quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt me niks, als er niemand anders met jouw visie traint, hoe lang is het contract? ik zou nl op zoek gaan naar een betere gym.
Een jaar, was bovendien een van de goedkoopste gyms in een straal van 15 km, dus keus was snel gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt me niks, als er niemand anders met jouw visie traint, hoe lang is het contract? ik zou nl op zoek gaan naar een betere gym.
denk dat je te gespannen squat. Probeer is een lege bar en laat hem losjes op jetraps liggen. highbar dus. Knijp absoluut niet in de barbell. Sterker nog eigenlijk kan je je polsen rustig op de bar laten rusten. Je armen kunnen bij een backsquat ontspannen blijven mits je form goed is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een jaar, was bovendien een van de goedkoopste gyms in een straal van 15 km, dus keus was snel gemaakt.
Daar zeg je me wat, ik heb de barbell wel altijd strak vastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
denk dat je te gespannen squat. Probeer is een lege bar en laat hem losjes op jetraps liggen. highbar dus. Knijp absoluut niet in de barbell. Sterker nog eigenlijk kan je je polsen rustig op de bar laten rusten. Je armen kunnen bij een backsquat ontspannen blijven mits je form goed is.
klopt, alleen als de rest alleen maar wat fitness doet en geen bb, motiveert dat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Je traint toch voor jezelf, niet omdat mensen je visie delen?
Kijk naar jezelf, en niet naar anderen punt. Als anderen mij moeten motiveren... nah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, alleen als de rest alleen maar wat fitness doet en geen bb, motiveert dat niet.
Ik vind het juist wel motiverend om zowat de enige te zijn die serieus krachttraining probeert te doen. Vroeger toen ik nog totaal niet wist wat ik deed en bij de ijshockeyclub in de buurt fitnesste zag ik allemaal sterke gespierde mannen die veel zwaardere dingen deden dan ik, en dan dacht ik soms waarom doe ik dit nogquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, en niet naar anderen punt. Als anderen mij moeten motiveren... nah.
Ja klopt, zal maandag eens een vidje schieten (als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als je een foto kunt maken van je triceps training, kun je ook een filmpje maken van je squat. We kunnen wel een halve topic verder speculeren, maar daar schieten zowel jij als wij geen biet mee op
Ik heb anderen niet nodig voor motivatie, kijk bijna altijd wel uit naar een training(helemaal na een dag school). Maar als ik een vriend een pr op de deadlift zie zetten ofzo motiveerd dat mij echt wel. En als ik een filmpje van Klokov of van California Strength zie krijg ik wel zin om de clean te oefenen, en van een Kai Green vid weer om ziek mijn benen te trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, en niet naar anderen punt. Als anderen mij moeten motiveren... nah.
jij snapt het, slacker niet echtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel motiverend om zowat de enige te zijn die serieus krachttraining probeert te doen. Vroeger toen ik nog totaal niet wist wat ik deed en bij de ijshockeyclub in de buurt fitnesste zag ik allemaal sterke gespierde mannen die veel zwaardere dingen deden dan ik, en dan dacht ik soms waarom doe ik dit nog
Ik heb het met een vriendin op FB altijd over onze PR's. Daar heb ik geen mensen in mijn gym voor nodig. Maar wat THEFXR zegt dat je weg moet bij een gym omdat er geen mensen zijn met dezelfde *visie* is bullcrap.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik heb anderen niet nodig voor motivatie, kijk bijna altijd wel uit naar een training(helemaal na een dag school). Maar als ik een vriend een pr op de deadlift zie zetten ofzo motiveerd dat mij echt wel. En als ik een filmpje van Klokov of van California Strength zie krijg ik wel zin om de clean te oefenen, en van een Kai Green vid weer om ziek mijn benen te trainen.
Anders waren er ook geen muscle beach of golds gym onstaan, volgens jouw visie en het noemen van FB slaat nergens op, aangezien FB een tijdelijk trend is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb het met een vriendin op FB altijd over onze PR's. Daar heb ik geen mensen in mijn gym voor nodig. Maar wat THEFXR zegt dat je weg moet bij een gym omdat er geen mensen zijn met dezelfde *visie* is bullcrap.
@THEFXR right.
Ik snap wat je zegt, maar ik vind het onzin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Anders waren er ook geen muscle beach of golds gym onstaan, volgens jouw visie en het noemen van FB slaat nergens op, aangezien FB een tijdelijk trend is.
ik kan er verder niks aan doen dat je het niet snapt, anderen snappen mijn post iig wel.
nee, dat snap je niet, want het is geen onzin, Susteren noemt duidelijk op dat de mensen in zijn gym niet echt aan BB doen. Dat motiveert gewoon niet en waarom zou jij geven wat voor pr's je vriendin heeft? je kijkt toch alleen naar jezelf en niet naar anderen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik vind het onzin.
Ik mis bij mijn sportschool een platform, das verder gelijk het enigste wat ik mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef Mithras82 het volgende:
Niet te druk een vriendelijke sfeer en een squatrek. Meer is niet nodig. Hardcore gyms vind ik niet echt prettig. Ik ga van andere mensen niet harder trainen. Want ik train altijd maximaal
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat snap je niet, want het is geen onzin, Susteren noemt duidelijk op dat de mensen in zijn gym niet echt aan BB doen. Dat motiveert gewoon niet en waarom zou jij geven wat voor pr's je vriendin heeft? je kijkt toch alleen naar jezelf en niet naar anderen.
met jezelf tegenspreken kom je helemaal nergens in deze discussie.
als beginneling heb je daar niks aan, levert je alleen maar blessures op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:40 schreef Asgard het volgende:
[..]![]()
Denk dat er weinig mensen zijn die denken "hey, wat een brede gast, nu ga ik ook extra hard trainen". Motivatie komt imo uit jezelf.
Het zou verder veel mensen goed doen om juist minder op anderen te letten in hun sportschool dan juist de focus te leggen op wat anderen doen.
Ik zeg dat ik geen mensen in mijn gym hoef te hebben om mij te motiveren, jij zegt dat zoiets noodzakelijk is. Dat vind ik onzin. Ik train samen met wielrenners, basketballers, hardlopers, beachboys, bb-achtige gasten, MMA'ers, echt van alles. Dat maakt het voor mij interessant, maar het motiveert me niet. Ik vind het niet erg om een praatje te maken, een discussie over oefeningen te hebben, het is leuk om te weten hoe anderen trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef THEFXR het volgende:
nee, dat snap je niet, want het is geen onzin, Susteren noemt duidelijk op dat de mensen in zijn gym niet echt aan BB doen. Dat motiveert gewoon niet en waarom zou jij geven wat voor pr's je vriendin heeft? je kijkt toch alleen naar jezelf en niet naar anderen.
met jezelf tegenspreken kom je helemaal nergens in deze discussie.
Squatrek is er niet helaasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef Mithras82 het volgende:
Niet te druk een vriendelijke sfeer en een squatrek. Meer is niet nodig. Hardcore gyms vind ik niet echt prettig. Ik ga van andere mensen niet harder trainen. Want ik train altijd maximaal
Wel een powerrack? Dat is wel een reden om op te bokken, geen rack hebben.quote:
dat idee had ik dus al, maar jij vond steeds van niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wel een powerrack? Dqt is wel een reden om op te bokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |