Hoe zwaarder ik wil trainen hoe minder reps en meer gewicht in mn warming up.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef star_gazer het volgende:
Hoe kan je in godsnaam nou goed vlammen op je werksets als je daarvoor al 40 reps op een licht gewicht hebt gedaan?
De reden waarom ik zwaar begin is juist omdat ik alles op die werkset wil kunnen gooien. Daar moet het gebeuren lijkt me.
Mwah dat weet ik niet. Maar snap je punt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Stuiker het volgende:
Licht het aan mij of hebben de meeste mensen (voornamelijk vrouwen) nogal een aparte definitie van gespierd? Als iemand totaal niet naar de gym gaat maar een vetpercentage van 10% heeft met bijbehorende auschwitz abs dan vinden ze dat al gespierd
Kan me niet voorstellen dat iemand dit gespierd vindt:quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Stuiker het volgende:
Licht het aan mij of hebben de meeste mensen (voornamelijk vrouwen) nogal een aparte definitie van gespierd? Als iemand totaal niet naar de gym gaat maar een vetpercentage van 10% heeft met bijbehorende auschwitz abs dan vinden ze dat al gespierd
Die schouder/traps verhoudingquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dit gespierd vindt:
[ afbeelding ]
Denk dat hier ook een andere standaard heerst van wat gespierd is dan de gemiddelde Nederlander.
Allemaal de cut inzetten, eiwitten links laten liggen. En we zijn zomerklaar voor de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, op zich zou je niet naar beschrijvende bewoordingen moeten kijken (want kwalitatief en vrouwen).
Als vrouwen dat dus prettig 'gespierd' en mooi vinden, dan vinden ze blijkbaar 'matig tot redelijk gespierde mannen met een laag vetpercentage' mooi.
Blijkbaar is een lager vp belangrijker dan (heel) veel spier.
Sowieso Nederlandse rapquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef no1uknow het volgende:
Shit, ik ben nu van Def Rhymz naar K-Liber gegaan, welke foute gaan we nog meer tegenkomen op dit avontuur?
edit:
wat
ah deze kon er ook nog wel bijzo vaak geluisterd toen ik 12 was dat zelfs m'n moeder zo ongeveer het hele liedje mee kon zingen/rappen.
Ik ben het met je eens dat vlees en vis niet per se vol met ongezonde stoffen zitten, naast de uiteraard gezonde stoffen die je kunt halen uit dit voedsel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Natuurlijk moet je blijven genieten. Maar bepaalde keuzes hoeven niet ten koste te gaan van genieten. Zelf koop ik geen supermarktvlees meer omdat ik de kwaliteit te slecht vind. Ook ben ik flexitarier inmiddels. Het vlees dat ik koop haal ik bij de slager. Hij haalt het vlees van dieren uit de buurt en het smaakt echt stukken beter. Bak maar eens gehakt van de supermarkt. Ook biologisch hoeft niet altijd (veel) meer te kosten. Groenten van de Lidl bijvoorbeeld
En zelfs in bladen als Muscle & Fitness (Yuri!) staan regelmatig artikelen/onderzoeken wat de voordelen hiervan zijn.
Als je een shirt aan hebt, wat toch 95% van de tijd het geval is, zie je nauwelijks of iemand op 10 of 15% vet zit. Dan zie je alleen die puntige schouders en het kippenborstje bij die gast versus de v-vorm van iemand die niet wat hoger in zijn vet zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar volgens mij is deze discussie ook eerder geweest. Als je moet aangeven wat je aantrekkelijk vindt, speelt ook in je hoofd een beetje je eigen sexuele waarde mee. Als jij een plompe boerentrien bent, ga je natuurlijk niet zeggen dat de hoofdprijs het lekkerst is, maar kies je dit soort specimens, want dan heb je tenminste nog wat kans die te behouden.
/bropsychscience
Is al langer bekend. Zware metalen en shit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij. Maar goed; heel veel dingen zijn niet goed voor je.. - altijd goed variëren fixed dat wel denk ik.
Ja, dat klopt wel ongeveer ja. Misschien dat je kaken wat minder gedefinieerd zijn, en er een klein buikje uit steekt > 15% bf. Maar er is idd met shirt niet veel verschil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Als je een shirt aan hebt, wat toch 95% van de tijd het geval is, zie je nauwelijks of iemand op 10 of 15% vet zit.
De minder zichtbare kaaklijn was inderdaad enige reden waarom ik twijfelde niet toch nog ff te cutten, klein laagje vet op mijn buik stoort me niet maar mijn dikkere kin wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel ongeveer ja. Misschien dat je kaken wat minder gedefinieerd zijn, en er een klein buikje uit steekt > 15% bf. Maar er is idd met shirt niet veel verschil.
Nice. Wel een beetje duur voor een Macadamia mix. Op de markt 20 EUR/kg puur macadamia noten, in de supermarkt of Hema ca. 24 EUR/kg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
Noten bij XXL: http://www.xxlnutrition.nl/macadamiamix/noten
Damn, gaat er inhumaan aan toe, vooral die kippenscene en varkensscenes,quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Over vlees en gezondheid enzo, was dit al gepost:
slightly offtopic, dat wel. De eerste scene is scharrelkip.... laatste scene is ook leuk.
Www.sportsnuts.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
Noten bij XXL: http://www.xxlnutrition.nl/macadamiamix/noten
Simpele oplossing: vriendin een extra dekbedje, jij je ventilator, zo lossen wij dat op. Ik heb ook een kachelmeneer in mijn bed, erg fijn in de winterquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:44 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Ik durf gewoon niet hard te fietsen in de zomer omdat ik dan helemaal doordrenkt op mijn bestemming aan kom![]()
En ik kan gewoon niet tijdens de zomer met een vrouw in een bed slapen omdat als ik de ventilator aan doe mijn vriendin weer gaat zeiken dat ze het koud heeft
Ik vind het op mijn beurt dan weer heel grappig dat mannen wanneer ze "fitnesschicks" foto's posten, ook meisjes kiezen wiens middel ik met 2 vingers doormidden zou brekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Stuiker het volgende:
Ja sorry, ik floodpost, maar zoek eens naar lokale boeren die hun beesten (in stukjes) zelf verkopen? Dat is meestal nog wel betaalbaar, wel even zoeken, maar google is je vriend. Eens in de zoveel tijd een ritje en dan je vriezer volgooien met biovlees loont de moeite imho.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat vlees en vis niet per se vol met ongezonde stoffen zitten, naast de uiteraard gezonde stoffen die je kunt halen uit dit voedsel.
Het probleem is de massaconsumptie en vervuiling van tegenwoordig: dat gaat in het vlees en vis zitten.
Overigens weet ik niet of het een oplossing is om vlees bij de slager te halen, *tenzij* het expliciet aangegeven wordt dat het biologisch is. Anders heb je nog steeds het antibioticavlees van de supermarkt, maar dan lokaal en in de vitrine bij de slager. Biologisch vlees van de supermarkt, of de bio slager, met een gewaarborgde keten, zou ik qua gezondheid dan prefereren.
Maarja, kost wel een hoop duiten.
Lokale bio boeren bedoel je? Ja, ik woonde op 2 minuten wandelafstand van zo'n boer. Helaas ben ik verhuisd, maar dat is idd een optie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik floodpost, maar zoek eens naar lokale boeren die hun beesten (in stukjes) zelf verkopen? Dat is meestal nog wel betaalbaar, wel even zoeken, maar google is je vriend. Eens in de zoveel tijd een ritje en dan je vriezer volgooien met biovlees loont de moeite imho.
Ja idd, die bedoel ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lokale bio boeren bedoel je? Ja, ik woonde op 2 minuten wandelafstand van zo'n boer. Helaas ben ik verhuisd, maar dat is idd een optie.
De boerderij was ook in het weekend vrij toegankelijk, kon je zien hoe de koeien leefden en hoe ze kaas maakten enzo. Varkens ook lekker in de blubber voor de boerderij, geinig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |