepakt met de ruimste openingstijden. Tokkievolk die hun spullen niet opruimen. Maar wel een rack. Mijn ervaring is anders.![]()
Heb vandaag de ZMA van B&F binnengekregen.
Staat het woord Anabolic op en de pillen hebben een vage kleur en als je dan al vriendinnen hebt die denken dat je aan de anabolen zit omdat je creatine gebruikt![]()
![]()
Ook met een kloon kan je dit vast wel vinden. ONZ / [DE GYM #104] Disciplinequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:16 schreef Spieren het volgende:
Staat het woord Anabolic op en de pillen hebben een vage kleur en als je dan al vriendinnen hebt die denken dat je aan de anabolen zit omdat je creatine gebruikt![]()
hou op, hebben we dat geklaag daar weer terug.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook met een kloon kan je dit vast wel vinden. ONZ / [DE GYM #104] Discipline![]()
![]()
En daar zit je nog een jaar aan vast? Lekker dan. Je gaat heel snel spijt krijgen van het zomaar kiezen voor de goedkoopste.quote:![]()
![]()
ik heb die fout ook gemaakt, nu squat ik in een zelfgemaakt rekje. Maar ja.. Verder op zich wel fijne gymquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:46 schreef Nic1 het volgende:
[..]
En daar zit je nog een jaar aan vast? Lekker dan. Je gaat heel snel spijt krijgen van het zomaar kiezen voor de goedkoopste.![]()
Geen squatrack <-> fijne gymquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb die fout ook gemaakt, nu squat ik in een zelfgemaakt rekje. Maar ja.. Verder op zich wel fijne gym
contradictio in terminisThis isn't even my final form.![]()
Nopequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wel een powerrack? Dat is wel een reden om op te bokken, geen rack hebben.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Post hier een korte review over een tijd als je wiltquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:16 schreef Spieren het volgende:
Staat het woord Anabolic op en de pillen hebben een vage kleur en als je dan al vriendinnen hebt die denken dat je aan de anabolen zit omdat je creatine gebruikt
Dit was de enige, in nieuwstadt is er ook een maar das 25 min fietsen waardoor ik warsch maar 2/3x per week kanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:46 schreef Nic1 het volgende:
[..]
En daar zit je nog een jaar aan vast? Lekker dan. Je gaat heel snel spijt krijgen van het zomaar kiezen voor de goedkoopste.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Zit op mob in de trein ghehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:57 schreef seto het volgende:
CarbonC is de enige die meerdere posts achter elkaar mag zetten.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Heb je de beste man niet begrepen? Dan FOK! je maar niet in de trein.quote:This isn't even my final form.![]()
Altijd lekker een wake up call
Al een hele tijd niet gesquat ivm het in season zijn etc etc
Faalde even op mn 3e rep van mn laatste set (ging ook voor 3)
Lekker is dat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
40kg gecleaned, het begint te komen denk ik qua vorm.
Overigens flink te trillen in het begin door extra pwo en een dexaprine maar wel hard gegaan.
#dagboekpostsinonzikweethetfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dexa +pwo = overkill :pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef Beach het volgende:
40kg gecleaned, het begint te komen denk ik qua vorm.
Overigens flink te trillen in het begin door extra pwo en een dexaprine maar wel hard gegaan.
#dagboekpostsinonzikweethet![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)drukken/m1nzh9rfqr4j
De 91-jarige Sy Perlis heeft het wereldrecord bankdrukken verbeterd in de categorie 'negentig jaar en ouder'. Perlis wist 85 kilo omhoog te krijgen. Het vorige record stond op 61 kilo.
Supervet ;d![]()
Damn, zo weinig? inb4 "doe het maar na", maar je zou verwachten dat er sterkere 90+ers rondlopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef Atemno het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)drukken/m1nzh9rfqr4j
De 91-jarige Sy Perlis heeft het wereldrecord bankdrukken verbeterd in de categorie 'negentig jaar en ouder'. Perlis wist 85 kilo omhoog te krijgen. Het vorige record stond op 61 kilo.
Supervet ;d
Wil niet oud worden.
This isn't even my final form.![]()
HIj bencht meer dat de gemiddelde poster hier geloof ik. En 90 jaar, wat er dan allemaal al met je lichaam is gebeurd, dan is het best knap.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Damn, zo weinig? inb4 "doe het maar na", maar je zou verwachten dat er sterkere 90+ers rondlopen.
Wil niet oud worden.![]()
Dat snap ik, ik zeg niet dat het niet knap is, maar zoals ik al zei: je zou denken dat het record iets hoger ligt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:21 schreef Atemno het volgende:
[..]
HIj bencht meer dat de gemiddelde poster hier geloof ik. En 90 jaar, wat er dan allemaal al met je lichaam is gebeurd, dan is het best knap.
Het is gewoon confronterend om te zien hoe het lichaam vergaat na een bepaalde leeftijd.This isn't even my final form.![]()
Ja dat is ook zeker waar inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik zeg niet dat het niet knap is, maar zoals ik al zei: je zou denken dat het record iets hoger ligt.
Het is gewoon confronterend om te zien hoe het lichaam vergaat na een bepaalde leeftijd.![]()
Hey menschen!
Nieuw filmpje, eerder dan beloofd.
volgende is dan benen en deadlift, maar die duurt nog ff hoor![]()
have fun![]()
![]()
![]()
Het commentaar is wat zacht, kan je dat nog opschroeven? voor de rest nice filmpiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
![]()
thanx, nee dat kan niet. Athans, misschien in yt zelf, maar dat zal het zelfde woorden als harder zetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het commentaar is wat zacht, kan je dat nog opschroeven? voor de rest nice filmpie![]()
Shoulder day with Ray! Feest met het bakbeest!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
![]()
![]()
Nice dat je voor de voice-over gegaan bent, maar het geluid moet ietsjes harder ja. Verder nice, mooi ook die neger op het einde.
Keep it up!
If not now, then when.![]()
Die pijn in je schouders tijdens de shoulder press kan misschien een impingement zijn. Ik hoop het niet natuurlijk.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
![]()
![]()
Haha, aahh, das een heel aardige gast. Is ook serieus bezig. Volgende keer zegt i meer lolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shoulder day with Ray! Feest met het bakbeest!![]()
![]()
Nice dat je voor de voice-over gegaan bent, maar het geluid moet ietsjes harder ja. Verder nice, mooi ook die neger op het einde.
Keep it up!![]()
Ja, heb ik al eerder gehad, impingelementje, maar dit is gelukkig niet zo hevig als toen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die pijn in je schouders tijdens de shoulder press kan misschien een impingement zijn. Ik hoop het niet natuurlijk.
Zal die schouderflex oefeningen weer eens oppakken.
Volgende keer zal ik voiceover maar beter inspreken idd.![]()
Geweldig man hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
![]()
![]()
![]()
Magnesiumbal of -blok? Bal lijkt me fijner om tussen je palmen te wrijven.
edit: wat een vraag ook. In de zelfde categorie als welke smaak whey hebben jullie.
[ Bericht 56% gewijzigd door Levolution op 22-06-2013 18:38:54 ]This isn't even my final form.![]()
Lol.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
edit: wat een vraag ook. In de zelfde categorie als welke smaak whey hebben jullie.
Ik heb een blok, maar uiteindelijk heb je echt maar heel weinig nodig.
Balblijft langer heel lijkt me. Blok breken de hoeken af. Heb het nu in een tupperwaredoosje zitten![]()
Volgens mij voldoet het al om even je vingers in die bak te steken en dan in je handen te wrijven, of niet? Dus ik hoef toch nooit die bal eruit te halen. Maar het afbreek-argument is wel een goede, denk dat ik toch voor de bal ga.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb een blok, maar uiteindelijk heb je echt maar heel weinig nodig.
Balblijft langer heel lijkt me. Blok breken de hoeken af. Heb het nu in een tupperwaredoosje zittenThis isn't even my final form.![]()
Ja idd. Beetje aan je vingers en dan in je handen wrijven is genoegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet het al om even je vingers in die bak te steken en dan in je handen te wrijven, of niet? Dus ik hoef toch nooit die bal eruit te halen. Maar het afbreek-argument is wel een goede, denk dat ik toch voor de bal ga.![]()
Is anders, die bal smaakt echt ruk. Die blokken zijn net schuimpjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
Ik wil er denk ik ook eentje gaan halen, een bal, lijkt me praktischer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb al besteld bij klimwinkel (had ik nog liggen van Yuri), ben benieuwd.
Mijn grip was een stuk beter gisteren trouwens, ik heb zo'n vermoeden dat het door het verhuizen komt, veel moeten tillen en veel in schroevendraaiers en sleuteltangen moeten knijpen.
This isn't even my final form.![]()
One luv bredda. Hoe lang heb je eigenlijk gekuurd en ben je nu gewoon natty bezig?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker man, twee pakken per dag. Niets dikmaker en genoeg energie voor trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik cut vrolijk verder voor die zieke shoulder striations zoals Drinky. (mirin' son)
Mirin pecs bro
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Leuk gedaan hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
![]()
Ben benieuwd naar je volgende video![]()
Zou heel goed kunnen! Ik verhuis als bijbaan, maar de jongens die het full-time doen hebben een grip waar je u tegen zegt!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
Heb al besteld bij klimwinkel (had ik nog liggen van Yuri), ben benieuwd.
Mijn grip was een stuk beter gisteren trouwens, ik heb zo'n vermoeden dat het door het verhuizen komt, veel moeten tillen en veel in schroevendraaiers en sleuteltangen moeten knijpen.![]()
![]()
Hoeveel kg? Ken je trouwens de maastricht Wild Cats? Wil daar misschien proeflesje gaan draaien ergens dit jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef kidkash19 het volgende:
Altijd lekker een wake up call
Al een hele tijd niet gesquat ivm het in season zijn etc etc
Faalde even op mn 3e rep van mn laatste set (ging ook voor 3)
Lekker is dat"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Thanks babes. Ben drie maand on geweest. Creatine.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
One luv bredda. Hoe lang heb je eigenlijk gekuurd en ben je nu gewoon natty bezig?
Mirin pecs bro
Vandaag naar Holi Festival in de Arena. Was toffe shit, sommige mensen shirtloos, zelf shirt aangehouden. Veel borst & schouders erryday, blijft typisch.
Eindelijk een fijne spiegel gevonden. Twee foto's voor Drinky.![]()
Verder: Susteren, voor abs trainen heb ik laatst een soort van hyperextended situps gedaan op het bankje van de glute/ham raises, dus gezicht omhoog op dat ding.Schijf vasthouden voor extra weerstand.
Voelde abs wel goed eigenlijk, en was leuker dan situps of crunches. Ook fijn om helemaal naar onderen te laten zakken, net voor het punt waarop je onderrug gaat protesteren.
Maar die shit lijkt niet nodig te zijn dus, je buikspieren groeien vanzelf wel met je lichaam mee door squats, deadlifts, chinups, (cable) rows etc. Ik denk dat je van teveel ab work een te blokkerige core kan krijgen.
Groepen die daadwerkelijk snel lacken zijn achterkant schouder en kuiten, geef die vanaf het begin genoeg aandacht.![]()
![]()
Nice pics en thx voor de tips!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks babes. Ben drie maand on geweest. Creatine.
Vandaag naar Holi Festival in de Arena. Was toffe shit, sommige mensen shirtloos, zelf shirt aangehouden. Veel borst & schouders erryday, blijft typisch.
Eindelijk een fijne spiegel gevonden. Twee foto's voor Drinky.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder: Susteren, voor abs trainen heb ik laatst een soort van hyperextended situps gedaan op het bankje van de glute/ham raises, dus gezicht omhoog op dat ding.Schijf vasthouden voor extra weerstand.
Voelde abs wel goed eigenlijk, en was leuker dan situps of crunches. Ook fijn om helemaal naar onderen te laten zakken, net voor het punt waarop je onderrug gaat protesteren.
Maar die shit lijkt niet nodig te zijn dus, je buikspieren groeien vanzelf wel met je lichaam mee door squats, deadlifts, chinups, (cable) rows etc. Ik denk dat je van teveel ab work een te blokkerige core kan krijgen.
Groepen die daadwerkelijk snel lacken zijn achterkant schouder en kuiten, geef die vanaf het begin genoeg aandacht.
[ Bericht 1% gewijzigd door Susteren op 23-06-2013 02:41:55 ]Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
vingers van een 30+quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groepen die daadwerkelijk snel lacken zijn achterkant schouder en kuiten, geef die vanaf het begin genoeg aandacht.![]()
![]()
beetje nat geworden.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister klein potje creatine gekocht. Ben benieuwd of ik er iets van merk. Doe geen oplaadfase want dan moet ik het naar het werk meenemen. Dus wordt lange sessie. Zeker op werkdagen ben ik soms erg moe en hopelijk kan ik nu mijn sets beter afmaken op die dagen."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
ZO! Stelletje godenzonen, het is weer tijd me bij jullie te voegen. Na 2 maanden blessure en 2 weken vakantie ben ik helemaal opgeladen om morgen mijn eerste workout eruit te knallen. Ik heb mijn discipline behoorlijk laten varen, dus er is werk aan de winkel. Voorlopig maar eens twee maandjes 3 keer per week een zeer kale full body doen om de kracht terug te winnen.
Workout A:
Squat: 3x5
BP: 3x5
Dead: 1x5
Chins: 3xfailure
Workout B:
Bent over row: 3x5
Overhead press: 3x6
??? Ik kan geen dips ivm borstbeen, dus wie een idee heeft voor een leuke oefening erbij, zeg het maar.
Daarna weer de 4daagse split oppakken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
DL en squat op een dag? Wat ik bij 5x5 deed was A met squat en B met DL. Deed dan wel 3x5 DL. Nog een incline BP bij B erbij en een schouder oefening bij A misschien?"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
wb stargazer, niet meegekregen dat je een blessure had.
anyhow, misschien handstand pushups erbij?![]()
probeer ze nu al een tijdje onder de knie te krijgen maar kom niet verder dan ~4 reps door stabiliteits issues.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Heyyy Star_Meister!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef star_gazer het volgende:
ZO! Stelletje godenzonen, het is weer tijd me bij jullie te voegen. Na 2 maanden blessure en 2 weken vakantie ben ik helemaal opgeladen om morgen mijn eerste workout eruit te knallen. Ik heb mijn discipline behoorlijk laten varen, dus er is werk aan de winkel. Voorlopig maar eens twee maandjes 3 keer per week een zeer kale full body doen om de kracht terug te winnen.
Workout A:
Workout B:
??? Ik kan geen dips ivm borstbeen, dus wie een idee heeft voor een leuke oefening erbij, zeg het maar.
Daarna weer de 4daagse split oppakken.
Doe je een beetje rustig aan met die wervelkolomtrainingen?
Suc6 gast. Lekker knallen :-)
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 23-06-2013 12:07:30 ]![]()
Hey....
Ik zal proberen een caloriebom shake te maken...
Iemand een idee?
Ik heb stroopwafels... Pinda's... Volle melk... Whey... En andere standaard eigen huis en tuin shit.
Who knows a recipe?Rustig aan.![]()
Pindakaas, melk, banaan, yoghurt, muesli, noten. Succes. Niet te zuipen overigens.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hey....
Ik zal proberen een caloriebom shake te maken...
Iemand een idee?
Ik heb stroopwafels... Pinda's... Volle melk... Whey... En andere standaard eigen huis en tuin shit.
Who knows a recipe?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik probeer wel wat met die stroopwafels en volle melk eerst... En een banaantje kan er ook wel bij, lijkt mij geen slechte combi.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Push. het volgende:
[..]
Pindakaas, melk, banaan, yoghurt, muesli, noten. Succes. Niet te zuipen overigens.Rustig aan.![]()
Okey, toch maar de pinda's en de melk door elkaar gegooid.
400ml volle melk... 150 gram pinda's...
Samen wel rond de 1000 calorien dacht ik.Rustig aan.![]()
Waarom allemaal eten erin gooien? Gewoon roomijs, volle melk, whey, suiker etc. Dan houdt je nog iets over wat lekker is.![]()
Volgende keerquote:Op zondag 23 juni 2013 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom allemaal eten erin gooien? Gewoon roomijs, volle melk, whey, suiker etc. Dan houdt je nog iets over wat lekker is.Thx, zal BAKKEN DOZEN PALLETS kopen met roomijs
![]()
Komt goed.
Thx, xx.Rustig aan.![]()
Je doel van shakes is, als je moeite hebt om aan je kcals te komen, dit op een makkelijke(re) manier in te gieten omdat vloeibaar << vast voedsel qua verzadigingsgevoel. Als je dan alsnog iets maakt wat niet te harden is, heb je het nut van shakes niet begrepen.Confidence through competence![]()
Nee jij doet alles in 1x goed altijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
Je doel van shakes is, als je moeite hebt om aan je kcals te komen, dit op een makkelijke(re) manier in te gieten omdat vloeibaar << vast voedsel qua verzadigingsgevoel. Als je dan alsnog iets maakt wat niet te harden is, heb je het nut van shakes niet begrepen.
Rustig aan.![]()
Just sayin' , dat je niet zomaar wat doet. Scheelt je tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee jij doet alles in 1x goed altijd.
Ik was havermout vergeten. Eerst in de blender vermalen tot poeder, dat is fijner.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keerThx, zal BAKKEN DOZEN PALLETS kopen met roomijs
![]()
Komt goed.
Thx, xx.![]()
Oh maar jij begrijpt dus niet dat er wel degelijk 1000 calorien in die shake zitten en dat het nogsteeds makkelijker te consumeren is dan de losse bestandsdelen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Just sayin' , dat je niet zomaar wat doet. Scheelt je tijd.
Laat mij lekker zelf wat uitzoeken, geen wetenschapper heeft ooit iets bevonden met het imiteren van anderen.Rustig aan.![]()
Ploeter gerust verder.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh maar jij begrijpt dus niet dat er wel degelijk 1000 calorien in die shake zitten en dat het nogsteeds makkelijker te consumeren is dan de losse bestandsdelen?
Laat mij lekker zelf wat uitzoeken, geen wetenschapper heeft ooit iets bevonden met het imiteren van anderen.Confidence through competence![]()
Tips blijven welkom.quote:
Volgende keer ga ik sowieso de roomijs variant van sapstengel gebruiken.Rustig aan.![]()
Ik vind het trouwens ook niet moeilijk om gewoon wat pinda's te eten en melk te drinken. Btw kcals goed optellen, 150gram ongezoute pinda's is ongeveer 950kcal, 400ml volle melk 260. Zit je rond de 1200kcal.
![]()
Der zit te weinig structuur in mijn doen en latenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het trouwens ook niet moeilijk om gewoon wat pinda's te eten en melk te drinken. Btw kcals goed optellen, 150gram ongezoute pinda's is ongeveer 950kcal, 400ml volle melk 260. Zit je rond de 1200kcal.
Zou toch eens alles moeten bijhouden op een site ofzo.
En dat gaat opzicht ook wel, maar dat duurt wel lang...
Rustig aan.![]()
Ik doe het in Excel. Kost me 1min per dag.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat gaat opzicht ook wel, maar dat duurt wel lang...![]()
Ik bedoel die pinda's eten en die melk drinkenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik doe het in Excel. Kost me 1min per dag.
Rustig aan.![]()
Oh.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel die pinda's eten en die melk drinken
Als je nou GOMAD deed zou ik me kunnen voorstellen dat je het veel vind, maar 400ml? Een bakje pinda's is ook zo leeg.![]()
Hoeveel kcal moet je eten danquote:Op zondag 23 juni 2013 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel die pinda's eten en die melk drinken"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
gomad is gewoon 4 liter melk per dag toch? Ik zit aan de 2 liter... Nee maar voordat je bakkie pinda's leeg is is het 1 uur verder en heb je minder honger... Die shake is weg binnen 10min en beinvloed dat volgens mij minder.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Oh.
Als je nou GOMAD deed zou ik me kunnen voorstellen dat je het veel vind, maar 400ml? Een bakje pinda's is ook zo leeg.Rustig aan.![]()
Ja. Laag gewicht beginnen enzo jwzquote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heyyy Star_Meister!!!
Doe je een beetje rustig aan met die wervelkolomtrainingen?
Suc6 gast. Lekker knallen :-)Denk dat ik DL op 90kg pak, squat op 60kg, bench op 60. Voorlopig ook even een recomp dieet aanhouden (+20% trainingsdagen, -20% rustdagen).
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 23-06-2013 13:41:56 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Misschien cleans erbij?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef star_gazer het volgende:
Workout A:
Workout B:
Daarna weer de 4daagse split oppakken.
Iig veel succes met de kracht gains.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Tip: beetje nesquick erbij, stuk makkelijker om aan de 4 liter te komen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
gomad is gewoon 4 liter melk per dag toch? Ik zit aan de 2 liter... Nee maar voordat je bakkie pinda's leeg is is het 1 uur verder en heb je minder honger... Die shake is weg binnen 10min en beinvloed dat volgens mij minder.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Pindamelk
Alleen niet te drinken.heeft ook de structuur van vers braaksel.
Pinda's met chocolademelk blenden is dan weer wel lekker. Net of gespierd123 op je tong piest.
En welkom terug Ster!![]()
Chocomel met ongezouten pinda's blenden?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
Pindamelk
Alleen niet te drinken.heeft ook de structuur van vers braaksel.
Pinda's met chocolademelk blenden is dan weer wel lekker. Net of gespierd123 op je tong piest.
En welkom terug Ster!
Rustig aan.![]()
Iemand nog lekkere recepten met kip of rund?
Of een gruwelijk broodje maken.
Heb gruwelijk zin om komende week te vreten.![]()
Ik vind pindasoep lekker...quote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef Hiatus het volgende:
Iemand nog lekkere recepten met kip of rund?
Of een gruwelijk broodje maken.
Heb gruwelijk zin om komende week te vreten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heeft iemand van jullie ervaring met beveiligen bij kleinschalige feestjes en zou dit eenmalig voor een leuk bedrag willen doen? In midden-Limburg, gaat vooral om 16-22 jarigen.
Tonijn chunks met olijfolie is ook heerlijk. Evt wat limoen. Daar heb ik de laatste jaren echt veel van weggezet."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Gister mijn arm op een plek gebroken.Hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden. Iemand enig idee hoe lang je het duurt voor je er weer iets mee kunt? Volgens de artsen ben ik hier in elk geval 3 weken mee onderweg. (En ja, ik ga nog advies inwinnen van artsen, maar misschien hier ook iemand met ervaring).
![]()
Kut voor jouquote:Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef 4823321 het volgende:
Gister mijn arm op een plek gebroken.Hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden. Iemand enig idee hoe lang je het duurt voor je er weer iets mee kunt? Volgens de artsen ben ik hier in elk geval 3 weken mee onderweg. (En ja, ik ga nog advies inwinnen van artsen, maar misschien hier ook iemand met ervaring).
Hangt uiteraard van het type / plek breuk af. Dus zou gewoon op de adviezen van je behandelend arts afgaan.Confidence through competence![]()
Wat stereo zegt.. een breuk is niet zoiets zeldzaams dat een arts er niet genoeg verstand van heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef 4823321 het volgende:
En beterschap ermee.
Stargazer wb ookdiscipline laten varen, of gewoon verstandig geweest door echt je rust te pakken?
maar net hoe je het bekijkt.
![]()
Google eens, want ik heb een voetbreuk gehad en daarover werd over drie maanden herstel gesproken. En it became reality. Je hebt dus drie weken gips, daarna begint je herstel. Wat ik begrepen heb van mijn fysio, is voor een voet iig, dat je zeker een jaar bezig bent voordat echt alles herstelt is. Your mileage may vary.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef 4823321 het volgende:
160 de laatste setquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef Push. het volgende:
[..]
Hoeveel kg? Ken je trouwens de maastricht Wild Cats? Wil daar misschien proeflesje gaan draaien ergens dit jaar.
Wildcats ken ik zeker ja, vaak tegen gespeeld, oud teamgenoten zaten daar ook. Gewoon proberen dan merk je vanzelf of de sport iets voor je isIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Laatst op het station was ik even de boekenwinkel ingelopen om te kijken of er nog wat interessants tussen stond en daar stuitte ik op het boekje "Wat zit er in uw eten?". Aangezien het iets te maken heeft met waar ik mee bezig ben heb ik hem aangeschaft. Het legt uit wat de meeste E-nummers doen, maar man, wat een zieke shit zit er in ons eten. Het is ongelooflijk dat dit allemaal mag.
Ik was al bekend met het feit dat wij in de westerse maatschappijen het hoogste aantal kankerpatiënten hebben door onze levenstijl, maar dit bevestigd nog even dat de gemiddelde persoon zichzelf letterlijk dood eet. Nu zal ik wel een beetje overdrijven, maar toch. Het ergste vind ik dat het ontzettend moeilijk te vermijden is, tenzij je zo natuurlijk mogelijk eet.If not now, then when.![]()
Interessant man. Kunnen we eigenlijk volledig HEALTHY eten? Zouden we dan kankervrij blijven en alsnog solid, thick en tight kunnen worden?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laatst op het station was ik even de boekenwinkel ingelopen om te kijken of er nog wat interessants tussen stond en daar stuitte ik op het boekje "Wat zit er in uw eten?". Aangezien het iets te maken heeft met waar ik mee bezig ben heb ik hem aangeschaft. Het legt uit wat de meeste E-nummers doen, maar man, wat een zieke shit zit er in ons eten. Het is ongelooflijk dat dit allemaal mag.
Ik was al bekend met het feit dat wij in de westerse maatschappijen het hoogste aantal kankerpatiënten hebben door onze levenstijl, maar dit bevestigd nog even dat de gemiddelde persoon zichzelf letterlijk dood eet. Nu zal ik wel een beetje overdrijven, maar toch. Het ergste vind ik dat het ontzettend moeilijk te vermijden is, tenzij je zo natuurlijk mogelijk eet.![]()
Wat moeten die Enummertjes doen dan? Naast dat het niet een natuurlijk voedingsmiddeltje is.Rustig aan.![]()
Alles in eigen beheer of alles zo natuurlijk mogelijk aanschaffen. Je betaalt er dan wel voor. Volgens mij deed ManagerAnger dit. Ik denk dat je daar aardig kankervrij mee blijft, en groot worden heeft meer te maken met de energiebalans etc. Alhoewel ik denk dat wij over het algemeen al erg 'kankervrij' eten. De gemiddelde persoon die al die rotzooi naar binnen haalt heeft natuurlijk de meeste kans op ziektes of errors.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant man. Kunnen we eigenlijk volledig HEALTHY eten? Zouden we dan kankervrij blijven en alsnog solid, thick en tight kunnen worden?
In het boekje kom je heel veel E-nummers tegen waar bij de risico's hyperactiviteit, astma, slapeloosheid, misselijkheid, duizeligheid, lage bloeddruk, kankerverwekkend, neurologische aandoeningen, stoornissen, aandoeningen enzovoort staat.
p.s. je iPhone lijkt fucking groot.
Heeft er iemand ervaring met een fullbody/3-day splitschema met voornamelijk OLY-lifts?
Update: alle schema's die ik vind zijn 5-day splits
[ Bericht 47% gewijzigd door Drommeldaris op 23-06-2013 23:19:37 ]![]()
Kun je een voorbeeld geven?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was al bekend met het feit dat wij in de westerse maatschappijen het hoogste aantal kankerpatiënten hebben door onze levenstijl, maar dit bevestigd nog even dat de gemiddelde persoon zichzelf letterlijk dood eet. Nu zal ik wel een beetje overdrijven, maar toch. Het ergste vind ik dat het ontzettend moeilijk te vermijden is, tenzij je zo natuurlijk mogelijk eet.![]()
E-nummer is niet per definitie niet-natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moeten die Enummertjes doen dan? Naast dat het niet een natuurlijk voedingsmiddeltje is.![]()
Klopt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
E-nummer is niet per definitie niet-natuurlijk.
E300 komt rijkelijk in de natuur voor en is bijvoorbeeld essentieel voor menselijk leven.
En daarnaast:Zoals altijd: the dose makes the poison.quote:Dihydrogen monoxide:
is called "hydroxyl acid", the substance is the major component of acid rain.
contributes to the "greenhouse effect".
may cause severe burns.
is fatal if inhaled.
contributes to the erosion of our natural landscape.
accelerates corrosion and rusting of many metals.
may cause electrical failures and decreased effectiveness of automobile brakes.
has been found in excised tumors of terminal cancer patients.
Despite the danger, dihydrogen monoxide is often used:
as an industrial solvent and coolant.
in nuclear power plants.
in the production of Styrofoam.
as a fire retardant.
in many forms of cruel animal research.
in the distribution of pesticides. Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.
as an additive in certain "junk-foods" and other food products.Confidence through competence![]()
Hmmmm?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
E-nummer is niet per definitie niet-natuurlijk.
Naja okay.Rustig aan.![]()
Ik ga dit eens in de gaten houden. Ben inmiddels twee jaar bezig en ben van 80 naar 90kg gegaan, bij 198cm en 23 jaar. Ik ga nu ik wat meer vrije tijd heb het wat intensiveren.![]()
Ik ben ook 198cm. Begonnen op 75kg en zit nu rond de 110kg. Goed en regelmatig trainen + eten.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga dit eens in de gaten houden. Ben inmiddels twee jaar bezig en ben van 80 naar 90kg gegaan, bij 198cm en 23 jaar. Ik ga nu ik wat meer vrije tijd heb het wat intensiveren.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Hoe lang heb je daarover gedaan? En hoe vaak ga je?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik ben ook 198cm. Begonnen op 75kg en zit nu rond de 110kg. Goed en regelmatig trainen + eten.![]()
leuk filmpjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
waarom heb je downmarkers om je vingers?Sometimes noise is just your mind.![]()
Ik heb behoorlijke korte hamstrings, en dit beïnvloed onder andere mijn sumo deadlift form op een negatieve manier. Ik heb nu een aantal stretches gevonden, ik wil ook mijn polsen, triceps en schouders wat flexibeler maken.
Zou ik dit iedere avond voor het slapen kunnen doen? Of is het beter om dit wat minder te doen?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoe beïnvloed je hamstrings de sumodl?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef esv7 het volgende:
Ik heb behoorlijke korte hamstrings, en dit beïnvloed onder andere mijn sumo deadlift form op een negatieve manier. Ik heb nu een aantal stretches gevonden, ik wil ook mijn polsen, triceps en schouders wat flexibeler maken.
Zou ik dit iedere avond voor het slapen kunnen doen? Of is het beter om dit wat minder te doen?![]()
Train nu een kleine acht jaar (met pieken en dalen). Eerste twee jaar 20kg aangekomen. Train 4x per week.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarover gedaan? En hoe vaak ga je?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Als ik klaar sta om te liften zou ik wat lager moeten met mijn kont, maar dit lukt niet echt makkelijk.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Maar juist met je benen recht je handen richting de grond zou lastiger moeten zijn dan je benen buigen met korte hamstrings?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef esv7 het volgende:
[..]
Als ik klaar sta om te liften zou ik wat lager moeten met mijn kont, maar dit lukt niet echt makkelijk.
.![]()
Heb hde beweging even na gedaan maar ben er nu niet meer zeker van of het de hamstrings zijn, maar ik kan verre van mijn tenen aanraken met gestrekte benen. Ook als ik iets van de grond pak met gebogen benen goel ik het gewoon trekken.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Die lenigheid valt prima te trainen, gewoon blijven doen, steeds iets lager en idd, dagelijks voor je naar bed gaat bijvoorbeeld is wel een goede.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef esv7 het volgende:
Heb hde beweging even na gedaan maar ben er nu niet meer zeker van of het de hamstrings zijn, maar ik kan verre van mijn tenen aanraken met gestrekte benen. Ook als ik iets van de grond pak met gebogen benen goel ik het gewoon trekken.![]()
Heb ik ook, dacht dat het korte hamstrings was, maar bevriende fysio van mij had me eens onderzocht en het schijnt dat mijn onderste wervels ook niet al te buigzaam zijn. Maar ook mijn hamstrings zijn kort.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef esv7 het volgende:
Heb hde beweging even na gedaan maar ben er nu niet meer zeker van of het de hamstrings zijn, maar ik kan verre van mijn tenen aanraken met gestrekte benen. Ook als ik iets van de grond pak met gebogen benen goel ik het gewoon trekken.
Trekt echt als de neten bij het deadliften.Confidence through competence![]()
Netjes hoor. Ik wil eigenlijk ook binnen een jaar op de 100kg zitten. Ik twijfel alleen of mijn voedingsschema wel genoeg is. Ik pak vijf maaltijden per dag + twee shakes. Ga ik eens uitrekenen,,quote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Train nu een kleine acht jaar (met pieken en dalen). Eerste twee jaar 20kg aangekomen. Train 4x per week.![]()
Ja ben best wel een hark ja:/, heb je het opgelost?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook, dacht dat het korte hamstrings was, maar bevriende fysio van mij had me eens onderzocht en het schijnt dat mijn onderste wervels ook niet al te buigzaam zijn. Maar ook mijn hamstrings zijn kort.
Trekt echt als de neten bij het deadliften.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Grappig om in de discussies te zien dat ex-ecto's een beetje chub niet erg vinden. Wellicht ook omdat je 100% zeker weet dat je het toch binnen no time er weer af kunt krijgen. Chub is doorgaans no-no voor ex-endo's/fatties zoals ikzelf.Confidence through competence![]()
Um. Ik zou elke avond en ochtend netjes moet stretchen. Ben ik vooralsnog te lam voor geweest.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja ben best wel een hark ja:/, heb je het opgelost?
Hmm, ik kan zo 1-2-3 geen studies vinden die inderdaad aantonen dat je kanker krijgt van bepaalde E-nummers. Stom dat ze in het boek zeggen dat het kankerverwekkend is en stom dat ik het zo maar aanneem (leermoment), terwijl er geen studie is die dat bewijst. Wat er nog niet is, kan nog komen though, of het is nooit gepubliceerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van een bewezen kankerverwekkend E-nummer
In het boek staat wel dat een dosis wat in voedsel zit niet direct zorgt voor kanker of andere aandoeningen, maar dat het op de lange termijn wel een grote impact kan hebben op de gezondheid. Nu is kanker erg, maar ik vind het ook zorgwekkend welke andere symptomen E-nummers opwekken die wel gedocumenteerd zijn.
Ik denk wel dat we het er allemaal over eens zijn dat vele hoeveelheden verwerkt voedsel ontzettend slecht is, en dat wij om die reden nog erg 'gezond' zijn i.t.t. de massa die wel veel verwerkt voedsel consumeert.If not now, then when.![]()
O haha, ik ga het mij voornemen om iedere doordeweekse dag voor het slapen even te doen vanaf vandaag:d.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um. Ik zou elke avond en ochtend netjes moet stretchen. Ben ik vooralsnog te lam voor geweest.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Als ik een beetje chub zou worden dan vind ik het wel een geruststellend idee dat ik weet hoe ik het er op de correcte en effectieve manier weer afkrijg.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig om in de discussies te zien dat ex-ecto's een beetje chub niet erg vinden. Wellicht ook omdat je 100% zeker weet dat je het toch binnen no time er weer af kunt krijgen. Chub is doorgaans no-no voor ex-endo's/fatties zoals ikzelf.Zou het om die reden dus ook niet mega erg vinden om iets chub te worden. Doel is natuurlijk om tussen de 10-15 te pendelen net zoals jij.
idd. Als ex Chubby moet ik er niet aan denken weer boven 15% te komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig om in de discussies te zien dat ex-ecto's een beetje chub niet erg vinden. Wellicht ook omdat je 100% zeker weet dat je het toch binnen no time er weer af kunt krijgen. Chub is doorgaans no-no voor ex-endo's/fatties zoals ikzelf.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ja, zou om eet-prikkel redenen sowieso bewerkt voedsel vermijden. Als je allerhande conserveringsmiddelen, kleurstoffen en smaakstoffen daarmee mijdt, des te beter.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, ik kan zo 1-2-3 geen studies vinden die inderdaad aantonen dat je kanker krijgt van bepaalde E-nummers. Stom dat ze in het boek zeggen dat het kankerverwekkend is en stom dat ik het zo maar aanneem (leermoment), terwijl er geen studie is die dat bewijst. Wat er nog niet is, kan nog komen though, of het is nooit gepubliceerd.
In het boek staat wel dat een dosis wat in voedsel zit niet direct zorgt voor kanker of andere aandoeningen, maar dat het op de lange termijn wel een grote impact kan hebben op de gezondheid. Nu is kanker erg, maar ik vind het ook zorgwekkend welke andere symptomen E-nummers opwekken die wel gedocumenteerd zijn.
Ik denk wel dat we het er allemaal over eens zijn dat vele hoeveelheden verwerkt voedsel ontzettend slecht is, en dat wij om die reden nog erg 'gezond' zijn i.t.t. de massa die wel veel verwerkt voedsel consumeert.
Helaas komen al die smaakjes en kleurtjes enzo van al die whey shakes ook van dit soort E-nummers
En als ecto wil ik liever wat chubby zijn dan zo mager als vorig jaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd. Als ex Chubby moet ik er niet aan denken weer boven 15% te komen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
naturel whey drinken. Die shit is wel mega ranzigquote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zou om eet-prikkel redenen sowieso bewerkt voedsel vermijden. Als je allerhande conserveringsmiddelen, kleurstoffen en smaakstoffen daarmee mijdt, des te beter.
Helaas komen al die smaakjes en kleurtjes enzo van al die whey shakes ook van dit soort E-nummers
Drinky is een baas![]()
Als we uitgaan van complottheorieën dan zou je kunnen stellen dat ze ons ziek willen hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zou om eet-prikkel redenen sowieso bewerkt voedsel vermijden. Als je allerhande conserveringsmiddelen, kleurstoffen en smaakstoffen daarmee mijdt, des te beter.
Helaas komen al die smaakjes en kleurtjes enzo van al die whey shakes ook van dit soort E-nummersMonsanto doet toch ook zoiets geloof ik. Jij hebt sowieso de docu Food inc. weleens gezien.
Jij vertelde toch ook eens dat ze supercomputers hebben om te berekenen hoe ze voedsel wat meer verslavend is kunnen produceren?
Daarom zei ik al: het is ongelooflijk moeilijk om elk kwaad ingrediënt te mijden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-06-2013 00:43:04 ]If not now, then when.![]()
he watte, zitten we in BNW?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als we uitgaan van complottheorieën dan zou je kunnen stellen dat ze ons ziek willen hebben.Monsanto doet toch ook zoiets geloof ik. Jij hebt sowieso de docu Food inc. weleens gezien.
Jij vertelde toch ook eens dat ze supercomputers hebben om ons verslaafd aan voedsel te maken door bepaalde berekeningen te maken?
Daarom zei ik al: het is ongelooflijk moeilijk om elk kwaad ingrediënt te mijden.![]()
En als een bepaald E-nummer een te negatieve naam krijgt dat skipt de fabrikant die gewoon. Zo ligt E621 sinds enkele jaren onder vuur (onterecht imho) en sinds kort vind je dat dus vaak niet meer op de ingrediëntenlijst. Iedereen blij, behalve dan dat het nu gewoon als gistextract erop staatquote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas komen al die smaakjes en kleurtjes enzo van al die whey shakes ook van dit soort E-nummers![]()
![]()
Het is inderdaad kots in poedervorm, wat een bocht.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
naturel whey drinken. Die shit is wel mega ranzig
Vandaag trouwens vrijwel niks gegeten, werd wakker met een griep. Dag gains...gelukkig bijna vakantie dus dan weer knallen.![]()
Terwijl ik naar een studie zocht kwam ik dus een verhaal tegen dat ging over natriumnitriet. Het bleek dat in de jaren 30 vleesfabrikanten dit additief veel gebruikten bij het bewerken van vlees en dat natriumnitriet toen werd gelinkt aan het hoge percentage maagkanker. Vervolgens besloten (of moesten) de fabrikanten de dosis verlagen en het verbazingwekkende was dat het percentage mensen met maagkanker fors gedaald was. De daling kwam ook mede doordat koelkast en/of diepvries toentertijd uitgevonden was.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als een bepaald E-nummer een te negatieve naam krijgt dat skipt de fabrikant die gewoon. Zo ligt E621 sinds enkele jaren onder vuur (onterecht imho) en sinds kort vind je dat dus vaak niet meer op de ingrediëntenlijst. Iedereen blij, behalve dan dat het nu gewoon als gistextract erop staat
Dit staat ook op Wikipedia over natriumnitriet:Een studie die ik tegenkwam toonde echter aan dat natriumnitriet niet gevaarlijk was.quote:While this chemical will prevent the growth of bacteria, it can be toxic in high amounts for animals, including humans. Sodium nitrite's LD50 in rats is 180 mg/kg and its human LDLo is 71 mg/kg, meaning a 65 kg person would likely have to consume at least 4.615 g to result in death.
Vond het wel interessant.If not now, then when.![]()
die had een jaar geleden ook al gepost, val je in herhaling?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)ce-of-junk-food.html![]()
Deze man.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die had een jaar geleden ook al gepost, val je in herhaling?
Da's dan ook de vraag: is bewerkt (varkens)vlees goed voor je in de doses die je nu consumeert? In vrijwel alle plakjes ham, spek etc. zit nitriet.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Terwijl ik naar een studie zocht kwam ik dus een verhaal tegen dat ging over natriumnitriet. Het bleek dat in de jaren 30 vleesfabrikanten dit additief veel gebruikten bij het bewerken van vlees en dat natriumnitriet toen werd gelinkt aan het hoge percentage maagkanker. Vervolgens besloten (of moesten) de fabrikanten de dosis verlagen en het verbazingwekkende was dat het percentage mensen met maagkanker fors gedaald was. De daling kwam ook mede doordat koelkast en/of diepvries toentertijd uitgevonden was.
Dit staat ook op Wikipedia over natriumnitriet:
[..]
Een studie die ik tegenkwam toonde echter aan dat natriumnitriet niet gevaarlijk was.
Vond het wel interessant.Confidence through competence![]()
Ha, jep. Gistextract.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als een bepaald E-nummer een te negatieve naam krijgt dat skipt de fabrikant die gewoon. Zo ligt E621 sinds enkele jaren onder vuur (onterecht imho) en sinds kort vind je dat dus vaak niet meer op de ingrediëntenlijst. Iedereen blij, behalve dan dat het nu gewoon als gistextract erop staat
Inuline wordt nu oligofructose of Cichoreivezels genoemd
Daarom mogen Moslims geen varkensvlees eten!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's dan ook de vraag: is bewerkt (varkens)vlees goed voor je in de doses die je nu consumeert? In vrijwel alle plakjes ham, spek etc. zit nitriet.
Geeft alleen maar aan dat het geschreeuw wat oppervlakkigs is, en vooral angst voor het onbekende.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, jep. Gistextract.
Inuline wordt nu oligofructose of Cichoreivezels genoemd
Mooi geillustreerd in:
![]()
ik heb door de ziektste stormvloed ooit richting de gym koeten fietsen. Zelfs mijn millerain gecoate jas liet water door en mijn broek voelde aan alsof ik had gezwommenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het is inderdaad kots in poedervorm, wat een bocht.
Vandaag trouwens vrijwel niks gegeten, werd wakker met een griep. Dag gains...gelukkig bijna vakantie dus dan weer knallen.. Begin nu wel ietwat tekenen van beginnende zoelheid te vertonen.
Drinky is een baas![]()
ONZ / [DE GYM #106] Home of FOK!mutantenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:25 schreef Fanta-stick het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154985043!!!
!!!
Ik heb ff gegoogled, maar weet niet wat je bedoelt. Bedoel je die dingen om mn pols? Dat zijn wrist wraps. Daarzit een lusje aan om je duim, om hem om je pols te houden en om hem makkelijk om te doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:15 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
leuk filmpje
waarom heb je downmarkers om je vingers?
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 24-06-2013 07:20:17 ]![]()
Lief dagboek,
Zo. De eerste whey shake zit er weer in. Vanavond vlammen, zin in!
Kusjes"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat was toch een chick die je probeerde te versieren?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook, dacht dat het korte hamstrings was, maar bevriende fysio van mij had me eens onderzocht en het schijnt dat mijn onderste wervels ook niet al te buigzaam zijn. Maar ook mijn hamstrings zijn kort.
Trekt echt als de neten bij het deadliften.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jep, was overigens niet helemaal gelukt.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat was toch een chick die je probeerde te versieren?
Chick: 'Waarvoor heb je dan langere hamstrings nodig?'
Ik: 'Deadliften'
-- 'Okee, maar... het is dus niet noodzakelijk'
- 'DEADLIFTEN IS WEL NOODZAKELIJK![]()
'
-- '![]()
![]()
'
Mja, jammer dan![]()
![]()
lol. typisch fisyo antwoord dat dan wel weerquote:Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, was overigens niet helemaal gelukt.
Chick: 'Waarvoor heb je dan langere hamstrings nodig?'
Ik: 'Deadliften'
-- 'Okee, maar... het is dus niet noodzakelijk'
- 'DEADLIFTEN IS WEL NOODZAKELIJK![]()
'
-- '![]()
![]()
'
Mja, jammer dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn chiropractor had het lef me te vertellen dat squats en deadlifts slecht zijn voor mijn rug en nek. Opgepleurd, ik zoek wel een nieuwe
Vandaag overigens wel lekker voor het eerste getraind. Ik volg de komende twee maanden een pure SS om mijn kracht weer op niveau te brengen na twee maanden geforceerd stilzitten. Vandaag dit gedaan:
Squat: 3x5x60kg
Deadlift: 1x5x100kg
Bench press: 3x5x60kg
Chin-ups: 8, 8, 3
Stretches: gericht op hip flexors en hamstrings
Tja, het is niet veel... Maar ik ben rustig begonnen om de techniek en bewegingen weer een beetje onder de knie te krijgen en mijn lichaam rustig aan de inspanning te laten wennen. Ik hoop zo in ieder geval te voorkomen dat ik niet weer geblesseerd en/of overtrained raak
Voor woensdag is dit mijn plan:
Overhead press: 3x5
Bent-over row: 3x5
???
Na die vierde oefening ben ik dus nog op zoek. Ik heb hier de handstand push al gehoord, maar daar loop ik niet echt warm voor. Dips zouden ideaal zijn, maar dat zit er gezien mijn chronisch geïrriteerde borstbeen simpelweg niet in. Ik zit zelf te denken aan gewone push-ups? Of wellicht een andere compound oefening die gericht is op de borst? Floor press misschien?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Goed dat je terug bent star. Ik ging de 'ik heb een lage T-spiegel, toch? TOCH?!'-posts missen.
BEASTMODE![]()
Wats dit Star! mijn chick squat meer!!
Succes met opbouwen man, gaat helemaal goed komen. Misschien gewoon incline db bp?Deathlift or Die.![]()
Lage T spiegel crew reporting in (~1 SD onder mean).
Dan maar aan de test, het is de enige uitweg om nog gains te maken.Of toch du vader?![]()
Decline bench press(lijkt het meest op dips) of een CGBP zou ook kunnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:
Mijn chiropractor had het lef me te vertellen dat squats en deadlifts slecht zijn voor mijn rug en nek. Opgepleurd, ik zoek wel een nieuwe
Vandaag overigens wel lekker voor het eerste getraind. Ik volg de komende twee maanden een pure SS om mijn kracht weer op niveau te brengen na twee maanden geforceerd stilzitten. Vandaag dit gedaan:
Squat: 3x5x60kg
Deadlift: 1x5x100kg
Bench press: 3x5x60kg
Chin-ups: 8, 8, 3
Stretches: gericht op hip flexors en hamstrings
Tja, het is niet veel... Maar ik ben rustig begonnen om de techniek en bewegingen weer een beetje onder de knie te krijgen en mijn lichaam rustig aan de inspanning te laten wennen. Ik hoop zo in ieder geval te voorkomen dat ik niet weer geblesseerd en/of overtrained raak
Voor woensdag is dit mijn plan:
Overhead press: 3x5
Bent-over row: 3x5
???
Na die vierde oefening ben ik dus nog op zoek. Ik heb hier de handstand push al gehoord, maar daar loop ik niet echt warm voor. Dips zouden ideaal zijn, maar dat zit er gezien mijn chronisch geïrriteerde borstbeen simpelweg niet in. Ik zit zelf te denken aan gewone push-ups? Of wellicht een andere compound oefening die gericht is op de borst? Floor press misschien?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ok dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 24 juni 2013 06:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik heb ff gegoogled, maar weet niet wat je bedoelt. Bedoel je die dingen om mn pols? Dat zijn wrist wraps. Daarzit een lusje aan om je duim, om hem om je pols te houden en om hem makkelijk om te doen.ik gebruikte ook nog de verkeerde term, down indicators bedoelde ik.
Die dingen dragen referee's in american football ook, dan doen ze 1 2 3 of 4 vingers door het lusje omzo te onthouden welke down (poging) het is.
het leek er erg op:
Sometimes noise is just your mind.![]()
Welkom to the club. Wat was je score? Ik had 440. Ik zou overigens goed nadenken voordat je een sust 250 in je bil steekt. TRT neem je voor het leven, en op lange termijn krijg je toch te maken met gevolgen als onvruchtbaareid en krimpende ballen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Dan maar aan de test, het is de enige uitweg om nog gains te maken.
Wellicht eens clomid proberen? Clomid schijnt prima te werken om je endogene T productie op te voeren naar normale tot hoge niveaus. Overigens schijnt nolva hier ook voor te werken en er zijn mensen die nolva aanraden boven clomid. Ik moet me nog een stukje beter inlezen voordat ik een keus maak, maar een SERM tijdelijk uitproberen lijkt me een stuk veiliger dan testosteron.
Ps. Mods, ik weet of deze discussie hier mag, dus edit maar als het moet.
[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 24-06-2013 16:30:43 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Star, krijg je wel genoeg slaap 's nachts? Ook van grote invloed op T levels.Confidence through competence![]()
Ik slaap redelijk moeilijk, maar slechte slaap kan zowel een oorzaak als een gevolg zijn. Dat is een beetje de pest; je komt in een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Star, krijg je wel genoeg slaap 's nachts? Ook van grote invloed op T levels."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Mja
Slaap is denk ik bij mij het grootste probleem. Ik lees / internet erg graag laat op de avond en vind het moeilijk om het weg te leggen om te gaan slapen. Spijt komt 's ochtends altijd
Ik ben een erg lichte slaper en heb ook moeite met in slaap vallen als ik in bed lig. Ik heb al slaappillen (Endep 25) voorgeschreven gekregen, maar daar voel ik me altijd zwaar verteerd van 's ochtends. Ik gebruik die dingen alleen alleen in bijzondere gevallen (vliegreizen, jetlag, enz)quote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Mja
Slaap is denk ik bij mij het grootste probleem. Ik lees / internet erg graag laat op de avond en vind het moeilijk om het weg te leggen om te gaan slapen. Spijt komt 's ochtends altijd
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Er over praten en naar info linken is geen probleem. Linkjes naar waar je het kan krijgen mogen niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Welkom to the club. Wat was je score? Ik had 440. Ik zou overigens goed nadenken voordat je een sust 250 in je bil steekt. TRT neem je voor het leven, en op lange termijn krijg je toch te maken met gevolgen als onvruchtbaareid en krimpende ballen.
Wellicht eens clomid proberen? Clomid schijnt prima te werken om je endogene T productie op te voeren naar normale tot hoge niveaus. Liever een maandje of twee dat proberen voordat ik mijn natuurlijke T productie (en vruchtbaarheid!) om zeep help met testosteron shots. Overigens schijnt nolva hier ook voor te werken en er zijn mensen die nolva aanraden boven clomid. Ik moet me nog een stukje beter inlezen voordat ik een keus maak, maar een SERM tijdelijk uitproberen lijkt me een stuk veiliger dan een test shot.
Ps. Mods, ik weet of deze discussie hier mag, dus edit maar als het moet.![]()
Dealquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er over praten en naar info linken is geen probleem. Linkjes naar waar je het kan krijgen mogen niet.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zin in drugs gekregen. 90 kg lean lijkt me wel wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Dan maar aan de test, het is de enige uitweg om nog gains te maken.![]()
Ik weet niet hoe het er in Australie mee omgegaan wordt, maar dormidina is in Spanje gewoon bij de apotheek verkrijgbaar. http://www.dormidina.net/store/index.php?act=viewProd&productId=2quote:Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben een erg lichte slaper en heb ook moeite met in slaap vallen als ik in bed lig. Ik heb al slaappillen (Endep 25) voorgeschreven gekregen, maar daar voel ik me altijd zwaar verteerd van 's ochtends. Ik gebruik die dingen alleen alleen in bijzondere gevallen (vliegreizen, jetlag, enz)
Het is een stevig slaapmiddel, waar je niet zo brak van wakker wordt als je de juiste dosis neemt. De prijs op die site is belachelijk trouwens. Ik betaal iets van 8 euro voor 20 pillen in Spanje.![]()
Tsja, de gewichten zijn wat zielig. Squatten is nooit mijn sterkste punt geweest overigens. Ik heb meer een deadlift bouw (relatief korte romp t.o.v. ledematen) en die lift gaat me dan ook een heel stuk lekkerder af.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wats dit Star! mijn chick squat meer!!
Succes met opbouwen man, gaat helemaal goed komen. Misschien gewoon incline db bp?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hier heet het restavit, is inderdaad gewoon verkrijgbaar. Ik ben niet zo'n fan van chemisch slapen, omdat ik eigenlijk nooit helemaal uitgerust wakker word. Ik zie het meer als een oplossing voor speciale gevallen, als je ritme verstoord is door bijvoorbeeld jetlag of een nachtje doorhalen ivm studie of werk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er in Australie mee omgegaan wordt, maar dormidina is in Spanje gewoon bij de apotheek verkrijgbaar. http://www.dormidina.net/store/index.php?act=viewProd&productId=2
Het is een stevig slaapmiddel, waar je niet zo brak van wakker wordt als je de juiste dosis neemt. De prijs op die site is belachelijk trouwens. Ik betaal iets van 8 euro voor 20 pillen in Spanje."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat extra zink en magnesium schijnt ook wat te helpen voor nachtrust. Geen idee hoeveel impact dat heeft, misschien niet enorm maar alle kleine beetjes helpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hier heet het restavit, is inderdaad gewoon verkrijgbaar. Ik ben niet zo'n fan van chemisch slapen, omdat ik eigenlijk nooit helemaal uitgerust wakker word.![]()
Ben al aan de zink (en vit D), maar dat heeft weinig gedaan tot nu toe. Wellicht dat ik ZMA eens ga proberen of 5HPT. Volgens mij werkt zink supplementatie alleen als je er een tekort aan hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hierbij foto van de gains tot nu toe, ben zelf wel tevreden eigenlijk![]()
Benen zijn ook goed gegroeid btw
Je ziet wel duidelijk verschil inderdaad, nice man.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Susteren het volgende:
Hierbij foto van de gains tot nu toe, ben zelf wel tevreden eigenlijk![]()
Benen zijn ook goed gegroeid btw
[ afbeelding ]
Altijd handig om foto's te maken, leuk om over een paar jaar terug te kijken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Thx! Weetje wat me echt verbaast? Dat dit het resutaat is van een paar weken fitness, ben echt benieuwt hoe het over een jaar eruit zietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijk verschil inderdaad, nice man.
Altijd handig om foto's te maken, leuk om over een paar jaar terug te kijken.
Heb trouwens ook vid van de squats gemaakt, ff uploadenIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Probeer he volgende fotos in dezelfde pose en belichting te maken anders is het heel moeilijk om goed te vergelijkenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja klopt maar hb geen andere van vroeger eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef fathank het volgende:
Probeer he volgende fotos in dezelfde pose en belichting te maken anders is het heel moeilijk om goed te vergelijken
Tips zijn welkom!Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Zijn er eigenlijk bezwaren (voedingswaarden, additieven enz) als het gaat om een groentenmix in een zakje?![]()
Vind de squat wel redelijk. Wat heb jij je onderbroek hoog op de 'vooraf' foto. En ben je afgevallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja klopt maar hb geen andere van vroeger eigenlijk.
Tips zijn welkom!![]()
Zwembroek haha, geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Vind de squat wel redelijk. Wat heb jij je onderbroek hoog op de 'vooraf' foto. En ben je afgevallen?
Nope een kilo of 2 aangekomen
Een van de redenen dat het wel weer mooi weer mag worden is dat het dan wat rustiger in de sportschool is. Zonnetje en 25 graden s'avonds en er is niemand te bekennen. En met dit weer is het bijna vechten voor een dumbell of barbell.![]()
Goed filmpje!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tips zijn welkom!
Ik denk dat ik wat tips kan geven voor je arm/schouder pijn. Je hebt behoorlijk veel spanning op je polsgewrichten nu. Je handen staan eigenlijk naar achteren getrokken, verticaal.
Probeer je handen neutraal, in het verlengde van je arm te blijven houden. Je duim mag ook bovenop de stang. Niet knijpen. Je houdt je handen lichtjes bovenop de stang, niet duwen. Geen spanning. De stang zit prima op je traps.
Probeer dit maar eens.
Hopelijk hebben de anderen ook nog tips.Confidence through competence![]()
Misschien wat meer je borst vooruit zodat je bovenlichaam wat rechter blijft, en druk je goed vanuit de hielen? Mag naar mijn mening ook nog wat dieper maar ziet er verder niet verkeerd uit. Tevens mooi dat je progressie hebt gemaakt, ga zo door.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tips zijn welkom!
En je hebt geen squatrek ter beschikking of iets waar je de barbell van kan pakken?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
geen probleem of je fighting skills aan te scherpenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef XSbig het volgende:
Een van de redenen dat het wel weer mooi weer mag worden is dat het dan wat rustiger in de sportschool is. Zonnetje en 25 graden s'avonds en er is niemand te bekennen. En met dit weer is het bijna vechten voor een dumbell of barbell.![]()
![]()
Aaah dat zoek ik. Thx voor de tips! Volgende keer probeer ik het.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed filmpje!
Ik denk dat ik wat tips kan geven voor je armpijn. Je hebt behoorlijk veel spanning op je polsgewrichten nu. Je handen staan eigenlijk naar achteren getrokken, verticaal.
Probeer je handen neutraal, in het verlengde van je arm te blijven houden. Je duim mag ook bovenop de stang. Niet knijpen. Je houdt je handen lichtjes bovenop de stang, niet duwen. Geen spanning. De stang zit prima op je traps.
Probeer dit maar eens.
Hopelijk hebben de anderen ook nog tips.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ziet eruit als goed bezig! Zeker als je nog niet eens zolang aan het trainen bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zwembroek haha, geen idee.
Nope een kilo of 2 aangekomen
Die zwembroek lijkt alsof je een wedgie gehad hebt![]()
![]()
Okey, doe ik volgende keer. Nope, helaas niet dusja squats zijn wel struggles als ik klaar ben om die stang weer op de grond te krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Misschien wat meer je borst vooruit zodat je bovenlichaam wat rechter blijft, en druk je goed vanuit de hielen? Mag naar mijn mening ook nog wat dieper maar ziet er verder niet verkeerd uit. Tevens mooi dat je progressie hebt gemaakt, ga zo door.
En je hebt geen squatrek ter beschikking of iets waar je de barbell van kan pakken?
Hier ook een squatprobleempje: kreeg de stang niet meer fijn op de rug.. schouders zijn flexibel zat, maar denk gewoon te weinig spier om op te steunen met de nu toch wat zwaardere gewichten. De stang lag het laatste setje vervelend op een wervel, kreeg dat niet beter, dus ben gekapt na het 3e setje.
What to do behalve schouders goed naar achter en zulks?
Wat ik doe voor bovenrug en schouders is lat pull down, seated cable row, en shoulder press, maar dat gaat allemaal nog niet zo hard qua gewicht.![]()
Filmpje MarMar
Hoeft niet herkenbaar of met geluid, gewoon technisch in beeld gebracht.Confidence through competence![]()
Dat belemmert je enorm lijkt me.. een kennis die met hetzelfde zit, gebruikt het rek van de benchpress ervoor, dan hoef je de barbell in elk geval niet helemaal van de grond te pakken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, doe ik volgende keer. Nope, helaas niet dusja squats zijn wel struggles als ik klaar ben om die stang weer op de grond te krijgen![]()
Ik rol de bar op mijn schouders net zodat die in een gootje ligt, je moet dan wel goed koppie omhoog houden. Ik gebruik nooit foam en heb wel een beetje drukpunten nadien maar dat is niet zo erg.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef MarMar het volgende:
Hier ook een squatprobleempje: kreeg de stang niet meer fijn op de rug.. schouders zijn flexibel zat, maar denk gewoon te weinig spier om op te steunen met de nu toch wat zwaardere gewichten. De stang lag het laatste setje vervelend op een wervel, kreeg dat niet beter, dus ben gekapt na het 3e setje.
Wat ik doe voor bovenrug en schouders is lat pull down, seated cable row, en shoulder press, maar dat gaat allemaal nog niet zo hard qua gewicht.![]()
zal kijken of ik iemand kan charteren om te filmen danquote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Filmpje MarMar
Hoeft niet herkenbaar of met geluid, gewoon technisch in beeld gebracht.
Het goede nieuws: omdat de squat niet zo goed ging als ik wilde, heb ik maar ff de legpress gepakt en toen ik bij 140 kg kwam ben ik maar gestopt omdat ik dat wel een beetje freaky vond worden.![]()
Dat is 't 'm, ik denk dat ik iets meer muscle nodig heb voor een goed "gootje"quote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik rol de bar op mijn schouders net zodat die in een gootje ligt, je moet dan wel goed koppie omhoog houden. Ik gebruik nooit foam en heb wel een beetje drukpunten nadien maar dat is niet zo erg.![]()
Wat is datquote:?
Goede tip! Zal het eens proberen, kiepert de bank dan niet om?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat belemmert je enorm lijkt me.. een kennis die met hetzelfde zit, gebruikt het rek van de benchpress ervoor, dan hoef je de barbell in elk geval niet helemaal van de grond te pakken.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Bij gewoon bankdrukken moet je er ook wel wat schijven op kunnen hangen voordattie omkiepert, dus als het goed is nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat is dat?
[..]
Goede tip! Zal het eens proberen, kiepert de bank dan niet om?en succes.
![]()
Aaah nee ik dacht dat je de bank zelf bedoelt, die inhammen achter. Zo'n rek hebben ze ook niet, bankdrukken is dus ook steeds beetje klooien hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bij gewoon bankdrukken moet je er ook wel wat schijven op kunnen hangen voordattie omkiepert, dus als het goed is nieten succes.
Goed filmpje susteren. Een tip zou nog kunnen zijn om te zorgen voor een zo'n plat mogelijke schoen. Dus allstars(-wannabes) of zo. Die demping in Nikes gaat echt vervelen wanneer je zwaar gaat straks.
Of geen schoenen.BEASTMODE![]()
ben je gek, mannen zitten op 280quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
zal kijken of ik iemand kan charteren om te filmen dan
Het goede nieuws: omdat de squat niet zo goed ging als ik wilde, heb ik maar ff de legpress gepakt en toen ik bij 140 kg kwam ben ik maar gestopt omdat ik dat wel een beetje freaky vond worden.![]()
Hoe doe je het nu dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, doe ik volgende keer. Nope, helaas niet dusja squats zijn wel struggles als ik klaar ben om die stang weer op de grond te krijgen
Je kunt ook een verzoek indienen tot een powerrack, misschein staan ze er welwillend tegenover![]()
Nu doe ik de barbell deadliften > military press over m'n hoofd en dan op de schouders leggenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan?
Je kunt ook een verzoek indienen tot een powerrack, misschein staan ze er welwillend tegenover
Ik heb er aan gedacht om een keer mma lessen te doen. Toen bedacht ik me datdat bij 1,83 meter met 64kg niet zo slim was hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen probleem of je fighting skills aan te scherpen![]()
Oh jemigquote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aaah nee ik dacht dat je de bank zelf bedoelt, die inhammen achter. Zo'n rek hebben ze ook niet, bankdrukken is dus ook steeds beetje klooien hahamisschien moet je dan wel gewoon een nieuwe sportschool
maar bankje zelf zal ook al iets schelen..
Zo als je het nu doet kan je nooit het gewicht pakken wat je waarschijnlijk wel zou kunnen squatten met een fatsoenlijk rek.![]()
Aah, ja ik heb asics mexico 66, die hebben een hele dunne zool. Die nikes vind ik bij de rest een stuk lekkerder zitten, die demping voelt een stuk fijner dan zo'n dunne zoolquote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Goed filmpje susteren. Een tip zou nog kunnen zijn om te zorgen voor een zo'n plat mogelijke schoen. Dus allstars(-wannabes) of zo. Die demping in Nikes gaat echt vervelen wanneer je zwaar gaat straks.
Of geen schoenen.
Das echt klote als je wat sterker wordt, als je over een paar maanden of weken 80kg squat til je hem niet zomaar even over je hoofd heen op je traps. En met bankdrukken is het dan ook een gekut:/.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aaah nee ik dacht dat je de bank zelf bedoelt, die inhammen achter. Zo'n rek hebben ze ook niet, bankdrukken is dus ook steeds beetje klooien hahaNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Juh, maar aangezien ik in november amper 10 kg in beweging kreeg, verdenk ik nu mijn kerel ervan roids door mijn eten te gooienquote:![]()
![]()
aha, tijd voor een verhoorquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Juh, maar aangezien ik in november amper 10 kg in beweging kreeg, verdenk ik nu mijn kerel ervan roids door mijn eten te gooien![]()
Hmmpf klopt, nja ik kijk nog een maand of 2, hopelijk zijn ze beetje flexibel qua contract.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef esv7 het volgende:
[..]
Das echt klote als je wat sterker wordt, als je over een paar maanden of weken 80kg squat til je hem niet zomaar even over je hoofd heen op je traps. En met bankdrukken is het dan ook een gekut:/.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Als het zo'n goedkope sportschool is waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmmpf klopt, nja ik kijk nog een maand of 2, hopelijk zijn ze beetje flexibel qua contract.![]()
Mischien moet ik wat hints gaan geven zodat mijn ma hetzelfde gaat doen:p. Maakt je man toevallig milkshakes voor je? Was zo'n topic van een gozer die weight gainer in de milkshakes van zijn vriendin deed omdat zij vreemd ging.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Juh, maar aangezien ik in november amper 10 kg in beweging kreeg, verdenk ik nu mijn kerel ervan roids door mijn eten te gooienNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wat een baasquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef esv7 het volgende:
[..]
Was zo'n topic van een gozer die weight gainer in de milkshakes van zijn vriendin deed omdat zij vreemd ging.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef esv7 het volgende:
[..]
Mischien moet ik wat hints gaan geven zodat mijn ma hetzelfde gaat doen:p. Maakt je man toevallig milkshakes voor je? Was zo'n topic van een gozer die weight gainer in de milkshakes van zijn vriendin deed omdat zij vreemd ging.![]()
Hij maakt soms wel smoothies voor me, dat dan weer wel![]()
![]()
Wat zou jij zeggen/mailen in mijn geval?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als het zo'n goedkope sportschool is waarschijnlijk niet.
Op krukken aan komen zetten en zeggen dat je hamstring finaal is afgescheurd.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen/mailen in mijn geval?![]()
Pfoe ehm, tot mijn spijt volstaat jullie uitrusting niet voor een volledige training, waardoor het mijns inziens niet redelijk is om mij wel de contributie te laten betalen wanneer ik noodgedwongen op zoek ga naar een andere sportschool.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen/mailen in mijn geval?
Zoiets..![]()
Hoe lang train je daar nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen/mailen in mijn geval?![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Op krukken aan komen zetten en zeggen dat je hamstring finaal is afgescheurd.
Hmm zoiets was ik ook al aan aan het denken, maar hopelijk reageren ze niet met "jaarcontract is jaarcontract".quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Pfoe ehm, tot mijn spijt volstaat jullie uitrusting niet voor een volledige training, waardoor het mijns inziens niet redelijk is om mij wel de contributie te laten betalen wanneer ik noodgedwongen op zoek ga naar een andere sportschool.
Zoiets..Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Volgens mij 3 weken.quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Reken er maar vast op dat ze dat wel doen.. ik zou gewoon dikke clean&jerks daar gaan doen als ik jou was, lekker deuken maken in de vloerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Hmm zoiets was ik ook al aan aan het denken, maar hopelijk reageren ze niet met "jaarcontract is jaarcontract".![]()
![]()
Nee zo ben ik niet ghehe, die vrouw is opzich hartstikke aardig die eigenaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Reken er maar vast op dat ze dat wel doen.. ik zou gewoon dikke clean&jerks daar gaan doen als ik jou was, lekker deuken maken in de vloerIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ok, nu twijfel ik toch echt.
Na een jaartje niet meer serieus aan krachtsport te hebben gedaan, wil ik weer eens flink wat massa gaan opbouwen. Ik heb een aantal weken 'losjes' getraind om mn lichaam weer te laten wennen aan de oefeningen.
Ik twijfel over mn schema: 4 dagen in de week.
Optie 1: 2-daags split schema
Ma: 3xborst, 3xschouders, 2xtriceps
Di: rustdag
Wo: 4xrug, 2xbiceps, 4xbenen
Do: rustdag
Vr: 3xborst, 3xschouders, 2xtriceps
Za: 4xrug, 2xbiceps, 4xbenen
Zo: rustdag
Optie 2: 3-daags split schema
Ma: 4xborst, 3xtriceps
Wo: 4xrug, 3xbiceps
Vr: rustdag
Za: 4xbenen, 3xschouders
Ik twijfel, omdat diverse 'bronnen' op internet elkaar tegenspreken. Volgens de ene bron is de meest effectieve manier om alle spiergroepen 2x per week te trainen (omdat de rustperiode anders te lang is), volgens de andere is de meest effectieve manier om alles 1x per week te trainen.
Wat denken jullie (of is er een andere, betere, optie)?F.K.A. SuperwormJim![]()
Dan zit je er waarschijnlijk een jaar aan vast. Tenzij ze afwijkende regels hebben in hun algemene voorwaarden, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet het geval zijn.quote:http://www.consuwijzer.nl(...)72107453361230902270quote:Moet ik betalen als ik mijn abonnement of contract eerder opzeg?
Hebt u uw abonnement of contract voor een afgesproken periode afgesloten? Dan moet u de afgesproken periode meestal uitzitten. Sluit u bijvoorbeeld een jaarabonnement bij de sportschool af? Dan zit u daar een jaar aan vast. Tenzij de sportschool zelf de mogelijkheid biedt om het abonnement toch eerder op te zeggen. Vaak kunt u dit dan teruglezen in de algemene voorwaarden die bij uw abonnement horen.![]()
als dat zo is, dan valt er vast met haar te pratenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet ghehe, die vrouw is opzich hartstikke aardig die eigenaar.![]()
Zo een houten vloertje snap ik niet. Zou daar niet snel dumbells op durven flikkeren.
Susteren is een baws, doe volgend filmpje weer dope pokoe dan.![]()
Ik zou om op te starten 3x per week full body doen om op te bouwen. Je kan daarna altijd nog overgaan op een split.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, nu twijfel ik toch echt.
Na een jaartje niet meer serieus aan krachtsport te hebben gedaan, wil ik weer eens flink wat massa gaan opbouwen. Ik heb een aantal weken 'losjes' getraind om mn lichaam weer te laten wennen aan de oefeningen.
Ik twijfel over mn schema: 4 dagen in de week.
Optie 1: 2-daags split schema
Ma: 3xborst, 3xschouders, 2xtriceps
Wo: 4xrug, 2xbiceps, 4xbenen
Vr: 3xborst, 3xschouders, 2xtriceps
Za: 4xrug, 2xbiceps, 4xbenen
Optie 2: 3-daags split schema
Ma: 4xborst, 3xtriceps
Wo: 4xrug, 3xbiceps
Vr: rustdag
Za: 4xbenen, 3xschouders
Ik twijfel, omdat diverse 'bronnen' op internet elkaar tegenspreken. Volgens de ene bron is de meest effectieve manier om alle spiergroepen 2x per week te trainen (omdat de rustperiode anders te lang is), volgens de andere is de meest effectieve manier om alles 1x per week te trainen.
Wat denken jullie (of is er een andere, betere, optie)?![]()
Nee het is trouwens vinyl in houtstructuurquote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Hiatus het volgende:
Zo een houten vloertje snap ik niet. Zou daar niet snel dumbells op durven flikkeren.
Susteren is een baws, doe volgend filmpje weer dope pokoe dan.
De gym waar ik ga heeft wel gewoon laminaatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee het is trouwens vinyl in houtstructuurdie is al flink beschadigd in de krachthoek.
![]()
Dit maal...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keerThx, zal BAKKEN DOZEN PALLETS kopen met roomijs
![]()
Komt goed.
Thx, xx.
500ml roomijs, 250 ml volle melk... klein schepje whey... Ehhh en een banaan.
Hoeveel Ckal telt dat?
Roomijs was 260 calorie per 200 ml.. Dus 650 calorien...Volle melk 65 per 100ml.... maakt 160...
Bij elkaar dus al 810 die banaan en dat schepje whey voor hoeveel gaat dat?Rustig aan.![]()
ik heb het ook een keer gehad, had ik na 1 jaar opgezegd, hadden ze het zogenaamd niet ontvangen, praten als brugman om van dat 2de jaar af te komen, die eigenaar was iig niet meer aardig.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
als dat zo is, dan valt er vast met haar te praten![]()
Dat heb ik nu een paar weken gedaan. Wellicht is mijn gekozen term 'losjes getraind' niet de juiste geweest. Ik heb 'vroeger' veel getraind, altijd alle spiergroepen 1x per week. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en wil nu weer beginnen. Daarom heb ik nu een paar weken fullbody, 3x per week gedaan. Om te wennen, zeg maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou om op te starten 3x per week full body doen om op te bouwen. Je kan daarna altijd nog overgaan op een split.
Maar nu?F.K.A. SuperwormJim![]()
welke gym eigenaar kiest dat nu als vloerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
De gym waar ik ga heeft wel gewoon laminaatdie is al flink beschadigd in de krachthoek.
![]()
![]()
Wat je kan doen zijn rows, maar dan niet helemaal doorbuigen zoals je met gewone barbell rows doet. Je blijft dus op 45 graden staan, en dan trek je de bar naar je buik. Je kan dan behoorlijk goed je bovenkant rug aanspannen/aanspreken. Zelfs als je het zonder bar doet voel je al wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef MarMar het volgende:
Wat zijn je huidige stats, wat is je doel, en wat is je huidig voedingsschema?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit maal...
500ml roomijs, 250 ml volle melk... klein schepje whey... Ehhh en een banaan.
Hoeveel Ckal telt dat?
Roomijs was 260 calorie per 200 ml.. Dus 650 calorien...Volle melk 65 per 100ml.... maakt 160...
Bij elkaar dus al 810 die banaan en dat schepje whey voor hoeveel gaat dat?Confidence through competence![]()
Ziet er goed uit. Tips heb je al gekregen, zou niet weten wat ik aan zou moeten vullen. Behlave dat ik denk dat je wat te licht squat, of deed je dat voor het filmpje?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tips zijn welkom!![]()
dus zoals deze?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat je kan doen zijn rows, maar dan niet helemaal doorbuigen zoals je met gewone barbell rows doet. Je blijft dus op 45 graden staan, en dan trek je de bar naar je buik. Je kan dan behoorlijk goed je bovenkant rug aanspannen/aanspreken. Zelfs als je het zonder bar doet voel je al wat ik bedoel.
![]()
*Beginner hier*
Ik ben zojuist begonnen met Starting Strength van Rippetoe. Ooit wel naar de gym geweest en me daar enkel met bovenlichaam beziggehouden![]()
Nu zit ik op volgende verhoudingen:
Bench, squat en deadlift: allen 40 kg (3*5)![]()
Ik veronderstel dat squat en deadlift normaal sneller zullen stijgen?![]()
Sneller dan wat? Je hebt nog niet gezegd hoelang je bezig bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef DeMessias het volgende:
*Beginner hier*
Ik ben zojuist begonnen met Starting Strength van Rippetoe. Ooit wel naar de gym geweest en me daar enkel met bovenlichaam beziggehouden![]()
Ik veronderstel dat squat en deadlift normaal sneller zullen stijgen?![]()
Thx! Ik kan eigenlijk niet meer squatten aangezien ik de barbell dan niet meer zonder kapriolen op m'n rug krijgquote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Tips heb je al gekregen, zou niet weten wat ik aan zou moeten vullen. Behlave dat ik denk dat je wat te licht squat, of deed je dat voor het filmpje?
Is dit mailtje goed of moet ik het anders formuleren?
Beste E,
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld een lat om aan op te trekken etc.
Ik begrijp dat er voor een jaarcontract is getekend, maar ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden, maar ik zou het zeker begrijpen als dit niet kan, dan zal ik dit jaar alsnog met plezier doorgaan met fitness bij jullie.
Alvast bedankt voor de reactie!
Met vriendelijke groet,Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Dat is eigenlijk een slechte barbellrow.quote:![]()
Maar ik bedoel ietsjes verder rechtop blijven staan als hij doet zodat je je lats iets minder aanspreekt en bovenkant rug iets meer. .![]()
Haal een doktersattestje dat je niet kan sporten (leg aan de dokter uit dat je vastzit aan een fitnessabo) en je bent er van afquote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef Susteren het volgende:
Beste E,
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld een lat om aan op te trekken etc.
Ik begrijp dat er voor een jaarcontract is getekend, maar ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden, maar ik zou het zeker begrijpen als dit niet kan, dan zal ik dit jaar alsnog met plezier doorgaan met fitness bij jullie.
Met vriendelijke groet,![]()
![]()
Hmm ik los het eerlijk gezegd liever op een eerlijke manier op, liegen gaat je altijd achtervolgen (althans die ervaring heb ikquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Haal een doktersattestje dat je niet kan sporten (leg aan de dokter uit dat je vastzit aan een fitnessabo) en je bent er van af).
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik los het eerlijk gezegd liever op een eerlijke manier op, liegen gaat je altijd achtervolgen (althans die ervaring heb ik).
^ wat zij zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:
Ehm, nee dat gaat niet werken, je geeft al aan dat je toch niets gaat doen als zij nee zeggen![]()
Nog wat rechter, checkquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een slechte barbellrow.![]()
Maar ik bedoel ietsjes verder rechtop blijven staan als hij doet zodat je je lats iets minder aanspreekt en bovenkant rug iets meer. .Mocht je er een filmpje van weten, dan hou ik me aanbevolen.. ik zag alleen dat deze rechterop was dan wat ik ken.
![]()
quote:Beste E...,
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld lat om aan op te trekken etc.
Nu valt het nog mee aangezien ik nog met relatief lichte gewichten werk, maar na een maand of 2 denk ik toch echt dat de gewichten te zwaar worden om zonder gevaarlijke kapriolen te gebruiken zonder hulp van een rek.
Ik begrijp dat er voor een jaarcontract is getekend, maar ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden.
Met vriendelijke groet,Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Je zal waarschijnlijk een stuk eerder vast komen te lopen op de benchpress dan op de squat of de deadlift, en dan trekken als het goed is na een tijdje je stats wat recht.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef DeMessias het volgende:
*Beginner hier*
Ik veronderstel dat squat en deadlift normaal sneller zullen stijgen?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
nee, je spreekt jezelf tegen in je mailtje, je gaat al voor de eigenaar haar keuze invullen, je wilt gewoon opzeggen en dan moet zij met een antwoord komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef Susteren het volgende:
Beste E,
Met vriendelijke groet,
het beste is, blijven zeiken of aso gaan doen dat je eruit gegooid wordt![]()
idd , dont take no for an answer bwoiiiiiiiii!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, je spreekt jezelf tegen in je mailtje, je gaat al voor de eigenaar haar keuze invullen, je wilt gewoon opzeggen en dan moet zij met een antwoord komen.
het beste is, blijven zeiken of aso gaan doen dat je eruit gegooid wordt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: