haha wrestlemania, sorry man moest ff lachen. Kwam vroeger ook zoiets op tv, als kleine man vond ik dat echt kicke!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ik morgen Wrestlemania ga kijken en ik dan graag een biertje drink.
Past binnen mijn kcals en macro's dus lekker boeiend.
Euhh, bij powerclean heb je er geen last van? Want aanhechting van de quadricep pezen raakt vaak ontstoken door explosieve bewegingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kan nog steeds niet squatten omdat ik de aanhechting van mijn pezen bij mijn knie overbelast heb. Is 3 weken geleden gebeurt, gaat echt langzaam. Vang het nu op door elke training te deadliften/powercleanen en een buikspierkwartier. Ik powerclean nu 80 kilo en wordt na mijn laatste setje echt duizelig maar op een of andere manier voelt dat goed en kan nu met gemak 3x5 150kg deadliften en mijn techniek is een stuk beter geworden.
Verder zit ik in een eternal cut, ik kom maar niet onder de 88kg dus ga er maar wat cardio bij doen. Liefst ren ik gewoon buiten maar daar heb ik nooit zin/tijd voor na een workout en van een loopband krijg ik steeds kuitkrampen dus dat wordt fietsen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ik morgen Wrestlemania ga kijken en ik dan graag een biertje drink.
Past binnen mijn kcals en macro's dus lekker boeiend.
Haha ja is toch vet. Paar biertjes erbij en beetje worstelen kijken met een groep gasten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Hiatus het volgende:
[..]
haha wrestlemania, sorry man moest ff lachen. Kwam vroeger ook zoiets op tv, als kleine man vond ik dat echt kicke!
Was echt niet te verwachtenquote:
Komt dat op tv dan? Is wel grappig om te kijken denk. Zou het niet al te serieus kunnen nemen tho.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja is toch vet. Paar biertjes erbij en beetje worstelen kijken met een groep gasten.
17 april Wrestlemania Revenge Tour in Rotterdam. Kidkash is er ook bij geloof ik.
Nee is ook gewoon allemaal fake natuurlijk. Komt niet op tv want het is een house show, geen groot event.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Komt dat op tv dan? Is wel grappig om te kijken denk. Zou het niet al te serieus kunnen nemen tho.
Is de aanhechting tussen de knie een scheen. Heb er alleen last van als ik ga hurken dus squats. Voel er niks van tijdens deadlifts en powercleans.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhh, bij powerclean heb je er geen last van? Want aanhechting van de quadricep pezen raakt vaak ontstoken door explosieve bewegingen.
S'nachts zenden ze wel is van die hele oude afleveringen oud wat dan is ingesproken door een paar gasten van in de 20 en dan echt heel amateuristischquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja is toch vet. Paar biertjes erbij en beetje worstelen kijken met een groep gasten.
17 april Wrestlemania Revenge Tour in Rotterdam. Kidkash is er ook bij geloof ik.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is ook gewoon allemaal fake natuurlijk. Komt niet op tv want het is een house show, geen groot event.
quote:
Op Eurosport zeker met dat kut commentaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
S'nachts zenden ze wel is van die hele oude afleveringen oud wat dan is ingesproken door een paar gasten van in de 20 en dan echt heel amateuristisch
Daar heb ik het ook over. Die raakt meestal ontstoken bij springen(jumper's knee) of andere explosieve bewegingen. Maar zolang je er geen last van hebt, heb je mijn zegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is de aanhechting tussen de knie een scheen. Heb er alleen last van als ik ga hurken dus squats. Voel er niks van tijdens deadlifts en powercleans.
Mensen kijken mij altijd wel apart aan als ik aan het PCen ben, alsof ze het nog nooit iemand hebben zien doen
Ja echt zo slecht, ik vraag me af waar ze die mensen vandaan hebben gehaald aangezien het midden in de nacht is en het commentaar ook nog live is omdat je berichten kan inzendenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang niet gezien die video
[..]
Op Eurosport zeker met dat kut commentaar
Pees is ook overbelast geraakt door het squatten zelf. Na 2 weken rust gelijk 140 gepakt ipv rustig opbouwen (voor die 2 weken deed ik 155) en ik kon daarna nauwelijks trap lopen en naar huis fietsen was een hel. Was erg blij dat ik gewoon kon DLen en PCenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Die raakt meestal ontstoken bij springen(jumper's knee) of andere explosieve bewegingen. Maar zolang je er geen last van hebt, heb je mijn zegen
Oke, sterkte ermee. Ga nog even aan de studie, gaat onder andere hierover. Wordt een latertje vanavond. Morgen nog een toets en dan klaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pees is ook overbelast geraakt door het squatten zelf. Na 2 weken rust gelijk 140 gepakt ipv rustig opbouwen (voor die 2 weken deed ik 155) en ik kon daarna nauwelijks trap lopen en naar huis fietsen was een hel. Was erg blij dat ik gewoon kon DLen en PCen
Ik heb donderdagavond tot 23:00 tentamen en dan vrijdagochtend 8:30 weerquote:Op woensdag 10 april 2013 00:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Oke, sterkte ermee. Ga nog even aan de studie, gaat onder andere hierover. Wordt een latertje vanavond. Morgen nog een toets en dan klaar.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
Zo, ik ga mijn hele voedingsschema maar eens omgooien. Ik ben nu al iets langer dan een maand aan het cutten (semi-paleo+semi-IF). De kilo's vlogen eraf, mijn bulkpens is een stuk minder. Maar nu begin ik toch echt iets te veel kracht op de squat te verliezen (vreemd genoeg blijft de rest van de oefeningen wel netjes op gewicht) en daar ben ik niet van gediend. Liever massa en kracht dan abs, dus ik ga maar iets meer vreten, brood en melk weer terug in mijn schema. Boven onderhoud op traindagen en iets onder onderhoud op rustdagen, op deze manier zit ik er per week netto toch iets onder (zoals leangains zeg maar).
Wat een tijden manquote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond tot 23:00 tentamen en dan vrijdagochtend 8:30 weer
Dat is dus te laat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow.
https://www.facebook.com/photo.php?v=602168663126658
nee joh gek lol. anders noem ik het topic toch niet zo .quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]je zit er wel mee he .. - die opmerking
idd. langere steel pakken en wijder pakken. Dan elke keer een beetje smaller gaan met je handen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt ziek. Ik heb het een keer geprobeerd maar m'n schouders scheurden zowat kapot. Hoe kun je dit trainen?
Ik bedoelde het ook absoluut nirniet vervelend, van zulke dingen gaan alleen mijn handen jeuken, het is mijn persoonlijke obsessiequote:Op woensdag 10 april 2013 04:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee joh gek lol. anders noem ik het topic toch niet zo .![]()
![]()
zal me een dikke vinger wezen echt
Ik vind je wel erg sterk voor zulks een mietjequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kan nog steeds niet squatten omdat ik de aanhechting van mijn pezen bij mijn knie overbelast heb. Is 3 weken geleden gebeurt, gaat echt langzaam. Vang het nu op door elke training te deadliften/powercleanen en een buikspierkwartier. Ik powerclean nu 80 kilo en wordt na mijn laatste setje echt duizelig maar op een of andere manier voelt dat goed en kan nu met gemak 3x5 150kg deadliften en mijn techniek is een stuk beter geworden.
Verder zit ik in een eternal cut, ik kom maar niet onder de 88kg dus ga er maar wat cardio bij doen. Liefst ren ik gewoon buiten maar daar heb ik nooit zin/tijd voor na een workout en van een loopband krijg ik steeds kuitkrampen dus dat wordt fietsen
Haha nice. Overigens slaat mn nick niet op mijn lichamelijke gesteldheid, kom van uberskinny 59 kg af. Ik doe er trouwens ook nog 4 plakken ontbijtspek onder. En ik hou wel van dikke pannekoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:26 schreef slacker_nl het volgende:
@Fathank
ik wil je niet dissen ofzo, maar ik snap de nickname nu. Ik heb je havermoutpannekoeken geprobeerd. De klere, met 500ml melk, 250gram havermout en vier eieren maak je een zooi machtige pannekoeken... Mijn god. Ik heb een complete batch gemaakt (denk een 45 minuten staan bakken) en ik heb er drie gegeten, loop over nu. Voor een volgende keer ga ik de helft van de hoeveelheden pakken en denk dat ik er ook wat kaneel doorheen gooi. Je moet ook goed het spul spreiden, anders krijg je echt cm's dikke pannekoeken.
Toevallig...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:05 schreef botje_bouwer het volgende:
gisteren was er bij onze gym een dame aan het squatten
en ze hebben bij ons een kooi en een rack
zij gebruikte de kooi, en toevallig had ik het rack in gebruik om decline barbell presses te doen..
heel bijzondere view krijg je daarbij kan ik je zeggen, heel motiverend ook
ONZ / [DE GYM #35] FUAARRRK Meet in Groningenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef botje_bouwer het volgende:
jazeker
ik lag daar al te liggen
en opeens keek ik in dr kamelenteen
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef botje_bouwer het volgende:
jazeker
ik lag daar al te liggen
en opeens keek ik in dr kamelenteen
Die schaafwond deed verdomd zeerquote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind je wel erg sterk voor zulks een mietje
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kostquote:Op woensdag 10 april 2013 11:24 schreef BigSmurf het volgende:
Volgende week een MRI-scan + symmetrische foto's van beide schouders. Was het bezoekje aan de orthopeed toch niet voor niets.
Ga er maar van uit dat de meeste artsen weten welke diagnosemethode beter past bij welke kwalen. Natuurlijk maken ze daar wel eens fouten in.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kost
Behalve dat ik al een echo gehad heb waar niks op te zien is en ik al maanden met klachten loop die niet overgaan met rust, fysiotherapie en ontstekingsremmers.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds hoe snel artsen een MRI scan voorschrijven als je ziet hoeveel zo'n scan kost terwijl er voor veel dingen ook een veel goedkopere techniek gebruikt kan worden. De fysiotherapeut zag meer in mijn knie met zijn echoapparaat wat niks kost behalve wat gel om te gebruiken dan de orthopeed met de MRI die ongeveer 500 euro per scan kost
Echo is inaccurater en dient zich niet even goed voor elk(e) gewricht/klacht. Is voornamelijk als bevestiging op je hypothese. Als je niks zou zien op een echo zijn de andere testen en je hypothese niet direct foutief.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat is je vetpercentage, en houd je die bij? Anders weet je niet goed of je vet afvalt, en dus of je cut succesvol is.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor bij het cutten?
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?
Misschien wat minder eten tijdens je rustdag, zit nu wel erg klein verschil tussen. Ik deed -20%/0% en daarmee zo'n 8kg afgevallen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor bij het cutten?
Ik ben rond de 1,90m en woog in februari toen ik begon met cutten 91,2kg en ben nu 89,2. Gaat dus vrij langzaam, terwijl ik 2520 kcal rust en 2700 kcal training eet. Kan ik beter nog dieper gaan cutten of gewoon een kwartier cardio na de training doen? Wil niet te veel achteruit gaan in mijn lifts en heb als doel 200kg te deadliften aan het eind van het jaar (zit nu op 150). Zou het liefst rond de zomer iets van 84-85kg wegen om vervolgens weer in de winter naar de 95-100kg te bulken. Ik train sinds juli dus kan ik dmv beginner gains alsnog spieren aankomen tijdens de cut?
Is ook een app van en wordt veel gebruikt hierquote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef 33 het volgende:
Holy crap, zijn er mensen bekend met myfitnesspal? Ik heb zojuist een account aangemaakt en m'n voeding voor vandaag ingevuld en je kan er echt alles mee tracken; calorieën, macro's, vezels etc. Je kan je ratio's, calorieën etc. etc. ook allemaal customizen. Wat een openbaring. Ik zat voorheen altijd te klooien met de calorieteller app, maar dit is echt veel overzichtelijker. Ook is er een ruime keus van ingrediënten, zowel Engels als Nederlands. Ik kon al m'n supplementen zelfs vinden!
Zeker, werkt prima. Ik gebruik het soms om te kijken of ik nog goed eet. Na een week of 2 weet je wel of je goed bezig bent qua hoeveelheden. Meten is weten en werkt altijd!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef 33 het volgende:
Holy crap, zijn er mensen bekend met myfitnesspal? Ik heb zojuist een account aangemaakt en m'n voeding voor vandaag ingevuld en je kan er echt alles mee tracken; calorieën, macro's, vezels etc. Je kan je ratio's, calorieën etc. etc. ook allemaal customizen. Wat een openbaring. Ik zat voorheen altijd te klooien met de calorieteller app, maar dit is echt veel overzichtelijker. Ook is er een ruime keus van ingrediënten, zowel Engels als Nederlands. Ik kon al m'n supplementen zelfs vinden!
Ik. Superkut want dan merk je pas hoe essentieel een normaal werkende schouder is. Heb nooit geweten wat het is, 2 weken rust gehoudenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer hele erge last van mijn schouder. Met of zonder inspanning heb ik een stekende pijn die van mijn delts door gaat tot mijn trapezius. Als ik diep inadem dan heb ik er nog meer last van alsof ik een mes in mijn schouder krijg.ik weet echt niet wat het is, maar ga wel een afspraak maken bij de fysio. Heeft een van jullie hier weleens last van gehad?
Ja dat dus. Zelfs in een salade door elkaar husselen doet pijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik. Superkut want dan merk je pas hoe essentieel een normaal werkende schouder is. Heb nooit geweten wat het is, 2 weken rust gehouden
Ja ik wilde dus vandaag gaan trainen, maar pijn is gewoon te erg. Maar ik ga om half 7 naar de huisartsenpost, aangezien ik verder deze week niet echt tijd heb en het ook geen spoedgeval is.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle blessures zijn kut. Door mijn pols heb ik 4 weken niet kunnen trainen. Net 1 training weer achter de rug en ben ergens weer opgelucht dat het weer kan. Is toch niet zo vanzelfsprekend...
Dat dus. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle blessures zijn kut. Door mijn pols heb ik 4 weken niet kunnen trainen. Net 1 training weer achter de rug en ben ergens weer opgelucht dat het weer kan. Is toch niet zo vanzelfsprekend...
Momenteel ook weer last van (linke schouder)... Speelt al een paar weken, maar voornamelijk last als ik niet aan het trainen ben... Al maakt een zware training het wel langzaam erger. Kijk het nog even aan, anders ook fysio werk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer hele erge last van mijn schouder. Met of zonder inspanning heb ik een stekende pijn die van mijn delts door gaat tot mijn trapezius. Als ik diep inadem dan heb ik er nog meer last van alsof ik een mes in mijn schouder krijg.ik weet echt niet wat het is, maar ga wel een afspraak maken bij de fysio. Heeft een van jullie hier weleens last van gehad?
Beter stop je even met trainen en laat je je schouder herstellen. Ik heb dit voorheen ook gehad, schouder die vooral na het trainen lastig bleef doen, bijna een jaar lang en ik bleef doortrainen. Even 2~3 weken gestopt en de schouder was bijna helemaal genezen. Laatst ook weer een schouderblessure gehad en gelijk een weekje gestopt en daarna nergens last meer van. Je gaat er echt niet op achteruit als je een paar weken stopt, maar je progressie wordt wel minder met een geblesseerde schouder en je blijft de blessure gewoon houden zolang je doortraint.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Momenteel ook weer last van (linke schouder)... Speelt al een paar weken, maar voornamelijk last als ik niet aan het trainen ben... Al maakt een zware training het wel langzaam erger. Kijk het nog even aan, anders ook fysio werk.
Ja, eigenlijk weet ik dit zelf ook wel... maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beter stop je even met trainen en laat je je schouder herstellen. Ik heb dit voorheen ook gehad, schouder die vooral na het trainen lastig bleef doen, bijna een jaar lang en ik bleef doortrainen. Even 2~3 weken gestopt en de schouder was bijna helemaal genezen. Laatst ook weer een schouderblessure gehad en gelijk een weekje gestopt en daarna nergens last meer van. Je gaat er echt niet op achteruit als je een paar weken stopt, maar je progressie wordt wel minder met een geblesseerde schouder en je blijft de blessure gewoon houden zolang je doortraint.
Gewoon rusten swa, niks mis mee.
Dan train je niet hard genoeg of je bent nog onder de 20quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Mithras82 het volgende:
Is iedereen hier van suiker? Al die blessures. Nog nooit een blessure van liften gehad.
Ik heb sinds ik een motorongeluk heb gehad paar jaar terug last van mn pols maar met liften heb ik er helemaal geen last van.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Mithras82 het volgende:
Is iedereen hier van suiker? Al die blessures. Nog nooit een blessure van liften gehad.
Dat eerste lijkt me het meest waarschijnlijk. Iedere serieuze sporter is wel eens geblesseerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan train je niet hard genoeg of je bent nog onder de 20![]()
ben 30. En kwa kracht stats ben ik tevredenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan train je niet hard genoeg of je bent nog onder de 20![]()
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me het meest waarschijnlijk. Iedere serieuze sporter is wel eens geblesseerd.
Klop maar af dan!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ben 30. En kwa kracht stats ben ik tevreden
Inderdaad, jij snapt het. Want een ongeluk gebeurd niet als je genoeg rust neemt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.
Natuurlijk wel. Maar de kans op overbelasting is wel een stuk kleiner.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Inderdaad, jij snapt het. Want een ongeluk gebeurd niet als je genoeg rust neemt.
True, hetgeen niet wil zeggen dat als je 3x in de week traint met goede form in oefeningen je alsnog niet geblesseerd kunt raken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer je drie keer per week had traint heb je voldoende tijd om te rusten, dan hoef je echt niet geblesseerd te raken.
blessure =/ overtrainen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dokter zei dat het waarschijnlijk iets is met de aanhechting ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Momenteel ook weer last van (linke schouder)... Speelt al een paar weken, maar voornamelijk last als ik niet aan het trainen ben... Al maakt een zware training het wel langzaam erger. Kijk het nog even aan, anders ook fysio werk.
Ja waarschijnlijk is dit wel het verstandigste alleen gebruik je je schouder voor bijna alles. Met het hardlopen voel ik het het meeste dus dat kan ik ook niet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beter stop je even met trainen en laat je je schouder herstellen. Ik heb dit voorheen ook gehad, schouder die vooral na het trainen lastig bleef doen, bijna een jaar lang en ik bleef doortrainen. Even 2~3 weken gestopt en de schouder was bijna helemaal genezen. Laatst ook weer een schouderblessure gehad en gelijk een weekje gestopt en daarna nergens last meer van. Je gaat er echt niet op achteruit als je een paar weken stopt, maar je progressie wordt wel minder met een geblesseerde schouder en je blijft de blessure gewoon houden zolang je doortraint.
Gewoon rusten swa, niks mis mee.
Het gaat er niet om dat je van suiker bent of niet maar of je verstandig genoeg bent om te kijken wat er op langere termijn kan gebeuren met je lichaam als je toch door blijft liften. Verder let ik altijd goed op mijn form en van het liften is het niet gekomen maar van MMA.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Mithras82 het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef MrGuma het volgende:
Myfitnesspal is inderdaad een welkome oplossing. Mobiel heb ik toch altijd wel bij mij.
Waar ik handmatig ook achter kwam is dat ik eigenlijk een tekort heb in mijn cut. Zit maar op 1600kcal en moet +-2100 hebben. Zegt mijn eigen berekening en de app.
Wat ik vandaag op heb:
8 sneetjes met 3x smeerkaas 1x pindakaas.
500ml halfvolle melk
5000IU vitamine D-3
Flink bord Spaghettie bolognese
x kopjes groene thee.
Hiermee zit ik op een tekort van 400-500kcal.
Vandaag nog een hand studentenhaver, een bak kwark en een stuk brood met tonijn. Dan zou ik er aardig op moeten zitten.
Hij heeft het ook niet in een keer op, maar op een bepaalde dag.Ow nevermind.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?
Nee dat maakt niet uit. Het bevordert mijn stofwisseling misschien enigszins door geregeld te eten. Maar ik pas IF toe. Eerste maaltijd is tussen 12-13 uur, met 8 sneetjes brood en of een glas melk of water. Dan rond 17-19 mijn avondmaal en dan voor 20-21 nog kwart en dergelijke, ligt eraan of ik die dag train of nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar het gaat er toch ook om dat je regelmatig eet? En niet 'alles in 1 keer'..?
welke app gebruik je?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef MrGuma het volgende:
Myfitnesspal is inderdaad een welkome oplossing. Mobiel heb ik toch altijd wel bij mij.
Waar ik handmatig ook achter kwam is dat ik eigenlijk een tekort heb in mijn cut. Zit maar op 1600kcal en moet +-2100 hebben. Zegt mijn eigen berekening en de app.
Wat ik vandaag op heb:
8 sneetjes met 3x smeerkaas 1x pindakaas.
500ml halfvolle melk
5000IU vitamine D-3
Flink bord Spaghettie bolognese
x kopjes groene thee.
Hiermee zit ik op een tekort van 400-500kcal.
Vandaag nog een hand studentenhaver, een bak kwark en een stuk brood met tonijn. Dan zou ik er aardig op moeten zitten.
oja hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Letterlijk mijn eerste woord in die post
Pea soup toch gewoon?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.
En jij zit aan de anavar?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Klopt. Zeg alleen dat ik altijd om de 2/3 uur een maaltijd eet, maar zijn doelen niet ken. Zo bedoelde ik het.quote:
Kom je nog terug op de vragen die hier gesteld zijn naar aanleiding van jouw anavarpost over je stats, voedingsschema, vorderingen, doelen etc?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Atemno het volgende:
[..]
Klopt. Zeg alleen dat ik altijd om de 2/3 uur een maaltijd eet, maar zijn doelen niet ken. Zo bedoelde ik het.
Nee want dan word ik herkend. Misschien post ik wel 't resultaat, maar ik weet nog niet in welke vorm.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kom je nog terug op de vragen die hier gesteld zijn naar aanleiding van jouw anavarpost over je stats, voedingsschema, vorderingen, doelen etc?
Dat ligt er maar aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar de kans op overbelasting is wel een stuk kleiner.
Hoezo herkend?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Atemno het volgende:
[..]
Nee want dan word ik herkend. Misschien post ik wel 't resultaat, maar ik weet nog niet in welke vorm.
Dat kan ik dus niet zeggen haha. Verschillende mensen die bij mij sporten, zitten ook hier, en veroordelen het gebruik ervan.quote:
ik eet 2 grote maaltijden per dag en nog een handje noten en een bak kwak 's nachts. Werkt voor mij een stuk beter dan 6 keer op een dag eten en e raakt voor een lange tijd goed verzadigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Funny typo is funnyquote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik eet 2 grote maaltijden per dag en nog een handje noten en een bak kwak 's nachts. Werkt voor mij een stuk beter dan 6 keer op een dag eten en e raakt voor een lange tijd goed verzadigd.
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stall
Komt de volledigheid van je schema niet ten goede.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die al langer dan 8 maanden Ss doen, doen jullie nog de assisted exercises? (Dips en chin ups) ik zit er aan te denken om ze bij mijn volgende reset eruit te halen en kijken of ik zo minder snel stall
Ik krijg een hele lijst met allemaal verschillende soorten en merken als ik erwtensoep intypquote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind mfp niet handig omdat alle dingen in het engels zijn. Zie maar eens erwtensoep in te voeren.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef Beach het volgende:
In die acht maanden ben ik een aantal keer gestopt ivm boksen en blessures zodra ik 3x reset ga ik naar madcowquote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |