SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Waar is mijn unibrow
En dit:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
haha. 1 grote brow ben jequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Pastapipos het volgende:
Waar is mijn unibrow
En dit:
[ afbeelding ]![]()
'k mzzl![]()
![]()
Word je van AAS kaal/puisterig en krijg je een vettige huid? Nu ken ik 4 mensen die het gebruiken wat natuurlijk niet representatief is maar ze zien er alle 4 wel veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk zijn en hebben een ongezond ogende huid![]()
Hahaha.quote:
'Buffel G' blijft het beste.Thanks.quote:![]()
Eigenlijk niet goed dat je noten zo makkelijk in grotere hoeveelheden kunt kopen. Dat dere kcals. Gepelde pistache noten bijvoorbeeld, epic.Daar zou ik zo mee overeten.
If not now, then when.![]()
Gewoon op de markt halen die noten. Veel goedkoper, macadamia mix met een shitload aan macadamianoten 200gram 3 euro.![]()
Mensen nog goede oefeningen om de nek dikker te maken? Echt de nek, niet de trapezius.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ja. Acne, inhammen in je haar, vette huid. Allemaal side effects.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Stuiker het volgende:
Word je van AAS kaal/puisterig en krijg je een vettige huid? Nu ken ik 4 mensen die het gebruiken wat natuurlijk niet representatief is maar ze zien er alle 4 wel veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk zijn en hebben een ongezond ogende huid![]()
Met een motorhelm op je hoofd met een oog bovenop, aan het cable rack haken en dan je hoofd naar de zijkant knikken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef spierbal het volgende:
Mensen nog goede oefeningen om de nek dikker te maken? Echt de nek, niet de trapezius.
(serieus, zo trainde schumacher voor races z'n nek)![]()
Schijnt wel dat je 100% moet weten wat je doet als dat doet i.v.m. nekhernia, maar je krijgt er wel een stierennek van naar het schijnt.![]()
Haha ik doe nu altijd neckbridge's, neck curls en neck extention. Maar een helm kan wel wat meer weerstand gaan biedenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met een motorhelm op je hoofd met een oog bovenop, aan het cable rack haken en dan je hoofd naar de zijkant knikken.
Schijnt wel dat je 100% moet weten wat je doet als dat doet i.v.m. nekhernia, maar je krijgt er wel een stierennek van naar het schijnt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ik heb een onwijs droge huid niet normaal voelt het zo scheuren bij wijze van spreken, misschien kan ik wel AAS krijgen van de dokter wegens medisch gebruikquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Acne, inhammen in je haar, vette huid. Allemaal side effects.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef RaymondK het volgende:
Met een motorhelm op je hoofd met een oog bovenop, aan het cable rack haken en dan je hoofd naar de zijkant knikken.
Zieke nek man. Hoop niet dat ik ook zo'n hoofd krijg van die oefeningen.![]()
Soort van falende therage191 wannab.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha is dat Yuri? Ik dacht dat het Herman Finkers was.
Die shit was verre van grappig...
Irriteer me dood aan die stem en accent.![]()
Moet al vanuit jezelf kaal worden om die inhammen te krijgen of krijgt iedereen ze?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Acne, inhammen in je haar, vette huid. Allemaal side effects.![]()
Gevoeligheid verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Moet al vanuit jezelf kaal worden om die inhammen te krijgen of krijgt iedereen ze?This isn't even my final form.![]()
Zeker als je de bovenste ribben omhoog haalt? Is namelijk de scaleni die je ziet. Heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
Hebben jullie ook van die vage nekspieren? Als ik die aanspan zie ik er maf uit zeg, je ziet echt alle pezen enzo.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Huh? nee als ik mijn kaken op elkaar klem en ik zet kracht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeker als je de bovenste ribben omhoog haalt? Is namelijk de scaleni die je ziet. Heb ik zelf ook.![]()
Als je er zin in hebt kan dat wel ja. Eet dan wel een paar kcal meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef G.R.S. het volgende:
Is yoga en KT (in mijn geval rug en biceps) op dezelfde dag verstandig?![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Soort van falende therage191 wannab.
Erger me dood aan die stem en dat accent.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Waarschijnlijk haal je op eerste 2 ribben onbewust op. Kaken op elkaar klemmen gaan geen nek spieren mee gepaard. Dan krijg je dit effect bij je nek? (Kon geen foto vinden met normaal gezichtquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? nee als ik mijn kaken op elkaar klem en ik zet kracht.)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hahaha, the Rage.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Soort van falende therage191 wannab.
Irriteer me dood aan die stem en accent.Hij heeft mij geïnspireerd.
If not now, then when.![]()
neck harness kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef spierbal het volgende:
Mensen nog goede oefeningen om de nek dikker te maken? Echt de nek, niet de trapezius.
More Flexing. Zack is coping with a neck harness addiction.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt kan dat wel ja. Eet dan wel een paar kcal meer![]()
![]()
lol,quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zieke nek man. Hoop niet dat ik ook zo'n hoofd krijg van die oefeningen.
autocoureur he, traint op uithoudingsvermogen. traint alleen lange spieren![]()
![]()
![]()
Ja zoiets alleen dan nog iets ergerderquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haal je op eerste 2 ribben onbewust op. Kaken op elkaar klemmen gaan geen nek spieren mee gepaard. Dan krijg je dit effect bij je nek? (Kon geen foto vinden met normaal gezicht)
[ afbeelding ]![]()
Dan haal je de eerste en tweede rib omhoogquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zoiets alleen dan nog iets ergerderAlleen die zitten achter je sleutelbeen, merk je dus weinig van.
Verbo is terug?
Omdat mensen je niet op kunnen hangen als je nek dikker is dan je kop? Andere reden kan ik niet verzinnen idd..![]()
Nee G.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Questular het volgende:
Nergens staat dan ook dat hij een dikke nek wilt, hij wilt zn nek dikker maken. Klein verschil.
Je wil ook een v-taper van je nek naar je iddi.![]()
Sporters die veel stoten tegen hun hoofd incasseren hebben baat bij een sterkere nek. Denk aan: boksers, kickboxers, mma-vechters, NFL spelers etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef MarMar het volgende:
Omdat mensen je niet op kunnen hangen als je nek dikker is dan je kop? Andere reden kan ik niet verzinnen idd..
Het straalt kracht uit. Nuff said.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Beste sternocleidomastoideus die negertquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef McNulty het volgende:
Wat zei je over mij?
[ afbeelding ]
Neck bulk. Bitches.
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Volgende week start ik met een project over gebruik illegale pharmaceutische middelen.
Analyses om doping te ontdekken in bloed etc. Zin in!![]()
Hoop niet dat je mijn bloed krijgt. Dat wordt sws overwerken dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef mtchel112 het volgende:
Volgende week start ik met een project over gebruik illegale pharmaceutische middelen.
Analyses om doping te ontdekken in bloed etc. Zin in!![]()
Jouw bloed schiet ik direct intramusculair in mn schouder brahquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoop niet dat je mijn bloed krijgt. Dat wordt sws overwerken dan.![]()
quote:je zit er wel mee he .. - die opmerking
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Of het zijn athleten in de loop van hun carriere 10000 collisions krijgen te verduren met andere beren van 100+ kilo.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Weet iemand hoe je je schouders lening kan maken voor de squat? Rippetoe heeft het over rechte polsen om de stang vast te houden en een "narrow grip" (zie fig 2-20/21 in Starting Strength, 2de druk).Heb vandaag helemaal lopen focussen op een x-aantal zaken van de squat en dit is een ding waar ik nog problemen mee heb als ik het boek ernaast leg. Hoe kan je dit, naast flink veel squats doen en op je armen ed letten, een beetje meer faciliteren, meningen?quote:Take an even grip on the bar, measured from the markings placed on the bar for this
purpose. A standard power bar has 16 ½ - 17 inches between the ends of the outside knurl,
and 32 inches between the finger marks, those 1/8 inch gaps in the knurl indicating a legal
bench press grip. Grip width for the squat will obviously vary with shoulder width and
flexibility, but in general the hands will be between these two markings on this type bar. A
narrower grip allows a flexible person to support the bar better with the muscles of the
posterior shoulder when the elbows are lifted, and a wider grip allows an inflexible person to
get more comfortable under the bar. In either case, a narrower grip tightens your shoulder
muscles so that the bar is supported by muscle and doesn't dig into your back.
The thumb should be placed on top of the bar, so that the wrist can be held in a
straight line with the forearm. If a lack of flexibility (usually in the chest and shoulders,
not the wrists) prevents your achieving this position, use the high-bar position until proper
stretching can establish enough flexibility to get it down to a better position.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel eens gelezen. Flex en Muscle&Fitness zijn toch altijd beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Travel. het volgende:
Iemand die wel eens Men's Health leest? Is het wat?![]()
Dat gaat bij mij wel goed, eerste wat ik me kan bedenken: wat doe je voor je schouders en upper back aan training?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:55 schreef slacker_nl het volgende:
Weet iemand hoe je je schouders lening kan maken voor de squat? Rippetoe heeft het over rechte polsen om de stang vast te houden en een "narrow grip" (zie fig 2-20/21 in Starting Strength, 2de druk).
[..]
Heb vandaag helemaal lopen focussen op een x-aantal zaken van de squat en dit is een ding waar ik nog problemen mee heb als ik het boek ernaast leg. Hoe kan je dit, naast flink veel squats doen en op je armen ed letten, een beetje meer faciliteren, meningen?![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:55 schreef slacker_nl het volgende:
Weet iemand hoe je je schouders lening kan maken voor de squat? Rippetoe heeft het over rechte polsen om de stang vast te houden en een "narrow grip" (zie fig 2-20/21 in Starting Strength, 2de druk).
[..]
Heb vandaag helemaal lopen focussen op een x-aantal zaken van de squat en dit is een ding waar ik nog problemen mee heb als ik het boek ernaast leg. Hoe kan je dit, naast flink veel squats doen en op je armen ed letten, een beetje meer faciliteren, meningen?![]()
Ik doe BP/OHP/BOR (SL/SS) en anders.. BP/OHP/Arnold Press/BOR/Chinupsquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij wel goed, eerste wat ik me kan bedenken: wat doe je voor je schouders en upper back aan training?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die motivatiefilmpjes komen ondertussen mijn strot uit. Leuk voor je dat je bent afgevallen/spieren bent aangekomen na een operatie of what the fuck dan ook maar niet iedereen boeit dat. Je doet het voor jezelf en niet voor anderen of om zo'n filmpje te makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow.
https://www.facebook.com/photo.php?v=602168663126658![]()
Wat heb je er aan als je voor jezelf traint? Ik train voor de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Die motivatiefilmpjes komen ondertussen mijn strot uit. Leuk voor je dat je bent afgevallen/spieren bent aangekomen na een operatie of what the fuck dan ook maar niet iedereen boeit dat. Je doet het voor jezelf en niet voor anderen of om zo'n filmpje te maken![]()
Ah, zo zou je het ook kunnen zien. Ik vind het wel motiverend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Die motivatiefilmpjes komen ondertussen mijn strot uit. Leuk voor je dat je bent afgevallen/spieren bent aangekomen na een operatie of what the fuck dan ook maar niet iedereen boeit dat. Je doet het voor jezelf en niet voor anderen of om zo'n filmpje te makenIf not now, then when.![]()
No expert, maar dat zijn wel allemaal oefeningen waarbij je elleboog voor je lijf komt. Kan me voorstellen dat je dan je schouders teveel naar voor zet bij de squat.
Shoulder dumbbell press een idee om meer de juiste houding erin te krijgen? En please correct me if i'm wrong, ik roep hier maar even wat op basis van eigen ervaring. Bij een goede shoulder press gaan de ellebogen in een parallel met je lijf; niet ervoor, niet erachter, en je schouders mooi recht. Lijkt mij een goede oefening om je bewuster te worden van de houding van de schouders.![]()
Shoulder dislocations, als opwarmer.En verder, probeer die narrow grip vooral niet forceren (gaat pijn doen). Wat je nog meer kan doen is je handen steeds wat smaller zetten. Uiteindelijk ga je merken dat je steeds stabieler staat omdat je je rug vanzelf rechttrekt.![]()
Leuk zijn die motivatiefilmpjes waar het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt. Als die gast van jouw filmpje behalve afgevallen was ook nog een olympische medaile had gehaald dan was het een filmpje waard.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, zo zou je het ook kunnen zien. Ik vind het wel motiverend.![]()
Voor m'n lijf? Ik mis 't. Bij een BOR zit ie achter je lijf, bij een BP idem, bij een OHP zit ie op een lijn met je schouders. Een chin-up misschien. De Arnold press, mja, dat zou kunnen, maar die heb ik al 6 maanden niet meer gedaan fzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef MarMar het volgende:
No expert, maar dat zijn wel allemaal oefeningen waarbij je elleboog voor je lijf komt. Kan me voorstellen dat je dan je schouders teveel naar voor zet bij de squat.
Shoulder dumbbell press een idee om meer de juiste houding erin te krijgen? En please correct me if i'm wrong, ik roep hier maar even wat op basis van eigen ervaring. Bij een goede shoulder press gaan de ellebogen in een parallel met je lijf; niet ervoor, niet erachter, en je schouders mooi recht. Lijkt mij een goede oefening om je bewuster te worden van de houding van de schouders.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Das een goede.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef H1N1 het volgende:
Shoulder dislocations, als opwarmer.En verder, probeer die narrow grip vooral niet forceren (gaat pijn doen). Wat je nog meer kan doen is je handen steeds wat smaller zetten. Uiteindelijk ga je merken dat je steeds stabieler staat omdat je je rug vanzelf rechttrekt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is echt ziek. Ik heb het een keer geprobeerd maar m'n schouders scheurden zowat kapot. Hoe kun je dit trainen?quote:If not now, then when.![]()
Roellyquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef seto het volgende:
Roelly was even langsgekomen, helaas zelf gemist.
[ afbeelding ]! Trainde jij nou bij Bodies, dat is volgens mij zijn standaard gym. Samen met Sibel (oma) trainde hij daar toch?
![]()
En nog een tip: doe een duimloze grip. Dus alle vingers over bar, je knijpt niet maar houdt 'm simpel op z'n plaats. En je hebt minder spanning op je polsen.quote:![]()
Zie de spiegel in de achtergrondquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Roelly! Trainde jij nou bij Bodies, dat is volgens mij zijn standaard gym. Samen met Sibel (oma) trainde hij daar toch?
![]()
Haha. Ik probeer mij ook altijd in te beelden hoe bijvoorbeeld een Ronnie Coleman eruit zou zien zonder al die massa. Apart is dat, wanneer iemand zo ziek veel massa heeft, en vaak kort is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef MarMar het volgende:
Dayum, de omtrek van die armen is meer dan mijn taille en zo dun ben ik niet!If not now, then when.![]()
Beginnen met een wijde grip.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt ziek. Ik heb het een keer geprobeerd maar m'n schouders scheurden zowat kapot. Hoe kun je dit trainen?![]()
Ik zie ze met een band:quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt ziek. Ik heb het een keer geprobeerd maar m'n schouders scheurden zowat kapot. Hoe kun je dit trainen?
En Mehdi doet het ook bizar:
/ http://stronglifts.com/shoulders-dislocations/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bezemsteel, dan kun je met een hele wijde grip beginnen en dan valt het mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt ziek. Ik heb het een keer geprobeerd maar m'n schouders scheurden zowat kapot. Hoe kun je dit trainen?![]()
Die eerste ziet er wel gezonder uit ja. Die van Mehdi heb ik toen geprobeerd maar dat ging srs niet goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie ze met een band:
En Mehdi doet het ook bizar:
/ http://stronglifts.com/shoulders-dislocations/Thanks.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bezemsteel, dan kun je met een hele wijde grip beginnen en dan valt het mee.If not now, then when.![]()
De koning van de manletsquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef seto het volgende:
Roelly was even langsgekomen, helaas zelf gemist.
[ afbeelding ]
Zou er echt niet zo uit willen zien![]()
Wil ik dat wel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]oke..oke. Wanneer gaan wij samen trainen dan?
Zal je ook nooit lukken, zoveel toewijding heb je waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Stuiker het volgende:
[..]
De koning van de manlets
Zou er echt niet zo uit willen zien![]()
![]()
Heb ook het geld niet voor zoveel AASquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef seto het volgende:
[..]
Wil ik dat wel?
[..]
Zal je ook nooit lukken, zoveel toewijding heb je waarschijnlijk niet![]()
Ik woon er vlakbij, misschien heb ik je stiekem onbewust wel gechecked.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Den hagg was eergisteren nog bij Simonis. Lekkere gamba's daar!![]()
seto, wellicht verhuis ik binnen afzienbare tijd naar Den Haag, weet jij nog een goede sportschool aangezien ik geen zin heb om elke keer terug te moeten naar Zoetermeer voor m'n workout.![]()
Zo, ik ga mijn hele voedingsschema maar eens omgooien. Ik ben nu al iets langer dan een maand aan het cutten (semi-paleo+semi-IF). De kilo's vlogen eraf, mijn bulkpens is een stuk minder. Maar nu begin ik toch echt iets te veel kracht op de squat te verliezen (vreemd genoeg blijft de rest van de oefeningen wel netjes op gewicht) en daar ben ik niet van gediend. Liever massa en kracht dan abs, dus ik ga maar iets meer vreten, brood en melk weer terug in mijn schema. Boven onderhoud op traindagen en iets onder onderhoud op rustdagen, op deze manier zit ik er per week netto toch iets onder (zoals leangains zeg maar).This isn't even my final form.![]()
Kneets natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef no1uknow het volgende:
seto, wellicht verhuis ik binnen afzienbare tijd naar Den Haag, weet jij nog een goede sportschool aangezien ik geen zin heb om elke keer terug te moeten naar Zoetermeer voor m'n workout.Dit merkte ik vorig jaar ook heel erg bij mijn cut, mijn squat kelderde echt omlaagquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
Zo, ik ga mijn hele voedingsschema maar eens omgooien. Ik ben nu al iets langer dan een maand aan het cutten (semi-paleo+semi-IF). De kilo's vlogen eraf, mijn bulkpens is een stuk minder. Maar nu begin ik toch echt iets te veel kracht op de squat te verliezen (vreemd genoeg blijft de rest van de oefeningen wel netjes op gewicht) en daar ben ik niet van gediend. Liever massa en kracht dan abs, dus ik ga maar iets meer vreten, brood en melk weer terug in mijn schema. Boven onderhoud op traindagen en iets onder onderhoud op rustdagen, op deze manier zit ik er per week netto toch iets onder (zoals leangains zeg maar).![]()
![]()
Zou best kunnen..creepy.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef seto het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij, misschien heb ik je stiekem onbewust wel gechecked.![]()
Squat groeide ook het snelst qua kracht en mijn quads ook qua massa, dus blijkbaar gaat het er ook weer makkelijk af ofzo. Echt vreemd. Ik had eerder verliezen op de bench verwacht maar die is nog precies hetzelfde. Op de OHP heb ik zelfs winst geboekt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:22 schreef seto het volgende:
[..]
Kneets natuurlijk
[..]
Dit merkte ik vorig jaar ook heel erg bij mijn cut, mijn squat kelderde echt omlaag!
This isn't even my final form.![]()
quote:
Ik ga morgen 2 biertjes drinken, dus begin van de dag maar m'n carbs daarop aanpassen en zorgen dat ik niet over m'n kcals heen ga.
IIFYM![]()
![]()
Ik zit in aan de sterke drank, minder kcal. 2 biertjes is verder ook nie veel toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga morgen 2 biertjes drinken, dus begin van de dag maar m'n carbs daarop aanpassen en zorgen dat ik niet over m'n kcals heen ga.
IIFYM![]()
Hangt er vanaf. Een mililiter alcohol is ongeveer 7 kcal, dan zit je na 100ml vodka a 38% alcohol toch op 266kcal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik zit in aan de sterke drank, minder kcal. 2 biertjes is verder ook nie veel toch.
Ik drink morgen twee blikjes bier, is inderdaad niet veel. Maar er zit echt een shitload aan kcals en carbs in. zal op ongeveer 260 kcal uitkomen en 20 gram koolhydraten.![]()
Of gewoon een motor zonder kuipen pakken en 160+ rijden, na een tijdje heb je het niet eens meer door.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schijnt wel dat je 100% moet weten wat je doet als dat doet i.v.m. nekhernia, maar je krijgt er wel een stierennek van naar het schijnt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Waarom zou je twee blikjes bier drinken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Een mililiter alcohol is ongeveer 7 kcal, dan zit je na 100ml vodka a 38% alcohol toch op 266kcal.
Ik drink morgen twee blikjes bier, is inderdaad niet veel. Maar er zit echt een shitload aan kcals en carbs in. zal op ongeveer 260 kcal uitkomen en 20 gram koolhydraten.![]()
Ik kan nog steeds niet squatten omdat ik de aanhechting van mijn pezen bij mijn knie overbelast heb. Is 3 weken geleden gebeurt, gaat echt langzaam. Vang het nu op door elke training te deadliften/powercleanen en een buikspierkwartier. Ik powerclean nu 80 kilo en wordt na mijn laatste setje echt duizelig maar op een of andere manier voelt dat goed en kan nu met gemak 3x5 150kg deadliften en mijn techniek is een stuk beter geworden.
Verder zit ik in een eternal cut, ik kom maar niet onder de 88kg dus ga er maar wat cardio bij doen. Liefst ren ik gewoon buiten maar daar heb ik nooit zin/tijd voor na een workout en van een loopband krijg ik steeds kuitkrampen dus dat wordt fietsen![]()
![]()
Wat is je lengte en bf%?
Hoeveel kcal denk meet je dat je eet, en hoeveel gram eiwit zit daarbij?Confidence through competence![]()
Omdat ik morgen Wrestlemania ga kijken en ik dan graag een biertje drink.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou je twee blikjes bier drinken?
Past binnen mijn kcals en macro's dus lekker boeiend.![]()
haha wrestlemania, sorry man moest ff lachen. Kwam vroeger ook zoiets op tv, als kleine man vond ik dat echt kicke!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ik morgen Wrestlemania ga kijken en ik dan graag een biertje drink.
Euhh, bij powerclean heb je er geen last van? Want aanhechting van de quadricep pezen raakt vaak ontstoken door explosieve bewegingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kan nog steeds niet squatten omdat ik de aanhechting van mijn pezen bij mijn knie overbelast heb. Is 3 weken geleden gebeurt, gaat echt langzaam. Vang het nu op door elke training te deadliften/powercleanen en een buikspierkwartier. Ik powerclean nu 80 kilo en wordt na mijn laatste setje echt duizelig maar op een of andere manier voelt dat goed en kan nu met gemak 3x5 150kg deadliften en mijn techniek is een stuk beter geworden.
Verder zit ik in een eternal cut, ik kom maar niet onder de 88kg dus ga er maar wat cardio bij doen. Liefst ren ik gewoon buiten maar daar heb ik nooit zin/tijd voor na een workout en van een loopband krijg ik steeds kuitkrampen dus dat wordt fietsenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ik morgen Wrestlemania ga kijken en ik dan graag een biertje drink.
![]()
Haha ja is toch vet. Paar biertjes erbij en beetje worstelen kijken met een groep gasten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Hiatus het volgende:
[..]
haha wrestlemania, sorry man moest ff lachen. Kwam vroeger ook zoiets op tv, als kleine man vond ik dat echt kicke!
17 april Wrestlemania Revenge Tour in Rotterdam. Kidkash is er ook bij geloof ik.![]()
Was echt niet te verwachtenquote:.
The Rock wil gewoon snel terug naar films maken, laat ff z'n gezicht zien en vangt wat geld.![]()
Komt dat op tv dan? Is wel grappig om te kijken denk. Zou het niet al te serieus kunnen nemen tho.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja is toch vet. Paar biertjes erbij en beetje worstelen kijken met een groep gasten.
17 april Wrestlemania Revenge Tour in Rotterdam. Kidkash is er ook bij geloof ik.![]()
Nee is ook gewoon allemaal fake natuurlijk. Komt niet op tv want het is een house show, geen groot event.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Komt dat op tv dan? Is wel grappig om te kijken denk. Zou het niet al te serieus kunnen nemen tho.![]()
Is de aanhechting tussen de knie een scheen. Heb er alleen last van als ik ga hurken dus squats. Voel er niks van tijdens deadlifts en powercleans.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhh, bij powerclean heb je er geen last van? Want aanhechting van de quadricep pezen raakt vaak ontstoken door explosieve bewegingen.
Mensen kijken mij altijd wel apart aan als ik aan het PCen ben, alsof ze het nog nooit iemand hebben zien doen![]()
![]()
S'nachts zenden ze wel is van die hele oude afleveringen oud wat dan is ingesproken door een paar gasten van in de 20 en dan echt heel amateuristischquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja is toch vet. Paar biertjes erbij en beetje worstelen kijken met een groep gasten.
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is ook gewoon allemaal fake natuurlijk. Komt niet op tv want het is een house show, geen groot event.![]()
quote:![]()
![]()
Lang niet gezien die videoOp Eurosport zeker met dat kut commentaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
S'nachts zenden ze wel is van die hele oude afleveringen oud wat dan is ingesproken door een paar gasten van in de 20 en dan echt heel amateuristisch![]()
![]()
Daar heb ik het ook over. Die raakt meestal ontstoken bij springen(jumper's knee) of andere explosieve bewegingen. Maar zolang je er geen last van hebt, heb je mijn zegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is de aanhechting tussen de knie een scheen. Heb er alleen last van als ik ga hurken dus squats. Voel er niks van tijdens deadlifts en powercleans.
Mensen kijken mij altijd wel apart aan als ik aan het PCen ben, alsof ze het nog nooit iemand hebben zien doen
Verbo is terug?
Ja echt zo slecht, ik vraag me af waar ze die mensen vandaan hebben gehaald aangezien het midden in de nacht is en het commentaar ook nog live is omdat je berichten kan inzendenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang niet gezien die video
[..]
Op Eurosport zeker met dat kut commentaar![]()
Pees is ook overbelast geraakt door het squatten zelf. Na 2 weken rust gelijk 140 gepakt ipv rustig opbouwen (voor die 2 weken deed ik 155) en ik kon daarna nauwelijks trap lopen en naar huis fietsen was een hel. Was erg blij dat ik gewoon kon DLen en PCenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Die raakt meestal ontstoken bij springen(jumper's knee) of andere explosieve bewegingen. Maar zolang je er geen last van hebt, heb je mijn zegen![]()
Oke, sterkte ermee. Ga nog even aan de studie, gaat onder andere hierover. Wordt een latertje vanavond. Morgen nog een toets en dan klaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pees is ook overbelast geraakt door het squatten zelf. Na 2 weken rust gelijk 140 gepakt ipv rustig opbouwen (voor die 2 weken deed ik 155) en ik kon daarna nauwelijks trap lopen en naar huis fietsen was een hel. Was erg blij dat ik gewoon kon DLen en PCenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik heb donderdagavond tot 23:00 tentamen en dan vrijdagochtend 8:30 weerquote:Op woensdag 10 april 2013 00:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Oke, sterkte ermee. Ga nog even aan de studie, gaat onder andere hierover. Wordt een latertje vanavond. Morgen nog een toets en dan klaar.![]()
![]()
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
Zo, ik ga mijn hele voedingsschema maar eens omgooien. Ik ben nu al iets langer dan een maand aan het cutten (semi-paleo+semi-IF). De kilo's vlogen eraf, mijn bulkpens is een stuk minder. Maar nu begin ik toch echt iets te veel kracht op de squat te verliezen (vreemd genoeg blijft de rest van de oefeningen wel netjes op gewicht) en daar ben ik niet van gediend. Liever massa en kracht dan abs, dus ik ga maar iets meer vreten, brood en melk weer terug in mijn schema. Boven onderhoud op traindagen en iets onder onderhoud op rustdagen, op deze manier zit ik er per week netto toch iets onder (zoals leangains zeg maar).![]()
Wat een tijden manquote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond tot 23:00 tentamen en dan vrijdagochtend 8:30 weer.
![]()
Dat is dus te laat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow.
https://www.facebook.com/photo.php?v=602168663126658
Je kan dan afvallen wat je wilt, maar je bent te laat, je zal er nooit meer goed uit zien.
Je blijft een freak. Te laaaaaaat dus AAAGH![]()
nee joh gek lol. anders noem ik het topic toch niet zo .quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]je zit er wel mee he .. - die opmerking
![]()
![]()
zal me een dikke vinger wezen echt
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 10-04-2013 04:41:09 ]![]()
idd. langere steel pakken en wijder pakken. Dan elke keer een beetje smaller gaan met je handen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt ziek. Ik heb het een keer geprobeerd maar m'n schouders scheurden zowat kapot. Hoe kun je dit trainen?
mooie oefening om je schouders vrij te maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 10-04-2013 04:39:35 ]![]()
Ik bedoelde het ook absoluut nirniet vervelend, van zulke dingen gaan alleen mijn handen jeuken, het is mijn persoonlijke obsessiequote:Op woensdag 10 april 2013 04:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee joh gek lol. anders noem ik het topic toch niet zo .![]()
![]()
zal me een dikke vinger wezen echt![]()
![]()
Ik vind je wel erg sterk voor zulks een mietjequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder zit ik in een eternal cut, ik kom maar niet onder de 88kg dus ga er maar wat cardio bij doen. Liefst ren ik gewoon buiten maar daar heb ik nooit zin/tijd voor na een workout en van een loopband krijg ik steeds kuitkrampen dus dat wordt fietsenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
@Fathank
ik wil je niet dissen ofzo, maar ik snap de nickname nu. Ik heb je havermoutpannekoeken geprobeerd. De klere, met 500ml melk, 250gram havermout en vier eieren maak je een zooi machtige pannekoeken... Mijn god. Ik heb een complete batch gemaakt (denk een 45 minuten staan bakken) en ik heb er drie gegeten, loop over nu. Voor een volgende keer ga ik de helft van de hoeveelheden pakken en denk dat ik er ook wat kaneel doorheen gooi. Je moet ook goed het spul spreiden, anders krijg je echt cm's dikke pannekoeken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha nice. Overigens slaat mn nick niet op mijn lichamelijke gesteldheid, kom van uberskinny 59 kg af. Ik doe er trouwens ook nog 4 plakken ontbijtspek onder. En ik hou wel van dikke pannekoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:26 schreef slacker_nl het volgende:
@Fathank
ik wil je niet dissen ofzo, maar ik snap de nickname nu. Ik heb je havermoutpannekoeken geprobeerd. De klere, met 500ml melk, 250gram havermout en vier eieren maak je een zooi machtige pannekoeken... Mijn god. Ik heb een complete batch gemaakt (denk een 45 minuten staan bakken) en ik heb er drie gegeten, loop over nu. Voor een volgende keer ga ik de helft van de hoeveelheden pakken en denk dat ik er ook wat kaneel doorheen gooi. Je moet ook goed het spul spreiden, anders krijg je echt cm's dikke pannekoeken.. En vullen doen ze zeker
. Owja en stroop niet te vergeten
Behulpzaam als een waterkraan.
gisteren was er bij onze gym een dame aan het squatten
en ze hebben bij ons een kooi en een rack
zij gebruikte de kooi, en toevallig had ik het rack in gebruik om decline barbell presses te doen..
heel bijzondere view krijg je daarbij kan ik je zeggen, heel motiverend ook![]()
![]()
Toevallig...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:05 schreef botje_bouwer het volgende:
gisteren was er bij onze gym een dame aan het squatten
en ze hebben bij ons een kooi en een rack
zij gebruikte de kooi, en toevallig had ik het rack in gebruik om decline barbell presses te doen..
heel bijzondere view krijg je daarbij kan ik je zeggen, heel motiverend ook
Right.Behulpzaam als een waterkraan.
Na 5 jaar bij een grote HealthCity getraind te hebben zit ik nu sinds een paar weken bij een kleine hardcore gym. Zalig!! Ik zal vanmiddag even wat foto's proberen te maken.
Voor mensen in Eindhoven en omgeving: Sport Arena is the place to be.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
ONZ / [DE GYM #35] FUAARRRK Meet in Groningenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef botje_bouwer het volgende:
jazeker
ik lag daar al te liggen
en opeens keek ik in dr kamelenteen
speciaal voor jou in het leven geroepen... post daar even je onzin.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef botje_bouwer het volgende:
jazeker
ik lag daar al te liggen
en opeens keek ik in dr kamelenteen
Verbo is terug?
Volgende week een MRI-scan + symmetrische foto's van beide schouders. Was het bezoekje aan de orthopeed toch niet voor niets.![]()
![]()
waar stond die marinade technique van iemand voor over de kip, wil hem ff proberen ..
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Uit het andere topic (Gym)
Poll: Beste plek voor een meet?
• Groningen
• Amsterdam
• Rotterdam
• Den Haag
• Utrecht
• Arhnem a.k.a. G-town
• Anders namelijk:
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Die schaafwond deed verdomd zeerquote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind je wel erg sterk voor zulks een mietje![]()
Verder kan ik wel tegen pijn. Heb vaak genoeg iets verrekt tijdens het liften en er doorheen gesquat (onder andere die pees waardoor ik nu nog niet kan squatten) soms wou ik dat ik wat kleinzeriger was zodat ik gelijk zou stoppen als ik iets verrek![]()
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kostquote:Op woensdag 10 april 2013 11:24 schreef BigSmurf het volgende:
Volgende week een MRI-scan + symmetrische foto's van beide schouders. Was het bezoekje aan de orthopeed toch niet voor niets.![]()
Ga er maar van uit dat de meeste artsen weten welke diagnosemethode beter past bij welke kwalen. Natuurlijk maken ze daar wel eens fouten in.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kostConfidence through competence![]()
Behalve dat ik al een echo gehad heb waar niks op te zien is en ik al maanden met klachten loop die niet overgaan met rust, fysiotherapie en ontstekingsremmers.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kost![]()
Echo is inaccurater en dient zich niet even goed voor elk(e) gewricht/klacht. Is voornamelijk als bevestiging op je hypothese. Als je niks zou zien op een echo zijn de andere testen en je hypothese niet direct foutief.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kost
Het mooiste is natuurlijk als je vermoeden bevestigd wordt door echo. Echter is dit niet altijd het geval.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Iemand nog tips voor bij het cutten?
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?![]()
Wat is je vetpercentage, en houd je die bij? Anders weet je niet goed of je vet afvalt, en dus of je cut succesvol is.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?
Als je niet genoeg afvalt, moet je een groter calorie tekort creëren.![]()
Misschien wat minder eten tijdens je rustdag, zit nu wel erg klein verschil tussen. Ik deed -20%/0% en daarmee zo'n 8kg afgevallen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?![]()
Ik heb de laatste tijd weer hele erge last van mijn schouder. Met of zonder inspanning heb ik een stekende pijn die van mijn delts door gaat tot mijn trapezius. Als ik diep inadem dan heb ik er nog meer last van alsof ik een mes in mijn schouder krijg.ik weet echt niet wat het is, maar ga wel een afspraak maken bij de fysio. Heeft een van jullie hier weleens last van gehad?
![]()
Holy crap, zijn er mensen bekend met myfitnesspal? Ik heb zojuist een account aangemaakt en m'n voeding voor vandaag ingevuld en je kan er echt alles mee tracken; calorieën, macro's, vezels etc. Je kan je ratio's, calorieën etc. etc. ook allemaal customizen. Wat een openbaring. Ik zat voorheen altijd te klooien met de calorieteller app, maar dit is echt veel overzichtelijker. Ook is er een ruime keus van ingrediënten, zowel Engels als Nederlands. Ik kon al m'n supplementen zelfs vinden!![]()
Is ook een app van en wordt veel gebruikt hierquote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef 33 het volgende:
Holy crap, zijn er mensen bekend met myfitnesspal? Ik heb zojuist een account aangemaakt en m'n voeding voor vandaag ingevuld en je kan er echt alles mee tracken; calorieën, macro's, vezels etc. Je kan je ratio's, calorieën etc. etc. ook allemaal customizen. Wat een openbaring. Ik zat voorheen altijd te klooien met de calorieteller app, maar dit is echt veel overzichtelijker. Ook is er een ruime keus van ingrediënten, zowel Engels als Nederlands. Ik kon al m'n supplementen zelfs vinden!![]()
Zeker, werkt prima. Ik gebruik het soms om te kijken of ik nog goed eet. Na een week of 2 weet je wel of je goed bezig bent qua hoeveelheden. Meten is weten en werkt altijd!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef 33 het volgende:
![]()
Ik. Superkut want dan merk je pas hoe essentieel een normaal werkende schouder is. Heb nooit geweten wat het is, 2 weken rust gehoudenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer hele erge last van mijn schouder. Met of zonder inspanning heb ik een stekende pijn die van mijn delts door gaat tot mijn trapezius. Als ik diep inadem dan heb ik er nog meer last van alsof ik een mes in mijn schouder krijg.ik weet echt niet wat het is, maar ga wel een afspraak maken bij de fysio. Heeft een van jullie hier weleens last van gehad?
![]()
Ja, alle blessures zijn kut. Door mijn pols heb ik 4 weken niet kunnen trainen. Net 1 training weer achter de rug en ben ergens weer opgelucht dat het weer kan. Is toch niet zo vanzelfsprekend...Confidence through competence![]()
Ja dat dus. Zelfs in een salade door elkaar husselen doet pijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik. Superkut want dan merk je pas hoe essentieel een normaal werkende schouder is. Heb nooit geweten wat het is, 2 weken rust gehoudenJa ik wilde dus vandaag gaan trainen, maar pijn is gewoon te erg. Maar ik ga om half 7 naar de huisartsenpost, aangezien ik verder deze week niet echt tijd heb en het ook geen spoedgeval is.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle blessures zijn kut. Door mijn pols heb ik 4 weken niet kunnen trainen. Net 1 training weer achter de rug en ben ergens weer opgelucht dat het weer kan. Is toch niet zo vanzelfsprekend...![]()
Ik had last van een tennisarm. Klinkt een beetje lullig als lifter, maar het is verdomde irritant. Ik kon nog geeneens een kopje koffie oppakken. Vreselijk irritant.Dat dus. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle blessures zijn kut. Door mijn pols heb ik 4 weken niet kunnen trainen. Net 1 training weer achter de rug en ben ergens weer opgelucht dat het weer kan. Is toch niet zo vanzelfsprekend...![]()
Wat dat betreft mag ik afkloppen. Nog nooit een blessure gehad, alleen een keer last van het aanhechtingspunt van mijn triceps. Nu ben ik ook een gezonde jongen van 20, wie weet is het over een jaar of tien anders..![]()
Momenteel ook weer last van (linke schouder)... Speelt al een paar weken, maar voornamelijk last als ik niet aan het trainen ben... Al maakt een zware training het wel langzaam erger. Kijk het nog even aan, anders ook fysio werk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Weer nieuw spul onze gym. Een of ander rek met van die bandjes ( die dingen die olypmische ringen moeten voorstellen maar dan geen ringen zijn, ben de naam even kwijt).
Ook nieuwe gewichten erbij gekregen, Olympische schijven. Die dingen zijn misleidend, grote schijf die maar 10kg of 5kg weegt, slaat nergens op.
Vandaag ook eindelijk weer de eerste dag in weken dat ik fatsoenlijk heb geslapen, en dat merkte ik goed in kracht. Deadlift opeens 5kg extra. Chinups hebben plaatsgemaakt voor strict chest ups, binnenkort hopelijk muscle ups.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Beter stop je even met trainen en laat je je schouder herstellen. Ik heb dit voorheen ook gehad, schouder die vooral na het trainen lastig bleef doen, bijna een jaar lang en ik bleef doortrainen. Even 2~3 weken gestopt en de schouder was bijna helemaal genezen. Laatst ook weer een schouderblessure gehad en gelijk een weekje gestopt en daarna nergens last meer van. Je gaat er echt niet op achteruit als je een paar weken stopt, maar je progressie wordt wel minder met een geblesseerde schouder en je blijft de blessure gewoon houden zolang je doortraint.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Momenteel ook weer last van (linke schouder)... Speelt al een paar weken, maar voornamelijk last als ik niet aan het trainen ben... Al maakt een zware training het wel langzaam erger. Kijk het nog even aan, anders ook fysio werk.
Gewoon rusten swa, niks mis mee.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ja, eigenlijk weet ik dit zelf ook wel... maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beter stop je even met trainen en laat je je schouder herstellen. Ik heb dit voorheen ook gehad, schouder die vooral na het trainen lastig bleef doen, bijna een jaar lang en ik bleef doortrainen. Even 2~3 weken gestopt en de schouder was bijna helemaal genezen. Laatst ook weer een schouderblessure gehad en gelijk een weekje gestopt en daarna nergens last meer van. Je gaat er echt niet op achteruit als je een paar weken stopt, maar je progressie wordt wel minder met een geblesseerde schouder en je blijft de blessure gewoon houden zolang je doortraint.
Gewoon rusten swa, niks mis mee.![]()
Wil het eigenlijk nog even tot eind voorjaar doortrekken, omdat ik de laatste tijd net weer in een goede "mood" ben. Heb sowieso vaak een rustweek na 7/8 weken, hierin doe ik dan alleen wat cardio.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Dan train je niet hard genoeg of je bent nog onder de 20quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Mithras82 het volgende:
Is iedereen hier van suiker? Al die blessures. Nog nooit een blessure van liften gehad.![]()
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ik heb sinds ik een motorongeluk heb gehad paar jaar terug last van mn pols maar met liften heb ik er helemaal geen last van.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Mithras82 het volgende:
Is iedereen hier van suiker? Al die blessures. Nog nooit een blessure van liften gehad.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dat eerste lijkt me het meest waarschijnlijk. Iedere serieuze sporter is wel eens geblesseerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan train je niet hard genoeg of je bent nog onder de 20
![]()
ben 30. En kwa kracht stats ben ik tevredenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan train je niet hard genoeg of je bent nog onder de 20![]()
![]()
![]()
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me het meest waarschijnlijk. Iedere serieuze sporter is wel eens geblesseerd.![]()
Klop maar af dan!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ben 30. En kwa kracht stats ben ik tevredenYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Inderdaad, jij snapt het. Want een ongeluk gebeurd niet als je genoeg rust neemt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Natuurlijk wel. Maar de kans op overbelasting is wel een stuk kleiner.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Inderdaad, jij snapt het. Want een ongeluk gebeurd niet als je genoeg rust neemt.![]()
True, hetgeen niet wil zeggen dat als je 3x in de week traint met goede form in oefeningen je alsnog niet geblesseerd kunt raken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Train 4x in de week, maar je schouder pak je bij elke dag wel mee. Dit is ook bijna niet te voorkomen.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
blessure =/ overtrainen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.
Juist met minder vaak en dus harder gaan ga je meer risico lopen.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Dokter zei dat het waarschijnlijk iets is met de aanhechting ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Momenteel ook weer last van (linke schouder)... Speelt al een paar weken, maar voornamelijk last als ik niet aan het trainen ben... Al maakt een zware training het wel langzaam erger. Kijk het nog even aan, anders ook fysio werk.Ja waarschijnlijk is dit wel het verstandigste alleen gebruik je je schouder voor bijna alles. Met het hardlopen voel ik het het meeste dus dat kan ik ook niet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beter stop je even met trainen en laat je je schouder herstellen. Ik heb dit voorheen ook gehad, schouder die vooral na het trainen lastig bleef doen, bijna een jaar lang en ik bleef doortrainen. Even 2~3 weken gestopt en de schouder was bijna helemaal genezen. Laatst ook weer een schouderblessure gehad en gelijk een weekje gestopt en daarna nergens last meer van. Je gaat er echt niet op achteruit als je een paar weken stopt, maar je progressie wordt wel minder met een geblesseerde schouder en je blijft de blessure gewoon houden zolang je doortraint.
Gewoon rusten swa, niks mis mee.Het gaat er niet om dat je van suiker bent of niet maar of je verstandig genoeg bent om te kijken wat er op langere termijn kan gebeuren met je lichaam als je toch door blijft liften. Verder let ik altijd goed op mijn form en van het liften is het niet gekomen maar van MMA.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Mithras82 het volgende:
Is iedereen hier van suiker? Al die blessures. Nog nooit een blessure van liften gehad.![]()
Myfitnesspal is inderdaad een welkome oplossing. Mobiel heb ik toch altijd wel bij mij.
Waar ik handmatig ook achter kwam is dat ik eigenlijk een tekort heb in mijn cut. Zit maar op 1600kcal en moet +-2100 hebben. Zegt mijn eigen berekening en de app.
Wat ik vandaag op heb:
8 sneetjes met 3x smeerkaas 1x pindakaas.
500ml halfvolle melk
5000IU vitamine D-3
Flink bord Spaghettie bolognese
x kopjes groene thee.
Hiermee zit ik op een tekort van 400-500kcal.
Vandaag nog een hand studentenhaver, een bak kwark en een stuk brood met tonijn. Dan zou ik er aardig op moeten zitten.![]()
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef MrGuma het volgende:
Myfitnesspal is inderdaad een welkome oplossing. Mobiel heb ik toch altijd wel bij mij.
Waar ik handmatig ook achter kwam is dat ik eigenlijk een tekort heb in mijn cut. Zit maar op 1600kcal en moet +-2100 hebben. Zegt mijn eigen berekening en de app.
Wat ik vandaag op heb:
500ml halfvolle melk
5000IU vitamine D-3
x kopjes groene thee.
Vandaag nog een hand studentenhaver, een bak kwark en een stuk brood met tonijn. Dan zou ik er aardig op moeten zitten.![]()
Hij heeft het ook niet in een keer op, maar op een bepaalde dag.Ow nevermind.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?![]()
Nee dat maakt niet uit. Het bevordert mijn stofwisseling misschien enigszins door geregeld te eten. Maar ik pas IF toe. Eerste maaltijd is tussen 12-13 uur, met 8 sneetjes brood en of een glas melk of water. Dan rond 17-19 mijn avondmaal en dan voor 20-21 nog kwart en dergelijke, ligt eraan of ik die dag train of nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?Dus eigenlijk 3 meetmomenten. Maar mocht ik een actieve dag hebben (als in, niet in de collegebanken/achter een bureau) dan eet ik er tussen door vast ook nog wel wat. Een stuk fruit oid. of een extra boterham
Maar goed, zoals ik al zei moet ik sowieso meer eten. Misschien dat ik dat ergens rond 1500 oid doe.![]()
welke app gebruik je?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef MrGuma het volgende:
Wat ik vandaag op heb:
500ml halfvolle melk
5000IU vitamine D-3
x kopjes groene thee.
oja hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Letterlijk mijn eerste woord in die post![]()
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik heb de app ook even geprobeerd. Zit momenteel rond de 3800-4000 cal per dag. Ga in de cut terug naar 3200 om te kijken hoe dat gaat (momenteel kom ik nog aan @ 100 kilo)![]()
Pea soup toch gewoon?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.![]()
![]()
En jij zit aan de anavar?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?Soukidan op je oogbal.![]()
Klopt. Zeg alleen dat ik altijd om de 2/3 uur een maaltijd eet, maar zijn doelen niet ken. Zo bedoelde ik het.quote:![]()
![]()
Kom je nog terug op de vragen die hier gesteld zijn naar aanleiding van jouw anavarpost over je stats, voedingsschema, vorderingen, doelen etc?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Atemno het volgende:
[..]
Klopt. Zeg alleen dat ik altijd om de 2/3 uur een maaltijd eet, maar zijn doelen niet ken. Zo bedoelde ik het.Soukidan op je oogbal.![]()
Nee want dan word ik herkend. Misschien post ik wel 't resultaat, maar ik weet nog niet in welke vorm.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kom je nog terug op de vragen die hier gesteld zijn naar aanleiding van jouw anavarpost over je stats, voedingsschema, vorderingen, doelen etc?![]()
![]()
Dat ligt er maar aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar de kans op overbelasting is wel een stuk kleiner.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoezo herkend?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Atemno het volgende:
[..]
Nee want dan word ik herkend. Misschien post ik wel 't resultaat, maar ik weet nog niet in welke vorm.![]()
Dat kan ik dus niet zeggen haha. Verschillende mensen die bij mij sporten, zitten ook hier, en veroordelen het gebruik ervan.quote:![]()
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stall![]()
ik eet 2 grote maaltijden per dag en nog een handje noten en een bak kwak 's nachts. Werkt voor mij een stuk beter dan 6 keer op een dag eten en e raakt voor een lange tijd goed verzadigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Funny typo is funnyquote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik eet 2 grote maaltijden per dag en nog een handje noten en een bak kwak 's nachts. Werkt voor mij een stuk beter dan 6 keer op een dag eten en e raakt voor een lange tijd goed verzadigd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stallThe lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Komt de volledigheid van je schema niet ten goede.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stall![]()
Ik krijg een hele lijst met allemaal verschillende soorten en merken als ik erwtensoep intypquote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.. Het kan in het NL, maar ook in het Engels.
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.
Toch niet zo moeilijk? Zeer fijne app![]()
In die acht maanden ben ik een aantal keer gestopt ivm boksen en blessures zodra ik 3x reset ga ik naar madcowquote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.
Wat wel hinderlijk is in mijn gym is dat elke stang net iets zwaarder of lichter is dan de anderen hierdoor krijg ik soms een verdraait beeld van mijn lifts
Ik raad iedereen trouwens aan die rijst/pasta zat is of geen tijd heeft, om ultra fine oats in hun shake te doen maakt de shake nog lekkerder en je krijgt veel carbs tegen weinig kcal. Verder is het spotgoedkoop
Heb trouwens eindelijk mijn favoriete whey smaak gevonden: chocolate coconut bounty. Spuit gewoon bijna mijn broek vol als ik dat die drink na een harde workout![]()
Ik zat vandaag gewichtheffen te kijken op eursport, en ik zag dat de meeste snel wat ammoniak snoven voor ze aan de lift begonnen. Is dit als soort van pre-wo ofzo?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Heeft een opwekkend effect waardoor je helemaal scherp en gefocussed bentquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef esv7 het volgende:
Ik zat vandaag gewichtheffen te kijken op eursport, en ik zag dat de meeste snel wat ammoniak snoven voor ze aan de lift begonnen. Is dit als soort van pre-wo ofzo?![]()
Wat een onzin. Je moet pas iets stoppen als je geen progressie meer boekt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.Confidence through competence![]()
Goed punt met de schadelijkheid versus heel veel medicijnen die gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar dus, jullie hadden bij de grote bekentenis van Armstrong ook zoiets van "OHNOES straks gaat Humberto Tan nog bekennen dattie neger is!!" ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef 16meter het volgende:
Yates aan het woord over AAS-gebruik in bodybuilding en andere sporten.
Tis niet mijn ding, maar ik ben dan ook totaal niet competatief. Ik denk wel dat alles wat ik de afgelopen jaren voorgeschreven kreeg ergere rotzooi is.![]()
Als je een bodybuilding forum leest schrik je toch best van de side-effectsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed punt met de schadelijkheid versus heel veel medicijnen die gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar dus, jullie hadden bij de grote bekentenis van Armstrong ook zoiets van "OHNOES straks gaat Humberto Tan nog bekennen dattie neger is!!" ?
Tis niet mijn ding, maar ik ben dan ook totaal niet competatief. Ik denk wel dat alles wat ik de afgelopen jaren voorgeschreven kreeg ergere rotzooi is.
decadick, kaalheid, acne , tren nightmares, bitch tits komen vaak voor. Blijf ik toch liever natty![]()
Mwah, dat zijn natuurlijk geen mooie bijwerkingen, maar echt gevaarlijk zijn ze niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je een bodybuilding forum leest schrik je toch best van de side-effects
decadick, kaalheid, acne , tren nightmares, bitch tits komen vaak voor. Blijf ik toch liever natty
Hart- en vaatziekten en leverschade zijn de echt gevaarlijke bijwerkingen, maar die vallen weer goed te voorkomen bij verstandig gebruik.
Dus wat dat betreft heeft MarMar gelijk, in de apotheek en zelfs in de supermarkt ligt zoveel gevaarlijkere troep. NSAID's zorgen voor de meeste geneesmiddelgerelateerde ziekenhuisopnamen, toch denkt niemand er bij na als ze een ibuprofen nemen tegen een lichte hoofdpijn.This isn't even my final form.![]()
Wat is de meest voorkomende oorzaak voor complicaties bij AAS gebruik dan? Mensen die denken meer = beter en dan lekker over de limiet qua aanbevolen hoeveelheden gaan ofzo? (denk: mensen die voor de lol 4 gram eiwit / kg lichaamsgewicht eten)
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?Confidence through competence![]()
Ze zijn niet gevaarlijk maar de meeste AAS gebruikers doen het toch voor hun uiterlijk en dan zijn die bijwerkingen nou niet echt fijnquote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Levolution het volgende:
werkingen, maar echt gevaarlijk zijn ze niet.
Hart- en vaatziekten en leverschade zijn de echt gevaarlijke bijwerkingen, maar die vallen weer goed te voorkomen bij verstandig gebruik.
Dus wat dat betreft heeft MarMar gelijk, in de apotheek en zelfs in de supermarkt ligt zoveel gevaarlijkere troep. NSAID's zorgen voor de meeste geneesmiddelgerelateerde ziekenhuisopnamen, toch denkt niemand er bij na als ze een![]()
Het belangrijke verschil tussen gebruik en misbruik.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest voorkomende oorzaak voor complicaties bij AAS gebruik dan? Mensen die denken meer = beter en dan lekker over de limiet qua aanbevolen hoeveelheden gaan ofzo? (denk: mensen die voor de lol 4 gram eiwit / kg lichaamsgewicht eten)
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?This isn't even my final form.![]()
Dat is natuurlijk waar, maarja gewoon nakuren met Nolvadex voor de bitch tits en Finasteride voor je haar en Roaccutane tegen de acne toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze zijn niet gevaarlijk maar de meeste AAS gebruikers doen het toch voor hun uiterlijk en dan zijn die bijwerkingen nou niet echt fijnThis isn't even my final form.![]()
Als je de AAS gedeeltes van DBB en bodynet (die is nog het ergst) leest dan schrik je toch best. Dan zie je gasten die maar nog een jaar of zelfs minder trainen en al een kuur willen beginnen of al begonnen zijn. Op DBB zitten nog wat deskundige die het ontmoedigen maar op bodynet worden zelfs die gasten aangemoedigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?
Je leest zelfs verhalen van gasten die 19 zijn, een jaar trainen en al winstrol slikken zonder dat ze een voedingschema hebben of zelfs whey/creatine hebben geprobeerd vaak hebben ze ook nog geen idee wat nakuren is en dan zitten ze 2 maanden later bij de huisarts omdat hun hele hormoonhuishouding in puin ligt.
Ik vind ook dat je veel te makkelijk aan AAS kan komen in Nederland, is zelfs via google te vinden en online te bestellen terwijl het toch verboden schijnt te zijn. Toen ik op DBB een vraag over AAS stelde kreeg ik al PMs van dealers![]()
Maar dit is precies waar het misgaat. Dit is gewoon je reinste misbruik en daardoor krijgen AAS een slechte naam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je de AAS gedeeltes van DBB en bodynet (die is nog het ergst) leest dan schrik je toch best. Dan zie je gasten die maar nog een jaar of zelfs minder trainen en al een kuur willen beginnen of al begonnen zijn. Op DBB zitten nog wat deskundige die het ontmoedigen maar op bodynet worden zelfs die gasten aangemoedigd.
Je leest zelfs verhalen van gasten die 19 zijn, een jaar trainen en al winstrol slikken zonder dat ze een voedingschema hebben of zelfs whey/creatine hebben geprobeerd vaak hebben ze ook nog geen idee wat nakuren is en dan zitten ze 2 maanden later bij de huisarts omdat hun hele hormoonhuishouding in puin ligt.
Ik vind ook dat je veel te makkelijk aan AAS kan komen in Nederland, is zelfs via google te vinden en online te bestellen terwijl het toch verboden schijnt te zijn. Toen ik op DBB een vraag over AAS stelde kreeg ik al PMs van dealersThis isn't even my final form.![]()
Okee, dus jij denkt dat de voorschriften slecht of uberhaupt niet nagekomen worden door sommige gebruikers, die daar dus later last van krijgen.
Op zich kan ik het me voorstellen. Het gebruik is simpel: hap-slik of spuit een bepaalde hoeveelheid, maar de werking erachter is natuurlijk nog ingewikkelder dan voeding, en zelfs met voeding hebben mensen vaak al behoorlijk wat vragen en problemen.Confidence through competence![]()
Ja dat soort dingen heb ik ook wel eens in logs gelezen, dat ze met een cure bezig zijn en halverwege nog moeten bedenken hoe ze het gaan afmaken enzo. Ook een keer iemand die had een aantal dingen besteld maar niet alles gekregen en die was toen toch maar begonnen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Je kan vaak ook wel zien of iemand het goed gebruikt of niet, genoeg voorbeelden gezien van gasten die de massa net zo hard kwijtraakten of eruit zien als een opgeblazen walvis.
Heb wel respect voor de mensen die het goed gebruiken en er ook eerlijk voor uit durven te komen, ergste zijn die mensen die het overduidelijk gebruiken en het dan glashard ontkennen en zelfs een haatcampagne tegen AAS starten zoals die vrouw die op een halve man leek bij die Eenvandaag docu![]()
je kan genoeg dikke kuurschema's op internet vinden om het verantwoord te gebruiken. mensen blazen het overdreven op. een antibioticakuur van de dokter is gevaarliker![]()
Het zal je ook verbazen hoe weinig mensen de bijsluiter van reguliere medicatie lezen.. stoppen halverwege een antibioticakuur omdat ze zich toch beter voelen, nog maar een extra pijnstiller want je valt er zo lekker bij in slaap.. etc.
Ik heb prednison, morfine en meer van die shit in mijn lijf gehad, zoek die side effects maar eens op. Rotzooi is het.![]()
Hoe customized zijn die kuurschema's dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
je kan genoeg dikke kuurschema's op internet vinden om het verantwoord te gebruiken. mensen blazen het overdreven op. een antibioticakuur van de dokter is gevaarliker
We zien ook genoeg voedsel of trainschema's en dan denk ik: wtf, die schema's moet ik (persoonlijk) echt niet gaan volgen
Confidence through competence![]()
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Documentaire van KRO over doping.
Die vrouw die zegt dat ze nog nooit gebruikt heeft![]()
![]()
![]()
op kuurtje.eu staat van beginner tot gevorderde dan is er voor elk wat wils denk ik danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe customized zijn die kuurschema's dan?
We zien ook genoeg voedsel of trainschema's en dan denk ik: wtf, die schema's moet ik (persoonlijk) echt niet gaan volgen![]()
Wat een domeinnaam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
op kuurtje.eu staat van beginner tot gevorderde dan is er voor elk wat wils denk ik dan![]()
Die site kende ik nog niet, thanks.
http://kuurtje.eu/kuur-schema´s/
Maar daar heb je het al: hoeveelheden van AAS niet gecorrigeerd op leeftijd, massa, geslacht etc. Geen voeding advies, trainadvies... Gewoon zo simpel mogelijk houden zodat mensen niet twijfelen en dat spul gewoon bestellen en gebruiken. Dat is vragen om problemen bij doseringen.
Dat je voor iedereen veilig 3000 gram paracetamol per dag voorschrijft max zodat je geen acuut leverfalen krijgt, a la, maar lijkt me met AAS toch iets gevoeliger te liggen.Confidence through competence![]()
Haar stem is nog niet belachelijk laag en haar kaken zijn ook nog normaal.. i've seen worse.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Documentaire van KRO over doping.
Die vrouw die zegt dat ze nog nooit gebruikt heeft![]()
![]()
Maar waarom zou je dat doen als het je hobby is en vooral als je jong bent je naturel nog veel kan bereiken?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jong beginnen met kuren, dan houd je die massa relatief eenvoudig vast.
Ik weet zeker dat bij meer dan de helft bij de hobbygebruikers gewoon gaat om onzekerheid. Die denken dat de hoeveelheid spieren gelijk staat aan het aantal vrouwen dat ze kunnen krijgen.![]()
Wanneer ga jij kuren dan brah?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jong beginnen met kuren, dan houd je die massa relatief eenvoudig vast.This isn't even my final form.![]()
is tot op zekere hoogte wel waar, maar als je kop eruit ziet als de bochel van Quasimodo zal zelfs 200kg pure spiermassa niks uitmakenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen als het je hobby is en vooral als je jong bent je naturel nog veel kan bereiken?
Ik weet zeker dat bij meer dan de helft bij de hobbygebruikers gewoon gaat om onzekerheid. Die denken dat de hoeveelheid spieren gelijk staat aan het aantal vrouwen dat ze kunnen krijgen.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Maar die zekere hoogte haal je ook gemakkelijk zonder. Alleen de Priscillas en Kimberly's vallen op meer, zoals de barbies van deze wereld.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
is tot op zekere hoogte wel waar, maar als je kop eruit ziet als de bochel van Quasimodo zal zelfs 200kg pure spiermassa niks uitmaken![]()
Ik voel broederliefde voor deze mannen, waarom is dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze pic van Levolution uit het gymtopic wil ik jullie hier niet onthouden:
[ afbeelding ]This isn't even my final form.![]()
ze hebben bij ons hier 3 soorten stangen. Een zwarte gelagerde, redelijk dun vergeleken met de rest en ook lichter. Gebruik ik nooit. Ze hebben een 20kg stang, ongelagerd en het gripgedeelte is versleten. Werkt goed voor benchpress en squat maar glipt uit je handen bij deadlift. De nieuwe stangen zijn gelagerd en hebben voldoende grip, wegen ook 20kg en zijn een heel klein Beetje dikker. Eigenlijk zijn dat de fijnste stangen. Probeer die zwarte altijd te mijden en neem gewoon de stang die 20kg is mee naar m'n oefening, is een extra workoutquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In die acht maanden ben ik een aantal keer gestopt ivm boksen en blessures zodra ik 3x reset ga ik naar madcow
Wat wel hinderlijk is in mijn gym is dat elke stang net iets zwaarder of lichter is dan de anderen hierdoor krijg ik soms een verdraait beeld van mijn lifts
Heb trouwens eindelijk mijn favoriete whey smaak gevonden: chocolate coconut bounty. Spuit gewoon bijna mijn broek vol als ik dat die drink na een harde workout.
Die chocolate coconut bounty is idd ziek lekker. Heb nog 200 gram van mijn pot red berries staan van powersupplements maar ik ben gestopt die te drinken omdat de nieuwe gewoon zoveel lekkerder is
Drinky is een baas![]()
Ik vind het trouwens best apart dat er nog nooit een underground lab AAS is opgerold.
Volgens die documentaire is wel een keer een bodybuilder ( Dorian Yates) in elkaar geslagen omdat hij zonder toestemming van dopinghandelaren een bodybuilding wedstrijd in Nederland organiseerde![]()
ja idd, er zitten in onze gym een paar naturels bij die echt een goede fysiek hebben, niet te groot en niet te klein, maar je hebt er ook een paar met echt veel massa wat gewoon niet echt mooi is op een gegeven moment. Natuurlijk, als je in het bos woont zal je niet zo snel lastig gevallen worden door wilde beren maar mooi is anders.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar die zekere hoogte haal je ook gemakkelijk zonder. Alleen de Priscillas en Kimberly's vallen op meer, zoals de barbies van deze wereld.
Aan de andere kant, het zal vast wel frustrerend zijn als je op een gegeven moment een plateau hebt bereikt en niet meer verder groeit wat je ook doet. Als je aan die shit gaat voordat je überhaupt tegen een plateau oploopt vind ik het een beetje zwak, daarnaast komt het ook over als cheaten. Niet zozeer tegenover anderen maar tegenover jezelf.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Mark Rippetoe over AASquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Drinky het volgende:
ht een goede fysiek hebben, niet te groot en niet te klein, maar je hebt er ook een paar met echt veel massa wat gewoon niet echt mooi is op een gegeven moment. Natuurlijk, als je in het bos woont zal je niet zo snel lastig gevallen worden door wilde beren maar mooi is anders.
Aan de andere kant, het zal vast wel frustrerend zijn als je op een gegeven moment een plateau hebt bereikt en niet meer verder groeit wat je ook doet. Als je aan die shit gaat voordat je überhaupt tegen een plateau oploopt vind ik het een beetje zwak, daarnaast komt het ook over als cheaten. Niet zozeer tegenover anderen maar tegenover jezelf.quote:There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy.![]()
Hoe kan die trainer van Badr Hari trouwens ontkennen dat hij iets met doping te maken heeft als http://dopingconsult.nl/ naar zijn gym toe leidt![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan die trainer van Badr Hari trouwens ontkennen dat hij iets met doping te maken heeft als http://dopingconsult.nl/ naar zijn gym toe leidt![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan die trainer van Badr Hari trouwens ontkennen dat hij iets met doping te maken heeft als http://dopingconsult.nl/ naar zijn gym toe leidt!
Was ook wel grappig in dat ene interview dat de camera's weg moesten toen ze het opeens gingen hebben over zijn verleden met doping, want hij zou alleen maar voorlichting geven over AAS zodat mensen die het koste wat het kost veilig konden gebruiken of zoiets. Ja vast
Drinky is een baas![]()
B&F Whey Perfection variety sachets ULTIMATE REVIEW
Alle smaken zijn met water geproefd, tenzij anders vermeld.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry: Behoorlijk jammer dat zoiets simpels als aardbei, zo hard verneukt kan worden. Nu kan het komen door het feit dat ik geen zoetekauw ben, maar ook deze smaak is te zoet en chemisch. Desalniettemin beter te drinken dan de rest, dus toch een voldoende. 6/10
Strawberry/Kiwi: Door de additie van de kiwismaak wordt het er alleen maar chemischer op. Vanzelfsprekend smaakt dit dus slechter dan de aardbei alleen. 4/10
Cookies and Cream: Dit is waar de shit beter wordt. Een milde, zoete smaak en lekker romig. Absoluut geen chemische smaak. Je ruikt koekjes, je proeft tijdens het drinken vooral cream en er blijft een aangename koekjesnasmaak in je mond hangen. Ik weet alleen niet of ik het maandenlang zou lusten. 8/10
Cappuccino: Hier gaat het voor mij weer fout doordat het te zoet is. Maar verder wel te doen, zeker als je van een zoete koffiesmaak houdt, zie ik geen reden waarom je dit niet zou lusten. Geen chemische smaak. Daadwerkelijk bruine stukjes in de whey, is dit gemalen koffie? Prof. Yuri_Boyka heeft bevestigd dat dit koffie is. 6/10
Stracciatella: Hier was ik erg benieuwd naar, maar het viel uiteindelijk een beetje tegen. Het is wel te doen, een lekkere smaak, maar toch een klein beetje een chemische nasmaak. De chocoladestukjes zijn eerder flinterdunne chocoladeschilfers die je toch niet proeft. Te drinken, maar zou hem niet kopen. 7/10
Nutella: De echte chocoladepasta van Nutella is overheerlijk, dat weten jullie. Dus ik hoopte op de juiste smaak. Ik nam een slok en WTF mothafuckaaaa?!Wat de fucking shit hebben ze hier ingedaan? Er is iets gigantisch misgegaan. Het is gewoon fucking vies. Niet te beschrijven. Gewoon niet doen deze. 2/10
Creamy Coconut: Eindelijk! Een lekkere, romige smaak (en dat met water!). Ook lekker zoet, geen chemische nasmaak zoals met de vele andere smaken. Ik zou een 9 willen geven voor de smaak, maar omdat de kans bestaat dat je de kokossmaak toch zat raakt na een tijdje, trek ik een puntje af. 8/10
Chocolate Coconut Bounty: Lekker, maar ik had erg veel moeite met het proeven van de kokossmaak. Ik proefde vooral chocolade met iets heel zoets erdoorheen. Dan vermoed ik dat de gewone chocoladesmaak wel iets beter zal smaken. Desalniettemin niet smerig ofzo, te doen. 7/10
Naturel:3/10
Vanilla: YES! Eindelijk! De smaak die ik zoek!Mijn huidige whey isolaat van B&F is ook vanillesmaak, maar die heeft een chemische nasmaak waar ik erg van baalde. Deze whey perfection daarentegen niet! De perfecte vanillesmaak. Zacht, romig, 'melkig' en dat met water. Als je van vanille houdt kan dit echt niet misgaan. Sowieso doen deze. Dikke 10. 10/10
Banana: Lekker, gewoon een banaansmaak zoals het hoort, aardig zoet. Romig. Niks geks, toch een punt aftrek door de angst dat ik het mogelijk zat zou kunnen raken. 8/10
Raspberry: Ik dacht dat dit niet mijn smaak zou zijn, maar was verrassend lekker. Beter dan de Strawberry zelfs. Verder wel een smaak waar ik niks mee heb. 7/10
Chocolate: Deze heb ik met melk geproefd, niet helemaal eerlijk dus. Maar damn, fucking goed deze brah! Als je gek bent op chocolade net als Sapstengel if you know what I mean wink wink moet je het zeker doen. De perfecte chocoladesmaak en bovendien ook romig. Ik vind hem erg goed, maar ik zou hem persoonlijk niet aanschaffen omdat ik altijd nog zelf cacaopoeder door mijn whey kan mikken als ik daar zin in heb. 9/10
Chocolate Caramel: Wederom met melk geproefd. Als je van karamel houdt, is dit misschien wel te doen. Maar voor mij? Vies brah. Het ging er opzich wel in, maar ik werkte hem weg met baklava op een cheatdag dus het was echt sweet overload dus ik ging als non-zoetekauw bijna dood. Echt behoorlijk zoete en sterke karamelsmaak, zo sterk dat je die chocolade eigenlijk niet eens proeft. Maar wel een voldoende voor de karamelfans. 6/10
Jullie zien het brahs, de shakejes zijn mijn slokdarm gepasseerd om afgebroken te worden tot aminozuren en in mijn spieren gepompt te worden langs mijn zieke vasculaire venen, die niet alleen esthetische functies hebben maar ook een transportfunctie, en mij tot anabole hoogten te brengen, maar alvorens ze dat deden moesten ze onder het mom van een smaaktest langs een strenge jury bestaande uit kieskeurige doch zeer objectieve smaakpapillen.
Deze review bevat ontzettend veel bias, ook al claimde ik zojuist dat mijn smaakpapillen objectief waren, gezien ik geen zoetekauw ben. Houd daar dus rekening mee alvorens je de review serieus neemt.
Mijn favoriet is, zoals verwacht, deVanilla
. Dit is dan ook de smaak die ik heb aangeschaft. Een zoete maar erg romige smaak, die bovendien door zijn neutraliteit, indien gewenst, omgetoverd kan worden tot een chocoladesmaak door zelf cacaopoeder toe te voegen. Deze veelzijdigheid en de zekerheid dat ik de smaak niet zat zou raken, deed mij als toch vanillefan overstag gaan. Besef wel dat het een sterke vanillesmaak is.
Een goede tweede is de Chocolate, waar ik zeker geen nee tegen zou zeggen en jullie waarschijnlijk ook niet.
Andere smaken die acceptabel zijn scoren hierboven een 7 of hoger. De smaken daaronder zou ik nooit kopen en de onvoldoendes hebben het wel erg bont gemaakt door gewoon ranzig te wezen.
Beste geshreddeerde broeders, indien jullie een smaak willen uitkiezen, raad ik jullie ook aan een variety sachet te nemen. Ik maak nu geen reclame, maar smaken verschillen en het is de eenmalige investering dubbel en dwars waard, voor een leven lang plezier en anabolisme.
Liftze boys.This isn't even my final form.![]()
Goede review Levolution, mooie giveback aan de community.Heb hier nog Lemon & Ice staan van B&F, ook wel lekker. Coconut Bounty vond ik tot nu toe het beste.
Klopt hoor. Je hoeft echt niet veel massa te hebben of de vrouwtjes piepen al dat het teveel is. Dat is echt niet voorbehouden aan postbodes, CarbonC of Yuri's persoonlijke opmeetsters.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar die zekere hoogte haal je ook gemakkelijk zonder. Alleen de Priscillas en Kimberly's vallen op meer, zoals de barbies van deze wereld.
Heb het deze week alweer gehoord van zo'n kuiken. Stonden onder de douche, mijn heupen vond ze te smal in vergelijking met schouders. 'Dit ziet er niet natuurlijk uit'. En chest zou 'van plastic' lijken.
Wel geneukt, daar niet van. Het gaat ze niet om het lichaam, maar om hoe je het gebruikt. Dus je walk, je aanrakingen en je fuckings. Ik geloof wel dat dat beter wordt van een beetje buffen, dus je gaat er hoe dan ook op vooruit.
Gek genoeg vond ze het perfect toen het een keer flabby en ingezakt was.Datfeel, je zou bijna altijd een drinkpet met chocomelk meenemen voor noodgevallen.
![]()
![]()
Je moet eens Chocolate Coconut Bounty met melk drinken dat is echt![]()
En je zou het eigelijk nog een keer moeten doen alleen met melk. Dat verandert de smaak van veel van de soorten whey![]()
Berry blast heb ik nooit gehad, als de variety sachet samenstelling erg verandert wil ik het in de verre toekomst best wel nog een keer proberen, maar dan met melk inderdaad.
Overigens heb ik een tijd terug ook Ice Coffee gehad, die was ook erg lekker.This isn't even my final form.![]()
Pff, uitgebreide review Levolution
Zelf heb ik tot nu toe vanille, berry blast en naturel gehad als pot, en een keer die variety pack besteld. Vanille past idd erg goed bij whey. Berry Blast vond ik ook lekker, maar ik denk dat ik het vanaf nu bij naturel hou. Functioneelst, en geen massa verloren aan smaakstoffen. mierennueckmodus
Confidence through competence![]()
Wijven hebben altijd wel wat te zeiken en als je één opmerking terug maakt over hun lichaam worden ze depressief en ben je de sjaak.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Goede review Levolution, mooie giveback aan de community.Heb hier nog Lemon & Ice staan van B&F, ook wel lekker. Coconut Bounty vond ik tot nu toe het beste.
[..]
Klopt hoor. Je hoeft echt niet veel massa te hebben of de vrouwtjes piepen al dat het teveel is. Dat is echt niet voorbehouden aan postbodes, CarbonC of Yuri's persoonlijke opmeetsters.
Heb het deze week alweer gehoord van zo'n kuiken. Stonden onder de douche, mijn heupen vond ze te smal in vergelijking met schouders. 'Dit ziet er niet natuurlijk uit'. En chest zou 'van plastic' lijken.
Wel geneukt, daar niet van. Het gaat ze niet om het lichaam, maar om hoe je het gebruikt. Dus je walk, je aanrakingen en je fuckings. Ik geloof wel dat dat beter wordt van een beetje buffen, dus je gaat er hoe dan ook op vooruit.
Gek genoeg vond ze het perfect toen het een keer flabby en ingezakt was.Datfeel, je zou bijna altijd een drinkpet met chocomelk meenemen voor noodgevallen.
Ik vind het knap dat je naturel niet zat raakt, oké ik weet het; niet zeuren maar gewoon achterover slaan, maar toch, de shake is toch wel je beloning voor een goede training dus het mag wel goed smaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Pff, uitgebreide review Levolution
Zelf heb ik tot nu toe vanille, berry blast en naturel gehad als pot, en een keer die variety pack besteld. Vanille past idd erg goed bij whey. Berry Blast vond ik ook lekker, maar ik denk dat ik het vanaf nu bij naturel hou. Functioneelst, en geen massa verloren aan smaakstoffen. mierennueckmodus
Haha, dat zie je wel vaker inderdaad. Deze gelukkig niet. Ze wil opzich 5 kg kwijt (lowlowlow-priority) maar ik zou echt niet weten waarom, en dat terwijl ik erg kritisch ben. Laten we het zo zeggen: Sapstengel zou deze dame skinny zou vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wijven hebben altijd wel wat te zeiken en als je één opmerking terug maakt over hun lichaam worden ze depressief en ben je de sjaak.
Ze zegt dat ze die 5 kg eraf traint als ik 10 kg laat vallen.(srs) Heb meteen gezegd dat ik nu richting de 85 kg ga, wat denkt ze wel niet.
Had ik al een keer gedeeld dat ze mij een keiharde schop tegen mijn schenen gaf toen ik onder de tafel doorkroop om nog een pak melk uit de koelkast te halen?Ach, die quirks ga je van houden.
![]()
Bitches proberen je te saboteren, maar op een gegeven moment dring je tot ze door en verander je hun mindset: dan komt het moment dat ze je uitmaken voor ecto omdat je niet zoveel massa als Ahnold hebt. Vanaf dat moment kun je de bitch trouwen, mits ze squat.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je wel vaker inderdaad. Deze gelukkig niet. Ze wil opzich 5 kg kwijt (lowlowlow-priority) maar ik zou echt niet weten waarom, en dat terwijl ik erg kritisch ben. Laten we het zo zeggen: Sapstengel zou deze dame skinny zou vinden.
Ze zegt dat ze die 5 kg eraf traint als ik 10 kg laat vallen.(srs) Heb meteen gezegd dat ik nu richting de 85 kg ga, wat denkt ze wel niet.
Had ik al een keer gedeeld dat ze mij een keiharde schop tegen mijn schenen gaf toen ik onder de tafel doorkroop om nog een pak melk uit de koelkast te halen?Ach, die quirks ga je van houden.
Daarom heb ik ook een harem met een schaduwlijst, is echt veel makkelijker en afwisselenderquote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je wel vaker inderdaad. Deze gelukkig niet. Ze wil opzich 5 kg kwijt (lowlowlow-priority) maar ik zou echt niet weten waarom, en dat terwijl ik erg kritisch ben. Laten we het zo zeggen: Sapstengel zou deze dame skinny zou vinden.
![]()
Ik dacht ooit dat ik vrouw kon laten stoppen met roken of van een hoer een huisvrouw kon maken maar dat is echt onmogelijk vooral als ze al in de 20 zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bitches proberen je te saboteren, maar op een gegeven moment dring je tot ze door en verander je hun mindset: dan komt het moment dat ze je uitmaken voor ecto omdat je niet zoveel massa als Ahnold hebt. Vanaf dat moment kun je de bitch trouwen, mits ze squat.
Waar halen alle vrouwen trouwens het idee vandaan dat als ze een barbell aanraken gelijk ripped as fuck worden?![]()
![]()
Is gewoon een excuus aangrijpen om vooral niet die barbell aan te raken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik vrouw kon laten stoppen met roken of van een hoer een huisvrouw kon maken maar dat is echt onmogelijk vooral als ze al in de 20 zijn.
Waar halen alle vrouwen trouwens het idee vandaan dat als ze een barbell aanraken gelijk ripped as fuck worden?
Trouwens, zo'n standaardkreet van anderen als je lekker 4000 kcal aan het munchen bent: "people are starving" en "in Afrika hebben ze honger, dit slaat toch nergens meer op".![]()
![]()
Welke roid/combi zouden jullie pakken als jullie zouden kuren?
Niet iets van kuurtje.eu rippen.This isn't even my final form.![]()
Een liter test-e 1-12quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
Niet iets van kuurtje.eu rippen.
en dan in 1x![]()
Streeffysiek (incl groene kleur)
Moet wel lukken toch? gram Nolvadex per dag als nakuurtje![]()
Ken je Panda-dealers dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Panda 15000 mg/wk intramusculair, nakuren met sucrose.This isn't even my final form.![]()
En zit verdomme weer op een forum om 0:46 ipv voor tentamens te leren
Wou dat ik dezelfde discipline met leren had als met liften. Dan was ik nu al afgestudeerd![]()
![]()
Hoeveel geld zou FOK! de maatschappij gekost hebben in de vorm van studievertraging?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
En zit verdomme weer op een forum om 0:46 ipv voor tentamens te leren
Wou dat ik dezelfde discipline met leren had als met liften. Dan was ik nu al afgestudeerd
Hup, vort, ga leren.
Ik SOG nu eigenlijk ook, ben een essay aan het schrijven over roids (fo' real).This isn't even my final form.![]()
Het ironische is, als ik helemaal geen tentamens heb kom ik hier misschien 1x per dagquote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou FOK! de maatschappij gekost hebben in de vorm van studievertraging?
Hup, vort, ga leren.
Ik SOG nu eigenlijk ook, ben een essay aan het schrijven over roids (fo' real).![]()
Leren met een fatburner op zoals dexaprine is trouwens echt kut. Net of er iemand steeds in mijn nek staat te hijgen en me steeds opjaagt![]()
Het zoeken van afleiding en vervolgens uren eraan besteden ben ik een held in. Alsof alles ineens stukken interessanter is.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het ironische is, als ik helemaal geen tentamens heb kom ik hier misschien 1x per dag![]()
Leren met een fatburner op zoals dexaprine is trouwens echt kut. Net of er iemand steeds in mijn nek staat te hijgen en me steeds opjaagtOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Snakey of ZetaOS, maar volgens mij haalt laatstgenoemde ook via Snakey. Met beiden goede ervaringen.quote:![]()
Sowieso de dingen die je leert in je SOG tijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zoeken van afleiding en vervolgens uren eraan besteden ben ik een held in. Alsof alles ineens stukken interessanter is.
En in je vrije tijd maar dom voor de buis hangen.
Ik vertrouw ze niet man, volgens mij leveren zij counterfeit Panda.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snakey of ZetaOS, maar volgens mij haalt laatstgenoemde ook via Snakey. Met beiden goede ervaringen.This isn't even my final form.![]()
Zijn trouwens echt mensen die 3 gram test-e per week knallen![]()
Nu toch maar beginnen met leren want ik kan ondertussen wel een farmacie tentamen maken met de kennis die ik vanavond heb opgedaan ipv het tentamen waar ik eigenlijk voor te leren![]()
![]()
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig nu van mijn tentamens af. Sowieso beter voor het trainen aangezien goed eten lastig is als je dagen van 10uur in de UB maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het ironische is, als ik helemaal geen tentamens heb kom ik hier misschien 1x per dag![]()
Leren met een fatburner op zoals dexaprine is trouwens echt kut. Net of er iemand steeds in mijn nek staat te hijgen en me steeds opjaagt![]()
De UB hier is zo warm dat ik zoveel ga zweten dat ik niet meer kan concentreren en daarom thuis leer maar dan zit ik hier weerquote:Op donderdag 11 april 2013 01:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig nu van mijn tentamens af. Sowieso beter voor het trainen aangezien goed eten lastig is als je dagen van 10uur in de UB maakt.![]()
![]()
Hier geen last van, waar studeer je? Ik Nijmegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De UB hier is zo warm dat ik zoveel ga zweten dat ik niet meer kan concentreren en daarom thuis leer maar dan zit ik hier weer![]()
Groningen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hier geen last van, waar studeer je? Ik Nijmegen.
Zitten vaak vrouwen hier in de UB die echt 8/10 of hoger zijn en dat + de temperatuur maakt het een erg lastige leeromgeving![]()
Ja ik ken het, 60% vrouw hier. Zelfde probleem in de gym eigenlijk, zit soms zonder dat ik het zelf in de gaten heb echt minuten naar geile hertjes op cardio apparaten te kijken terwijl ik zou moeten trainen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Groningen.
Zitten vaak vrouwen hier in de UB die echt 8/10 of hoger zijn en dat + de temperatuur maakt het een erg lastige leeromgeving![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?Voor je stofwisseling maakt het niets uit hoe vaak je eet. TEF is afhankelijk van aantal calorieen, dus er is geen verschil of je nou alles in een keer eet of verspreid over de dag.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit. Het bevordert mijn stofwisseling misschien enigszins door geregeld te eten.![]()
Vraagje ik heb nu zo`n pot met Whey, maar hoe krijg ik dat nou netjes gemixt zonder de Whey proteïne stuk te maken?![]()
Een shakebeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:46 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje ik heb nu zo`n pot met Whey, maar hoe krijg ik dat nou netjes gemixt zonder de Whey proteïne stuk te maken?![]()
![]()
TEF is afhankelijk van het aantal calorieën uit proteine, koolhydraten en/of vetten. Zit namelijk een aardig verschil tussen eiwitten(15-25%) en de koolhydraten/vetten(6/3%).quote:Op donderdag 11 april 2013 01:41 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Voor je stofwisseling maakt het niets uit hoe vaak je eet. TEF is afhankelijk van aantal calorieen, dus er is geen verschil of je nou alles in een keer eet of verspreid over de dag.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier kun je chicks in de UB versieren: http://www.facebook.com/SpottedUbGroningenquote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Groningen.
Zitten vaak vrouwen hier in de UB die echt 8/10 of hoger zijn en dat + de temperatuur maakt het een erg lastige leeromgeving
Zelf zit ik echt nooit in de UB, ik snap echt niet waarom wel, als ik ga soggen doe ik dat daar ook wel op mijn laptop. Zit liever thuis in mijn shorts, gewoon vrijuit vreten, krabben, ruften, ontspannen, kat aaien etc. Studeert veel prettiger.This isn't even my final form.![]()
Die berichten daar zijn zo triestquote:Op donderdag 11 april 2013 02:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hier kun je chicks in de UB versieren: http://www.facebook.com/SpottedUbGroningen
Zelf zit ik echt nooit in de UB, ik snap echt niet waarom wel, als ik ga soggen doe ik dat daar ook wel op mijn laptop. Zit liever thuis in mijn shorts, gewoon vrijuit vreten, krabben, ruften, ontspannen, kat aaien etc. Studeert veel prettiger.![]()
Als ik chimi echt mooi vind dan knipoog ik gewoon en als ze daar niet op reageert dan volgende keer beter maar ik ga niet zo'n bericht plaatsen. Merk wel dat ik keihard gemirred wordt als ik mijn t-shirt door centrum van Groningen loop terwijl dat in Rotterdam een stuk minder was![]()
bio oil werkt trouwens maar weinig tegen stretch marks, heb die van de kruidvat en gebruik het dagelijks maar is nog steeds net zo opvallend (weet dat ze nooit helemaal weggaan)![]()
Stretch marks zijn gewoon littekens. Ze zullen nooit echt weggaan maar vervagen na een tijdje. Ik zie die van mezelf als een permanente reminder nooit meer dik te worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
bio oil werkt trouwens maar weinig tegen stretch marks, heb die van de kruidvat en gebruik het dagelijks maar is nog steeds net zo opvallend (weet dat ze nooit helemaal weggaan)
Er zou wel een of andere dure behandeling zijn die een beetje zou werken, maar dat zou ook niet al teveel resultaat opleveren.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Goed om te weten dat de test-levels in dit topic hoog zijn. Hertjes!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ondertussen in m'n FB feed: http://www.scientificamer(...)gs-arteries-bacteriaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heeft er iemand nog info over spierkrampen? Google geeft behalve magnesium tekort maar weinig meer info? Doe al ZMA.
Gisteren met die yoga ook weer tot 6x toe enorme kramp. In m'n schouders en in m'n heupen (echt in het gewricht daar waar je been/arm in je kom draait).
Het is dus vooral spierkramp bij het rekken, maar heb het ook regelmatig tijdens een training.
Dat er opeens uit het niets een dijk van een kramp in m'n buikspier opkomt bijv.die nog niet half te vergelijken is met een gemiddelde calf kramp. Of in m'n kaak
![]()
Drink meer dan genoeg...![]()
Test only.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
Niet iets van kuurtje.eu rippen.
4 weken test-e 300mg/week (tolerantie testen)
6 weken test-e 500mg/week
2 weken niks
PCT 4 weken: nolva + clomid (doseringen afbouwen)
Wellicht tijdens de kuur nog wat arimidex als je gevoelig bent voor oestrogeen en finasteride als je genetisch gevoelig bent voor kaalheid.
Simpeler worden ze niet, maar volgens mij heb je ook niet meer nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 11-04-2013 08:18:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
een antibioticakuur van de dokter is gevaarlikerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef MarMar het volgende:
Ik heb prednison, morfine en meer van die shit in mijn lijf gehad, zoek die side effects maar eens op. Rotzooi is het.![]()
Seriously?
[ Bericht 10% gewijzigd door Asgard op 11-04-2013 08:15:04 ]![]()
Spotted: UB Groningen
9 uur geleden."Aan de hardwerkende jongen achter de computer met je bruine haar, streepjes-shirt en blauwe broek. Ik moet toegeven, het uitzicht is niet verkeerd maar je houdt me van m'n werk af. Hopelijk heb je volgende week ook tentamens zodat ik je nog wat vaker kan bekijken..."
"Aan de jongen naast me die zo furieus aan het typen is: ik denk dat je gemiddeld 100 toetsenborden per jaar er doorheen slijt. Het leidt een beetje af. Het uitgebreid bouncen op je muziek overigens ook. Take it easy, man.
Sincerely, de gehele UB"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Welke vrouwen hebben dat idee dan? Ik ken ze (gelukkig?) niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik vrouw kon laten stoppen met roken of van een hoer een huisvrouw kon maken maar dat is echt onmogelijk vooral als ze al in de 20 zijn.
Waar halen alle vrouwen trouwens het idee vandaan dat als ze een barbell aanraken gelijk ripped as fuck worden?![]()
In eerste instantie wel.quote:
In deze instantie niet.YouTube
Wat heeft een nerd in de UB te maken met dit topic. Gooi die mut gewoon in ONZ Gym. Daar doe je CarbonC en Weissman ook een lol mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In eerste instantie wel.
In deze instantie niet.![]()
In het usc? 90% van de hertjes daar is een 4/10 man...quote:Op donderdag 11 april 2013 01:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja ik ken het, 60% vrouw hier. Zelfde probleem in de gym eigenlijk, zit soms zonder dat ik het zelf in de gaten heb echt minuten naar geile hertjes op cardio apparaten te kijken terwijl ik zou moeten trainen.Blust branden.![]()
Dat is overdreven maar ik kijk ook niet naar elke chick, alleen naar de lekkere, dus als er daar 3 van rondlopen amuseer ik me prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
In het usc? 90% van de hertjes daar is een 4/10 man...![]()
Word helemaal gek van ie stijve onderrug, het weigert op te rotten
Buikspieren protesteren ook nog. Expres niet gesquat eergisteren, maar lijkt weinig te hebben geholpen. Vandaag deadlift dag....
Kutweek.![]()
Rustig opwarmen en soepel maken. Als je hele dag achter je computer zit gaat het niet weg nee.Behulpzaam als een waterkraan.
waarom? Clomid helpt je eigen test productie weer op gang, nolva blokkeert de conversie naar oestrogeen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nolva of chlomid, niet nolva en chlomid.
Anders is er ook nog dat andere spul, ben even de afkorting kwijt. De afkorting lijkt op HGH... HCG ofzo? Ben ook geen kuur pro..heb me een beetje ingelezen, maar ben er toch voorlopig nog niet aan toe."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
True. Maar heb momenteel weinig anders te doen. Ja een flink stuk aan de wandel, maar dat doe je ook niet de hele dag.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef fathank het volgende:
Rustig opwarmen en soepel maken. Als je hele dag achter je computer zit gaat het niet weg nee.
Maar ik moet idd ff iets verzinnen ja.![]()
HCG is toch tegen ballenkrimp?Behulpzaam als een waterkraan.
Klinkt als tetanus (no joke)quote:Op donderdag 11 april 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand nog info over spierkrampen? Google geeft behalve magnesium tekort maar weinig meer info? Doe al ZMA.
Gisteren met die yoga ook weer tot 6x toe enorme kramp. In m'n schouders en in m'n heupen (echt in het gewricht daar waar je been/arm in je kom draait).
Het is dus vooral spierkramp bij het rekken, maar heb het ook regelmatig tijdens een training.
Dat er opeens uit het niets een dijk van een kramp in m'n buikspier opkomt bijv.die nog niet half te vergelijken is met een gemiddelde calf kramp. Of in m'n kaak
![]()
Drink meer dan genoeg...![]()
Nolva en Clomid zijn in essentie hetzelfde, Nolva is alleen sterker.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
waarom? Clomid helpt je eigen test productie weer op gang, nolva blokkeert de conversie naar oestrogeen.
Anders is er ook nog dat andere spul, ben even de afkorting kwijt. De afkorting lijkt op HGH... HCG ofzo? Ben ook geen kuur pro..heb me een beetje ingelezen, maar ben er toch voorlopig nog niet aan toe.Soukidan op je oogbal.![]()
dat zouden onophoudelijke spierverkrampingen moeten zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klinkt als tetanus (no joke)
Dat is het niet.
Wel ranzige ziektebeeld trouwens. Je buigt helemaal krom achterover vanwege die krampen.![]()
Binnen 6 weken dodelijk.
nee dit is het niet![]()
![]()
Train je niet te hard? Ook rust in je macrocyclus?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat zouden onophoudelijke spierverkrampingen moeten zijn.
Dat is het niet.
Wel ranzige ziektebeeld trouwens. Je buigt helemaal krom achterover vanwege die krampen.![]()
Binnen 6 weken dodelijk.
nee dit is het niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: