abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:31:53 #151
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123553220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Atemno het volgende:

[..]

Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?
Je geeft ons echt veel te weinig informatie

Wat voor training doe je, hoe lang train je al, heb je al eerder supps gebruikt, hoe zwaar/lang ben je etc
pi_123553685
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Drinky het volgende:

[..]

Leuk dat je ze tot 190kg kunt belasten, maar als ik niet weet wat die stang weegt weet ik ook niet met wat voor gewicht ik aan het trainen ben ( een schatting maken kan, maar je kan er alsnog 5~7,5kg naast zitten).

Daarnaast kan ik met mijn basic fit pas alleen naar 3 Basic fits, en geen enkele daarvan zit in de sport arena ( PSV sport stadion? ).

En ik was erheen omdat ik bij mijn ouders ben, de BF pas is van hun, omdat ik niet bekant een week wilde achterlopen ben ik erheen gegaan, beter dan niks ;) .
Sport arena zit ergens in Woensel. Moef je even googlen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:53:01 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123554218

:') pauperzooi

En gewoon voor de hoofdprijs verkopen natuurlijk.

En mensen die erin trappen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Je geeft ons echt veel te weinig informatie

Wat voor training doe je, hoe lang train je al, heb je al eerder supps gebruikt, hoe zwaar/lang ben je etc
Zelfs zonder informatie kun je op basis van de ingredienten al zeggen dat dit product een veel te dure cocktail is. :')

Koop een potje creatine monohydraat if you must.
Confidence through competence
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:59:12 #154
55709 Stereotomy
pi_123554525
quote:
Schwarzenegger hoofdredacteur van twee fitnesstijdschriften
Arnold Schwarzenegger wordt hoofdredacteur van twee fitnesstijdschriften. Het gaat om de bladen Muscle & Fitness en Flex magazine.

Dat meldt E!Online.

“Deze tijdschriften inspireerden mij om te gaan bodybuilden en uiteindelijk naar Amerika te verhuizen om mijn droom na te jagen. Ik ben blij dat ik dit nu kan doen”, laat de gespierde acteur en politicus in een verklaring weten.

http://www.nu.nl/achterkl(...)sstijdschriften.html
Ah, the Governator gaat schnabbelen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:02:20 #155
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123554657
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ah, the Governator gaat schnabbelen.
Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.
pi_123554820
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Verbaast me dat hij nog geen gezondheidsproblemen heeft. De meeste bodybuilders van zijn leeftijd hebben allemaal kwalen omdat ze ongeremd anabolen gebruikten vanaf hun 15-16e levensjaar.
Bron?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:10:04 #157
55709 Stereotomy
pi_123554984
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:06 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bron?
In z'n meest recente biografie schreef hij dat hij vanaf München aan de anabolen zat. Hij heeft niet beschreven hoeveel en wanneer hij gebruikte, en ook niet wanneer hij gestopt is.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:14:48 #158
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123555177
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:06 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bron?
Was een documentaire waar ze allemaal oude builders opzochten die bij Golds Gym trainde. Heel veel hadden leverproblemen door de vele orale AAS die ze gebruikte. Verder was er toen nog veel minder bekend over de bijwerkingen dan nu en was de kwaliteit minder
pi_123555217
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/tested-zma/

Deze.
Althans ik denk dat dit de boosdoener is. Enige wat er de afgelopen anderhalve week veranderd heb het namelijk. Slaap als een os en droom lucide en hevig. Werd vannacht wakker staand naast het stopcontact en dacht in mezelf "was ik nu zojuist onder m'n bed slangen aan het zoeken?"
Alleen vanmiddag fuckte het m'n zicht en dit vond ik nogal eng, dus kap er ff mee.
Wanneer nam je het in dan? Maakt dat uit of zijn de effecten puur door het extra zink en magnesium in je bloed? Wil t wel eens proberen als mn pot melatonine op is. Slaap bar slecht laatste tijd
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123555248
Zou het kwaad kunnen om 1 keer keer een anabolen kuurtje te volgen? Had het met een maatje erover en ik wil voor een keer wel eens zin hoe veel groter ik ermee kan worden. Train al wel een paar jaar overgens. En ik ben 'verstandig' genoeg om het eenmalig te laten. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het niet vaker moet doet iedereen zijn ding:p
pi_123555366
quote:
CellTech vergroot significant de kracht in bankdrukken, bench press en biceps curl.

:D
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:21:04 #162
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123555387
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:17 schreef Bombshell het volgende:
Zou het kwaad kunnen om 1 keer keer een anabolen kuurtje te volgen? Had het met een maatje erover en ik wil voor een keer wel eens zin hoe veel groter ik ermee kan worden. Train al wel een paar jaar overgens. En ik ben 'verstandig' genoeg om het eenmalig te laten. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het niet vaker moet doet iedereen zijn ding:p
Een kuur is nooit eenmalig, zoveel mensen die zeggen dat ze eenmalig een kuur willen proberen maar het blijft nooit bij 1x. Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt. Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:22:02 #163
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_123555420
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:28:29 #164
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123555720
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil morgen weer eens gaan bankdrukken. Op welke manier kan ik het beste de stang vasthouden? Dit ivm RSI waar ik wel voor wordt geholpen. Ik houd mijn handen nu redelijk gebogen tov mijn onderarmen maar volgens mij is dat niet helemaal correct.
Je moet de bar zo vasthouden dat de druk recht op je onderarmen komt te staan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:30:44 #165
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123555820
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als het goed heb je ringen op de bar, gebruik die als richtlijn
pi_123555858
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bullshit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Een kuur is nooit eenmalig, zoveel mensen die zeggen dat ze eenmalig een kuur willen proberen maar het blijft nooit bij 1x. Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt. Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.
Bullshit.

Wat loop je altijd van die domme claims te maken, man. Je hoeft niet drie jaar te trainen en na je kuur maak je dezelfde gains als je natty zou doen op dat niveau.
If not now, then when.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:33:58 #167
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123555934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bullshit.

[..]

Bullshit.

Wat loop je altijd van die domme claims te maken, man. Je hoeft niet drie jaar te trainen en na je kuur maak je dezelfde gains als je natty zou doen op dat niveau.
Ik heb genoeg onderzoek gedaan, jij blijkbaar niet

Je moet niet altijd de brede neger in je sportschool geloven
pi_123556013
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik heb genoeg onderzoek gedaan, jij blijkbaar niet

Je moet niet altijd de brede neger in je sportschool geloven
Mister Onderzoek.
If not now, then when.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:40:15 #169
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123556180
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mister Onderzoek.
http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/

lees maar eens wat topics in dat forum door en dan zal je zien dat ik gelijk heb, begin maar met de stickies
pi_123556263
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/

lees maar eens wat topics in dat forum door en dan zal je zien dat ik gelijk heb, begin maar met de stickies
Maar hoe weet jij dat alles wat daar in staat 100% waar is dan?
If not now, then when.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:47:49 #171
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123556442
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maar hoe weet jij dat alles wat daar in staat 100% waar is dan?
Bewijs jij maar het tegendeel dan aangezien jij het bullshit vindt wat ik zeg
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:51:24 #172
55709 Stereotomy
pi_123556592
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bewijs jij maar het tegendeel dan aangezien jij het bullshit vindt wat ik zeg
Jij begon, dus om deze discussie een beetje nuttig te houden, begin maar met bronnen te leveren voor:

quote:
Je moet sowieso 3 jaar serieuze trainingservaring hebben anders raak je het net zo hard weer kwijt.
Ga je minder snel terug na baseline na 3 jaar trainen?

quote:
Verder leg je je eigen test productie plat en zal het erg moeilijk worden om na je kuur natty nog gains te krijgen.
Leg je met AAS je testosteronproductie plat?
  zondag 3 maart 2013 @ 00:04:32 #173
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123557125
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij begon, dus om deze discussie een beetje nuttig te houden, begin maar met bronnen te leveren voor:

[..]

Ga je minder snel terug na baseline na 3 jaar trainen?

[..]

Leg je met AAS je testosteronproductie plat?
http://lmgtfy.com/?q=losing+gains+after+cycle
http://lmgtfy.com/?q=steroids+natural+testosterone+production
  zondag 3 maart 2013 @ 00:08:18 #175
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123557291
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Atemno het volgende:

[..]

Helpt het nou echt of niet? Op Google vind ik veel tegenstrijdige dingen en niemand geeft echt n antwoord. Iemand ervaringen ermee?
het is vrij verkrijgbaar en betaalbaar. Nee dus.

En als het over een paar maanden verboden word, dan zal het mss wel helpen :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 3 maart 2013 @ 00:14:12 #176
55709 Stereotomy
pi_123557547
quote:
Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat. :)
pi_123557761
quote:
Halverwege juni bezig gaan voor je platte buikje voor juli :D
  zondag 3 maart 2013 @ 00:20:38 #178
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123557806
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat. :)
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
  zondag 3 maart 2013 @ 00:21:26 #179
55709 Stereotomy
pi_123557832
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
Je bent weer in de war :)
pi_123558457
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ben je serieus.

Jij maakt hier de claim dat

1. Je eerst drie jaar moet trainen om roids te gebruiken.
2. Je eerst drie jaar moet trainen om de gemaakte gains te behouden.

Ik ken twee mensen die zowat vanaf dag 1 met roids begonnen (voor hun 21ste) en die zijn nu groot, aesthetic en alles waar een natty persoon jaren consistent keihard voor moet bikkelen. Dan ga je mij niet vertellen dat je minimaal drie jaar moet trainen. Niet per se om die twee jongens, maar het is volkomen logisch dat je groeit, ook al heb je geen enkele 'basis'.

Daarnaast is het ook nog eens volkomen logisch dat je gewoon spiermassa aanzet na het stoppen met roids doordat je de spier prikkelt en je deze weer voorziet van alle benodigdheden om te groeien. Ja, het gaat langzamer, maar dat komt doordat je al op een niveau zit waar het gewoon langzamer gaat (dit is precies hetzelfde als je natty zou zijn op dit niveau). Gains behoud je ook gewoon als je zorgt dat je hard genoeg traint en eet; logisch.

Ja, je testosteron productie gaat plat. Dit komt doordat er 'teveel' testosteron in het lichaam aanwezig is en het gevolg hiervan is dat je ballen dus als het ware uitgeschakeld worden -> kleinere ballen. Na de kuur herstelt zich dit weer en zullen je ballen weer normaal worden. Tijdens de kuur wordt HCG aangeraden om het krimpen tegen te gaan en om de ballen zoveel mogelijk te beschermen. En ja, als je alles goed doet, je inleest en vooral voorzichtig bent, dan kun je ook nog eens perfect kinderen krijgen.

Oja, als je geen lever issues wilt, dan neem je geen orals. Alhoewel dit ook weer opgeblazen wordt door iedereen.

Diabox kan het allemaal mooier en beter omschrijven, maar ik denk dat het wel aardig klopt, in kindertaal. Ik vind het gewoon jammer dat er zoveel kritiek is op AAS terwijl dit niet per se terecht is en ook dat er zoveel onwetendheid over heerst, maar dat komt door de media hé. Net zoals dat mensen niet weten hoe ze correct moeten afvallen en hier ook die onwetendheid weer speelt, door de media. Ik weet lang niet alles en eigenlijk te weinig, maar ik probeer er zoveel mogelijk van te begrijpen.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')