Aah, ja ik heb asics mexico 66, die hebben een hele dunne zool. Die nikes vind ik bij de rest een stuk lekkerder zitten, die demping voelt een stuk fijner dan zo'n dunne zoolquote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Goed filmpje susteren. Een tip zou nog kunnen zijn om te zorgen voor een zo'n plat mogelijke schoen. Dus allstars(-wannabes) of zo. Die demping in Nikes gaat echt vervelen wanneer je zwaar gaat straks.
Of geen schoenen.
Das echt klote als je wat sterker wordt, als je over een paar maanden of weken 80kg squat til je hem niet zomaar even over je hoofd heen op je traps. En met bankdrukken is het dan ook een gekut:/.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aaah nee ik dacht dat je de bank zelf bedoelt, die inhammen achter. Zo'n rek hebben ze ook niet, bankdrukken is dus ook steeds beetje klooien haha
Juh, maar aangezien ik in november amper 10 kg in beweging kreeg, verdenk ik nu mijn kerel ervan roids door mijn eten te gooienquote:
aha, tijd voor een verhoorquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Juh, maar aangezien ik in november amper 10 kg in beweging kreeg, verdenk ik nu mijn kerel ervan roids door mijn eten te gooien
Hmmpf klopt, nja ik kijk nog een maand of 2, hopelijk zijn ze beetje flexibel qua contract.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef esv7 het volgende:
[..]
Das echt klote als je wat sterker wordt, als je over een paar maanden of weken 80kg squat til je hem niet zomaar even over je hoofd heen op je traps. En met bankdrukken is het dan ook een gekut:/.
Als het zo'n goedkope sportschool is waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmmpf klopt, nja ik kijk nog een maand of 2, hopelijk zijn ze beetje flexibel qua contract.
Mischien moet ik wat hints gaan geven zodat mijn ma hetzelfde gaat doen:p. Maakt je man toevallig milkshakes voor je? Was zo'n topic van een gozer die weight gainer in de milkshakes van zijn vriendin deed omdat zij vreemd ging.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Juh, maar aangezien ik in november amper 10 kg in beweging kreeg, verdenk ik nu mijn kerel ervan roids door mijn eten te gooien
Wat een baasquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef esv7 het volgende:
[..]
Was zo'n topic van een gozer die weight gainer in de milkshakes van zijn vriendin deed omdat zij vreemd ging.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef esv7 het volgende:
[..]
Mischien moet ik wat hints gaan geven zodat mijn ma hetzelfde gaat doen:p. Maakt je man toevallig milkshakes voor je? Was zo'n topic van een gozer die weight gainer in de milkshakes van zijn vriendin deed omdat zij vreemd ging.
Wat zou jij zeggen/mailen in mijn geval?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als het zo'n goedkope sportschool is waarschijnlijk niet.
Op krukken aan komen zetten en zeggen dat je hamstring finaal is afgescheurd.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen/mailen in mijn geval?
Pfoe ehm, tot mijn spijt volstaat jullie uitrusting niet voor een volledige training, waardoor het mijns inziens niet redelijk is om mij wel de contributie te laten betalen wanneer ik noodgedwongen op zoek ga naar een andere sportschool.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoe lang train je daar nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Op krukken aan komen zetten en zeggen dat je hamstring finaal is afgescheurd.
Hmm zoiets was ik ook al aan aan het denken, maar hopelijk reageren ze niet met "jaarcontract is jaarcontract".quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Pfoe ehm, tot mijn spijt volstaat jullie uitrusting niet voor een volledige training, waardoor het mijns inziens niet redelijk is om mij wel de contributie te laten betalen wanneer ik noodgedwongen op zoek ga naar een andere sportschool.
Zoiets..
Volgens mij 3 weken.quote:
Reken er maar vast op dat ze dat wel doen.. ik zou gewoon dikke clean&jerks daar gaan doen als ik jou was, lekker deuken maken in de vloerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Hmm zoiets was ik ook al aan aan het denken, maar hopelijk reageren ze niet met "jaarcontract is jaarcontract".
Nee zo ben ik niet ghehe, die vrouw is opzich hartstikke aardig die eigenaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Reken er maar vast op dat ze dat wel doen.. ik zou gewoon dikke clean&jerks daar gaan doen als ik jou was, lekker deuken maken in de vloer
Dan zit je er waarschijnlijk een jaar aan vast. Tenzij ze afwijkende regels hebben in hun algemene voorwaarden, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet het geval zijn.quote:
http://www.consuwijzer.nl(...)72107453361230902270quote:Moet ik betalen als ik mijn abonnement of contract eerder opzeg?
Hebt u uw abonnement of contract voor een afgesproken periode afgesloten? Dan moet u de afgesproken periode meestal uitzitten. Sluit u bijvoorbeeld een jaarabonnement bij de sportschool af? Dan zit u daar een jaar aan vast. Tenzij de sportschool zelf de mogelijkheid biedt om het abonnement toch eerder op te zeggen. Vaak kunt u dit dan teruglezen in de algemene voorwaarden die bij uw abonnement horen.
als dat zo is, dan valt er vast met haar te pratenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet ghehe, die vrouw is opzich hartstikke aardig die eigenaar.
Ik zou om op te starten 3x per week full body doen om op te bouwen. Je kan daarna altijd nog overgaan op een split.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, nu twijfel ik toch echt.
Na een jaartje niet meer serieus aan krachtsport te hebben gedaan, wil ik weer eens flink wat massa gaan opbouwen. Ik heb een aantal weken 'losjes' getraind om mn lichaam weer te laten wennen aan de oefeningen.
Ik twijfel over mn schema: 4 dagen in de week.
Optie 1: 2-daags split schema
Ma: 3xborst, 3xschouders, 2xtriceps
Di: rustdag
Wo: 4xrug, 2xbiceps, 4xbenen
Do: rustdag
Vr: 3xborst, 3xschouders, 2xtriceps
Za: 4xrug, 2xbiceps, 4xbenen
Zo: rustdag
Optie 2: 3-daags split schema
Ma: 4xborst, 3xtriceps
Di: rustdag
Wo: 4xrug, 3xbiceps
Do: rustdag
Vr: rustdag
Za: 4xbenen, 3xschouders
Zo: rustdag
Ik twijfel, omdat diverse 'bronnen' op internet elkaar tegenspreken. Volgens de ene bron is de meest effectieve manier om alle spiergroepen 2x per week te trainen (omdat de rustperiode anders te lang is), volgens de andere is de meest effectieve manier om alles 1x per week te trainen.
Wat denken jullie (of is er een andere, betere, optie)?
Nee het is trouwens vinyl in houtstructuurquote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Hiatus het volgende:
Zo een houten vloertje snap ik niet. Zou daar niet snel dumbells op durven flikkeren.
Susteren is een baws, doe volgend filmpje weer dope pokoe dan.
De gym waar ik ga heeft wel gewoon laminaatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee het is trouwens vinyl in houtstructuur
Dit maal...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keerThx, zal BAKKEN DOZEN PALLETS kopen met roomijs
![]()
Komt goed.
Thx, xx.
ik heb het ook een keer gehad, had ik na 1 jaar opgezegd, hadden ze het zogenaamd niet ontvangen, praten als brugman om van dat 2de jaar af te komen, die eigenaar was iig niet meer aardig.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
als dat zo is, dan valt er vast met haar te praten
Dat heb ik nu een paar weken gedaan. Wellicht is mijn gekozen term 'losjes getraind' niet de juiste geweest. Ik heb 'vroeger' veel getraind, altijd alle spiergroepen 1x per week. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en wil nu weer beginnen. Daarom heb ik nu een paar weken fullbody, 3x per week gedaan. Om te wennen, zeg maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou om op te starten 3x per week full body doen om op te bouwen. Je kan daarna altijd nog overgaan op een split.
welke gym eigenaar kiest dat nu als vloerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
De gym waar ik ga heeft wel gewoon laminaatdie is al flink beschadigd in de krachthoek.
Wat je kan doen zijn rows, maar dan niet helemaal doorbuigen zoals je met gewone barbell rows doet. Je blijft dus op 45 graden staan, en dan trek je de bar naar je buik. Je kan dan behoorlijk goed je bovenkant rug aanspannen/aanspreken. Zelfs als je het zonder bar doet voel je al wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef MarMar het volgende:
Hier ook een squatprobleempje: kreeg de stang niet meer fijn op de rug.. schouders zijn flexibel zat, maar denk gewoon te weinig spier om op te steunen met de nu toch wat zwaardere gewichten. De stang lag het laatste setje vervelend op een wervel, kreeg dat niet beter, dus ben gekapt na het 3e setje.
What to do behalve schouders goed naar achter en zulks?
Wat ik doe voor bovenrug en schouders is lat pull down, seated cable row, en shoulder press, maar dat gaat allemaal nog niet zo hard qua gewicht.
Wat zijn je huidige stats, wat is je doel, en wat is je huidig voedingsschema?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit maal...
500ml roomijs, 250 ml volle melk... klein schepje whey... Ehhh en een banaan.
Hoeveel Ckal telt dat?
Roomijs was 260 calorie per 200 ml.. Dus 650 calorien...Volle melk 65 per 100ml.... maakt 160...
Bij elkaar dus al 810 die banaan en dat schepje whey voor hoeveel gaat dat?
Ziet er goed uit. Tips heb je al gekregen, zou niet weten wat ik aan zou moeten vullen. Behlave dat ik denk dat je wat te licht squat, of deed je dat voor het filmpje?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja klopt maar hb geen andere van vroeger eigenlijk.
Tips zijn welkom!
dus zoals deze?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat je kan doen zijn rows, maar dan niet helemaal doorbuigen zoals je met gewone barbell rows doet. Je blijft dus op 45 graden staan, en dan trek je de bar naar je buik. Je kan dan behoorlijk goed je bovenkant rug aanspannen/aanspreken. Zelfs als je het zonder bar doet voel je al wat ik bedoel.
Sneller dan wat? Je hebt nog niet gezegd hoelang je bezig bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef DeMessias het volgende:
*Beginner hier*
Ik ben zojuist begonnen met Starting Strength van Rippetoe. Ooit wel naar de gym geweest en me daar enkel met bovenlichaam beziggehouden![]()
Nu zit ik op volgende verhoudingen:
Bench, squat en deadlift: allen 40 kg (3*5)![]()
Ik veronderstel dat squat en deadlift normaal sneller zullen stijgen?
Thx! Ik kan eigenlijk niet meer squatten aangezien ik de barbell dan niet meer zonder kapriolen op m'n rug krijgquote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Tips heb je al gekregen, zou niet weten wat ik aan zou moeten vullen. Behlave dat ik denk dat je wat te licht squat, of deed je dat voor het filmpje?
Dat is eigenlijk een slechte barbellrow.quote:
Haal een doktersattestje dat je niet kan sporten (leg aan de dokter uit dat je vastzit aan een fitnessabo) en je bent er van afquote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef Susteren het volgende:
Is dit mailtje goed of moet ik het anders formuleren?
Beste E,
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld een lat om aan op te trekken etc.
Ik begrijp dat er voor een jaarcontract is getekend, maar ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden, maar ik zou het zeker begrijpen als dit niet kan, dan zal ik dit jaar alsnog met plezier doorgaan met fitness bij jullie.
Alvast bedankt voor de reactie!
Met vriendelijke groet,
Hmm ik los het eerlijk gezegd liever op een eerlijke manier op, liegen gaat je altijd achtervolgen (althans die ervaring heb ikquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Haal een doktersattestje dat je niet kan sporten (leg aan de dokter uit dat je vastzit aan een fitnessabo) en je bent er van af
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik los het eerlijk gezegd liever op een eerlijke manier op, liegen gaat je altijd achtervolgen (althans die ervaring heb ik).
^ wat zij zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:
Ehm, nee dat gaat niet werken, je geeft al aan dat je toch niets gaat doen als zij nee zeggen
Nog wat rechter, checkquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een slechte barbellrow.![]()
Maar ik bedoel ietsjes verder rechtop blijven staan als hij doet zodat je je lats iets minder aanspreekt en bovenkant rug iets meer. .
quote:Beste E...,
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld lat om aan op te trekken etc.
Nu valt het nog mee aangezien ik nog met relatief lichte gewichten werk, maar na een maand of 2 denk ik toch echt dat de gewichten te zwaar worden om zonder gevaarlijke kapriolen te gebruiken zonder hulp van een rek.
Ik begrijp dat er voor een jaarcontract is getekend, maar ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden.
Met vriendelijke groet,
Je zal waarschijnlijk een stuk eerder vast komen te lopen op de benchpress dan op de squat of de deadlift, en dan trekken als het goed is na een tijdje je stats wat recht.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef DeMessias het volgende:
*Beginner hier*
Ik ben zojuist begonnen met Starting Strength van Rippetoe. Ooit wel naar de gym geweest en me daar enkel met bovenlichaam beziggehouden![]()
Nu zit ik op volgende verhoudingen:
Bench, squat en deadlift: allen 40 kg (3*5)![]()
Ik veronderstel dat squat en deadlift normaal sneller zullen stijgen?
nee, je spreekt jezelf tegen in je mailtje, je gaat al voor de eigenaar haar keuze invullen, je wilt gewoon opzeggen en dan moet zij met een antwoord komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef Susteren het volgende:
Is dit mailtje goed of moet ik het anders formuleren?
Beste E,
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld een lat om aan op te trekken etc.
Ik begrijp dat er voor een jaarcontract is getekend, maar ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden, maar ik zou het zeker begrijpen als dit niet kan, dan zal ik dit jaar alsnog met plezier doorgaan met fitness bij jullie.
Met vriendelijke groet,
idd , dont take no for an answer bwoiiiiiiiii!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, je spreekt jezelf tegen in je mailtje, je gaat al voor de eigenaar haar keuze invullen, je wilt gewoon opzeggen en dan moet zij met een antwoord komen.
het beste is, blijven zeiken of aso gaan doen dat je eruit gegooid wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |