Het commentaar is wat zacht, kan je dat nog opschroeven? voor de rest nice filmpiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
Nieuw filmpje, eerder dan beloofd.
volgende is dan benen en deadlift, maar die duurt nog ff hoor![]()
have fun![]()
thanx, nee dat kan niet. Athans, misschien in yt zelf, maar dat zal het zelfde woorden als harder zetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het commentaar is wat zacht, kan je dat nog opschroeven? voor de rest nice filmpie
Shoulder day with Ray! Feest met het bakbeest!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
Haha, aahh, das een heel aardige gast. Is ook serieus bezig. Volgende keer zegt i meer lolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shoulder day with Ray! Feest met het bakbeest!![]()
![]()
Nice dat je voor de voice-over gegaan bent, maar het geluid moet ietsjes harder ja. Verder nice, mooi ook die neger op het einde.
Keep it up!
Ja, heb ik al eerder gehad, impingelementje, maar dit is gelukkig niet zo hevig als toen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die pijn in je schouders tijdens de shoulder press kan misschien een impingement zijn. Ik hoop het niet natuurlijk.
Geweldig man hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
Lol.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
Magnesiumbal of -blok? Bal lijkt me fijner om tussen je palmen te wrijven.
edit: wat een vraag ook. In de zelfde categorie als welke smaak whey hebben jullie.
Volgens mij voldoet het al om even je vingers in die bak te steken en dan in je handen te wrijven, of niet? Dus ik hoef toch nooit die bal eruit te halen. Maar het afbreek-argument is wel een goede, denk dat ik toch voor de bal ga.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb een blok, maar uiteindelijk heb je echt maar heel weinig nodig.
Balblijft langer heel lijkt me. Blok breken de hoeken af. Heb het nu in een tupperwaredoosje zitten
Ja idd. Beetje aan je vingers en dan in je handen wrijven is genoegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet het al om even je vingers in die bak te steken en dan in je handen te wrijven, of niet? Dus ik hoef toch nooit die bal eruit te halen. Maar het afbreek-argument is wel een goede, denk dat ik toch voor de bal ga.
Is anders, die bal smaakt echt ruk. Die blokken zijn net schuimpjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
Magnesiumbal of -blok? Bal lijkt me fijner om tussen je palmen te wrijven.
edit: wat een vraag ook. In de zelfde categorie als welke smaak whey hebben jullie.
One luv bredda. Hoe lang heb je eigenlijk gekuurd en ben je nu gewoon natty bezig?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker man, twee pakken per dag. Niets dikmaker en genoeg energie voor trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik cut vrolijk verder voor die zieke shoulder striations zoals Drinky. (mirin' son)
Leuk gedaan hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
Zou heel goed kunnen! Ik verhuis als bijbaan, maar de jongens die het full-time doen hebben een grip waar je u tegen zegt!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
Heb al besteld bij klimwinkel (had ik nog liggen van Yuri), ben benieuwd.
Mijn grip was een stuk beter gisteren trouwens, ik heb zo'n vermoeden dat het door het verhuizen komt, veel moeten tillen en veel in schroevendraaiers en sleuteltangen moeten knijpen.
Hoeveel kg? Ken je trouwens de maastricht Wild Cats? Wil daar misschien proeflesje gaan draaien ergens dit jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef kidkash19 het volgende:
Altijd lekker een wake up call
Al een hele tijd niet gesquat ivm het in season zijn etc etc
Faalde even op mn 3e rep van mn laatste set (ging ook voor 3)
Lekker is dat
Thanks babes. Ben drie maand on geweest. Creatine.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
One luv bredda. Hoe lang heb je eigenlijk gekuurd en ben je nu gewoon natty bezig?
Mirin pecs bro
Nice pics en thx voor de tips!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks babes. Ben drie maand on geweest. Creatine.
Vandaag naar Holi Festival in de Arena. Was toffe shit, sommige mensen shirtloos, zelf shirt aangehouden. Veel borst & schouders erryday, blijft typisch.
Eindelijk een fijne spiegel gevonden. Twee foto's voor Drinky.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder: Susteren, voor abs trainen heb ik laatst een soort van hyperextended situps gedaan op het bankje van de glute/ham raises, dus gezicht omhoog op dat ding.Schijf vasthouden voor extra weerstand.
Voelde abs wel goed eigenlijk, en was leuker dan situps of crunches. Ook fijn om helemaal naar onderen te laten zakken, net voor het punt waarop je onderrug gaat protesteren.
Maar die shit lijkt niet nodig te zijn dus, je buikspieren groeien vanzelf wel met je lichaam mee door squats, deadlifts, chinups, (cable) rows etc. Ik denk dat je van teveel ab work een te blokkerige core kan krijgen.
Groepen die daadwerkelijk snel lacken zijn achterkant schouder en kuiten, geef die vanaf het begin genoeg aandacht.
vingers van een 30+quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag naar Holi Festival in de Arena. Was toffe shit, sommige mensen shirtloos, zelf shirt aangehouden. Veel borst & schouders erryday, blijft typisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder: Susteren, voor abs trainen heb ik laatst een soort van hyperextended situps gedaan op het bankje van de glute/ham raises, dus gezicht omhoog op dat ding.Schijf vasthouden voor extra weerstand.
Voelde abs wel goed eigenlijk, en was leuker dan situps of crunches. Ook fijn om helemaal naar onderen te laten zakken, net voor het punt waarop je onderrug gaat protesteren.
Maar die shit lijkt niet nodig te zijn dus, je buikspieren groeien vanzelf wel met je lichaam mee door squats, deadlifts, chinups, (cable) rows etc. Ik denk dat je van teveel ab work een te blokkerige core kan krijgen.
Groepen die daadwerkelijk snel lacken zijn achterkant schouder en kuiten, geef die vanaf het begin genoeg aandacht.
beetje nat geworden.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |