Decline bench press(lijkt het meest op dips) of een CGBP zou ook kunnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:
Mijn chiropractor had het lef me te vertellen dat squats en deadlifts slecht zijn voor mijn rug en nek. Opgepleurd, ik zoek wel een nieuwe
Vandaag overigens wel lekker voor het eerste getraind. Ik volg de komende twee maanden een pure SS om mijn kracht weer op niveau te brengen na twee maanden geforceerd stilzitten. Vandaag dit gedaan:
Squat: 3x5x60kg
Deadlift: 1x5x100kg
Bench press: 3x5x60kg
Chin-ups: 8, 8, 3
Stretches: gericht op hip flexors en hamstrings
Tja, het is niet veel... Maar ik ben rustig begonnen om de techniek en bewegingen weer een beetje onder de knie te krijgen en mijn lichaam rustig aan de inspanning te laten wennen. Ik hoop zo in ieder geval te voorkomen dat ik niet weer geblesseerd en/of overtrained raak
Voor woensdag is dit mijn plan:
Squat: 3x5
Overhead press: 3x5
Bent-over row: 3x5
???
Na die vierde oefening ben ik dus nog op zoek. Ik heb hier de handstand push al gehoord, maar daar loop ik niet echt warm voor. Dips zouden ideaal zijn, maar dat zit er gezien mijn chronisch geïrriteerde borstbeen simpelweg niet in. Ik zit zelf te denken aan gewone push-ups? Of wellicht een andere compound oefening die gericht is op de borst? Floor press misschien?
ok dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 24 juni 2013 06:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik heb ff gegoogled, maar weet niet wat je bedoelt. Bedoel je die dingen om mn pols? Dat zijn wrist wraps. Daarzit een lusje aan om je duim, om hem om je pols te houden en om hem makkelijk om te doen.
Welkom to the club. Wat was je score? Ik had 440. Ik zou overigens goed nadenken voordat je een sust 250 in je bil steekt. TRT neem je voor het leven, en op lange termijn krijg je toch te maken met gevolgen als onvruchtbaareid en krimpende ballen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Lage T spiegel crew reporting in (~1 SD onder mean).
Dan maar aan de test, het is de enige uitweg om nog gains te maken.
Ik slaap redelijk moeilijk, maar slechte slaap kan zowel een oorzaak als een gevolg zijn. Dat is een beetje de pest; je komt in een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Star, krijg je wel genoeg slaap 's nachts? Ook van grote invloed op T levels.
Ik ben een erg lichte slaper en heb ook moeite met in slaap vallen als ik in bed lig. Ik heb al slaappillen (Endep 25) voorgeschreven gekregen, maar daar voel ik me altijd zwaar verteerd van 's ochtends. Ik gebruik die dingen alleen alleen in bijzondere gevallen (vliegreizen, jetlag, enz)quote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Mja
Slaap is denk ik bij mij het grootste probleem. Ik lees / internet erg graag laat op de avond en vind het moeilijk om het weg te leggen om te gaan slapen. Spijt komt 's ochtends altijd
Er over praten en naar info linken is geen probleem. Linkjes naar waar je het kan krijgen mogen niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Welkom to the club. Wat was je score? Ik had 440. Ik zou overigens goed nadenken voordat je een sust 250 in je bil steekt. TRT neem je voor het leven, en op lange termijn krijg je toch te maken met gevolgen als onvruchtbaareid en krimpende ballen.
Wellicht eens clomid proberen? Clomid schijnt prima te werken om je endogene T productie op te voeren naar normale tot hoge niveaus. Liever een maandje of twee dat proberen voordat ik mijn natuurlijke T productie (en vruchtbaarheid!) om zeep help met testosteron shots. Overigens schijnt nolva hier ook voor te werken en er zijn mensen die nolva aanraden boven clomid. Ik moet me nog een stukje beter inlezen voordat ik een keus maak, maar een SERM tijdelijk uitproberen lijkt me een stuk veiliger dan een test shot.
Ps. Mods, ik weet of deze discussie hier mag, dus edit maar als het moet.
Dealquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er over praten en naar info linken is geen probleem. Linkjes naar waar je het kan krijgen mogen niet.
Zin in drugs gekregen. 90 kg lean lijkt me wel wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Lage T spiegel crew reporting in (~1 SD onder mean).
Dan maar aan de test, het is de enige uitweg om nog gains te maken.
Ik weet niet hoe het er in Australie mee omgegaan wordt, maar dormidina is in Spanje gewoon bij de apotheek verkrijgbaar. http://www.dormidina.net/store/index.php?act=viewProd&productId=2quote:Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben een erg lichte slaper en heb ook moeite met in slaap vallen als ik in bed lig. Ik heb al slaappillen (Endep 25) voorgeschreven gekregen, maar daar voel ik me altijd zwaar verteerd van 's ochtends. Ik gebruik die dingen alleen alleen in bijzondere gevallen (vliegreizen, jetlag, enz)
Tsja, de gewichten zijn wat zielig. Squatten is nooit mijn sterkste punt geweest overigens. Ik heb meer een deadlift bouw (relatief korte romp t.o.v. ledematen) en die lift gaat me dan ook een heel stuk lekkerder af.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wats dit Star! mijn chick squat meer!!
Succes met opbouwen man, gaat helemaal goed komen. Misschien gewoon incline db bp?
Hier heet het restavit, is inderdaad gewoon verkrijgbaar. Ik ben niet zo'n fan van chemisch slapen, omdat ik eigenlijk nooit helemaal uitgerust wakker word. Ik zie het meer als een oplossing voor speciale gevallen, als je ritme verstoord is door bijvoorbeeld jetlag of een nachtje doorhalen ivm studie of werk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er in Australie mee omgegaan wordt, maar dormidina is in Spanje gewoon bij de apotheek verkrijgbaar. http://www.dormidina.net/store/index.php?act=viewProd&productId=2
Het is een stevig slaapmiddel, waar je niet zo brak van wakker wordt als je de juiste dosis neemt. De prijs op die site is belachelijk trouwens. Ik betaal iets van 8 euro voor 20 pillen in Spanje.
Wat extra zink en magnesium schijnt ook wat te helpen voor nachtrust. Geen idee hoeveel impact dat heeft, misschien niet enorm maar alle kleine beetjes helpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hier heet het restavit, is inderdaad gewoon verkrijgbaar. Ik ben niet zo'n fan van chemisch slapen, omdat ik eigenlijk nooit helemaal uitgerust wakker word.
Je ziet wel duidelijk verschil inderdaad, nice man.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Susteren het volgende:
Hierbij foto van de gains tot nu toe, ben zelf wel tevreden eigenlijk![]()
Benen zijn ook goed gegroeid btw
[ afbeelding ]
Thx! Weetje wat me echt verbaast? Dat dit het resutaat is van een paar weken fitness, ben echt benieuwt hoe het over een jaar eruit zietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijk verschil inderdaad, nice man.
Altijd handig om foto's te maken, leuk om over een paar jaar terug te kijken.
Ja klopt maar hb geen andere van vroeger eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef fathank het volgende:
Probeer he volgende fotos in dezelfde pose en belichting te maken anders is het heel moeilijk om goed te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |