SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Waar is mijn unibrow
En dit:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
haha. 1 grote brow ben jequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Pastapipos het volgende:
Waar is mijn unibrow
En dit:
[ afbeelding ]![]()
'k mzzl![]()
![]()
Word je van AAS kaal/puisterig en krijg je een vettige huid? Nu ken ik 4 mensen die het gebruiken wat natuurlijk niet representatief is maar ze zien er alle 4 wel veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk zijn en hebben een ongezond ogende huid![]()
Hahaha.quote:
'Buffel G' blijft het beste.Thanks.quote:![]()
Eigenlijk niet goed dat je noten zo makkelijk in grotere hoeveelheden kunt kopen. Dat dere kcals. Gepelde pistache noten bijvoorbeeld, epic.Daar zou ik zo mee overeten.
If not now, then when.![]()
Gewoon op de markt halen die noten. Veel goedkoper, macadamia mix met een shitload aan macadamianoten 200gram 3 euro.![]()
Mensen nog goede oefeningen om de nek dikker te maken? Echt de nek, niet de trapezius.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ja. Acne, inhammen in je haar, vette huid. Allemaal side effects.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Stuiker het volgende:
Word je van AAS kaal/puisterig en krijg je een vettige huid? Nu ken ik 4 mensen die het gebruiken wat natuurlijk niet representatief is maar ze zien er alle 4 wel veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk zijn en hebben een ongezond ogende huid![]()
Met een motorhelm op je hoofd met een oog bovenop, aan het cable rack haken en dan je hoofd naar de zijkant knikken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef spierbal het volgende:
Mensen nog goede oefeningen om de nek dikker te maken? Echt de nek, niet de trapezius.
(serieus, zo trainde schumacher voor races z'n nek)![]()
Schijnt wel dat je 100% moet weten wat je doet als dat doet i.v.m. nekhernia, maar je krijgt er wel een stierennek van naar het schijnt.![]()
Haha ik doe nu altijd neckbridge's, neck curls en neck extention. Maar een helm kan wel wat meer weerstand gaan biedenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met een motorhelm op je hoofd met een oog bovenop, aan het cable rack haken en dan je hoofd naar de zijkant knikken.
(serieus, zo trainde schumacher voor races z'n nek)![]()
Schijnt wel dat je 100% moet weten wat je doet als dat doet i.v.m. nekhernia, maar je krijgt er wel een stierennek van naar het schijnt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ik heb een onwijs droge huid niet normaal voelt het zo scheuren bij wijze van spreken, misschien kan ik wel AAS krijgen van de dokter wegens medisch gebruikquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Acne, inhammen in je haar, vette huid. Allemaal side effects.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef RaymondK het volgende:
Met een motorhelm op je hoofd met een oog bovenop, aan het cable rack haken en dan je hoofd naar de zijkant knikken.
Zieke nek man. Hoop niet dat ik ook zo'n hoofd krijg van die oefeningen.![]()
Soort van falende therage191 wannab.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha is dat Yuri? Ik dacht dat het Herman Finkers was.
Die shit was verre van grappig...
Irriteer me dood aan die stem en accent.![]()
Moet al vanuit jezelf kaal worden om die inhammen te krijgen of krijgt iedereen ze?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Acne, inhammen in je haar, vette huid. Allemaal side effects.![]()
Gevoeligheid verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Moet al vanuit jezelf kaal worden om die inhammen te krijgen of krijgt iedereen ze?This isn't even my final form.![]()
Zeker als je de bovenste ribben omhoog haalt? Is namelijk de scaleni die je ziet. Heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
Hebben jullie ook van die vage nekspieren? Als ik die aanspan zie ik er maf uit zeg, je ziet echt alle pezen enzo.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Huh? nee als ik mijn kaken op elkaar klem en ik zet kracht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeker als je de bovenste ribben omhoog haalt? Is namelijk de scaleni die je ziet. Heb ik zelf ook.![]()
Als je er zin in hebt kan dat wel ja. Eet dan wel een paar kcal meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef G.R.S. het volgende:
Is yoga en KT (in mijn geval rug en biceps) op dezelfde dag verstandig?![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Soort van falende therage191 wannab.
Erger me dood aan die stem en dat accent.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Waarschijnlijk haal je op eerste 2 ribben onbewust op. Kaken op elkaar klemmen gaan geen nek spieren mee gepaard. Dan krijg je dit effect bij je nek? (Kon geen foto vinden met normaal gezichtquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? nee als ik mijn kaken op elkaar klem en ik zet kracht.)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hahaha, the Rage.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Soort van falende therage191 wannab.
Irriteer me dood aan die stem en accent.Hij heeft mij geïnspireerd.
If not now, then when.![]()
neck harness kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef spierbal het volgende:
Mensen nog goede oefeningen om de nek dikker te maken? Echt de nek, niet de trapezius.
More Flexing. Zack is coping with a neck harness addiction.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt kan dat wel ja. Eet dan wel een paar kcal meer![]()
![]()
lol,quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zieke nek man. Hoop niet dat ik ook zo'n hoofd krijg van die oefeningen.
autocoureur he, traint op uithoudingsvermogen. traint alleen lange spieren![]()
![]()
![]()
Ja zoiets alleen dan nog iets ergerderquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haal je op eerste 2 ribben onbewust op. Kaken op elkaar klemmen gaan geen nek spieren mee gepaard. Dan krijg je dit effect bij je nek? (Kon geen foto vinden met normaal gezicht)
[ afbeelding ]![]()
Dan haal je de eerste en tweede rib omhoogquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zoiets alleen dan nog iets ergerderAlleen die zitten achter je sleutelbeen, merk je dus weinig van.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Omdat mensen je niet op kunnen hangen als je nek dikker is dan je kop? Andere reden kan ik niet verzinnen idd..![]()
Nee G.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Questular het volgende:
Nergens staat dan ook dat hij een dikke nek wilt, hij wilt zn nek dikker maken. Klein verschil.
Je wil ook een v-taper van je nek naar je iddi.![]()
Sporters die veel stoten tegen hun hoofd incasseren hebben baat bij een sterkere nek. Denk aan: boksers, kickboxers, mma-vechters, NFL spelers etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef MarMar het volgende:
Omdat mensen je niet op kunnen hangen als je nek dikker is dan je kop? Andere reden kan ik niet verzinnen idd..
Het straalt kracht uit. Nuff said.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Beste sternocleidomastoideus die negertquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef McNulty het volgende:
Wat zei je over mij?
[ afbeelding ]
Neck bulk. Bitches.
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Volgende week start ik met een project over gebruik illegale pharmaceutische middelen.
Analyses om doping te ontdekken in bloed etc. Zin in!![]()
Hoop niet dat je mijn bloed krijgt. Dat wordt sws overwerken dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef mtchel112 het volgende:
Volgende week start ik met een project over gebruik illegale pharmaceutische middelen.
Analyses om doping te ontdekken in bloed etc. Zin in!![]()
Jouw bloed schiet ik direct intramusculair in mn schouder brahquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoop niet dat je mijn bloed krijgt. Dat wordt sws overwerken dan.![]()
quote:je zit er wel mee he .. - die opmerking
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Of het zijn athleten in de loop van hun carriere 10000 collisions krijgen te verduren met andere beren van 100+ kilo.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Weet iemand hoe je je schouders lening kan maken voor de squat? Rippetoe heeft het over rechte polsen om de stang vast te houden en een "narrow grip" (zie fig 2-20/21 in Starting Strength, 2de druk).Heb vandaag helemaal lopen focussen op een x-aantal zaken van de squat en dit is een ding waar ik nog problemen mee heb als ik het boek ernaast leg. Hoe kan je dit, naast flink veel squats doen en op je armen ed letten, een beetje meer faciliteren, meningen?quote:Take an even grip on the bar, measured from the markings placed on the bar for this
purpose. A standard power bar has 16 ½ - 17 inches between the ends of the outside knurl,
and 32 inches between the finger marks, those 1/8 inch gaps in the knurl indicating a legal
bench press grip. Grip width for the squat will obviously vary with shoulder width and
flexibility, but in general the hands will be between these two markings on this type bar. A
narrower grip allows a flexible person to support the bar better with the muscles of the
posterior shoulder when the elbows are lifted, and a wider grip allows an inflexible person to
get more comfortable under the bar. In either case, a narrower grip tightens your shoulder
muscles so that the bar is supported by muscle and doesn't dig into your back.
The thumb should be placed on top of the bar, so that the wrist can be held in a
straight line with the forearm. If a lack of flexibility (usually in the chest and shoulders,
not the wrists) prevents your achieving this position, use the high-bar position until proper
stretching can establish enough flexibility to get it down to a better position.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: