Heeft een opwekkend effect waardoor je helemaal scherp en gefocussed bentquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef esv7 het volgende:
Ik zat vandaag gewichtheffen te kijken op eursport, en ik zag dat de meeste snel wat ammoniak snoven voor ze aan de lift begonnen. Is dit als soort van pre-wo ofzo?
Wat een onzin. Je moet pas iets stoppen als je geen progressie meer boekt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.
Goed punt met de schadelijkheid versus heel veel medicijnen die gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar dus, jullie hadden bij de grote bekentenis van Armstrong ook zoiets van "OHNOES straks gaat Humberto Tan nog bekennen dattie neger is!!" ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef 16meter het volgende:
Yates aan het woord over AAS-gebruik in bodybuilding en andere sporten.
Als je een bodybuilding forum leest schrik je toch best van de side-effectsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed punt met de schadelijkheid versus heel veel medicijnen die gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar dus, jullie hadden bij de grote bekentenis van Armstrong ook zoiets van "OHNOES straks gaat Humberto Tan nog bekennen dattie neger is!!" ?
Tis niet mijn ding, maar ik ben dan ook totaal niet competatief. Ik denk wel dat alles wat ik de afgelopen jaren voorgeschreven kreeg ergere rotzooi is.
Mwah, dat zijn natuurlijk geen mooie bijwerkingen, maar echt gevaarlijk zijn ze niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je een bodybuilding forum leest schrik je toch best van de side-effects
decadick, kaalheid, acne , tren nightmares, bitch tits komen vaak voor. Blijf ik toch liever natty
Ze zijn niet gevaarlijk maar de meeste AAS gebruikers doen het toch voor hun uiterlijk en dan zijn die bijwerkingen nou niet echt fijnquote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Levolution het volgende:
werkingen, maar echt gevaarlijk zijn ze niet.
Hart- en vaatziekten en leverschade zijn de echt gevaarlijke bijwerkingen, maar die vallen weer goed te voorkomen bij verstandig gebruik.
Dus wat dat betreft heeft MarMar gelijk, in de apotheek en zelfs in de supermarkt ligt zoveel gevaarlijkere troep. NSAID's zorgen voor de meeste geneesmiddelgerelateerde ziekenhuisopnamen, toch denkt niemand er bij na als ze een
Het belangrijke verschil tussen gebruik en misbruik.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest voorkomende oorzaak voor complicaties bij AAS gebruik dan? Mensen die denken meer = beter en dan lekker over de limiet qua aanbevolen hoeveelheden gaan ofzo? (denk: mensen die voor de lol 4 gram eiwit / kg lichaamsgewicht eten)
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?
Dat is natuurlijk waar, maarja gewoon nakuren met Nolvadex voor de bitch tits en Finasteride voor je haar en Roaccutane tegen de acne toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze zijn niet gevaarlijk maar de meeste AAS gebruikers doen het toch voor hun uiterlijk en dan zijn die bijwerkingen nou niet echt fijn
Als je de AAS gedeeltes van DBB en bodynet (die is nog het ergst) leest dan schrik je toch best. Dan zie je gasten die maar nog een jaar of zelfs minder trainen en al een kuur willen beginnen of al begonnen zijn. Op DBB zitten nog wat deskundige die het ontmoedigen maar op bodynet worden zelfs die gasten aangemoedigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest voorkomende oorzaak voor complicaties bij AAS gebruik dan? Mensen die denken meer = beter en dan lekker over de limiet qua aanbevolen hoeveelheden gaan ofzo? (denk: mensen die voor de lol 4 gram eiwit / kg lichaamsgewicht eten)
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?
Maar dit is precies waar het misgaat. Dit is gewoon je reinste misbruik en daardoor krijgen AAS een slechte naam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je de AAS gedeeltes van DBB en bodynet (die is nog het ergst) leest dan schrik je toch best. Dan zie je gasten die maar nog een jaar of zelfs minder trainen en al een kuur willen beginnen of al begonnen zijn. Op DBB zitten nog wat deskundige die het ontmoedigen maar op bodynet worden zelfs die gasten aangemoedigd.
Je leest zelfs verhalen van gasten die 19 zijn, een jaar trainen en al winstrol slikken zonder dat ze een voedingschema hebben of zelfs whey/creatine hebben geprobeerd vaak hebben ze ook nog geen idee wat nakuren is en dan zitten ze 2 maanden later bij de huisarts omdat hun hele hormoonhuishouding in puin ligt.
Ik vind ook dat je veel te makkelijk aan AAS kan komen in Nederland, is zelfs via google te vinden en online te bestellen terwijl het toch verboden schijnt te zijn. Toen ik op DBB een vraag over AAS stelde kreeg ik al PMs van dealers
Hoe customized zijn die kuurschema's dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
je kan genoeg dikke kuurschema's op internet vinden om het verantwoord te gebruiken. mensen blazen het overdreven op. een antibioticakuur van de dokter is gevaarliker
op kuurtje.eu staat van beginner tot gevorderde dan is er voor elk wat wils denk ik danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe customized zijn die kuurschema's dan?
We zien ook genoeg voedsel of trainschema's en dan denk ik: wtf, die schema's moet ik (persoonlijk) echt niet gaan volgen
Wat een domeinnaam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
op kuurtje.eu staat van beginner tot gevorderde dan is er voor elk wat wils denk ik dan
Haar stem is nog niet belachelijk laag en haar kaken zijn ook nog normaal.. i've seen worse.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Documentaire van KRO over doping.
Die vrouw die zegt dat ze nog nooit gebruikt heeft![]()
Maar waarom zou je dat doen als het je hobby is en vooral als je jong bent je naturel nog veel kan bereiken?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jong beginnen met kuren, dan houd je die massa relatief eenvoudig vast.
Wanneer ga jij kuren dan brah?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jong beginnen met kuren, dan houd je die massa relatief eenvoudig vast.
is tot op zekere hoogte wel waar, maar als je kop eruit ziet als de bochel van Quasimodo zal zelfs 200kg pure spiermassa niks uitmakenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen als het je hobby is en vooral als je jong bent je naturel nog veel kan bereiken?
Ik weet zeker dat bij meer dan de helft bij de hobbygebruikers gewoon gaat om onzekerheid. Die denken dat de hoeveelheid spieren gelijk staat aan het aantal vrouwen dat ze kunnen krijgen.
Maar die zekere hoogte haal je ook gemakkelijk zonder. Alleen de Priscillas en Kimberly's vallen op meer, zoals de barbies van deze wereld.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
is tot op zekere hoogte wel waar, maar als je kop eruit ziet als de bochel van Quasimodo zal zelfs 200kg pure spiermassa niks uitmaken
Ik voel broederliefde voor deze mannen, waarom is dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze pic van Levolution uit het gymtopic wil ik jullie hier niet onthouden:
[ afbeelding ]
ze hebben bij ons hier 3 soorten stangen. Een zwarte gelagerde, redelijk dun vergeleken met de rest en ook lichter. Gebruik ik nooit. Ze hebben een 20kg stang, ongelagerd en het gripgedeelte is versleten. Werkt goed voor benchpress en squat maar glipt uit je handen bij deadlift. De nieuwe stangen zijn gelagerd en hebben voldoende grip, wegen ook 20kg en zijn een heel klein Beetje dikker. Eigenlijk zijn dat de fijnste stangen. Probeer die zwarte altijd te mijden en neem gewoon de stang die 20kg is mee naar m'n oefening, is een extra workoutquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In die acht maanden ben ik een aantal keer gestopt ivm boksen en blessures zodra ik 3x reset ga ik naar madcow
Wat wel hinderlijk is in mijn gym is dat elke stang net iets zwaarder of lichter is dan de anderen hierdoor krijg ik soms een verdraait beeld van mijn lifts
Heb trouwens eindelijk mijn favoriete whey smaak gevonden: chocolate coconut bounty. Spuit gewoon bijna mijn broek vol als ik dat die drink na een harde workout
ja idd, er zitten in onze gym een paar naturels bij die echt een goede fysiek hebben, niet te groot en niet te klein, maar je hebt er ook een paar met echt veel massa wat gewoon niet echt mooi is op een gegeven moment. Natuurlijk, als je in het bos woont zal je niet zo snel lastig gevallen worden door wilde beren maar mooi is anders.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar die zekere hoogte haal je ook gemakkelijk zonder. Alleen de Priscillas en Kimberly's vallen op meer, zoals de barbies van deze wereld.
Mark Rippetoe over AASquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Drinky het volgende:
ht een goede fysiek hebben, niet te groot en niet te klein, maar je hebt er ook een paar met echt veel massa wat gewoon niet echt mooi is op een gegeven moment. Natuurlijk, als je in het bos woont zal je niet zo snel lastig gevallen worden door wilde beren maar mooi is anders.
Aan de andere kant, het zal vast wel frustrerend zijn als je op een gegeven moment een plateau hebt bereikt en niet meer verder groeit wat je ook doet. Als je aan die shit gaat voordat je überhaupt tegen een plateau oploopt vind ik het een beetje zwak, daarnaast komt het ook over als cheaten. Niet zozeer tegenover anderen maar tegenover jezelf.
quote:There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan die trainer van Badr Hari trouwens ontkennen dat hij iets met doping te maken heeft als http://dopingconsult.nl/ naar zijn gym toe leidt
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan die trainer van Badr Hari trouwens ontkennen dat hij iets met doping te maken heeft als http://dopingconsult.nl/ naar zijn gym toe leidt
Klopt hoor. Je hoeft echt niet veel massa te hebben of de vrouwtjes piepen al dat het teveel is. Dat is echt niet voorbehouden aan postbodes, CarbonC of Yuri's persoonlijke opmeetsters.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar die zekere hoogte haal je ook gemakkelijk zonder. Alleen de Priscillas en Kimberly's vallen op meer, zoals de barbies van deze wereld.
Wijven hebben altijd wel wat te zeiken en als je één opmerking terug maakt over hun lichaam worden ze depressief en ben je de sjaak.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Goede review Levolution, mooie giveback aan de community.Heb hier nog Lemon & Ice staan van B&F, ook wel lekker. Coconut Bounty vond ik tot nu toe het beste.
[..]
Klopt hoor. Je hoeft echt niet veel massa te hebben of de vrouwtjes piepen al dat het teveel is. Dat is echt niet voorbehouden aan postbodes, CarbonC of Yuri's persoonlijke opmeetsters.
Heb het deze week alweer gehoord van zo'n kuiken. Stonden onder de douche, mijn heupen vond ze te smal in vergelijking met schouders. 'Dit ziet er niet natuurlijk uit'. En chest zou 'van plastic' lijken.
Wel geneukt, daar niet van. Het gaat ze niet om het lichaam, maar om hoe je het gebruikt. Dus je walk, je aanrakingen en je fuckings. Ik geloof wel dat dat beter wordt van een beetje buffen, dus je gaat er hoe dan ook op vooruit.
Gek genoeg vond ze het perfect toen het een keer flabby en ingezakt was.Datfeel, je zou bijna altijd een drinkpet met chocomelk meenemen voor noodgevallen.
Ik vind het knap dat je naturel niet zat raakt, oké ik weet het; niet zeuren maar gewoon achterover slaan, maar toch, de shake is toch wel je beloning voor een goede training dus het mag wel goed smaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Pff, uitgebreide review Levolution
Zelf heb ik tot nu toe vanille, berry blast en naturel gehad als pot, en een keer die variety pack besteld. Vanille past idd erg goed bij whey. Berry Blast vond ik ook lekker, maar ik denk dat ik het vanaf nu bij naturel hou. Functioneelst, en geen massa verloren aan smaakstoffen. mierennueckmodus
Haha, dat zie je wel vaker inderdaad. Deze gelukkig niet. Ze wil opzich 5 kg kwijt (lowlowlow-priority) maar ik zou echt niet weten waarom, en dat terwijl ik erg kritisch ben. Laten we het zo zeggen: Sapstengel zou deze dame skinny zou vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wijven hebben altijd wel wat te zeiken en als je één opmerking terug maakt over hun lichaam worden ze depressief en ben je de sjaak.
Bitches proberen je te saboteren, maar op een gegeven moment dring je tot ze door en verander je hun mindset: dan komt het moment dat ze je uitmaken voor ecto omdat je niet zoveel massa als Ahnold hebt. Vanaf dat moment kun je de bitch trouwen, mits ze squat.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je wel vaker inderdaad. Deze gelukkig niet. Ze wil opzich 5 kg kwijt (lowlowlow-priority) maar ik zou echt niet weten waarom, en dat terwijl ik erg kritisch ben. Laten we het zo zeggen: Sapstengel zou deze dame skinny zou vinden.
Ze zegt dat ze die 5 kg eraf traint als ik 10 kg laat vallen.(srs) Heb meteen gezegd dat ik nu richting de 85 kg ga, wat denkt ze wel niet.
Had ik al een keer gedeeld dat ze mij een keiharde schop tegen mijn schenen gaf toen ik onder de tafel doorkroop om nog een pak melk uit de koelkast te halen?Ach, die quirks ga je van houden.
Daarom heb ik ook een harem met een schaduwlijst, is echt veel makkelijker en afwisselenderquote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je wel vaker inderdaad. Deze gelukkig niet. Ze wil opzich 5 kg kwijt (lowlowlow-priority) maar ik zou echt niet weten waarom, en dat terwijl ik erg kritisch ben. Laten we het zo zeggen: Sapstengel zou deze dame skinny zou vinden.
Ze zegt dat ze die 5 kg eraf traint als ik 10 kg laat vallen.(srs) Heb meteen gezegd dat ik nu richting de 85 kg ga, wat denkt ze wel niet.
Had ik al een keer gedeeld dat ze mij een keiharde schop tegen mijn schenen gaf toen ik onder de tafel doorkroop om nog een pak melk uit de koelkast te halen?Ach, die quirks ga je van houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |