abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2013 @ 00:14:12 #176
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123557547
quote:
Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat. :)
Confidence through competence
pi_123557761
quote:
Halverwege juni bezig gaan voor je platte buikje voor juli :D
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zondag 3 maart 2013 @ 00:20:38 #178
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123557806
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat. :)
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
  zondag 3 maart 2013 @ 00:21:26 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123557832
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
Je bent weer in de war :)
Confidence through competence
pi_123558457
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ben je serieus.

Jij maakt hier de claim dat

1. Je eerst drie jaar moet trainen om roids te gebruiken.
2. Je eerst drie jaar moet trainen om de gemaakte gains te behouden.

Ik ken twee mensen die zowat vanaf dag 1 met roids begonnen (voor hun 21ste) en die zijn nu groot, aesthetic en alles waar een natty persoon jaren consistent keihard voor moet bikkelen. Dan ga je mij niet vertellen dat je minimaal drie jaar moet trainen. Niet per se om die twee jongens, maar het is volkomen logisch dat je groeit, ook al heb je geen enkele 'basis'.

Daarnaast is het ook nog eens volkomen logisch dat je gewoon spiermassa aanzet na het stoppen met roids doordat je de spier prikkelt en je deze weer voorziet van alle benodigdheden om te groeien. Ja, het gaat langzamer, maar dat komt doordat je al op een niveau zit waar het gewoon langzamer gaat (dit is precies hetzelfde als je natty zou zijn op dit niveau). Gains behoud je ook gewoon als je zorgt dat je hard genoeg traint en eet; logisch.

Ja, je testosteron productie gaat plat. Dit komt doordat er 'teveel' testosteron in het lichaam aanwezig is en het gevolg hiervan is dat je ballen dus als het ware uitgeschakeld worden -> kleinere ballen. Na de kuur herstelt zich dit weer en zullen je ballen weer normaal worden. Tijdens de kuur wordt HCG aangeraden om het krimpen tegen te gaan en om de ballen zoveel mogelijk te beschermen. En ja, als je alles goed doet, je inleest en vooral voorzichtig bent, dan kun je ook nog eens perfect kinderen krijgen.

Oja, als je geen lever issues wilt, dan neem je geen orals. Alhoewel dit ook weer opgeblazen wordt door iedereen.

Diabox kan het allemaal mooier en beter omschrijven, maar ik denk dat het wel aardig klopt, in kindertaal. Ik vind het gewoon jammer dat er zoveel kritiek is op AAS terwijl dit niet per se terecht is en ook dat er zoveel onwetendheid over heerst, maar dat komt door de media hé. Net zoals dat mensen niet weten hoe ze correct moeten afvallen en hier ook die onwetendheid weer speelt, door de media. Ik weet lang niet alles en eigenlijk te weinig, maar ik probeer er zoveel mogelijk van te begrijpen.
If not now, then when.
pi_123558559
Iig veel mensen die veel anna's gebruiken zijn ooit begonnen om het maar een keertje te proberen. Als jij denkt dat je het bij een keer laat kan dat natuurlijk, maar is dat naïef? Of je nou een of twee kuurtjes doet? Het kwaad is toch al geschied, enz enz.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  zondag 3 maart 2013 @ 00:50:24 #182
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123558907
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]
Ik ken twee mensen die zowat vanaf dag 1 met roids begonnen (voor hun 21ste) en die zijn nu groot, aesthetic en alles waar een natty persoon jaren consistent keihard voor moet bikkelen. Dan ga je mij niet vertellen dat je minimaal drie jaar moet trainen. Niet per se om die twee jongens, maar het is volkomen logisch dat je groeit, ook al heb je geen enkele 'basis'.
Pics? Beetje raar dat ze gelijk al de connecties hadden om er aan te komen en vanaf dag 1 al de juiste voeding/training hadden om er ook nog eens optimaal gebruik van te maken.

Verder zouden die gasten constant blessures moeten hebben aangezien hun lichaam helemaal niet krachttraining is gewend en als je beginner gains + kuur gains te gelijk krijgt kunnen de gewrichten en pezen dat nooit aan.

En er zijn echt heel veel verhalen van mensen die na hun kuur een groot gedeelte weer verloren wegens gebrek uit ervaring, er zal hier vast wel een studie over zijn. Neem anders Badr Hari als voorbeeld, die was na een paar maanden gevangen iets van 20 kilo kwijt. Als je dan helemaal geen basis hebt heb je niks om op terug te vallen en kan je eigelijk weer opnieuw beginnen.

Dat AAS gedemoniseerd wordt door de media ben ik met je eens maar als beginner hoor je niks met AAS te maken te hebben
pi_123559054
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:40 schreef esv7 het volgende:
Iig veel mensen die veel anna's gebruiken zijn ooit begonnen om het maar een keertje te proberen. Als jij denkt dat je het bij een keer laat kan dat natuurlijk, maar is dat naïef? Of je nou een of twee kuurtjes doet? Het kwaad is toch al geschied, enz enz.
Sja, het is lastig om zoiets van te voren te zeggen. Ik denk dat als je on gaat, je verpletterd wordt door de progress die je maakt en je daarna gewoon die shit gaat missen, maar het kan ook zijn dat je het gewoon in je hoofd zo vastgeroest hebt dat je snel een basis wilt opbouwen en je vanuit daar verder wilt borduren.

Ze zeggen: "It's the journey, not the destination". En daar ben ik het wel mee eens. Het is leuker om de hele tijd bezig te zijn met voeding, trainen en je inlezen in plaats van 'hoppa en je bent er ineens een stuk sneller', maar aan de andere kant is het gewoon verleidelijk. Ik heb voor mijzelf besloten dat ik eerst kijk wat ik natty in een periode van maximaal 1,5 tot 2 jaar kan bereiken, en daarna kijk ik wel wat ik doe. Ik heb zelf naar eigen mening veel potentie en de goede bouw om natty al iets moois te boeken, dus ik wil mijzelf eerst even uitdagen. :)
If not now, then when.
pi_123559187
Welke verhoudingen e/k/v houden jullie aan?
Ben bezig met het opzetten van een fatsoenlijk voedingsschema.. komt nog een hoop bij kijken zeg :o
pi_123559217
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:50 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Pics? Beetje raar dat ze gelijk al de connecties hadden om er aan te komen en vanaf dag 1 al de juiste voeding/training hadden om er ook nog eens optimaal gebruik van te maken.

Verder zouden die gasten constant blessures moeten hebben aangezien hun lichaam helemaal niet krachttraining is gewend en als je beginner gains + kuur gains te gelijk krijgt kunnen de gewrichten en pezen dat nooit aan.

En er zijn echt heel veel verhalen van mensen die na hun kuur een groot gedeelte weer verloren wegens gebrek uit ervaring, er zal hier vast wel een studie over zijn. Neem anders Badr Hari als voorbeeld, die was na een paar maanden gevangen iets van 20 kilo kwijt. Als je dan helemaal geen basis hebt heb je niks om op terug te vallen en kan je eigelijk weer opnieuw beginnen.

Dat AAS gedemoniseerd wordt door de media ben ik met je eens maar als beginner hoor je niks met AAS te maken te hebben
Ik ga geen pics geven van hun. Vrijwel vanaf dag 1 is niet letterlijk vanaf dag 1. Ze zijn helemaal fan van Zyzz en hebben zelfs een pec tattoo zoals hij die had. Dus je kon verwachten dat ze ook hem zouden opvolgen in alles wat hij deed (zoals vele Zyzz fans). Ik vind ze fake, maar wat ze doen moeten ze uiteindelijk zelf weten.

Ze hebben nergens last van en hun lichaam is indrukwekkend.

Je hebt altijd gevallen. Badr at en trainde niet optimaal; logisch dat je dan gains verliest, een basis gaat je echt geen significante voordelen geven.
If not now, then when.
pi_123559267
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Welke verhoudingen e/k/v houden jullie aan?
Ben bezig met het opzetten van een fatsoenlijk voedingsschema.. komt nog een hoop bij kijken zeg :o
Je hebt niks aan onze verhoudingen. Je moet je eigen ontwikkelen. Hou 1,5 gr. eiwit per kg lichaamsgewicht aan en minimaal 20% van je kcals moet uit vet bestaan. Hetgeen wat overblijft kun je opvullen met koolhydraten.
If not now, then when.
pi_123559362
Je kan on roids ook een prima journey hebben denk ik:) Maar als je denkt dat je het bij een keer kan laten zou dit naïef kunnen zijn. Ik heb overigens plezier in het trainen en de progressie,en ik weet niet of je ooit de destination haalt aangezien je niet snel een in jou ogen perfect fysiek bereikt.

En het is lastig om te van te voren vast te stellen of je het bij een keer kan laten, daarom mischien een motief om erover na te denken. En als ik roids zou gebruiken zou ik me wel zo goed inlezen dat ik hier geen vragen meer zou stellen. Het is wel iets wat je series moet nemen imo.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_123559739
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:04 schreef esv7 het volgende:
Je kan on roids ook een prima journey hebben denk ik:)
Dat geloof ik best. Alhoewel je met roids sneller groot wordt en ikzelf zou niet te groot (richting IFBB) willen worden. Daardoor zou ik te snel mijn doel bereiken en vanaf daar blijft het vrij eentonig. Daarom zou je het eigenlijk zo lang mogelijk moeten uitstellen om te genieten van de 'journey'.
If not now, then when.
pi_123559997
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Alhoewel je met roids sneller groot wordt en ikzelf zou niet te groot (richting IFBB) willen worden. Daardoor zou ik te snel mijn doel bereiken en vanaf daar blijft het vrij eentonig. Daarom zou je het eigenlijk zo lang mogelijk moeten uitstellen om te genieten van de 'journey'.
Dat is wel een mooie gedachte ja, en blijf je er veel plezier in houden waardoor je er minder snel mee kapt. Verder zijn de IFBB mensen wel atleten wiens werk het is om zo'n fysiek te hebben, ik kan doen wat ik wil maar dat behaal ik gewoon niet.
pi_123560178
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:24 schreef esv7 het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie gedachte ja, en blijf je er veel plezier in houden waardoor je er minder snel mee kapt. Verder zijn de IFBB mensen wel atleten wiens werk het is om zo'n fysiek te hebben, ik kan doen wat ik wil maar dat behaal ik gewoon niet.
Zeg nooit nooit. :D Mr. O is een ander verhaal, dat is gewoon genetics afhankelijk.
If not now, then when.
  zondag 3 maart 2013 @ 01:31:27 #191
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123560223
Vind het altijd knaphoe er in die voorbereidingsfilmpjes/foto's van IFBB deelnemers geen stretch mark te bekennen is, vraag me af hoe ze dat doen
pi_123560298
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het altijd knaphoe er in die voorbereidingsfilmpjes/foto's van IFBB deelnemers geen stretch mark te bekennen is, vraag me af hoe ze dat doen
Tan.
If not now, then when.
pi_123560558
Yuri, bedoel je die ene Zeus-bro waar je ooit foto van had gestuurd? Sicke fysiekje inderdaad. Hoelang voor getraind+gefietst?

Moet zeggen dat ik die Jeff Said ook prachtig fysiek vind, stuk esthetischer ook dan de meeste IFBB-meatheads.
pi_123560698
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri, bedoel je die ene Zeus-bro waar je ooit foto van had gestuurd? Sicke fysiekje inderdaad. Hoelang voor getraind+gefietst?

Moet zeggen dat ik die Jeff Said ook prachtig fysiek vind, stuk esthetischer ook dan de meeste IFBB-meatheads.
Ja, o.a. Die andere is nog groter en die wilt dit jaar competen. Geen idee hoeveel precies, maar denk aan 1-2 kuurtjes zo ongeveer.
If not now, then when.
  zondag 3 maart 2013 @ 02:02:17 #195
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123561045
Jammer dat Jeff Seid zo'n dork is.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_123563649
quote:
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.
  zondag 3 maart 2013 @ 10:55:56 #198
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123565136
http://www.moviemeter.nl/film/89343/info/30#39

Omfg die reactie :o
Beseft nog niet waar de film op gebaseerd is gok ik maar zo :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 3 maart 2013 @ 11:22:11 #199
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_123565566

Vandaag mezelf opnieuw geleerd te bankdrukken. Ik deed het eerst op de manier zoals links op dat plaatje maar dat vonden mijn onderarmen niet leuk. Vandaag geoefend met de rechtermethode. Was bang dat ik erg terug zou vallen maar het ging goed. En geen last van mijn onderarmen!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:00:03 #200
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_123566410
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag mezelf opnieuw geleerd te bankdrukken. Ik deed het eerst op de manier zoals links op dat plaatje maar dat vonden mijn onderarmen niet leuk. Vandaag geoefend met de rechtermethode. Was bang dat ik erg terug zou vallen maar het ging goed. En geen last van mijn onderarmen!
Rechts ziet er veel natuurlijker uit ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')