Heeft een opwekkend effect waardoor je helemaal scherp en gefocussed bentquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef esv7 het volgende:
Ik zat vandaag gewichtheffen te kijken op eursport, en ik zag dat de meeste snel wat ammoniak snoven voor ze aan de lift begonnen. Is dit als soort van pre-wo ofzo?
Wat een onzin. Je moet pas iets stoppen als je geen progressie meer boekt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom zou je langer dan 8 maanden SS doen? Het heet niet voor niets Starting Strength.
Goed punt met de schadelijkheid versus heel veel medicijnen die gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar dus, jullie hadden bij de grote bekentenis van Armstrong ook zoiets van "OHNOES straks gaat Humberto Tan nog bekennen dattie neger is!!" ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef 16meter het volgende:
Yates aan het woord over AAS-gebruik in bodybuilding en andere sporten.
Als je een bodybuilding forum leest schrik je toch best van de side-effectsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed punt met de schadelijkheid versus heel veel medicijnen die gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar dus, jullie hadden bij de grote bekentenis van Armstrong ook zoiets van "OHNOES straks gaat Humberto Tan nog bekennen dattie neger is!!" ?
Tis niet mijn ding, maar ik ben dan ook totaal niet competatief. Ik denk wel dat alles wat ik de afgelopen jaren voorgeschreven kreeg ergere rotzooi is.
Mwah, dat zijn natuurlijk geen mooie bijwerkingen, maar echt gevaarlijk zijn ze niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je een bodybuilding forum leest schrik je toch best van de side-effects
decadick, kaalheid, acne , tren nightmares, bitch tits komen vaak voor. Blijf ik toch liever natty
Ze zijn niet gevaarlijk maar de meeste AAS gebruikers doen het toch voor hun uiterlijk en dan zijn die bijwerkingen nou niet echt fijnquote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Levolution het volgende:
werkingen, maar echt gevaarlijk zijn ze niet.
Hart- en vaatziekten en leverschade zijn de echt gevaarlijke bijwerkingen, maar die vallen weer goed te voorkomen bij verstandig gebruik.
Dus wat dat betreft heeft MarMar gelijk, in de apotheek en zelfs in de supermarkt ligt zoveel gevaarlijkere troep. NSAID's zorgen voor de meeste geneesmiddelgerelateerde ziekenhuisopnamen, toch denkt niemand er bij na als ze een
Het belangrijke verschil tussen gebruik en misbruik.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest voorkomende oorzaak voor complicaties bij AAS gebruik dan? Mensen die denken meer = beter en dan lekker over de limiet qua aanbevolen hoeveelheden gaan ofzo? (denk: mensen die voor de lol 4 gram eiwit / kg lichaamsgewicht eten)
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?
Dat is natuurlijk waar, maarja gewoon nakuren met Nolvadex voor de bitch tits en Finasteride voor je haar en Roaccutane tegen de acne toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze zijn niet gevaarlijk maar de meeste AAS gebruikers doen het toch voor hun uiterlijk en dan zijn die bijwerkingen nou niet echt fijn
Als je de AAS gedeeltes van DBB en bodynet (die is nog het ergst) leest dan schrik je toch best. Dan zie je gasten die maar nog een jaar of zelfs minder trainen en al een kuur willen beginnen of al begonnen zijn. Op DBB zitten nog wat deskundige die het ontmoedigen maar op bodynet worden zelfs die gasten aangemoedigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest voorkomende oorzaak voor complicaties bij AAS gebruik dan? Mensen die denken meer = beter en dan lekker over de limiet qua aanbevolen hoeveelheden gaan ofzo? (denk: mensen die voor de lol 4 gram eiwit / kg lichaamsgewicht eten)
Of dat de voorschriften niet customized genoeg zijn?
Maar dit is precies waar het misgaat. Dit is gewoon je reinste misbruik en daardoor krijgen AAS een slechte naam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je de AAS gedeeltes van DBB en bodynet (die is nog het ergst) leest dan schrik je toch best. Dan zie je gasten die maar nog een jaar of zelfs minder trainen en al een kuur willen beginnen of al begonnen zijn. Op DBB zitten nog wat deskundige die het ontmoedigen maar op bodynet worden zelfs die gasten aangemoedigd.
Je leest zelfs verhalen van gasten die 19 zijn, een jaar trainen en al winstrol slikken zonder dat ze een voedingschema hebben of zelfs whey/creatine hebben geprobeerd vaak hebben ze ook nog geen idee wat nakuren is en dan zitten ze 2 maanden later bij de huisarts omdat hun hele hormoonhuishouding in puin ligt.
Ik vind ook dat je veel te makkelijk aan AAS kan komen in Nederland, is zelfs via google te vinden en online te bestellen terwijl het toch verboden schijnt te zijn. Toen ik op DBB een vraag over AAS stelde kreeg ik al PMs van dealers
Hoe customized zijn die kuurschema's dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
je kan genoeg dikke kuurschema's op internet vinden om het verantwoord te gebruiken. mensen blazen het overdreven op. een antibioticakuur van de dokter is gevaarliker
op kuurtje.eu staat van beginner tot gevorderde dan is er voor elk wat wils denk ik danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe customized zijn die kuurschema's dan?
We zien ook genoeg voedsel of trainschema's en dan denk ik: wtf, die schema's moet ik (persoonlijk) echt niet gaan volgen
Wat een domeinnaam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
op kuurtje.eu staat van beginner tot gevorderde dan is er voor elk wat wils denk ik dan
Haar stem is nog niet belachelijk laag en haar kaken zijn ook nog normaal.. i've seen worse.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013
Documentaire van KRO over doping.
Die vrouw die zegt dat ze nog nooit gebruikt heeft![]()
Maar waarom zou je dat doen als het je hobby is en vooral als je jong bent je naturel nog veel kan bereiken?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jong beginnen met kuren, dan houd je die massa relatief eenvoudig vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |