Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat.quote:
Halverwege juni bezig gaan voor je platte buikje voor juliquote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=snel+vet+verliezen
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Matige manier van discussieren. Ik vind het niet vreemd dat niemand je hier serieus neemt als het om serieuze onderwerpen gaat.
Je bent weer in de warquote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
Ben je serieus.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja jij bent serieus te nemen door te suggereren dat beginners verantwoord AAS kunnen nemen en het optimaal kunnen gebruiken
Pics? Beetje raar dat ze gelijk al de connecties hadden om er aan te komen en vanaf dag 1 al de juiste voeding/training hadden om er ook nog eens optimaal gebruik van te maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ken twee mensen die zowat vanaf dag 1 met roids begonnen (voor hun 21ste) en die zijn nu groot, aesthetic en alles waar een natty persoon jaren consistent keihard voor moet bikkelen. Dan ga je mij niet vertellen dat je minimaal drie jaar moet trainen. Niet per se om die twee jongens, maar het is volkomen logisch dat je groeit, ook al heb je geen enkele 'basis'.
Sja, het is lastig om zoiets van te voren te zeggen. Ik denk dat als je on gaat, je verpletterd wordt door de progress die je maakt en je daarna gewoon die shit gaat missen, maar het kan ook zijn dat je het gewoon in je hoofd zo vastgeroest hebt dat je snel een basis wilt opbouwen en je vanuit daar verder wilt borduren.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:40 schreef esv7 het volgende:
Iig veel mensen die veel anna's gebruiken zijn ooit begonnen om het maar een keertje te proberen. Als jij denkt dat je het bij een keer laat kan dat natuurlijk, maar is dat naïef? Of je nou een of twee kuurtjes doet? Het kwaad is toch al geschied, enz enz.
Ik ga geen pics geven van hun. Vrijwel vanaf dag 1 is niet letterlijk vanaf dag 1. Ze zijn helemaal fan van Zyzz en hebben zelfs een pec tattoo zoals hij die had. Dus je kon verwachten dat ze ook hem zouden opvolgen in alles wat hij deed (zoals vele Zyzz fans). Ik vind ze fake, maar wat ze doen moeten ze uiteindelijk zelf weten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pics? Beetje raar dat ze gelijk al de connecties hadden om er aan te komen en vanaf dag 1 al de juiste voeding/training hadden om er ook nog eens optimaal gebruik van te maken.
Verder zouden die gasten constant blessures moeten hebben aangezien hun lichaam helemaal niet krachttraining is gewend en als je beginner gains + kuur gains te gelijk krijgt kunnen de gewrichten en pezen dat nooit aan.
En er zijn echt heel veel verhalen van mensen die na hun kuur een groot gedeelte weer verloren wegens gebrek uit ervaring, er zal hier vast wel een studie over zijn. Neem anders Badr Hari als voorbeeld, die was na een paar maanden gevangen iets van 20 kilo kwijt. Als je dan helemaal geen basis hebt heb je niks om op terug te vallen en kan je eigelijk weer opnieuw beginnen.
Dat AAS gedemoniseerd wordt door de media ben ik met je eens maar als beginner hoor je niks met AAS te maken te hebben
Je hebt niks aan onze verhoudingen. Je moet je eigen ontwikkelen. Hou 1,5 gr. eiwit per kg lichaamsgewicht aan en minimaal 20% van je kcals moet uit vet bestaan. Hetgeen wat overblijft kun je opvullen met koolhydraten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Welke verhoudingen e/k/v houden jullie aan?
Ben bezig met het opzetten van een fatsoenlijk voedingsschema.. komt nog een hoop bij kijken zeg
Dat geloof ik best. Alhoewel je met roids sneller groot wordt en ikzelf zou niet te groot (richting IFBB) willen worden. Daardoor zou ik te snel mijn doel bereiken en vanaf daar blijft het vrij eentonig. Daarom zou je het eigenlijk zo lang mogelijk moeten uitstellen om te genieten van de 'journey'.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:04 schreef esv7 het volgende:
Je kan on roids ook een prima journey hebben denk ik:)
Dat is wel een mooie gedachte ja, en blijf je er veel plezier in houden waardoor je er minder snel mee kapt. Verder zijn de IFBB mensen wel atleten wiens werk het is om zo'n fysiek te hebben, ik kan doen wat ik wil maar dat behaal ik gewoon niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Alhoewel je met roids sneller groot wordt en ikzelf zou niet te groot (richting IFBB) willen worden. Daardoor zou ik te snel mijn doel bereiken en vanaf daar blijft het vrij eentonig. Daarom zou je het eigenlijk zo lang mogelijk moeten uitstellen om te genieten van de 'journey'.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:24 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie gedachte ja, en blijf je er veel plezier in houden waardoor je er minder snel mee kapt. Verder zijn de IFBB mensen wel atleten wiens werk het is om zo'n fysiek te hebben, ik kan doen wat ik wil maar dat behaal ik gewoon niet.
Tan.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het altijd knaphoe er in die voorbereidingsfilmpjes/foto's van IFBB deelnemers geen stretch mark te bekennen is, vraag me af hoe ze dat doen
Ja, o.a. Die andere is nog groter en die wilt dit jaar competen. Geen idee hoeveel precies, maar denk aan 1-2 kuurtjes zo ongeveer.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri, bedoel je die ene Zeus-bro waar je ooit foto van had gestuurd? Sicke fysiekje inderdaad. Hoelang voor getraind+gefietst?
Moet zeggen dat ik die Jeff Said ook prachtig fysiek vind, stuk esthetischer ook dan de meeste IFBB-meatheads.
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Live: http://streaming.bodybuil(...)409943&CJPID=5546880
Rechts ziet er veel natuurlijker uit ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mezelf opnieuw geleerd te bankdrukken. Ik deed het eerst op de manier zoals links op dat plaatje maar dat vonden mijn onderarmen niet leuk. Vandaag geoefend met de rechtermethode. Was bang dat ik erg terug zou vallen maar het ging goed. En geen last van mijn onderarmen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |