abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123541027
Wie van jullie doen aan vacuüm stomach? Merk zelf dat mijn buik hierdoor wat 'compacter' wordt, wel een fijne oefening.
pi_123542539
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
Damn, ik wou maar dat ik niet naar de Basic Fit was gegaan vandaag, wat een drama.

Geen olympic bars en de bars die ze hebben staat geen gewicht op, hebben plastic uiteinden ( :') ) en sommigen hebben niet eens een "grip" structuur.

Ga ik daar deadliften, en in mijn eigen gym leg ik de bar vergeleken met de rest heel erg beschaafd neer, komt die ecto instructeur naar me toe "of het even rustiger kan omdat ze daaronder aan het werk zijn" :') .

Daarna komen er 2 ecto mocro's binnengelopen, pakken gelijk een EZ-curl bar met 7,5kg gewicht erop ( :) ), proberen een keer te curlen en gelijk: "nee mattie deze is te zwaar heb ik geen zin in". In plaats van dat ze er wat gewicht afhalen pakken ze een stang uit het rek waar 5kg op ligt, ook die is natuurlijk te zwaar ( :') ), na 3 reps hebben ze het daarmee ook al opgegeven. Pakken ze weer een nieuwe stang ( :') :') :') ) zonder gewicht, doen een setje van 8 reps en gaan dan weer naar huis :') .

En nog veel meer trieste dingen, maar dit
spande toch wel
de kroon :') .
Stangen met plastic uiteinden: dat zijn Technogym stangen die tot 190kg te belasten zijn. Klagen mag als je 1RM daar in de buurt komt.

Verder is het algemeen bekens dat Basiqfit en F4F paupervolk aantrekken. De vraag is dus: waarom ben je er dan toch gaan kijken?

Ook gaf ik je het advies om bij Sport Arena te gaan kijken: doe daar ook eens verslag van.
pi_123542581
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb je meer gains gemaakt door al deze dingen?
En dit.
pi_123542606
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:

[..]

Geen idee, omdat ik het gewicht van de stang niet wist heb ik maar gegokt met het gewicht :') . Maar de extra rage gaf me genoeg kracht om alles zo snel mogelijk af te maken om daar weg te komen.
Stang weegt 10,8kg.
pi_123543830
Voor mensen die nog een Cheesecake recept zoeken; ik gebruik deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze twee heb ik zelf gemaakt. Laatste is voor vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
770,33 Kcal
106,37 E
41,64 K
2,53 V

Voor inspiratie: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141848361&page=1

Het vult als een gek dus ik verdeel het in vier stukjes en eet het de dag door. :Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 02-03-2013 18:54:44 ]
If not now, then when.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:40:49 #81
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123544016
Je K/V/E tellen niet op bij de kcal, dus er is ergens een (typ)fout.
Confidence through competence
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:42:35 #82
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123544076
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Stangen met plastic uiteinden: dat zijn Technogym stangen die tot 190kg te belasten zijn. Klagen mag als je 1RM daar in de buurt komt.

Verder is het algemeen bekens dat Basiqfit en F4F paupervolk aantrekken. De vraag is dus: waarom ben je er dan toch gaan kijken?

Ook gaf ik je het advies om bij Sport Arena te gaan kijken: doe daar ook eens verslag van.
Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).

Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).

En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks ;) .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:43:25 #83
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123544104
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Stang weegt 10,8kg.
Ze hadden 2 stangen, een lange en een iets minder lange. Alle lange stangen waren bezet, die zullen wel rond de 7,5kg wegen dan.
Drinky is een baas
pi_123544126
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Je K/V/E tellen niet op bij de kcal, dus er is ergens een (typ)fout.
Komt door de splenda.
If not now, then when.
pi_123544236
Die ene onschadelijk zoetstof waar ik het over had laatst is trouwens erythritol (tenminste die vrouw vertelde dat het onschadelijk was en ik kwam het ook al ergens op internet tegen).
If not now, then when.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:51:55 #86
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123544402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor mensen die nog een Cheesecake recept zoeken; ik gebruik deze:

SPOILER
En deze twee heb ik zelf gemaakt. Laatste is voor vandaag:

SPOILER
770,33 Kcal
106,37 E
41,64 K
2,53 V

Voor inspiratie: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141848361&page=1

Het vult als een gek dus ik verdeel het in vier stukjes en eet het de dag door. :Y)
Ziet er goed uit, binnenkort maar eens maken.
Drinky is een baas
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:59:13 #87
55709 Stereotomy
pi_123544633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Komt door de splenda.
:?

Splenda geeft geen energie. Er is een typ of rekenfout.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ene onschadelijk zoetstof waar ik het over had laatst is trouwens erythritol (tenminste die vrouw vertelde dat het onschadelijk was en ik kwam het ook al ergens op internet tegen).
Erythritol is een polyol. Net als maltitol, xylitol en sorbitol. Ze geven ongeveer 2.5 kcal per gram, waar erythritol veel lager zit (0.2 kcal per gram).
pi_123544722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:?

Splenda geeft geen energie. Er is een typ of rekenfout.
Dat meende ik dus ook, maar toen ik het topic op BB.com aan het doorlezen was stond er ergens dat Splenda wel degelijk iets toevoegt en het gewoon verkocht wordt onder 0kcals zoals bijv. die spray.

http://forum.bodybuilding(...)full=1#post824440861
If not now, then when.
pi_123544775
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Erythritol is een polyol. Net als maltitol, xylitol en sorbitol. Ze geven ongeveer 2.5 kcal per gram, waar erythritol veel lager zit (0.2 kcal per gram).
Het enige dat ik begrepen heb is dat sucralose (in grote hoeveelheden) schadelijk kan zijn en erythritol dat niet is.
If not now, then when.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:04:03 #90
55709 Stereotomy
pi_123544796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat meende ik dus ook, maar toen ik het topic op BB.com aan het doorlezen was stond er ergens dat Splenda wel degelijk iets toevoegt en het gewoon verkocht wordt onder 0kcals zoals bijv. die spray.

http://forum.bodybuilding(...)full=1#post824440861
Dan nog, maltodextrine (de drager van splenda, sucralose, asparataam etc. etc. in al die potten, dat witte fluff spul) is een koolhydraat. Dat wordt dus opgeteld bij de koolhydraten.

Er bestaan geen 'verborgen' kcals. Alles komt uit macronutrienten, inclusief polyolen en alcohol.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:05:22 #91
55709 Stereotomy
pi_123544839
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het enige dat ik begrepen heb is dat sucralose in grote hoeveelheden schadelijk kan zijn en erythritol dat niet is.
Het zijn twee totaal verschillende categorieen stoffen. Sucralose is geen polyol, maar een kunstmatige zoetstof.

Erythritol is net als maltitol, sorbitol en xylitol een polyol, en wordt doorgaans wat minder makkelijk gefermenteerd door je darmflora, dus minder scheten en schijterij.
pi_123544847
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dan nog, maltodextrine (de drager van splenda, sucralose, asparataam etc. etc. in al die potten, dat witte fluff spul) is een koolhydraat. Dat wordt dus opgeteld bij de koolhydraten.

Er bestaan geen 'verborgen' kcals. Alles komt uit macronutrienten, inclusief polyolen en alcohol.
Oja, natuurlijk. :') Ik weet niet wat er dan is, maar het moet wel kloppen. Ik heb het blaadje niet meer waar ik alles opgeteld had.
If not now, then when.
pi_123544868
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het zijn twee totaal verschillende categorieen stoffen. Sucralose is geen polyol, maar een kunstmatige zoetstof.

Erythritol is net als maltitol, sorbitol en xylitol een polyol, en wordt doorgaans wat minder makkelijk gefermenteerd door je darmflora, dus minder scheten en schijterij.
Ja, maar is de ene dan schadelijk en de ander niet?
If not now, then when.
pi_123544909
Ik zal volgende week wel even alles opnieuw uitrekenen. Het getal waar ik op uit kom is 614,81 dus dat het minder is, is nog geen drama. Als het nou 400 kcal meer was, dan was het wel een drama. :P
If not now, then when.
pi_123545005
Iemand een idee hoeveel kcal ik ong. verbrand met een standaard workout van een uur. Dit betreft dan alleen krachttraining met fullbody oefeningen volgens SS programma. Ik las ergens ~400kcal. Nogmaals, iemand een suggestie?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:23:05 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123545436
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef banaliteit het volgende:
Iemand een idee hoeveel kcal ik ong. verbrand met een standaard workout van een uur. Dit betreft dan alleen krachttraining met fullbody oefeningen volgens SS programma. Ik las ergens ~400kcal. Nogmaals, iemand een suggestie?
Rond de 400 kcal klopt wel. Ligt ook een beetje aan je tempo, hoeveel gewicht je lift enzo. Maar dat is wel een goed gemiddelde.
pi_123545515
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
Damn, ik wou maar dat ik niet naar de Basic Fit was gegaan vandaag, wat een drama.

Geen olympic bars en de bars die ze hebben staat geen gewicht op, hebben plastic uiteinden ( :') ) en sommigen hebben niet eens een "grip" structuur.

Ga ik daar deadliften, en in mijn eigen gym leg ik de bar vergeleken met de rest heel erg beschaafd neer, komt die ecto instructeur naar me toe "of het even rustiger kan omdat ze daaronder aan het werk zijn" :') .

Daarna komen er 2 ecto mocro's binnengelopen, pakken gelijk een EZ-curl bar met 7,5kg gewicht erop ( :) ), proberen een keer te curlen en gelijk: "nee mattie deze is te zwaar heb ik geen zin in". In plaats van dat ze er wat gewicht afhalen pakken ze een stang uit het rek waar 5kg op ligt, ook die is natuurlijk te zwaar ( :') ), na 3 reps hebben ze het daarmee ook al opgegeven. Pakken ze weer een nieuwe stang ( :') :') :') ) zonder gewicht, doen een setje van 8 reps en gaan dan weer naar huis :') .

En nog veel meer trieste dingen, maar dit spande toch wel de kroon :') .
Blijf sowieso in je eigen gym als je over iedereen al een oordeel hebt. En kan je niet op jezelf letten ipv op iedereen behalve jezelf?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:25:44 #98
55709 Stereotomy
pi_123545531
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, maar is de ene dan schadelijk en de ander niet?
Ik denk dat beide in normale dosis (dus niet 100 supermarktverpakkingen per dag opeten) niet schadelijk zijn.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:31:41 #99
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123545678
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:25 schreef Travel. het volgende:

[..]

Blijf sowieso in je eigen gym als je over iedereen al een oordeel hebt. En kan je niet op jezelf letten ipv op iedereen behalve jezelf?
Huilen dan.

Beetje moeilijk op mezelf letten als ik gestoord wordt of mensen opeens pal voor m'n neus curls komen doen in een bijna lege gym.

gr
Drinky is een baas
pi_123545766
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:

[..]

Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).

Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).

En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks ;) .
Je woont dus niet in Ehv, maar zoekt iets voor als je bij je ouders bent? Doe dan een losse training bij Sport Arena. Kost maar 5 euro en het is wel de nieuwe bazengym van Ehv. Dumbbells t/m 60kg etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')