Nee dat maakt niet uit. Het bevordert mijn stofwisseling misschien enigszins door geregeld te eten. Maar ik pas IF toe. Eerste maaltijd is tussen 12-13 uur, met 8 sneetjes brood en of een glas melk of water. Dan rond 17-19 mijn avondmaal en dan voor 20-21 nog kwart en dergelijke, ligt eraan of ik die dag train of nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?
welke app gebruik je?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef MrGuma het volgende:
Myfitnesspal is inderdaad een welkome oplossing. Mobiel heb ik toch altijd wel bij mij.
Waar ik handmatig ook achter kwam is dat ik eigenlijk een tekort heb in mijn cut. Zit maar op 1600kcal en moet +-2100 hebben. Zegt mijn eigen berekening en de app.
Wat ik vandaag op heb:
8 sneetjes met 3x smeerkaas 1x pindakaas.
500ml halfvolle melk
5000IU vitamine D-3
Flink bord Spaghettie bolognese
x kopjes groene thee.
Hiermee zit ik op een tekort van 400-500kcal.
Vandaag nog een hand studentenhaver, een bak kwark en een stuk brood met tonijn. Dan zou ik er aardig op moeten zitten.
oja hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Letterlijk mijn eerste woord in die post
Pea soup toch gewoon?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.
En jij zit aan de anavar?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?
Klopt. Zeg alleen dat ik altijd om de 2/3 uur een maaltijd eet, maar zijn doelen niet ken. Zo bedoelde ik het.quote:
Kom je nog terug op de vragen die hier gesteld zijn naar aanleiding van jouw anavarpost over je stats, voedingsschema, vorderingen, doelen etc?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Atemno het volgende:
[..]
Klopt. Zeg alleen dat ik altijd om de 2/3 uur een maaltijd eet, maar zijn doelen niet ken. Zo bedoelde ik het.
Nee want dan word ik herkend. Misschien post ik wel 't resultaat, maar ik weet nog niet in welke vorm.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kom je nog terug op de vragen die hier gesteld zijn naar aanleiding van jouw anavarpost over je stats, voedingsschema, vorderingen, doelen etc?
Dat ligt er maar aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar de kans op overbelasting is wel een stuk kleiner.
Hoezo herkend?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Atemno het volgende:
[..]
Nee want dan word ik herkend. Misschien post ik wel 't resultaat, maar ik weet nog niet in welke vorm.
Dat kan ik dus niet zeggen haha. Verschillende mensen die bij mij sporten, zitten ook hier, en veroordelen het gebruik ervan.quote:
ik eet 2 grote maaltijden per dag en nog een handje noten en een bak kwak 's nachts. Werkt voor mij een stuk beter dan 6 keer op een dag eten en e raakt voor een lange tijd goed verzadigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Funny typo is funnyquote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik eet 2 grote maaltijden per dag en nog een handje noten en een bak kwak 's nachts. Werkt voor mij een stuk beter dan 6 keer op een dag eten en e raakt voor een lange tijd goed verzadigd.
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stall
Komt de volledigheid van je schema niet ten goede.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stall
Ik krijg een hele lijst met allemaal verschillende soorten en merken als ik erwtensoep intypquote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
In die acht maanden ben ik een aantal keer gestopt ivm boksen en blessures zodra ik 3x reset ga ik naar madcowquote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |