Hangt er vanaf met hoeveel je traint natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier ook ooit eens wat dumbells aangeschaft, gewicht om er 2 van 22kg te kunnen maken. Kan nog uitbreiden tot ongeveer 30 kg. Kun je behoorlijk leuk mee trainen.
Allerlei hormonen die in het vlees zitten, volgepompt met water. Etc..maar als je zo denkt kan je beter veganist worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo zou normaal vlees niet gezond zijn? Over vis snap ik die zorgen inderdaad, kunnen aardig wat zware metalen etc inzitten. Maarja gewoon af en toe vis eten, helpt volgens mij ook als je kweekvis eet of biologisch.
Water is niet slecht. En hormomen, ach, gratis gains?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Allerlei hormonen die in het vlees zitten, volgepompt met water. Etc..maar als je zo denkt kan je beter veganist worden.
Dit. Maar vooral blijven genieten. Je moet echt vooral blijven genieten, het leven moet geen straf worden toch? Dacht ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles met 'te' ervoor is sowieso niet goed. Gewoon met mate.
Ben jij toevallig deze dude die ik een tijd geleden gefilmd heb?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Stuiker het volgende:
Weet iemand hier wellicht wat je kan doen tegen snel zweten? Ik heb het vrijwel nooit koud maar ik krijg het echt heel snel warm. Als mensen nog met dikke jassen lopen, loop ik al in mijn t-shirt. Vorige zomer was helemaal een hel voor mij.
Nee, maar ik zou dat wel kunnen doen zonder het koud te hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben jij toevallig deze dude die ik een tijd geleden gefilmd heb?
Dit. Wandelende kachel zijn, alleen comfortabel voelen in de koelcellen van mn werkquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Stuiker het volgende:
Weet iemand hier wellicht wat je kan doen tegen snel zweten? Ik heb het vrijwel nooit koud maar ik krijg het echt heel snel warm. Als mensen nog met dikke jassen lopen, loop ik al in mijn t-shirt. Vorige zomer was helemaal een hel voor mij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben jij toevallig deze dude die ik een tijd geleden gefilmd heb?
Ik durf gewoon niet hard te fietsen in de zomer omdat ik dan helemaal doordrenkt op mijn bestemming aan komquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit. Wandelende kachel zijn, alleen comfortabel voelen in de koelcellen van mn werk
Tevreden. Tetten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles met 'te' ervoor is sowieso niet goed. Gewoon met mate.
Eens. Natuurlijk moet je blijven genieten. Maar bepaalde keuzes hoeven niet ten koste te gaan van genieten. Zelf koop ik geen supermarktvlees meer omdat ik de kwaliteit te slecht vind. Ook ben ik flexitarier inmiddels. Het vlees dat ik koop haal ik bij de slager. Hij haalt het vlees van dieren uit de buurt en het smaakt echt stukken beter. Bak maar eens gehakt van de supermarktquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Maar vooral blijven genieten. Je moet echt vooral blijven genieten, het leven moet geen straf worden toch? Dacht ik.
Kom maar lekker viben, laat me je ophypen etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef no1uknow het volgende:
Shit, ik ben nu van Def Rhymz naar K-Liber gegaan, welke foute gaan we nog meer tegenkomen op dit avontuur?
Hoe zwaarder ik wil trainen hoe minder reps en meer gewicht in mn warming up.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef star_gazer het volgende:
Hoe kan je in godsnaam nou goed vlammen op je werksets als je daarvoor al 40 reps op een licht gewicht hebt gedaan?
De reden waarom ik zwaar begin is juist omdat ik alles op die werkset wil kunnen gooien. Daar moet het gebeuren lijkt me.
Mwah dat weet ik niet. Maar snap je punt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Stuiker het volgende:
Licht het aan mij of hebben de meeste mensen (voornamelijk vrouwen) nogal een aparte definitie van gespierd? Als iemand totaal niet naar de gym gaat maar een vetpercentage van 10% heeft met bijbehorende auschwitz abs dan vinden ze dat al gespierd
Kan me niet voorstellen dat iemand dit gespierd vindt:quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Stuiker het volgende:
Licht het aan mij of hebben de meeste mensen (voornamelijk vrouwen) nogal een aparte definitie van gespierd? Als iemand totaal niet naar de gym gaat maar een vetpercentage van 10% heeft met bijbehorende auschwitz abs dan vinden ze dat al gespierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |