SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
En ik open maar met een rugfoto. Ben ik de enige die echt veel moeite heeft rug aan te spannen?
Krijg t maar nooit fatsoenlijk voor elkaar.. hier ook 2 mislukte foto's, 1 vage en 1 waar ik t minder goed aanspan dan de ander.. heeft iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 "Mirin Zeeman onderbroek""If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef Pastapipos het volgende:
En ik open maar met een rugfoto. Ben ik de enige die echt veel moeite heeft rug aan te spannen?
Krijg t maar nooit fatsoenlijk voor elkaar.. hier ook 2 mislukte foto's, 1 vage en 1 waar ik t minder goed aanspan dan de ander.. heeft iemand tips?Wel een beetje een sausagefest zo in de kleedkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 "Mirin Zeeman onderbroek"![]()
We waren de enige 2 ;pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wel een beetje een sausagefest zo in de kleedkamer
@Poidertje netjes, jaloers. Hoe lang train je?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik heb t niet echt bij gehouden hoelang. Eerst wat aanrommelen... af en toe ff naar de gym.
sinds 2 jaar train ik echt fanatiek. Ben van ongeveer 75 kg ecto, naar 90 kilo nu gegaan, in die tijd.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat gevoel als je in de cardio afdeling rondloopt en alle chicks je miren
[ afbeelding ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lees zijn zin nog een keer..........quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef 16meter het volgende:
chicks die gaan miren omdat je cardio doet
goedverhaalbroerYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ja ik doe altijd dikke lat spread als ik langs de cardio loop. Dan zo breed mogelijk en ondertussen even paar poses.![]()
oh ze miren omdat hij er looptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Lees zijn zin nog een keer..........
nog beter man![]()
edit definitie van mire niet goed begrepenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 10% gewijzigd door Mithras82 op 02-03-2013 00:25:46 ]![]()
ik doe altijd een paar pushups tegen de muurquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
oh ze miren omdat hij er loopt
nog beter man
dan loop ik naar de chicks toe en zeg ik dat ze wel ok zijn maar niet mijn type
alpha as fuck![]()
K leg gewoon kkhard een kkdikke drol neer midden op die vloer daar en al die mensen kijken mij ook aan volgens mij miren zeIf not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe altijd een paar pushups tegen de muur
dan loop ik naar de chicks toe en zeg ik dat ze wel ok zijn maar niet mijn type
alpha as fuck![]()
Tegen een meid op zo'n apparaat durven te zeggen: "Poets een drol, het blijft een drol"
Alpha as fuckYouTube
Niemand geeft een neuk echt waar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
weer onzin?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als jullie een keer willen lachen moet je de recensies bij fatburners van B&F lezen, allemaal geëmotioneerde vrouwen die helemaal niet trainen en klagen dat het niet werkt omdat ze de hele dag op hun reet zitten![]()
![]()
Metabolisme opstoken met stimulanten kan je wel helpen een paar kcal extra te verbranden, lijkt me?quote:
Geen clen/efedrine achtige resultaten verwachten, natuurlijk.![]()
Dat ben ik met je eens.
Heb wel een potje Dexaprine staan, maar dat benader ik meer als pre-workout. Wat meer energie, hogere hartslag, onderdrukt eetlust.![]()
clen neemt gelijk je lever meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Metabolisme opstoken met stimulanten kan je wel helpen een paar kcal extra te verbranden, lijkt me?
Geen clen/efedrine achtige resultaten verwachten, natuurlijk.
Door de caffeine maak je wel een stuk meer kleine bewegingen, ik neem het zelf omdat het cutten gewoon een stuk makkelijker maakt en het echt goed je hongergevoel onderdrukt maar mensen verwachten inderdaad dat ze uit het niets gewicht kwijtraken alleen door een pilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:12 schreef seto het volgende:
Het resultaat is echt te verwaarlozen volgens mij.Ik heb hier nog de oude Dexaprine staan met die verboden stof erin dat is pas sterk spul, soort van speedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
Dat ben ik met je eens.
Heb wel een potje Dexaprine staan, maar dat benader ik meer als pre-workout. Wat meer energie, hogere hartslag, onderdrukt eetlust.![]()
Soort van speed?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de oude Dexaprine staan met die verboden stof erin dat is pas sterk spul, soort van speed
Gewoon onschuldige Geranium olie.![]()
Je zou het kunnen dealen bij een dance feest als een party drug en nog veel klanten hebben ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Soort van speed?
Gewoon onschuldige Geranium olie.![]()
ben je dan dealer of klant?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je zou het kunnen dealen bij een dance feest als een party drug en nog veel klanten hebben ook![]()
In ieder geval een baas.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In ieder geval een baas.kloontje
![]()
Jij bent de kloon destroyer is het niet?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Nog even terugkomend op de discussie over nieuwbouw van umsport:
http://www.wijlimburg.nl/(...)iet-aanbesteed/18905![]()
M'n dealer is gepaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?
Deathlift or Die.![]()
2016 openingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:53 schreef meneer_valk het volgende:
Nog even terugkomend op de discussie over nieuwbouw van umsport:
http://www.wijlimburg.nl/(...)iet-aanbesteed/18905Fijn dan ben ik net weg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Stelling: Als alle suiker (tafelsuiker) in voedsel vervangen wordt door sucralose, zou de bevolking dan gezonder worden/afvallen?
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.If not now, then when.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stelling: Als alle suiker (tafelsuiker) in voedsel vervangen wordt door sucralose, zou de bevolking dan gezonder worden/afvallen?
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Nee.
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.
If not now, then when.![]()
Ik ga clen slikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?![]()
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Pinda's, cashewnoten, amandelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?
Albert Heijn.Soukidan op je oogbal.![]()
Amandelen en walnoten, soms wat pistachenoten. Ik haal ze bij de Mercadona.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?![]()
![]()
Ik heb een zakje Kaisen efedrine liggen dus de kans zit erin dat ik het ga proberen, zijn echter maar 50 tabletten van 8mg dus daar zal ik niet ver mee komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?![]()
Een filmlijf in 4 weken
Jason Momoa, Khal Drogo uit Game of Thrones, neemt het binnenkort op tegen zwaargewicht Sylvester Stallone in Bullet to the Head. Met deze workout van 110 herhalingen wint hij 10 kilo spiermassa en is hij in no time in vorm voor een film.
Jason Momoa kreeg niet zo’n lijf door eindeloos ijzer te pompen in een hoekje in de sportschool, integendeel. Meer dan een half uur per dag had ‘ie niet nodig. Dat waren wel 30 intensieve minuten, met extreem veel herhalingen. ‘Je groeit heel snel en je verbrandt veel vet,’ vertelt Momoa. Als je jezelf echt op de proef wilt stellen, dan voer je dagelijks het gewicht iets op. ‘Pak een zwaar gewicht en je wordt én droog én je bouwt veel spieren.’ Vet weg, groeiplateau verslagen, jij blij.
Zo doe je het
Trek voor iedere workout 30 minuten uit. Kies drie van onderstaande vijf oefeningen en neem tussen iedere sessie een dag rust. Probeer een gewicht te gebruiken dat tweederde weegt van het maximale gewicht waarmee je 1 herhaling kunt maken.
Squats
Shoulder presses
Incline Bench Presses
Cable crosses
Optrekken
Sets, herhalingen en rust
Bij je eerste oefening maak je 7 herhalingen. Neem 7 seconden rust. Vervolgens maak je weer 7 herhalingen. Weer 7 seconden rust. Herhaal dit totdat je 7 sets van 7 herhalingen hebt gemaakt. Rust 30 seconden. Daarna maak je een 6 sets van 6 herhalingen met 6 seconden rust tussen de sets. Eindig met een circuit van 5 herhalingen waarmee je het totaal voor die oefening op 110 (49+36+25) herhalingen brengt. Kom op adem. En doe dezelfde circuits met twee andere oefeningen uit het rijtje.
Zet je hier nou echt 10 kilo mee aan in 4 weken? Dat lijkt me niet. Helpt dit enigzins?
Bron: http://www.menshealth.nl/Fitness/Een-filmlijf-in-4-weken![]()
110 pull ups? 7x7 dat geloof ik nog wel maar dan nog 6 x 6 en 5 x5? Mijns inziens onmogelijk om dit zonder ondersteuning uit te voeren.
Ik geloof best dat je lichaam beter in vorm komt maar ach.....![]()
http://www.menshealth.nl/Fitness/Net-als-in-de-film-deel-3
deze oefeningen lijken me daarentegen wel echt een bazenschema. ;o Zou je daar dan wel echt veel massa mee aanzetten?![]()
die filmgasten zitten net zo goed aan de roids.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:05 schreef Atemno het volgende:
deze oefeningen lijken me daarentegen wel echt een bazenschema. ;o Zou je daar dan wel echt veel massa mee aanzetten?![]()
Doe dan het onderste schema van http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.htmlquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:05 schreef Atemno het volgende:
Dat zou best, maar dat was geen serieus antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die filmgasten zitten net zo goed aan de roids.![]()
![]()
Pain & Gain (2013) - IMDbquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ambitie ligt zeker wel bij een filmlijf.
wil hem wel zien![]()
je zet er net zoveel massa mee aan, in relatie met je voedingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat zou best, maar dat was geen serieus antwoord op mijn vraag.![]()
dat zijn pas cobra trapsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ambitie ligt zeker wel bij een filmlijf.![]()
Iemand nog enig idee welke kwark men het hier laatst over had.. was iets van de lidl, geen idee of het eigen merk was.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
4,68 voor 10 pakken 1 liter melk, bij de AH ben ik daar 8,50 voor kwijt en die smaakt nog minder ook
Raar dat er zo'n groot prijsverschil is![]()
Die van de Lidl? Die zijn stukken lekkerder inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
4,68 voor 10 pakken 1 liter melk, bij de AH ben ik daar 8,50 voor kwijt en die smaakt nog minder ook
Raar dat er zo'n groot prijsverschil is![]()
![]()
Aldi en Lidl hebben de beste melk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Die zijn stukken lekkerder inderdaad![]()
Damn, ik wou maar dat ik niet naar de Basic Fit was gegaan vandaag, wat een drama.
Geen olympic bars en de bars die ze hebben staat geen gewicht op, hebben plastic uiteinden () en sommigen hebben niet eens een "grip" structuur.
Ga ik daar deadliften, en in mijn eigen gym leg ik de bar vergeleken met de rest heel erg beschaafd neer, komt die ecto instructeur naar me toe "of het even rustiger kan omdat ze daaronder aan het werk zijn".
Daarna komen er 2 ecto mocro's binnengelopen, pakken gelijk een EZ-curl bar met 7,5kg gewicht erop (), proberen een keer te curlen en gelijk: "nee mattie deze is te zwaar heb ik geen zin in". In plaats van dat ze er wat gewicht afhalen pakken ze een stang uit het rek waar 5kg op ligt, ook die is natuurlijk te zwaar (
), na 3 reps hebben ze het daarmee ook al opgegeven. Pakken ze weer een nieuwe stang (
![]()
![]()
) zonder gewicht, doen een setje van 8 reps en gaan dan weer naar huis
.
En nog veel meer trieste dingen, maar dit spande toch wel de kroon.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Aldi heeft (helaas magere) kwark (met probiotische culturenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand nog enig idee welke kwark men het hier laatst over had.. was iets van de lidl, geen idee of het eigen merk was.![]()
) @65ct / 500gram
![]()
run as hard as you can....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
Damn, ik wou maar dat ik niet naar de Basic Fit was gegaan vandaag, wat een drama.
Geen olympic bars en de bars die ze hebben staat geen gewicht op, hebben plastic uiteinden () en sommigen hebben niet eens een "grip" structuur.
Ga ik daar deadliften, en in mijn eigen gym leg ik de bar vergeleken met de rest heel erg beschaafd neer, komt die ecto instructeur naar me toe "of het even rustiger kan omdat ze daaronder aan het werk zijn".
Daarna komen er 2 ecto mocro's binnengelopen, pakken gelijk een EZ-curl bar met 7,5kg gewicht erop (), proberen een keer te curlen en gelijk: "nee mattie deze is te zwaar heb ik geen zin in". In plaats van dat ze er wat gewicht afhalen pakken ze een stang uit het rek waar 5kg op ligt, ook die is natuurlijk te zwaar (
), na 3 reps hebben ze het daarmee ook al opgegeven. Pakken ze weer een nieuwe stang (
![]()
![]()
.
![]()
Het krachthonk van de F4F hier is bijna een soort hardcore gym, ben er erg blij meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
![]()
![]()
.
![]()
Heb je meer gains gemaakt door al deze dingen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
![]()
![]()
.
Niet meer in een katoene shirt trainen en gelijk douchen als je thuiskomt doet echt wonderen voor rug acne![]()
Geen idee, omdat ik het gewicht van de stang niet wist heb ik maar gegokt met het gewichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je meer gains gemaakt door al deze dingen?. Maar de extra rage gaf me genoeg kracht om alles zo snel mogelijk af te maken om daar weg te komen.
Drinky is een baas![]()
de juiste voeding ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet meer in een katoene shirt trainen en gelijk douchen als je thuiskomt doet echt wonderen voor rug acne![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee, omdat ik het gewicht van de stang niet wist heb ik maar gegokt met het gewicht. Maar de extra rage gaf me genoeg kracht om alles zo snel mogelijk af te maken om daar weg te komen.
Water drinken (2l/dag min) nog beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
![]()
Jongens, even een vraag die al tig keer gesteld is maar heb geen zin alle topics te doorspitten: welke pwo gebruiken jullie en raden jullie aan?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Wie van jullie doen aan vacuüm stomach? Merk zelf dat mijn buik hierdoor wat 'compacter' wordt, wel een fijne oefening.![]()
Stangen met plastic uiteinden: dat zijn Technogym stangen die tot 190kg te belasten zijn. Klagen mag als je 1RM daar in de buurt komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
![]()
![]()
.
En nog veel meer trieste dingen, maar dit
spande toch wel
de kroon.
Verder is het algemeen bekens dat Basiqfit en F4F paupervolk aantrekken. De vraag is dus: waarom ben je er dan toch gaan kijken?
Ook gaf ik je het advies om bij Sport Arena te gaan kijken: doe daar ook eens verslag van.![]()
En dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je meer gains gemaakt door al deze dingen?![]()
Stang weegt 10,8kg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee, omdat ik het gewicht van de stang niet wist heb ik maar gegokt met het gewicht. Maar de extra rage gaf me genoeg kracht om alles zo snel mogelijk af te maken om daar weg te komen.
![]()
Voor mensen die nog een Cheesecake recept zoeken; ik gebruik deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze twee heb ik zelf gemaakt. Laatste is voor vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.770,33 Kcal
106,37 E
41,64 K
2,53 V
Voor inspiratie: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141848361&page=1
Het vult als een gek dus ik verdeel het in vier stukjes en eet het de dag door.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 02-03-2013 18:54:44 ]If not now, then when.![]()
Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Stangen met plastic uiteinden: dat zijn Technogym stangen die tot 190kg te belasten zijn. Klagen mag als je 1RM daar in de buurt komt.
Verder is het algemeen bekens dat Basiqfit en F4F paupervolk aantrekken. De vraag is dus: waarom ben je er dan toch gaan kijken?
Ook gaf ik je het advies om bij Sport Arena te gaan kijken: doe daar ook eens verslag van.
Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).
En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks.
Drinky is een baas![]()
Ze hadden 2 stangen, een lange en een iets minder lange. Alle lange stangen waren bezet, die zullen wel rond de 7,5kg wegen dan.quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Komt door de splenda.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Je K/V/E tellen niet op bij de kcal, dus er is ergens een (typ)fout.If not now, then when.![]()
Die ene onschadelijk zoetstof waar ik het over had laatst is trouwens erythritol (tenminste die vrouw vertelde dat het onschadelijk was en ik kwam het ook al ergens op internet tegen).If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor mensen die nog een Cheesecake recept zoeken; ik gebruik deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze twee heb ik zelf gemaakt. Laatste is voor vandaag:Ziet er goed uit, binnenkort maar eens maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.770,33 Kcal
106,37 E
41,64 K
2,53 V
Voor inspiratie: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141848361&page=1
Het vult als een gek dus ik verdeel het in vier stukjes en eet het de dag door.
Drinky is een baas![]()
quote:
Splenda geeft geen energie. Er is een typ of rekenfout.Erythritol is een polyol. Net als maltitol, xylitol en sorbitol. Ze geven ongeveer 2.5 kcal per gram, waar erythritol veel lager zit (0.2 kcal per gram).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ene onschadelijk zoetstof waar ik het over had laatst is trouwens erythritol (tenminste die vrouw vertelde dat het onschadelijk was en ik kwam het ook al ergens op internet tegen).Confidence through competence![]()
Dat meende ik dus ook, maar toen ik het topic op BB.com aan het doorlezen was stond er ergens dat Splenda wel degelijk iets toevoegt en het gewoon verkocht wordt onder 0kcals zoals bijv. die spray.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Splenda geeft geen energie. Er is een typ of rekenfout.
http://forum.bodybuilding(...)full=1#post824440861If not now, then when.![]()
Het enige dat ik begrepen heb is dat sucralose (in grote hoeveelheden) schadelijk kan zijn en erythritol dat niet is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Erythritol is een polyol. Net als maltitol, xylitol en sorbitol. Ze geven ongeveer 2.5 kcal per gram, waar erythritol veel lager zit (0.2 kcal per gram).If not now, then when.![]()
Dan nog, maltodextrine (de drager van splenda, sucralose, asparataam etc. etc. in al die potten, dat witte fluff spul) is een koolhydraat. Dat wordt dus opgeteld bij de koolhydraten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat meende ik dus ook, maar toen ik het topic op BB.com aan het doorlezen was stond er ergens dat Splenda wel degelijk iets toevoegt en het gewoon verkocht wordt onder 0kcals zoals bijv. die spray.
http://forum.bodybuilding(...)full=1#post824440861
Er bestaan geen 'verborgen' kcals. Alles komt uit macronutrienten, inclusief polyolen en alcohol.Confidence through competence![]()
Het zijn twee totaal verschillende categorieen stoffen. Sucralose is geen polyol, maar een kunstmatige zoetstof.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige dat ik begrepen heb is dat sucralose in grote hoeveelheden schadelijk kan zijn en erythritol dat niet is.
Erythritol is net als maltitol, sorbitol en xylitol een polyol, en wordt doorgaans wat minder makkelijk gefermenteerd door je darmflora, dus minder scheten en schijterij.Confidence through competence![]()
Oja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog, maltodextrine (de drager van splenda, sucralose, asparataam etc. etc. in al die potten, dat witte fluff spul) is een koolhydraat. Dat wordt dus opgeteld bij de koolhydraten.
Er bestaan geen 'verborgen' kcals. Alles komt uit macronutrienten, inclusief polyolen en alcohol.Ik weet niet wat er dan is, maar het moet wel kloppen. Ik heb het blaadje niet meer waar ik alles opgeteld had.
Ja, maar is de ene dan schadelijk en de ander niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende categorieen stoffen. Sucralose is geen polyol, maar een kunstmatige zoetstof.
Erythritol is net als maltitol, sorbitol en xylitol een polyol, en wordt doorgaans wat minder makkelijk gefermenteerd door je darmflora, dus minder scheten en schijterij.If not now, then when.![]()
Ik zal volgende week wel even alles opnieuw uitrekenen. Het getal waar ik op uit kom is 614,81 dus dat het minder is, is nog geen drama. Als het nou 400 kcal meer was, dan was het wel een drama.
Iemand een idee hoeveel kcal ik ong. verbrand met een standaard workout van een uur. Dit betreft dan alleen krachttraining met fullbody oefeningen volgens SS programma. Ik las ergens ~400kcal. Nogmaals, iemand een suggestie?![]()
Rond de 400 kcal klopt wel. Ligt ook een beetje aan je tempo, hoeveel gewicht je lift enzo. Maar dat is wel een goed gemiddelde.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef banaliteit het volgende:
Iemand een idee hoeveel kcal ik ong. verbrand met een standaard workout van een uur. Dit betreft dan alleen krachttraining met fullbody oefeningen volgens SS programma. Ik las ergens ~400kcal. Nogmaals, iemand een suggestie?![]()
Blijf sowieso in je eigen gym als je over iedereen al een oordeel hebt. En kan je niet op jezelf letten ipv op iedereen behalve jezelf?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
![]()
![]()
.
![]()
Ik denk dat beide in normale dosis (dus niet 100 supermarktverpakkingen per dag opeten) niet schadelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar is de ene dan schadelijk en de ander niet?Confidence through competence![]()
Huilen dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Blijf sowieso in je eigen gym als je over iedereen al een oordeel hebt. En kan je niet op jezelf letten ipv op iedereen behalve jezelf?
Beetje moeilijk op mezelf letten als ik gestoord wordt of mensen opeens pal voor m'n neus curls komen doen in een bijna lege gym.
grI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Je woont dus niet in Ehv, maar zoekt iets voor als je bij je ouders bent? Doe dan een losse training bij Sport Arena. Kost maar 5 euro en het is wel de nieuwe bazengym van Ehv. Dumbbells t/m 60kg etc.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).
Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).
En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks.
![]()
Staat de P voor Post of Pre?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:17 schreef Kerol het volgende:
Jongens, even een vraag die al tig keer gesteld is maar heb geen zin alle topics te doorspitten: welke pwo gebruiken jullie en raden jullie aan?![]()
Preworkout bedoelt hij waarschijnlijk. Zelf vind ik Noxipro goed, maar ik hoor er ook veel slechte verhalen over.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Woon inderdaad niet (meer) in Ehv.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je woont dus niet in Ehv, maar zoekt iets voor als je bij je ouders bent? Doe dan een losse training bij Sport Arena. Kost maar 5 euro en het is wel de nieuwe bazengym van Ehv. Dumbbells t/m 60kg etc.
Wist niet dat je daar ook losse trainingen kon doen, ga er de volgende keer wel even kijken. Zolang ze maar een powerrack of squatrack hebben met fatsoenlijke stangen heb ik nergens problemen mee.
Thnx
Drinky is een baas![]()
Ik heb zelf wel eens RPM van geprobeerd voor een maandje, merkbaar sterker, minder verzuring, maar je werd er wel een soort van "high" van, dwz dat ik wel een beetje wazig was en niet echt doorhad wat er om me heen gebeurde.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Preworkout bedoelt hij waarschijnlijk. Zelf vind ik Noxipro goed, maar ik hoor er ook veel slechte verhalen over.
Het werkt wel goed, maar is ook goed duur.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Pre: ieder heeft zijn eigen favoriet. Probeer er een paar uit en kies dan. Populair zijn: No-xplode van BSN, Superpump Max van Gaspari, Unleash van XXL, Noxipro etc.![]()
Die unleash is al sinds 2001 uitverkocht volgens mij..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:49 schreef CarbonC het volgende:
Pre: ieder heeft zijn eigen favoriet. Probeer er een paar uit en kies dan. Populair zijn: No-xplode van BSN, Superpump Max van Gaspari, Unleash van XXL, Noxipro etc.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Yw.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Woon inderdaad niet (meer) in Ehv.
Wist niet dat je daar ook losse trainingen kon doen, ga er de volgende keer wel even kijken. Zolang ze maar een powerrack of squatrack hebben met fatsoenlijke stangen heb ik nergens problemen mee.
Thnx![]()
Even chillen met m'n ZMA. Vannacht al slaapwandelend slangen uit m'n bed verjaagd en vanmiddag had ik in de stad nog steeds het idee dat ik droomde, halve zombie. Ook had een witte vlek in m'n zicht voor een uur of zo.
BEASTMODE![]()
.. wat? welke zma had je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef Awesome_ het volgende:
Even chillen met m'n ZMA. Vannacht al slaapwandelend slangen uit m'n bed verjaagd en vanmiddag had ik in de stad nog steeds het idee dat ik droomde, halve zombie. Ook had een witte vlek in m'n zicht voor een uur of zo.
wel ziek spul indien het lekker werkt
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zelfs de 52kg gewichtsklasse lift mij eruit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Yamcha het volgende:
Mensen van hier nog meegedaan met open NK powerliften?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Pre inderdaad.quote:
Zelf vond ik de kick van Dexaprine lekker, werkte zeer motiverend maar gaf me toch een crash later op de dag. Ik zoek dus een PWO zonder crash.. Die No.1 van B&F beetje prima?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/tested-zma/quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
.. wat? welke zma had je?
wel ziek spul indien het lekker werkt
Deze.
Althans ik denk dat dit de boosdoener is. Enige wat er de afgelopen anderhalve week veranderd heb het namelijk. Slaap als een os en droom lucide en hevig. Werd vannacht wakker staand naast het stopcontact en dacht in mezelf "was ik nu zojuist onder m'n bed slangen aan het zoeken?"
Alleen vanmiddag fuckte het m'n zicht en dit vond ik nogal eng, dus kap er ff mee.BEASTMODE![]()
Lucide dromen zijn fucked up ja. Laatste tijd is het rustig bij mij wst dat betreft. Een tijdje terug kon ik de klok er op gelijkzetten op zondagavond. Heel bizar.Behulpzaam als een waterkraan.
word.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Huilen dan.
Beetje moeilijk op mezelf letten als ik gestoord wordt of mensen opeens pal voor m'n neus curls komen doen in een bijna lege gym.
gr![]()
Hoop het wel. Aangezien ik ook het gevoel had dat ik aan het dromen was. Vage shit. Andere potentiële boosdoeners(variabelen): precies 1 week bezig met "porn-off" bezig en heb deze week 3 dagen 23uur gevast (wel netjes alle macro's gehaald ofcourse)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef drumstickNL het volgende:
denk niet dat je zichtproblemen gerelateerd zijn aan de zma
Iemand een spot-on diagnose?
BEASTMODE![]()
Ik vind het wel gaaf. Je moet zodra je het door hebt eens voor de gein op je horloge of klok kijken, tijd onthouden, paar seconden je ogen dicht doen en weer kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:27 schreef fathank het volgende:
Lucide dromen zijn fucked up ja. Laatste tijd is het rustig bij mij wst dat betreft. Een tijdje terug kon ik de klok er op gelijkzetten op zondagavond. Heel bizar.
BEASTMODE![]()
Ik heb zelden dromen, of ik herinner ze mij zelden. Maar aners zijn ze echt weird en als ik wakker word is het zoms wat raar. Had laatst gedroomd dat ik van school getrapt was en toen ik wakker werd was dat echt raar.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
![]()
Wat zeggen jullie, natty? Strong genetics? Vind dit zelf een erg mooie form-factor.
http://www.simplyshredded.com/jeff-seid.html
Godverdomme maatjes waarom word ik hier altijd zo geil van.![]()
Edwin, maar die komt hier niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Yamcha het volgende:
Mensen van hier nog meegedaan met open NK powerliften?_!
Confidence through competence![]()
ik zie de gyno zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zeggen jullie, natty? Strong genetics? Vind dit zelf een erg mooie form-factor.
Godverdomme maatjes waarom word ik hier altijd zo geil van.![]()
![]()
Heb jij ook dat de rijst wat onderop ligt verbrand? Ik erger me er mateloos aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan wat olie moet toevoegen maar dat helpt niet. Het is zo'n 30 euro ding van de Blokker.quote:If not now, then when.![]()
ik ben er na 6x ook mee gekapt, gewoon in een pannetje met een zeef, van de actionquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij ook dat de rijst wat onderop ligt verbrand? Ik erger me er mateloos aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan wat olie moet toevoegen maar dat helpt niet. Het is zo'n 30 euro ding van de Blokker.![]()
Zeef? Pic?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben er na 6x ook mee gekapt, gewoon in een pannetje met een zeef, van de actionIf not now, then when.![]()
Wat bedoel je met verbrand? Ik heb wel altijd dat het plakkaten rijst worden en je de rijst as een geheel uit de rijstkoker kan halen en dat het altijd erg plakkerig isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij ook dat de rijst wat onderop ligt verbrand? Ik erger me er mateloos aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan wat olie moet toevoegen maar dat helpt niet. Het is zo'n 30 euro ding van de Blokker.![]()
ik kook de rijst 10 min in water, dan in de zeef zodat het water eruit lekt, terug in de pan, zout erop, 15 min na laten garen met deksel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar wat doe je met die zeef dan?
ik gebruik jasmijn rijst van de lidl, die groene 1 kilo pakken![]()
![]()
Ja, plakkaten-achtig, maar ook verbrand. Ik heb zo'n ding juist gekocht voor het gemak. Ik wil mooie witte rijst die precies goed is. Kut ding is het ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verbrand? Ik heb wel altijd dat het plakkaten rijst worden en je de rijst as een geheel uit de rijstkoker kan halen en dat het altijd erg plakkerig isAh, zo. Bedankt!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kook de rijst 10 min in water, dan in de zeef zodat het water eruit lekt, terug in de pan, zout erop, 15 min na laten garen met deksel.
ik gebruik jasmijn rijst van de lidl, die groene 1 kilo pakken
Wat heb ik een hekel aan die mensen die duidelijk aan de cell tech zitten en maar blijven benadrukken hoe naturel ze wel niet zijn net zoals die gast met dat homo baardje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme maatjes waarom word ik hier altijd zo geil van.
Je hebt twijfelgevallen maar dit is echt overduidelijk![]()
Sponsors. Ze hebben geen keus. Je ziet een Mr. O toch ook niet toegeven dat ze roids gebruiken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan die mensen die duidelijk aan de cell tech zitten en maar blijven benadrukken hoe naturel ze wel niet zijn net zoals die gast met dat homo baardje.
Je hebt twijfelgevallen maar dit is echt overduidelijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Edwin, maar die komt hier niet meer_!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je hebt ook van die bultjes rijst is wel wat duurder maar die kan je in de pan doen voor een paar minuten en dan heb je de perfecte rijst en heb je voor de rest geen hulpmiddelen nodigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
erbrand. Ik heb zo'n ding juist gekocht voor het gemak. Ik wil mooie witte rijst die precies goed is. Kut ding is het ook.![]()
Ik kan het begrijpen als het je gevraagd wordt dat je nee zegt maar de meeste benadrukken steeds ongevraagd hoe natty ze wel niet zijn en hoe je met hard werken alles kan bereikenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sponsors. Ze hebben geen keus. Je ziet een Mr. O toch ook niet toegeven dat ze roids gebruiken.![]()
Deze baasjes zitten ook lekker aan de roids. Groot gelijk.Mja, ga niet onnodig geld uitgeven. Ik verzin wel wat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bultjes rijst is wel wat duurder maar die kan je in de pan doen voor een paar minuten en dan heb je de perfecte rijst en heb je voor de rest geen hulpmiddelen nodigIf not now, then when.![]()
Hier heb je ook van die hele brede droge gasten maar die deadliften/squatten/rowen/cleanen etc minder dan mij alleen hun bankdrukken is hoger maar dat komt omdat ik nog niet zo lang train. Zijn die spieren alleen voor de sier en niet functioneel?![]()
Welke BF ben je geweest?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).
![]()
Die celltech is nep kan je beter de echte pakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Atemno het volgende:
http://www.eiwitten.nl/muscletech-cell-tech
is dit wat?![]()
![]()
Het was wederom een serieuze vraag. Het lijkt me stug dat eiwitten.nl nep spul verkoopt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die celltech is nep kan je beter de echte pakken
[ afbeelding ]![]()
3-4 pond spieren in 7 dagen kan je alleen bereik met de echte cell tech in tegenstelling tot wat de beschrijving je doet gelovenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Atemno het volgende:
[..]
Het was wederom een serieuze vraag. Het lijkt me stug dat eiwitten.nl nep spul verkoopt?![]()
Oke dankjewel. Dan is het erg misleidend idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
3-4 pond spieren in 7 dagen kan je alleen bereik met de echte cell tech in tegenstelling tot wat de beschrijving je doet geloven![]()
Maar dit verbeterd wel je bankdrukk EN je benchpress. En curl uiteraardquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
3-4 pond spieren in 7 dagen kan je alleen bereik met de echte cell tech in tegenstelling tot wat de beschrijving je doet gelovenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar dit verbeterd wel je bankdrukk EN je benchpress. En curl uiteraard![]()
Je geeft ons echt veel te weinig informatiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Atemno het volgende:
[..]
Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?
Wat voor training doe je, hoe lang train je al, heb je al eerder supps gebruikt, hoe zwaar/lang ben je etc![]()
Sport arena zit ergens in Woensel. Moef je even googlen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
![]()
![]()
pauperzooi
En gewoon voor de hoofdprijs verkopen natuurlijk.
En mensen die erin trappen.Zelfs zonder informatie kun je op basis van de ingredienten al zeggen dat dit product een veel te dure cocktail is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je geeft ons echt veel te weinig informatie
Wat voor training doe je, hoe lang train je al, heb je al eerder supps gebruikt, hoe zwaar/lang ben je etc
Koop een potje creatine monohydraat if you must.Confidence through competence![]()
Ah, the Governator gaat schnabbelen.quote:Schwarzenegger hoofdredacteur van twee fitnesstijdschriften
Arnold Schwarzenegger wordt hoofdredacteur van twee fitnesstijdschriften. Het gaat om de bladen Muscle & Fitness en Flex magazine.
Dat meldt E!Online.
“Deze tijdschriften inspireerden mij om te gaan bodybuilden en uiteindelijk naar Amerika te verhuizen om mijn droom na te jagen. Ik ben blij dat ik dit nu kan doen”, laat de gespierde acteur en politicus in een verklaring weten.
http://www.nu.nl/achterkl(...)sstijdschriften.htmlConfidence through competence![]()
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, the Governator gaat schnabbelen.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.![]()
In z'n meest recente biografie schreef hij dat hij vanaf München aan de anabolen zat. Hij heeft niet beschreven hoeveel en wanneer hij gebruikte, en ook niet wanneer hij gestopt is.quote:Confidence through competence![]()
Was een documentaire waar ze allemaal oude builders opzochten die bij Golds Gym trainde. Heel veel hadden leverproblemen door de vele orale AAS die ze gebruikte. Verder was er toen nog veel minder bekend over de bijwerkingen dan nu en was de kwaliteit minderquote:![]()
Wanneer nam je het in dan? Maakt dat uit of zijn de effecten puur door het extra zink en magnesium in je bloed? Wil t wel eens proberen als mn pot melatonine op is. Slaap bar slecht laatste tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/tested-zma/
Deze.
Althans ik denk dat dit de boosdoener is. Enige wat er de afgelopen anderhalve week veranderd heb het namelijk. Slaap als een os en droom lucide en hevig. Werd vannacht wakker staand naast het stopcontact en dacht in mezelf "was ik nu zojuist onder m'n bed slangen aan het zoeken?"
Alleen vanmiddag fuckte het m'n zicht en dit vond ik nogal eng, dus kap er ff mee."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Zou het kwaad kunnen om 1 keer keer een anabolen kuurtje te volgen? Had het met een maatje erover en ik wil voor een keer wel eens zin hoe veel groter ik ermee kan worden. Train al wel een paar jaar overgens. En ik ben 'verstandig' genoeg om het eenmalig te laten. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het niet vaker moet doet iedereen zijn ding:p![]()
CellTech vergroot significant de kracht in bankdrukken, bench press en biceps curl.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Atemno het volgende:
http://www.eiwitten.nl/muscletech-cell-tech
is dit wat?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Een kuur is nooit eenmalig, zoveel mensen die zeggen dat ze eenmalig een kuur willen proberen maar het blijft nooit bij 1x. Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt. Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:17 schreef Bombshell het volgende:
Zou het kwaad kunnen om 1 keer keer een anabolen kuurtje te volgen? Had het met een maatje erover en ik wil voor een keer wel eens zin hoe veel groter ik ermee kan worden. Train al wel een paar jaar overgens. En ik ben 'verstandig' genoeg om het eenmalig te laten. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het niet vaker moet doet iedereen zijn ding:p![]()
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Je moet de bar zo vasthouden dat de druk recht op je onderarmen komt te staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.![]()
Als het goed heb je ringen op de bar, gebruik die als richtlijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.
![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.Bullshit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een kuur is nooit eenmalig, zoveel mensen die zeggen dat ze eenmalig een kuur willen proberen maar het blijft nooit bij 1x. Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt. Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.
Wat loop je altijd van die domme claims te maken, man. Je hoeft niet drie jaar te trainen en na je kuur maak je dezelfde gains als je natty zou doen op dat niveau.If not now, then when.![]()
Ik heb genoeg onderzoek gedaan, jij blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
Bullshit.
Wat loop je altijd van die domme claims te maken, man. Je hoeft niet drie jaar te trainen en na je kuur maak je dezelfde gains als je natty zou doen op dat niveau.
Je moet niet altijd de brede neger in je sportschool geloven![]()
Mister Onderzoek.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb genoeg onderzoek gedaan, jij blijkbaar niet
Je moet niet altijd de brede neger in je sportschool gelovenIf not now, then when.![]()
http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/quote:
lees maar eens wat topics in dat forum door en dan zal je zien dat ik gelijk heb, begin maar met de stickies![]()
Maar hoe weet jij dat alles wat daar in staat 100% waar is dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/
lees maar eens wat topics in dat forum door en dan zal je zien dat ik gelijk heb, begin maar met de stickiesIf not now, then when.![]()
Bewijs jij maar het tegendeel dan aangezien jij het bullshit vindt wat ik zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat alles wat daar in staat 100% waar is dan?![]()
Jij begon, dus om deze discussie een beetje nuttig te houden, begin maar met bronnen te leveren voor:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bewijs jij maar het tegendeel dan aangezien jij het bullshit vindt wat ik zegGa je minder snel terug na baseline na 3 jaar trainen?quote:Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt.
Leg je met AAS je testosteronproductie plat?quote:Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.Confidence through competence![]()
http://lmgtfy.com/?q=losing+gains+after+cyclequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij begon, dus om deze discussie een beetje nuttig te houden, begin maar met bronnen te leveren voor:
[..]
Ga je minder snel terug na baseline na 3 jaar trainen?
[..]
Leg je met AAS je testosteronproductie plat?
http://lmgtfy.com/?q=steroids+natural+testosterone+production![]()
het is vrij verkrijgbaar en betaalbaar. Nee dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Atemno het volgende:
[..]
Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?
En als het over een paar maanden verboden word, dan zal het mss wel helpen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat.quote:
Halverwege juni bezig gaan voor je platte buikje voor juliquote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=snel+vet+verliezen
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat.![]()
Je bent weer in de warquote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
Ben je serieus.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
Jij maakt hier de claim dat
1. Je eerst drie jaar moet trainen om roids te gebruiken.
2. Je eerst drie jaar moet trainen om de gemaakte gains te behouden.
Ik ken twee mensen die zowat vanaf dag 1 met roids begonnen (voor hun 21ste) en die zijn nu groot, aesthetic en alles waar een natty persoon jaren consistent keihard voor moet bikkelen. Dan ga je mij niet vertellen dat je minimaal drie jaar moet trainen. Niet per se om die twee jongens, maar het is volkomen logisch dat je groeit, ook al heb je geen enkele 'basis'.
Daarnaast is het ook nog eens volkomen logisch dat je gewoon spiermassa aanzet na het stoppen met roids doordat je de spier prikkelt en je deze weer voorziet van alle benodigdheden om te groeien. Ja, het gaat langzamer, maar dat komt doordat je al op een niveau zit waar het gewoon langzamer gaat (dit is precies hetzelfde als je natty zou zijn op dit niveau). Gains behoud je ook gewoon als je zorgt dat je hard genoeg traint en eet; logisch.
Ja, je testosteron productie gaat plat. Dit komt doordat er 'teveel' testosteron in het lichaam aanwezig is en het gevolg hiervan is dat je ballen dus als het ware uitgeschakeld worden -> kleinere ballen. Na de kuur herstelt zich dit weer en zullen je ballen weer normaal worden. Tijdens de kuur wordt HCG aangeraden om het krimpen tegen te gaan en om de ballen zoveel mogelijk te beschermen. En ja, als je alles goed doet, je inleest en vooral voorzichtig bent, dan kun je ook nog eens perfect kinderen krijgen.
Oja, als je geen lever issues wilt, dan neem je geen orals. Alhoewel dit ook weer opgeblazen wordt door iedereen.
Diabox kan het allemaal mooier en beter omschrijven, maar ik denk dat het wel aardig klopt, in kindertaal. Ik vind het gewoon jammer dat er zoveel kritiek is op AAS terwijl dit niet per se terecht is en ook dat er zoveel onwetendheid over heerst, maar dat komt door de media hé. Net zoals dat mensen niet weten hoe ze correct moeten afvallen en hier ook die onwetendheid weer speelt, door de media. Ik weet lang niet alles en eigenlijk te weinig, maar ik probeer er zoveel mogelijk van te begrijpen.If not now, then when.![]()
Iig veel mensen die veel anna's gebruiken zijn ooit begonnen om het maar een keertje te proberen. Als jij denkt dat je het bij een keer laat kan dat natuurlijk, maar is dat naïef? Of je nou een of twee kuurtjes doet? Het kwaad is toch al geschied, enz enz.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Pics? Beetje raar dat ze gelijk al de connecties hadden om er aan te komen en vanaf dag 1 al de juiste voeding/training hadden om er ook nog eens optimaal gebruik van te maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ken twee mensen die zowat vanaf dag 1 met roids begonnen (voor hun 21ste) en die zijn nu groot, aesthetic en alles waar een natty persoon jaren consistent keihard voor moet bikkelen. Dan ga je mij niet vertellen dat je minimaal drie jaar moet trainen. Niet per se om die twee jongens, maar het is volkomen logisch dat je groeit, ook al heb je geen enkele 'basis'.
Verder zouden die gasten constant blessures moeten hebben aangezien hun lichaam helemaal niet krachttraining is gewend en als je beginner gains + kuur gains te gelijk krijgt kunnen de gewrichten en pezen dat nooit aan.
En er zijn echt heel veel verhalen van mensen die na hun kuur een groot gedeelte weer verloren wegens gebrek uit ervaring, er zal hier vast wel een studie over zijn. Neem anders Badr Hari als voorbeeld, die was na een paar maanden gevangen iets van 20 kilo kwijt. Als je dan helemaal geen basis hebt heb je niks om op terug te vallen en kan je eigelijk weer opnieuw beginnen.
Dat AAS gedemoniseerd wordt door de media ben ik met je eens maar als beginner hoor je niks met AAS te maken te hebben![]()
Sja, het is lastig om zoiets van te voren te zeggen. Ik denk dat als je on gaat, je verpletterd wordt door de progress die je maakt en je daarna gewoon die shit gaat missen, maar het kan ook zijn dat je het gewoon in je hoofd zo vastgeroest hebt dat je snel een basis wilt opbouwen en je vanuit daar verder wilt borduren.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:40 schreef esv7 het volgende:
Iig veel mensen die veel anna's gebruiken zijn ooit begonnen om het maar een keertje te proberen. Als jij denkt dat je het bij een keer laat kan dat natuurlijk, maar is dat naïef? Of je nou een of twee kuurtjes doet? Het kwaad is toch al geschied, enz enz.
Ze zeggen: "It's the journey, not the destination". En daar ben ik het wel mee eens. Het is leuker om de hele tijd bezig te zijn met voeding, trainen en je inlezen in plaats van 'hoppa en je bent er ineens een stuk sneller', maar aan de andere kant is het gewoon verleidelijk. Ik heb voor mijzelf besloten dat ik eerst kijk wat ik natty in een periode van maximaal 1,5 tot 2 jaar kan bereiken, en daarna kijk ik wel wat ik doe. Ik heb zelf naar eigen mening veel potentie en de goede bouw om natty al iets moois te boeken, dus ik wil mijzelf eerst even uitdagen.
Welke verhoudingen e/k/v houden jullie aan?
Ben bezig met het opzetten van een fatsoenlijk voedingsschema.. komt nog een hoop bij kijken zeg![]()
![]()
Ik ga geen pics geven van hun. Vrijwel vanaf dag 1 is niet letterlijk vanaf dag 1. Ze zijn helemaal fan van Zyzz en hebben zelfs een pec tattoo zoals hij die had. Dus je kon verwachten dat ze ook hem zouden opvolgen in alles wat hij deed (zoals vele Zyzz fans). Ik vind ze fake, maar wat ze doen moeten ze uiteindelijk zelf weten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pics? Beetje raar dat ze gelijk al de connecties hadden om er aan te komen en vanaf dag 1 al de juiste voeding/training hadden om er ook nog eens optimaal gebruik van te maken.
Verder zouden die gasten constant blessures moeten hebben aangezien hun lichaam helemaal niet krachttraining is gewend en als je beginner gains + kuur gains te gelijk krijgt kunnen de gewrichten en pezen dat nooit aan.
En er zijn echt heel veel verhalen van mensen die na hun kuur een groot gedeelte weer verloren wegens gebrek uit ervaring, er zal hier vast wel een studie over zijn. Neem anders Badr Hari als voorbeeld, die was na een paar maanden gevangen iets van 20 kilo kwijt. Als je dan helemaal geen basis hebt heb je niks om op terug te vallen en kan je eigelijk weer opnieuw beginnen.
Dat AAS gedemoniseerd wordt door de media ben ik met je eens maar als beginner hoor je niks met AAS te maken te hebben
Ze hebben nergens last van en hun lichaam is indrukwekkend.
Je hebt altijd gevallen. Badr at en trainde niet optimaal; logisch dat je dan gains verliest, een basis gaat je echt geen significante voordelen geven.If not now, then when.![]()
Je hebt niks aan onze verhoudingen. Je moet je eigen ontwikkelen. Hou 1,5 gr. eiwit per kg lichaamsgewicht aan en minimaal 20% van je kcals moet uit vet bestaan. Hetgeen wat overblijft kun je opvullen met koolhydraten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Welke verhoudingen e/k/v houden jullie aan?
Ben bezig met het opzetten van een fatsoenlijk voedingsschema.. komt nog een hoop bij kijken zegIf not now, then when.![]()
Je kan on roids ook een prima journey hebben denk ik:) Maar als je denkt dat je het bij een keer kan laten zou dit naïef kunnen zijn. Ik heb overigens plezier in het trainen en de progressie,en ik weet niet of je ooit de destination haalt aangezien je niet snel een in jou ogen perfect fysiek bereikt.
En het is lastig om te van te voren vast te stellen of je het bij een keer kan laten, daarom mischien een motief om erover na te denken. En als ik roids zou gebruiken zou ik me wel zo goed inlezen dat ik hier geen vragen meer zou stellen. Het is wel iets wat je series moet nemen imo.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat geloof ik best. Alhoewel je met roids sneller groot wordt en ikzelf zou niet te groot (richting IFBB) willen worden. Daardoor zou ik te snel mijn doel bereiken en vanaf daar blijft het vrij eentonig. Daarom zou je het eigenlijk zo lang mogelijk moeten uitstellen om te genieten van de 'journey'.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:04 schreef esv7 het volgende:
Je kan on roids ook een prima journey hebben denk ik:)If not now, then when.![]()
Dat is wel een mooie gedachte ja, en blijf je er veel plezier in houden waardoor je er minder snel mee kapt. Verder zijn de IFBB mensen wel atleten wiens werk het is om zo'n fysiek te hebben, ik kan doen wat ik wil maar dat behaal ik gewoon niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Alhoewel je met roids sneller groot wordt en ikzelf zou niet te groot (richting IFBB) willen worden. Daardoor zou ik te snel mijn doel bereiken en vanaf daar blijft het vrij eentonig. Daarom zou je het eigenlijk zo lang mogelijk moeten uitstellen om te genieten van de 'journey'.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:24 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie gedachte ja, en blijf je er veel plezier in houden waardoor je er minder snel mee kapt. Verder zijn de IFBB mensen wel atleten wiens werk het is om zo'n fysiek te hebben, ik kan doen wat ik wil maar dat behaal ik gewoon niet.Mr. O is een ander verhaal, dat is gewoon genetics afhankelijk.
Vind het altijd knaphoe er in die voorbereidingsfilmpjes/foto's van IFBB deelnemers geen stretch mark te bekennen is, vraag me af hoe ze dat doen![]()
Tan.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het altijd knaphoe er in die voorbereidingsfilmpjes/foto's van IFBB deelnemers geen stretch mark te bekennen is, vraag me af hoe ze dat doenIf not now, then when.![]()
Yuri, bedoel je die ene Zeus-bro waar je ooit foto van had gestuurd? Sicke fysiekje inderdaad. Hoelang voor getraind+gefietst?
Moet zeggen dat ik die Jeff Said ook prachtig fysiek vind, stuk esthetischer ook dan de meeste IFBB-meatheads.![]()
Ja, o.a. Die andere is nog groter en die wilt dit jaar competen. Geen idee hoeveel precies, maar denk aan 1-2 kuurtjes zo ongeveer.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri, bedoel je die ene Zeus-bro waar je ooit foto van had gestuurd? Sicke fysiekje inderdaad. Hoelang voor getraind+gefietst?
Moet zeggen dat ik die Jeff Said ook prachtig fysiek vind, stuk esthetischer ook dan de meeste IFBB-meatheads.If not now, then when.![]()
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Live: http://streaming.bodybuil(...)409943&CJPID=5546880![]()
http://www.moviemeter.nl/film/89343/info/30#39
Omfg die reactie
Beseft nog niet waar de film op gebaseerd is gok ik maar zo
![]()
![]()
Vandaag mezelf opnieuw geleerd te bankdrukken. Ik deed het eerst op de manier zoals links op dat plaatje maar dat vonden mijn onderarmen niet leuk. Vandaag geoefend met de rechtermethode. Was bang dat ik erg terug zou vallen maar het ging goed. En geen last van mijn onderarmen!In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Rechts ziet er veel natuurlijker uit ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mezelf opnieuw geleerd te bankdrukken. Ik deed het eerst op de manier zoals links op dat plaatje maar dat vonden mijn onderarmen niet leuk. Vandaag geoefend met de rechtermethode. Was bang dat ik erg terug zou vallen maar het ging goed. En geen last van mijn onderarmen!![]()
Achteraf wel maar links was bij mij een soort reflex bij hogere gewichten, dan lijkt het makkelijker te houden.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rechts ziet er veel natuurlijker uit ook.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Dit is echte efedrine, die 8mg werkt even goed als 30mg extract zoals in de meestequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb een zakje Kaisen efedrine liggen dus de kans zit erin dat ik het ga proberen, zijn echter maar 50 tabletten van 8mg dus daar zal ik niet ver mee komen.
Eca potjes zit.![]()
Kan een betere conditie ervoor zorgen dat je minder snel ziek wordt? Als in, met intensieve krachttraining, geef je je CZS een klap en verlaag je je immuunsysteem enigszins. Door een betere conditie te hebben, kan je die klap dan beter opvangen? Of enigszins beïnvloeden?![]()
Denk het wel, sinds ik ben begonnen met hardlopen en bb ben ik eigenlijk nooit ziek. Kan ook toeval zijn maar ik wijt het wel daar aan
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik vind barbell curls een heerlijke oefening, doe nu na rows en chin ups nog 3 setjes barbell curls (uiteraard in het squatrek) omdat mijn armen een beetje achterliggen op de rest![]()
word, barbell preacher doet ook!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind barbell curls een heerlijke oefening, doe nu na rows en chin ups nog 3 setjes barbell curls (uiteraard in het squatrek) omdat mijn armen een beetje achterliggen op de rest![]()
Ik heb 2 maanden thuis gezeten omdat ik dus verkeerd deed bank drukken, en hierdoor mijn pezen overbelast raakte. Plaatje 2 ziet er goed uit, een hint van mijn Fysio was leg je hand op iets plats en maak een vuist, dit is de juiste stand voor je pezen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mezelf opnieuw geleerd te bankdrukken. Ik deed het eerst op de manier zoals links op dat plaatje maar dat vonden mijn onderarmen niet leuk. Vandaag geoefend met de rechtermethode. Was bang dat ik erg terug zou vallen maar het ging goed. En geen last van mijn onderarmen!![]()
Heb je iets van fysiotherapie gehad?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden thuis gezeten omdat ik dus verkeerd deed bank drukken, en hierdoor mijn pezen overbelast raakte. Plaatje 2 ziet er goed uit, een hint van mijn Fysio was leg je hand op iets plats en maak een vuist, dit is de juiste stand voor je pezen.
Of moest je gewoon rust houden?![]()
Een instructeur wees me een paar dagen geleden dat mijn grip niet goed was bij BP en dat mijn linkerpols overbelast was (zit in zijn laatste jaar fysio, inb4 hate) dus ben nu aan het deloaden op BP en OHP en mijn polsen in de goede positie aan het houden.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het al ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 07:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.Ik heb het maar gezien tot het circus dumbell event bla-bla. Een greep zo dik als een Cola-blikje. 120kg.
Kon mijn ogen niet meer openhouden.If not now, then when.![]()
2maanden rust en dagelijks met 0.25 (1maand later 0.5)kilo gewichten wat basis oefeningen doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Heb je iets van fysiotherapie gehad?
Of moest je gewoon rust houden?
zoals: Arm op tafel - dumbell of iets dergelijks in de hand (uiteraard met de goede pols houding).. en vanuit de pols omhoog tillen (elleboog op de tafelhouden) en weer heel langzaam naar beneden brengen...geloof me dat wordt zwaar![]()
![]()
Eigenlijk gewoon een wristcurl om je pols sterker te maken?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
2maanden rust en dagelijks met 0.25 (1maand later 0.5)kilo gewichten wat basis oefeningen doen.
zoals: Arm op tafel - dumbell of iets dergelijks in de hand (uiteraard met de goede pols houding).. en vanuit de pols omhoog tillen (elleboog op de tafelhouden) en weer heel langzaam naar beneden brengen...geloof me dat wordt zwaar![]()
Impresive. http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_Jackson_(bodybuilder)quote:Op zondag 3 maart 2013 07:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.![]()
Ben op zoek naar wat nieuwe abdominal oefeningen. Deed altijd planks en side bends, maar ben dus op zoek naar iets nieuws. Heb een beetje last van diastasis en wil niet het risico lopen dat het erger wordt. Dus graag oefeningen zonder crunch bewegingen. Wat zouden jullie doen?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Iemand hier ervaring met zo'n pull-up bar thuis? Mijn chin ups schieten maar gewoon niet op, maakt niet uit wat voor negatives ik doe of op een assisted machineNu las ik dat het ook kan helpen om gewoon meerdere keren per dag te proberen een setje te doen, iemand daar ervaring mee?
![]()
dat ding geeft me nog een keer een gebroken nek; niet doen tenzij je zo'n ding in de muur gaat lassen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Iemand hier ervaring met zo'n pull-up bar thuis? Mijn chin ups schieten maar gewoon niet op, maakt niet uit wat voor negatives ik doe of op een assisted machineNu las ik dat het ook kan helpen om gewoon meerdere keren per dag te proberen een setje te doen, iemand daar ervaring mee?
edit: @fat bij wijze van spreken dan ook he
tevens; inderdaad een paar keer proberen om één rep te doen en kijken wat je progress is.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Paar schroeven en pluggen doen wonderen. Daar hoeft geen lasapparaat aan te pas te komen. Is ook knap lastig, steen lassen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat ding geeft me nog een keer een gebroken nek; niet doen tenzij je zo'n ding in de muur gaat lassen.
tevens; inderdaad een paar keer proberen om één rep te doen en kijken wat je progress is.Behulpzaam als een waterkraan.
Hoeveel herhalingen lukt je normaal?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Wat je eventueel kan doen om meer herhalingen te halen is; redelijk voorin je training plaatsen, een lager VP en ze dus 2-3x in de week te doen,Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik heb dat ook, het schiet gewoon niet op. Ik ga een stalen buis in de carpoort hangen en elke keer dat ik er voorbij loop een paar chin en pull ups doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
![]()
Drie tot vijf, verschilt vaak. Ben rond de 98kg op 1.96.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoeveel herhalingen lukt je normaal?
Wat je eventueel kan doen om meer herhalingen te halen is; redelijk voorin je training plaatsen, een lager VP en ze dus 2-3x in de week te doen,Laat even weten hoe het gaat als je het hebt gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, het schiet gewoon niet op. Ik ga een stalen buis in de carpoort hangen en elke keer dat ik er voorbij loop een paar chin en pull ups doen.![]()
![]()
Heeft iemand dat filmpje van Jarno Hams bij Jensen dat hij een hele fiets in elkaar fout?
Beetje zoals dit alleen sneller en nog mooier![]()
Ik ben nog een maand of twee in Spanje, maar ik zag net een mooi plekje op het terras waar ik een buis kan hangen. Maar dan hangt het nogal in het zicht, dus ik moet m´n vrouw overtuigen dat het echt nodig is...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef seto het volgende:
[..]
Drie tot vijf, verschilt vaak. Ben rond de 98kg op 1.96.
[..]
Laat even weten hoe het gaat als je het hebt gedaan![]()
![]()
En ja, zodra ik ermee aan de slag ben zal ik laten weten of het zo wel werkt.![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)n29nov.avi_plain.xmlquote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van Jarno Hams bij Jensen dat hij een hele fiets in elkaar fout?
Beetje zoals dit alleen sneller en nog mooier
Wat een koning
"Ik heb geen dieet, ik eet alles wat ik wil"
![]()
![]()
doe dat sinds kort ookquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
![]()
Ik ga dat dan ook maar eens doen, elke dag ergens. Ik weeg alleen 115/120 kilo, kan er nu met moeite 5. Zowel chinups als pullups.quote:![]()
![]()
Tijdens pull-ups weeg ik 87kg en kan ik er met moeite 6.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef pretpletter het volgende:
[..]
Ik ga dat dan ook maar eens doen, elke dag ergens. Ik weeg alleen 115/120 kilo, kan er nu met moeite 5. Zowel chinups als pullups.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden![]()
Bij mij hielp het zeker, zat er ook altijd mee te kutten maar ben ze toen gewoon bij elke training gaan doen, effe een setje van 5/6 reps tussendoor. Op rugdag deed en doe ik 4•6. Gaat je zeker helpen!quote:![]()
Ik heb een asser waar vrouwen jaloers op zijn. True story.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden
Deathlift or Die.![]()
Ik heb ook wel vaker gezegd dat ik het jammer vind dat ik nooit een vrouw zal ontmoeten met betere billen dan ik heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een asser waar vrouwen jaloers op zijn. True story.
Glutes for the sloots
Dat inderdaad. Hoor steeds van vrouwen dat ik zo'n negerbil heb. Maarja het is wel positief, beter dan zo'n plat gebeuren.
![]()
Als je optrekprestaties achterblijven kun je er het beste wat gewicht bijgooien en minder herhalingen doen.
Tenminste, dat werd mij geadviseerd.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Hebben jullie ook trainingen waar je niet eens je standaard routine kan afwerken. Vandaag had ik er zo eentje... Weet niet waar het aan ligt. Hopelijk over 2 dagen beter.![]()
Ligt waarschijnlijk aan je voeding/mentaliteit/slaappatroonquote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie ook trainingen waar je niet eens je standaard routine kan afwerken. Vandaag had ik er zo eentje... Weet niet waar het aan ligt. Hopelijk over 2 dagen beter.Ja heb een big black bootyquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden![]()
![]()
![]()
Mja... blame my CNSquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je voeding/mentaliteit/slaappatroon![]()
Als het langer duurt zou ik een deload van een week of twee overwegen. Als het een keer was dan gewoon goed eten en genoeg slapen. We hebben allemaal wel eens een kutdag.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie ook trainingen waar je niet eens je standaard routine kan afwerken. Vandaag had ik er zo eentje... Weet niet waar het aan ligt. Hopelijk over 2 dagen beter.![]()
Ik heb het ook wel eens gehad ja. Deadlifts gedaan terwijl ik die dag weinig had gegeten en nauwelijks carbs. Voelde me helemaal slap en dacht als ik nu verder ga val ik zo neer.
![]()
Je bidon vullen met half fanta oid en de rest aanlengen met waterquote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad ja. Deadlifts gedaan terwijl ik die dag weinig had gegeten en nauwelijks carbs. Voelde me helemaal slap en dacht als ik nu verder ga val ik zo neer.
Ja inderdaad. Sinds die dag gooi ik een schep dextrose in m'n beker.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je bidon vullen met half fanta oid en de rest aanlengen met water![]()
Probeer anders een tafel oid te gebruiken als assist. Laat het voorwerp je zo min mogelijk assisteren. Eet goed.quote:If not now, then when.![]()
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn![]()
Ik wilde ook net zo'n post maken inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn. Squats zijn een prima oefening, maar die verafgoding begint wel erge vormen aan te nemen soms.
![]()
Dit, squats zijn een geweldige oefening, maar t maakt je geen arnoldquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zo'n post maken inderdaad. Squats zijn een prima oefening, maar die verafgoding begint wel erge vormen aan te nemen soms.
![]()
er zijn nog wel andere oefeningenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn
bench press![]()
Meisjes die de term "anabolenmokkel" gebruiken.. vooral als het over squats gaat..
Tennis is idd ook heel aardig.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijnConfidence through competence![]()
Press.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef seto het volgende:
[..]
er zijn nog wel andere oefeningen
bench press![]()
Wat heeft Rippetoe toch mooie quotesquote:There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a fucking Pussy. I have no time or patience for fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this.quote:There is never an absolute answer to everything, except of course that you have to do your squats.quote:(in reference to a bicyclist who seemed to be saying that riding was similar to squats since they both made your legs hurt):
Yes they both hurt, but so do burning your hand and burying your bulldog. The differences are actually quite significant.![]()
Mensen die alleen bench, deadlift en squats doen zijn ook geen echte bodybuilders.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn![]()
Mensen die geen bench, deadlift en squats doen zijn pussiesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mensen die alleen bench, deadlift en squats doen zijn ook geen echte bodybuilders.![]()
Stronger zegt t al, pure focus op krachtquote:![]()
Als je 8 of meer reps doet doe je het voor hypertrophy dus BB.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Stronger zegt t al, pure focus op kracht![]()
Nja okej, maar cable flies zie je daar niet in terug, en in een BB schema onmisbaar (welke fly dan ook)quote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je 8 of meer reps doet doe je het voor hypertrophy dus BB.
Je moet natuurlijk doen wat je wilt, en waar je van houdt. Ben je gek op 1RM squats ga je gewoon alleen de compounds doen.
Wil zelf gewoon voor de massa, dat pump!!![]()
BB is verhouding en je mist bepaalde spiergroepen zoals schouders en bovenrug.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je 8 of meer reps doet doe je het voor hypertrophy dus BB.![]()
Ronnie in zijn powerlift tijdquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nja okej, maar cable flies zie je daar niet in terug, en in een BB schema onmisbaar (welke fly dan ook)
Je moet natuurlijk doen wat je wilt, en waar je van houdt. Ben je gek op 1RM squats ga je gewoon alleen de compounds doen.
Wil zelf gewoon voor de massa, dat pump!!
Strongman uit Polen
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Je pakt met compounds net zo goed massa![]()
Draagt die gast nou lipgloss/make-up?quote:![]()
![]()
Je gelooft dat die gasten alleen maar 3 oefeningen doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronnie in zijn powerlift tijd
[ afbeelding ]
Strongman uit Polen
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Je pakt met compounds net zo goed massa![]()
Een beginnert pakt massa als een baas met zon schema.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronnie in zijn powerlift tijd
[ afbeelding ]
Strongman uit Polen
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Je pakt met compounds net zo goed massa
Profs zullen echt wel wat meer doen hoor![]()
![]()
Nee, doen vast ook strongman training en assisted exercises. Maar de kern blijft natuurlijk Squat,Bench,Press,Deadlift. Daarnaast zullen ze vast wel curls/dips/chin ups doen als assisted maar het is niet de kern van hun workoutquote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je gelooft dat die gasten alleen maar 3 oefeningen doen?![]()
Wat dacht je van press, power cleans en barbell rows? Hoort gewoon bij een powerlift schema en krijg je enorme schouders en rug van. Waarom zou een powerlifter zichzelf uit proportie willen trainen?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
BB is verhouding en je mist bepaalde spiergroepen zoals schouders en bovenrug.![]()
Je kan in principe prima een powerlift pogramma volgen om massa te krijgen. Je hoeft alleen maar van 5 naar 8 - 12 reps te gaan. Groei je als kool.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nja okej, maar cable flies zie je daar niet in terug, en in een BB schema onmisbaar (welke fly dan ook)
Wil zelf gewoon voor de massa, dat pump!!![]()
Waarom zijn de SS en 5x5 Stronglift dus zulke poppulaire schema's onder (beginnende) BB'ers terijl die beide van 5 reps uit gaan?![]()
Ss gaat niet uit van 5 repsquote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn de SS en 5x5 Stronglift dus zulke poppulaire schema's onder (beginnende) BB'ers terijl die beide van 5 reps uit gaan?![]()
Stacker 2 wordt naar mijn weten niet meer geproduceert (weet niet zeker) ervanuitgaande dat de fabrikant NVE pharmaceuticals is, amerikaans en eph is daar verboden...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef JanKort het volgende:
http://www.prohormonen.nl/stacker_2_kopen.html
Iemand enig idee of dit betrouwbaar is?
Miss namaak met echte ephedrine erin![]()
wat? SS is gewoon 3x5 hoorquote:Omdat Linear Progression en Beginner gains op die manier optimaal gebruikt kunnen wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef DannyDeko het volgende:
Denk niet dat linken naar een AAS dealer is toegestaanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef JanKort het volgende:
http://www.prohormonen.nl/stacker_2_kopen.html
Iemand enig idee of dit betrouwbaar is?![]()
Dacht 3*6 :p heb zelf alleen stronglifts gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wat? SS is gewoon 3x5 hoor
[..]
Omdat Linear Progression en Beginner gains op die manier optimaal gebruikt kunnen worden![]()
Maar daar doelde ik dus ook op.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat dacht je van press, power cleans en barbell rows? Hoort gewoon bij een powerlift schema en krijg je enorme schouders en rug van. Waarom zou een powerlifter zichzelf uit proportie willen trainen?
Er zijn meer belangrijke oefeningen en niet alleen die drie.![]()
Hebben jullie er trouwens ook last van dat als je ergens bent, bijvoorbeeld op een verjaardag of in een café, het gesprek ineens standaard over de gym gaat? Doe er zelf niet eens aan mee, maar dan beginnen anderen er ineens over met een opmerking als "hey, je bent wel fanatiek aan het trainen of niet?". En dan komen er hele verhalen.
Aan de ene kant wel irritant, want dan lijk ik net zo'n oppervlakkige sportschoolboy voor de mensen die mij niet goed kennen.![]()
Helaasquote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Stacker 2 wordt naar mijn weten niet meer geproduceert (weet niet zeker) ervanuitgaande dat de fabrikant NVE pharmaceuticals is, amerikaans en eph is daar verboden...
Miss namaak met echte ephedrine erinmaar bedankt.
Blijf nog altijd hopen dat de oude ephedra nog ergens opduikt. Had vorig naar ephedrine maar als ik daar al effect van voelde was het in geen geval vergelijkbaar met die supercaps die je toen overal kon kopen.Facet!![]()
Ik ook niet want dan komt er zoveel onwetendheid naar voren en heb geen zin omdat allemaal te corrigeren. Allemaal van die "ik train mijn benen niet want zit op voetbal" achtige dingen krijg je dan te horenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
t? Doe er zelf niet eens aan mee, maar dan beginnen anderen er ineens over met een opmerking als "hey, je bent wel fanatiek aan het trainen of niet?". En dan komen er hele verhalen.
Aan de ene kant wel irritant, want dan lijk ik net zo'n oppervlakkige sportschoolboy voor de mensen die mij niet goed kennen.![]()
Klopt ja. Nouja soms vragen ze mij wat ik doe, dan geef ik gewoon antwoord. En dan laat ik het gesprek maar z'n gang gaan en observeer ik alle broscience.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ook niet want dan komt er zoveel onwetendheid naar voren en heb geen zin omdat allemaal te corrigeren. Allemaal van die "ik train mijn benen niet want zit op voetbal" achtige dingen krijg je dan te horen![]()
Wat is een oppervlakkige sportschoolboy? Je klinkt een beetje depressief brah.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook last van dat als je ergens bent, bijvoorbeeld op een verjaardag of in een café, het gesprek ineens standaard over de gym gaat? Doe er zelf niet eens aan mee, maar dan beginnen anderen er ineens over met een opmerking als "hey, je bent wel fanatiek aan het trainen of niet?". En dan komen er hele verhalen.
Aan de ene kant wel irritant, want dan lijk ik net zo'n oppervlakkige sportschoolboy voor de mensen die mij niet goed kennen.Facet!![]()
Voordat ik hier mee ging lezen dacht ik dat ook hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ook niet want dan komt er zoveel onwetendheid naar voren en heb geen zin omdat allemaal te corrigeren. Allemaal van die "ik train mijn benen niet want zit op voetbal" achtige dingen krijg je dan te horenAl trainde ik toen nog niet en wist ook niet beter
![]()
![]()
Ah.op die manier.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar daar doelde ik dus ook op.
Er zijn meer belangrijke oefeningen en niet alleen die drie.![]()
![]()
Stel dat je ergens bent met wat gasten en chicks en er beginnen constant gasten tegen je te praten over de gym en trainen. Dan denken die meiden waarschijnlijk dat mijn leven uit niks anders bestaat dan trainen en vinden ze me zo'n gym-sjonnie die de hele dag in de spiege naar zichzelf kijkt.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wat is een oppervlakkige sportschoolboy? Je klinkt een beetje depressief brah.
Okay dat is ook wel zo, maar ik kan over genoeg andere onderwerpen praten.
![]()
Moet je is tellen hoe vaak het woord sixpack naar voren komt in zo'n gesprekquote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
icks en er beginnen constant gasten tegen je te praten over de gym en trainen. Dan denken die meiden waarschijnlijk dat mijn leven uit niks anders bestaat dan trainen en vinden ze me zo'n gym-sjonnie die de hele dag in de spiege naar zichzelf kijkt.
Okay dat is ook wel zo, maar ik kan over genoeg andere onderwerpen praten .![]()
En het enige wat die meiden doen is miren als het ook te zien is dat je leven uit niks anders bestaat dan trainen.
Je had die vrouw die op die spiegelfoto stond en jou als ecto accepteerde nooit moeten laten gaan![]()
![]()
Ja ze miren wel misschien, maar het is wel enigzins irritant als overal waar je komt het minimaal een half uur over de gym gaat. Met ook nog vragen van chicks als "ja maar neem jij ook van die shakes enzo?"quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je is tellen hoe vaak het woord sixpack naar voren komt in zo'n gesprek![]()
En het enige wat die meiden doen is miren als het ook te zien is dat je leven uit niks anders bestaat dan trainen.
Je had die vrouw die op die spiegelfoto stond en jou als ecto accepteerde nooit moeten laten gaan
En dat klopt, maarja het werkte niet langer. Ze blijft vannacht wel hier slapen though.
![]()
Zeg nooit voor de grap dat je naalden in je reet zet met groeihormonen, er zijn mensen die dat echt serieus nemen en dat aan iedereen door vertellenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ze miren wel misschien, maar het is wel enigzins irritant als overal waar je komt het minimaal een half uur over de gym gaat. Met ook nog vragen van chicks als "ja maar neem jij ook van die shakes enzo?"
En dat klopt, maarja het werkte niet langer. Ze blijft vannacht wel hier slapen though.
![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 00:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zeg nooit voor de grap dat je naalden in je reet zet met groeihormonen, er zijn mensen die dat echt serieus nemen en dat aan iedereen door vertellen![]()
![]()
Extreem homoseksueelquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Haha ja ik had toen ik mijn zak met whey binnenkreeg tegen mijn ma gezegd dat het een zak vol testosteron was, verder geen vragen meer gehad:p.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: