clen neemt gelijk je lever meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Metabolisme opstoken met stimulanten kan je wel helpen een paar kcal extra te verbranden, lijkt me?
Geen clen/efedrine achtige resultaten verwachten, natuurlijk.
Door de caffeine maak je wel een stuk meer kleine bewegingen, ik neem het zelf omdat het cutten gewoon een stuk makkelijker maakt en het echt goed je hongergevoel onderdrukt maar mensen verwachten inderdaad dat ze uit het niets gewicht kwijtraken alleen door een pilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:12 schreef seto het volgende:
Het resultaat is echt te verwaarlozen volgens mij.
Ik heb hier nog de oude Dexaprine staan met die verboden stof erin dat is pas sterk spul, soort van speedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
Dat ben ik met je eens.
Heb wel een potje Dexaprine staan, maar dat benader ik meer als pre-workout. Wat meer energie, hogere hartslag, onderdrukt eetlust.
Soort van speed?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de oude Dexaprine staan met die verboden stof erin dat is pas sterk spul, soort van speed
Je zou het kunnen dealen bij een dance feest als een party drug en nog veel klanten hebben ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Soort van speed?
Gewoon onschuldige Geranium olie.
ben je dan dealer of klant?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je zou het kunnen dealen bij een dance feest als een party drug en nog veel klanten hebben ook
In ieder geval een baas.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In ieder geval een baas.
Jij bent de kloon destroyer is het niet?quote:
M'n dealer is gepaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?
2016 openingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:53 schreef meneer_valk het volgende:
Nog even terugkomend op de discussie over nieuwbouw van umsport:
http://www.wijlimburg.nl/(...)iet-aanbesteed/18905
Nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stelling: Als alle suiker (tafelsuiker) in voedsel vervangen wordt door sucralose, zou de bevolking dan gezonder worden/afvallen?
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Nee.
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ga clen slikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Pinda's, cashewnoten, amandelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?
Amandelen en walnoten, soms wat pistachenoten. Ik haal ze bij de Mercadona.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?
Ik heb een zakje Kaisen efedrine liggen dus de kans zit erin dat ik het ga proberen, zijn echter maar 50 tabletten van 8mg dus daar zal ik niet ver mee komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |