Ken je Panda-dealers dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Panda 15000 mg/wk intramusculair, nakuren met sucrose.
Hoeveel geld zou FOK! de maatschappij gekost hebben in de vorm van studievertraging?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
En zit verdomme weer op een forum om 0:46 ipv voor tentamens te leren
Wou dat ik dezelfde discipline met leren had als met liften. Dan was ik nu al afgestudeerd
Het ironische is, als ik helemaal geen tentamens heb kom ik hier misschien 1x per dagquote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou FOK! de maatschappij gekost hebben in de vorm van studievertraging?
Hup, vort, ga leren.
Ik SOG nu eigenlijk ook, ben een essay aan het schrijven over roids (fo' real).
Het zoeken van afleiding en vervolgens uren eraan besteden ben ik een held in. Alsof alles ineens stukken interessanter is.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het ironische is, als ik helemaal geen tentamens heb kom ik hier misschien 1x per dag![]()
Leren met een fatburner op zoals dexaprine is trouwens echt kut. Net of er iemand steeds in mijn nek staat te hijgen en me steeds opjaagt
Snakey of ZetaOS, maar volgens mij haalt laatstgenoemde ook via Snakey. Met beiden goede ervaringen.quote:
Sowieso de dingen die je leert in je SOG tijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zoeken van afleiding en vervolgens uren eraan besteden ben ik een held in. Alsof alles ineens stukken interessanter is.
Ik vertrouw ze niet man, volgens mij leveren zij counterfeit Panda.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snakey of ZetaOS, maar volgens mij haalt laatstgenoemde ook via Snakey. Met beiden goede ervaringen.
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig nu van mijn tentamens af. Sowieso beter voor het trainen aangezien goed eten lastig is als je dagen van 10uur in de UB maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het ironische is, als ik helemaal geen tentamens heb kom ik hier misschien 1x per dag![]()
Leren met een fatburner op zoals dexaprine is trouwens echt kut. Net of er iemand steeds in mijn nek staat te hijgen en me steeds opjaagt
De UB hier is zo warm dat ik zoveel ga zweten dat ik niet meer kan concentreren en daarom thuis leer maar dan zit ik hier weerquote:Op donderdag 11 april 2013 01:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig nu van mijn tentamens af. Sowieso beter voor het trainen aangezien goed eten lastig is als je dagen van 10uur in de UB maakt.
Hier geen last van, waar studeer je? Ik Nijmegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De UB hier is zo warm dat ik zoveel ga zweten dat ik niet meer kan concentreren en daarom thuis leer maar dan zit ik hier weer
Groningen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hier geen last van, waar studeer je? Ik Nijmegen.
Ja ik ken het, 60% vrouw hier. Zelfde probleem in de gym eigenlijk, zit soms zonder dat ik het zelf in de gaten heb echt minuten naar geile hertjes op cardio apparaten te kijken terwijl ik zou moeten trainen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Groningen.
Zitten vaak vrouwen hier in de UB die echt 8/10 of hoger zijn en dat + de temperatuur maakt het een erg lastige leeromgeving
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?
Voor je stofwisseling maakt het niets uit hoe vaak je eet. TEF is afhankelijk van aantal calorieen, dus er is geen verschil of je nou alles in een keer eet of verspreid over de dag.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit. Het bevordert mijn stofwisseling misschien enigszins door geregeld te eten.
Een shakebeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:46 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje ik heb nu zo`n pot met Whey, maar hoe krijg ik dat nou netjes gemixt zonder de Whey proteïne stuk te maken?
TEF is afhankelijk van het aantal calorieën uit proteine, koolhydraten en/of vetten. Zit namelijk een aardig verschil tussen eiwitten(15-25%) en de koolhydraten/vetten(6/3%).quote:Op donderdag 11 april 2013 01:41 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Voor je stofwisseling maakt het niets uit hoe vaak je eet. TEF is afhankelijk van aantal calorieen, dus er is geen verschil of je nou alles in een keer eet of verspreid over de dag.
Hier kun je chicks in de UB versieren: http://www.facebook.com/SpottedUbGroningenquote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Groningen.
Zitten vaak vrouwen hier in de UB die echt 8/10 of hoger zijn en dat + de temperatuur maakt het een erg lastige leeromgeving
Die berichten daar zijn zo triestquote:Op donderdag 11 april 2013 02:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hier kun je chicks in de UB versieren: http://www.facebook.com/SpottedUbGroningen
Zelf zit ik echt nooit in de UB, ik snap echt niet waarom wel, als ik ga soggen doe ik dat daar ook wel op mijn laptop. Zit liever thuis in mijn shorts, gewoon vrijuit vreten, krabben, ruften, ontspannen, kat aaien etc. Studeert veel prettiger.
Stretch marks zijn gewoon littekens. Ze zullen nooit echt weggaan maar vervagen na een tijdje. Ik zie die van mezelf als een permanente reminder nooit meer dik te worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
bio oil werkt trouwens maar weinig tegen stretch marks, heb die van de kruidvat en gebruik het dagelijks maar is nog steeds net zo opvallend (weet dat ze nooit helemaal weggaan)
Test only.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
Welke roid/combi zouden jullie pakken als jullie zouden kuren?
Niet iets van kuurtje.eu rippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 11-04-2013 08:18:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
een antibioticakuur van de dokter is gevaarliker
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef MarMar het volgende:
Ik heb prednison, morfine en meer van die shit in mijn lijf gehad, zoek die side effects maar eens op. Rotzooi is het.
Welke vrouwen hebben dat idee dan? Ik ken ze (gelukkig?) niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik vrouw kon laten stoppen met roken of van een hoer een huisvrouw kon maken maar dat is echt onmogelijk vooral als ze al in de 20 zijn.
Waar halen alle vrouwen trouwens het idee vandaan dat als ze een barbell aanraken gelijk ripped as fuck worden?
In eerste instantie wel.quote:
Wat heeft een nerd in de UB te maken met dit topic. Gooi die mut gewoon in ONZ Gym. Daar doe je CarbonC en Weissman ook een lol mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In eerste instantie wel.
In deze instantie niet.
In het usc? 90% van de hertjes daar is een 4/10 man...quote:Op donderdag 11 april 2013 01:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja ik ken het, 60% vrouw hier. Zelfde probleem in de gym eigenlijk, zit soms zonder dat ik het zelf in de gaten heb echt minuten naar geile hertjes op cardio apparaten te kijken terwijl ik zou moeten trainen.
Dat is overdreven maar ik kijk ook niet naar elke chick, alleen naar de lekkere, dus als er daar 3 van rondlopen amuseer ik me prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
In het usc? 90% van de hertjes daar is een 4/10 man...
waarom? Clomid helpt je eigen test productie weer op gang, nolva blokkeert de conversie naar oestrogeen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nolva of chlomid, niet nolva en chlomid.
True. Maar heb momenteel weinig anders te doen. Ja een flink stuk aan de wandel, maar dat doe je ook niet de hele dag.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef fathank het volgende:
Rustig opwarmen en soepel maken. Als je hele dag achter je computer zit gaat het niet weg nee.
Klinkt als tetanus (no joke)quote:Op donderdag 11 april 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand nog info over spierkrampen? Google geeft behalve magnesium tekort maar weinig meer info? Doe al ZMA.
Gisteren met die yoga ook weer tot 6x toe enorme kramp. In m'n schouders en in m'n heupen (echt in het gewricht daar waar je been/arm in je kom draait).
Het is dus vooral spierkramp bij het rekken, maar heb het ook regelmatig tijdens een training.
Dat er opeens uit het niets een dijk van een kramp in m'n buikspier opkomt bijv.die nog niet half te vergelijken is met een gemiddelde calf kramp. Of in m'n kaak
![]()
Drink meer dan genoeg...
Nolva en Clomid zijn in essentie hetzelfde, Nolva is alleen sterker.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
waarom? Clomid helpt je eigen test productie weer op gang, nolva blokkeert de conversie naar oestrogeen.
Anders is er ook nog dat andere spul, ben even de afkorting kwijt. De afkorting lijkt op HGH... HCG ofzo? Ben ook geen kuur pro..heb me een beetje ingelezen, maar ben er toch voorlopig nog niet aan toe.
dat zouden onophoudelijke spierverkrampingen moeten zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klinkt als tetanus (no joke)
Train je niet te hard? Ook rust in je macrocyclus?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat zouden onophoudelijke spierverkrampingen moeten zijn.
Dat is het niet.
Wel ranzige ziektebeeld trouwens. Je buigt helemaal krom achterover vanwege die krampen.![]()
Binnen 6 weken dodelijk.
nee dit is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |