Heb jij ook dat de rijst wat onderop ligt verbrand? Ik erger me er mateloos aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan wat olie moet toevoegen maar dat helpt niet. Het is zo'n 30 euro ding van de Blokker.quote:
ik ben er na 6x ook mee gekapt, gewoon in een pannetje met een zeef, van de actionquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij ook dat de rijst wat onderop ligt verbrand? Ik erger me er mateloos aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan wat olie moet toevoegen maar dat helpt niet. Het is zo'n 30 euro ding van de Blokker.
Zeef? Pic?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben er na 6x ook mee gekapt, gewoon in een pannetje met een zeef, van de action
Wat bedoel je met verbrand? Ik heb wel altijd dat het plakkaten rijst worden en je de rijst as een geheel uit de rijstkoker kan halen en dat het altijd erg plakkerig isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij ook dat de rijst wat onderop ligt verbrand? Ik erger me er mateloos aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan wat olie moet toevoegen maar dat helpt niet. Het is zo'n 30 euro ding van de Blokker.
ik kook de rijst 10 min in water, dan in de zeef zodat het water eruit lekt, terug in de pan, zout erop, 15 min na laten garen met deksel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar wat doe je met die zeef dan?
Ja, plakkaten-achtig, maar ook verbrand. Ik heb zo'n ding juist gekocht voor het gemak. Ik wil mooie witte rijst die precies goed is. Kut ding is het ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verbrand? Ik heb wel altijd dat het plakkaten rijst worden en je de rijst as een geheel uit de rijstkoker kan halen en dat het altijd erg plakkerig is
Ah, zo. Bedankt!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kook de rijst 10 min in water, dan in de zeef zodat het water eruit lekt, terug in de pan, zout erop, 15 min na laten garen met deksel.
ik gebruik jasmijn rijst van de lidl, die groene 1 kilo pakken
Wat heb ik een hekel aan die mensen die duidelijk aan de cell tech zitten en maar blijven benadrukken hoe naturel ze wel niet zijn net zoals die gast met dat homo baardje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zeggen jullie, natty? Strong genetics? Vind dit zelf een erg mooie form-factor.
http://www.simplyshredded.com/jeff-seid.html
Godverdomme maatjes waarom word ik hier altijd zo geil van.
Sponsors. Ze hebben geen keus. Je ziet een Mr. O toch ook niet toegeven dat ze roids gebruiken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan die mensen die duidelijk aan de cell tech zitten en maar blijven benadrukken hoe naturel ze wel niet zijn net zoals die gast met dat homo baardje.
Je hebt twijfelgevallen maar dit is echt overduidelijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Edwin, maar die komt hier niet meer_!
Je hebt ook van die bultjes rijst is wel wat duurder maar die kan je in de pan doen voor een paar minuten en dan heb je de perfecte rijst en heb je voor de rest geen hulpmiddelen nodigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
erbrand. Ik heb zo'n ding juist gekocht voor het gemak. Ik wil mooie witte rijst die precies goed is. Kut ding is het ook.
Ik kan het begrijpen als het je gevraagd wordt dat je nee zegt maar de meeste benadrukken steeds ongevraagd hoe natty ze wel niet zijn en hoe je met hard werken alles kan bereikenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sponsors. Ze hebben geen keus. Je ziet een Mr. O toch ook niet toegeven dat ze roids gebruiken.
Mja, ga niet onnodig geld uitgeven. Ik verzin wel wat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bultjes rijst is wel wat duurder maar die kan je in de pan doen voor een paar minuten en dan heb je de perfecte rijst en heb je voor de rest geen hulpmiddelen nodig
Welke BF ben je geweest?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).
Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).
En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks.
Die celltech is nep kan je beter de echte pakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Atemno het volgende:
http://www.eiwitten.nl/muscletech-cell-tech
is dit wat?
Het was wederom een serieuze vraag. Het lijkt me stug dat eiwitten.nl nep spul verkoopt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die celltech is nep kan je beter de echte pakken
[ afbeelding ]
3-4 pond spieren in 7 dagen kan je alleen bereik met de echte cell tech in tegenstelling tot wat de beschrijving je doet gelovenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Atemno het volgende:
[..]
Het was wederom een serieuze vraag. Het lijkt me stug dat eiwitten.nl nep spul verkoopt?
Oke dankjewel. Dan is het erg misleidend idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
3-4 pond spieren in 7 dagen kan je alleen bereik met de echte cell tech in tegenstelling tot wat de beschrijving je doet geloven
Maar dit verbeterd wel je bankdrukk EN je benchpress. En curl uiteraardquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
3-4 pond spieren in 7 dagen kan je alleen bereik met de echte cell tech in tegenstelling tot wat de beschrijving je doet geloven
Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar dit verbeterd wel je bankdrukk EN je benchpress. En curl uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |