B&F Whey Perfection variety sachets ULTIMATE REVIEW
Alle smaken zijn met water geproefd, tenzij anders vermeld.________________________________________________________________
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen.
1/10Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep.
3/10Strawberry: Behoorlijk jammer dat zoiets simpels als aardbei, zo hard verneukt kan worden. Nu kan het komen door het feit dat ik geen zoetekauw ben, maar ook deze smaak is te zoet en chemisch. Desalniettemin beter te drinken dan de rest, dus toch een voldoende.
6/10Strawberry/Kiwi: Door de additie van de kiwismaak wordt het er alleen maar chemischer op. Vanzelfsprekend smaakt dit dus slechter dan de aardbei alleen.
4/10Cookies and Cream: Dit is waar de shit beter wordt. Een milde, zoete smaak en lekker romig. Absoluut geen chemische smaak. Je ruikt koekjes, je proeft tijdens het drinken vooral cream en er blijft een aangename koekjesnasmaak in je mond hangen. Ik weet alleen niet of ik het maandenlang zou lusten.
8/10Cappuccino: Hier gaat het voor mij weer fout doordat het te zoet is. Maar verder wel te doen, zeker als je van een zoete koffiesmaak houdt, zie ik geen reden waarom je dit niet zou lusten. Geen chemische smaak. Daadwerkelijk bruine stukjes in de whey, is dit gemalen koffie? Prof. Yuri_Boyka heeft bevestigd dat dit koffie is.
6/10Stracciatella: Hier was ik erg benieuwd naar, maar het viel uiteindelijk een beetje tegen. Het is wel te doen, een lekkere smaak, maar toch een klein beetje een chemische nasmaak. De chocoladestukjes zijn eerder flinterdunne chocoladeschilfers die je toch niet proeft. Te drinken, maar zou hem niet kopen.
7/10Nutella: De echte chocoladepasta van Nutella is overheerlijk, dat weten jullie. Dus ik hoopte op de juiste smaak. Ik nam een slok en WTF mothafuckaaaa?!

Wat de fucking shit hebben ze hier ingedaan? Er is iets gigantisch misgegaan. Het is gewoon fucking vies. Niet te beschrijven. Gewoon niet doen deze.
2/10Creamy Coconut: Eindelijk! Een lekkere, romige smaak (en dat met water!). Ook lekker zoet, geen chemische nasmaak zoals met de vele andere smaken. Ik zou een 9 willen geven voor de smaak, maar omdat de kans bestaat dat je de kokossmaak toch zat raakt na een tijdje, trek ik een puntje af.
8/10Chocolate Coconut Bounty: Lekker, maar ik had erg veel moeite met het proeven van de kokossmaak. Ik proefde vooral chocolade met iets heel zoets erdoorheen. Dan vermoed ik dat de gewone chocoladesmaak wel iets beter zal smaken. Desalniettemin niet smerig ofzo, te doen.
7/10Naturel:
3/10Vanilla: YES! Eindelijk! De smaak die ik zoek!

Mijn huidige whey
isolaat van B&F is ook vanillesmaak, maar die heeft een chemische nasmaak waar ik erg van baalde. Deze whey perfection daarentegen niet! De perfecte vanillesmaak. Zacht, romig, 'melkig' en dat met water. Als je van vanille houdt kan dit echt niet misgaan. Sowieso doen deze. Dikke 10.
10/10Banana: Lekker, gewoon een banaansmaak zoals het hoort, aardig zoet. Romig. Niks geks, toch een punt aftrek door de angst dat ik het mogelijk zat zou kunnen raken.
8/10Raspberry: Ik dacht dat dit niet mijn smaak zou zijn, maar was verrassend lekker. Beter dan de Strawberry zelfs. Verder wel een smaak waar ik niks mee heb.
7/10Chocolate: Deze heb ik met melk geproefd, niet helemaal eerlijk dus. Maar damn, fucking goed deze brah! Als je gek bent op chocolade net als Sapstengel if you know what I mean wink wink moet je het zeker doen. De perfecte chocoladesmaak en bovendien ook romig. Ik vind hem erg goed, maar ik zou hem persoonlijk niet aanschaffen omdat ik altijd nog zelf cacaopoeder door mijn whey kan mikken als ik daar zin in heb.
9/10Chocolate Caramel: Wederom met melk geproefd. Als je van karamel houdt, is dit misschien wel te doen. Maar voor mij? Vies brah. Het ging er opzich wel in, maar ik werkte hem weg met baklava op een cheatdag dus het was echt sweet overload dus ik ging als non-zoetekauw bijna dood. Echt behoorlijk zoete en sterke karamelsmaak, zo sterk dat je die chocolade eigenlijk niet eens proeft. Maar wel een voldoende voor de karamelfans.
6/10________________________________________________________________
ConclusieJullie zien het brahs, de shakejes zijn mijn slokdarm gepasseerd om afgebroken te worden tot aminozuren en in mijn spieren gepompt te worden langs mijn zieke vasculaire venen, die niet alleen esthetische functies hebben maar ook een transportfunctie, en mij tot anabole hoogten te brengen, maar alvorens ze dat deden moesten ze onder het mom van een smaaktest langs een strenge jury bestaande uit kieskeurige doch zeer objectieve smaakpapillen.
Deze review bevat ontzettend veel bias, ook al claimde ik zojuist dat mijn smaakpapillen objectief waren, gezien ik geen zoetekauw ben. Houd daar dus rekening mee alvorens je de review serieus neemt.
Mijn favoriet is, zoals verwacht, de
Vanilla 
. Dit is dan ook de smaak die ik heb aangeschaft. Een zoete maar erg romige smaak, die bovendien door zijn neutraliteit, indien gewenst, omgetoverd kan worden tot een chocoladesmaak door zelf cacaopoeder toe te voegen. Deze veelzijdigheid en de zekerheid dat ik de smaak niet zat zou raken, deed mij als toch vanillefan overstag gaan. Besef wel dat het een sterke vanillesmaak is.
Een goede tweede is de
Chocolate, waar ik zeker geen nee tegen zou zeggen en jullie waarschijnlijk ook niet.
Andere smaken die acceptabel zijn scoren hierboven een 7 of hoger. De smaken daaronder zou ik nooit kopen en de onvoldoendes hebben het wel erg bont gemaakt door gewoon ranzig te wezen.
Beste geshreddeerde broeders, indien jullie een smaak willen uitkiezen, raad ik jullie ook aan een variety sachet te nemen. Ik maak nu geen reclame, maar smaken verschillen en het is de eenmalige investering dubbel en dwars waard, voor een leven lang plezier en anabolisme.
Liftze boys.