Haha nice. Overigens slaat mn nick niet op mijn lichamelijke gesteldheid, kom van uberskinny 59 kg af. Ik doe er trouwens ook nog 4 plakken ontbijtspek onder. En ik hou wel van dikke pannekoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:26 schreef slacker_nl het volgende:
@Fathank
ik wil je niet dissen ofzo, maar ik snap de nickname nu. Ik heb je havermoutpannekoeken geprobeerd. De klere, met 500ml melk, 250gram havermout en vier eieren maak je een zooi machtige pannekoeken... Mijn god. Ik heb een complete batch gemaakt (denk een 45 minuten staan bakken) en ik heb er drie gegeten, loop over nu. Voor een volgende keer ga ik de helft van de hoeveelheden pakken en denk dat ik er ook wat kaneel doorheen gooi. Je moet ook goed het spul spreiden, anders krijg je echt cm's dikke pannekoeken.
Toevallig...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:05 schreef botje_bouwer het volgende:
gisteren was er bij onze gym een dame aan het squatten
en ze hebben bij ons een kooi en een rack
zij gebruikte de kooi, en toevallig had ik het rack in gebruik om decline barbell presses te doen..
heel bijzondere view krijg je daarbij kan ik je zeggen, heel motiverend ook
ONZ / [DE GYM #35] FUAARRRK Meet in Groningenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef botje_bouwer het volgende:
jazeker
ik lag daar al te liggen
en opeens keek ik in dr kamelenteen
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef botje_bouwer het volgende:
jazeker
ik lag daar al te liggen
en opeens keek ik in dr kamelenteen
Die schaafwond deed verdomd zeerquote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind je wel erg sterk voor zulks een mietje
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kostquote:Op woensdag 10 april 2013 11:24 schreef BigSmurf het volgende:
Volgende week een MRI-scan + symmetrische foto's van beide schouders. Was het bezoekje aan de orthopeed toch niet voor niets.
Ga er maar van uit dat de meeste artsen weten welke diagnosemethode beter past bij welke kwalen. Natuurlijk maken ze daar wel eens fouten in.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kost
Behalve dat ik al een echo gehad heb waar niks op te zien is en ik al maanden met klachten loop die niet overgaan met rust, fysiotherapie en ontstekingsremmers.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kost
Echo is inaccurater en dient zich niet even goed voor elk(e) gewricht/klacht. Is voornamelijk als bevestiging op je hypothese. Als je niks zou zien op een echo zijn de andere testen en je hypothese niet direct foutief.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat is je vetpercentage, en houd je die bij? Anders weet je niet goed of je vet afvalt, en dus of je cut succesvol is.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor bij het cutten?
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?
Misschien wat minder eten tijdens je rustdag, zit nu wel erg klein verschil tussen. Ik deed -20%/0% en daarmee zo'n 8kg afgevallen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor bij het cutten?
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?
Is ook een app van en wordt veel gebruikt hierquote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef 33 het volgende:
Holy crap, zijn er mensen bekend met myfitnesspal? Ik heb zojuist een account aangemaakt en m'n voeding voor vandaag ingevuld en je kan er echt alles mee tracken; calorieën, macro's, vezels etc. Je kan je ratio's, calorieën etc. etc. ook allemaal customizen. Wat een openbaring. Ik zat voorheen altijd te klooien met de calorieteller app, maar dit is echt veel overzichtelijker. Ook is er een ruime keus van ingrediënten, zowel Engels als Nederlands. Ik kon al m'n supplementen zelfs vinden!
Zeker, werkt prima. Ik gebruik het soms om te kijken of ik nog goed eet. Na een week of 2 weet je wel of je goed bezig bent qua hoeveelheden. Meten is weten en werkt altijd!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef 33 het volgende:
Holy crap, zijn er mensen bekend met myfitnesspal? Ik heb zojuist een account aangemaakt en m'n voeding voor vandaag ingevuld en je kan er echt alles mee tracken; calorieën, macro's, vezels etc. Je kan je ratio's, calorieën etc. etc. ook allemaal customizen. Wat een openbaring. Ik zat voorheen altijd te klooien met de calorieteller app, maar dit is echt veel overzichtelijker. Ook is er een ruime keus van ingrediënten, zowel Engels als Nederlands. Ik kon al m'n supplementen zelfs vinden!
Ik. Superkut want dan merk je pas hoe essentieel een normaal werkende schouder is. Heb nooit geweten wat het is, 2 weken rust gehoudenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer hele erge last van mijn schouder. Met of zonder inspanning heb ik een stekende pijn die van mijn delts door gaat tot mijn trapezius. Als ik diep inadem dan heb ik er nog meer last van alsof ik een mes in mijn schouder krijg.ik weet echt niet wat het is, maar ga wel een afspraak maken bij de fysio. Heeft een van jullie hier weleens last van gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |