Je geeft ons echt veel te weinig informatiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Atemno het volgende:
[..]
Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?
Sport arena zit ergens in Woensel. Moef je even googlen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).
Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).
En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks.
Zelfs zonder informatie kun je op basis van de ingredienten al zeggen dat dit product een veel te dure cocktail is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je geeft ons echt veel te weinig informatie
Wat voor training doe je, hoe lang train je al, heb je al eerder supps gebruikt, hoe zwaar/lang ben je etc
Ah, the Governator gaat schnabbelen.quote:Schwarzenegger hoofdredacteur van twee fitnesstijdschriften
Arnold Schwarzenegger wordt hoofdredacteur van twee fitnesstijdschriften. Het gaat om de bladen Muscle & Fitness en Flex magazine.
Dat meldt E!Online.
“Deze tijdschriften inspireerden mij om te gaan bodybuilden en uiteindelijk naar Amerika te verhuizen om mijn droom na te jagen. Ik ben blij dat ik dit nu kan doen”, laat de gespierde acteur en politicus in een verklaring weten.
http://www.nu.nl/achterkl(...)sstijdschriften.html
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, the Governator gaat schnabbelen.
Bron?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.
In z'n meest recente biografie schreef hij dat hij vanaf München aan de anabolen zat. Hij heeft niet beschreven hoeveel en wanneer hij gebruikte, en ook niet wanneer hij gestopt is.quote:
Was een documentaire waar ze allemaal oude builders opzochten die bij Golds Gym trainde. Heel veel hadden leverproblemen door de vele orale AAS die ze gebruikte. Verder was er toen nog veel minder bekend over de bijwerkingen dan nu en was de kwaliteit minderquote:
Wanneer nam je het in dan? Maakt dat uit of zijn de effecten puur door het extra zink en magnesium in je bloed? Wil t wel eens proberen als mn pot melatonine op is. Slaap bar slecht laatste tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/tested-zma/
Deze.
Althans ik denk dat dit de boosdoener is. Enige wat er de afgelopen anderhalve week veranderd heb het namelijk. Slaap als een os en droom lucide en hevig. Werd vannacht wakker staand naast het stopcontact en dacht in mezelf "was ik nu zojuist onder m'n bed slangen aan het zoeken?"
Alleen vanmiddag fuckte het m'n zicht en dit vond ik nogal eng, dus kap er ff mee.
CellTech vergroot significant de kracht in bankdrukken, bench press en biceps curl.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Atemno het volgende:
http://www.eiwitten.nl/muscletech-cell-tech
is dit wat?
Een kuur is nooit eenmalig, zoveel mensen die zeggen dat ze eenmalig een kuur willen proberen maar het blijft nooit bij 1x. Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt. Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:17 schreef Bombshell het volgende:
Zou het kwaad kunnen om 1 keer keer een anabolen kuurtje te volgen? Had het met een maatje erover en ik wil voor een keer wel eens zin hoe veel groter ik ermee kan worden. Train al wel een paar jaar overgens. En ik ben 'verstandig' genoeg om het eenmalig te laten. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het niet vaker moet doet iedereen zijn ding:p
Je moet de bar zo vasthouden dat de druk recht op je onderarmen komt te staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.
Als het goed heb je ringen op de bar, gebruik die als richtlijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.
Bullshit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.
Bullshit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een kuur is nooit eenmalig, zoveel mensen die zeggen dat ze eenmalig een kuur willen proberen maar het blijft nooit bij 1x. Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt. Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.
Ik heb genoeg onderzoek gedaan, jij blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
Bullshit.
Wat loop je altijd van die domme claims te maken, man. Je hoeft niet drie jaar te trainen en na je kuur maak je dezelfde gains als je natty zou doen op dat niveau.
Mister Onderzoek.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb genoeg onderzoek gedaan, jij blijkbaar niet
Je moet niet altijd de brede neger in je sportschool geloven
http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/quote:
Maar hoe weet jij dat alles wat daar in staat 100% waar is dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/
lees maar eens wat topics in dat forum door en dan zal je zien dat ik gelijk heb, begin maar met de stickies
Bewijs jij maar het tegendeel dan aangezien jij het bullshit vindt wat ik zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat alles wat daar in staat 100% waar is dan?
Jij begon, dus om deze discussie een beetje nuttig te houden, begin maar met bronnen te leveren voor:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bewijs jij maar het tegendeel dan aangezien jij het bullshit vindt wat ik zeg
Ga je minder snel terug na baseline na 3 jaar trainen?quote:Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt.
Leg je met AAS je testosteronproductie plat?quote:Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.
http://lmgtfy.com/?q=losing+gains+after+cyclequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij begon, dus om deze discussie een beetje nuttig te houden, begin maar met bronnen te leveren voor:
[..]
Ga je minder snel terug na baseline na 3 jaar trainen?
[..]
Leg je met AAS je testosteronproductie plat?
het is vrij verkrijgbaar en betaalbaar. Nee dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Atemno het volgende:
[..]
Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |