doe dat sinds kort ookquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Iemand hier ervaring met zo'n pull-up bar thuis? Mijn chin ups schieten maar gewoon niet op, maakt niet uit wat voor negatives ik doe of op een assisted machineNu las ik dat het ook kan helpen om gewoon meerdere keren per dag te proberen een setje te doen, iemand daar ervaring mee?
Ik ga dat dan ook maar eens doen, elke dag ergens. Ik weeg alleen 115/120 kilo, kan er nu met moeite 5. Zowel chinups als pullups.quote:
Tijdens pull-ups weeg ik 87kg en kan ik er met moeite 6.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef pretpletter het volgende:
[..]
Ik ga dat dan ook maar eens doen, elke dag ergens. Ik weeg alleen 115/120 kilo, kan er nu met moeite 5. Zowel chinups als pullups.
Bij mij hielp het zeker, zat er ook altijd mee te kutten maar ben ze toen gewoon bij elke training gaan doen, effe een setje van 5/6 reps tussendoor. Op rugdag deed en doe ik 4•6. Gaat je zeker helpen!quote:
Ik heb een asser waar vrouwen jaloers op zijn. True story.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden![]()
Ik heb ook wel vaker gezegd dat ik het jammer vind dat ik nooit een vrouw zal ontmoeten met betere billen dan ik heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een asser waar vrouwen jaloers op zijn. True story.
Ligt waarschijnlijk aan je voeding/mentaliteit/slaappatroonquote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie ook trainingen waar je niet eens je standaard routine kan afwerken. Vandaag had ik er zo eentje... Weet niet waar het aan ligt. Hopelijk over 2 dagen beter.
Ja heb een big black bootyquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden![]()
Mja... blame my CNSquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je voeding/mentaliteit/slaappatroon
Als het langer duurt zou ik een deload van een week of twee overwegen. Als het een keer was dan gewoon goed eten en genoeg slapen. We hebben allemaal wel eens een kutdag.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie ook trainingen waar je niet eens je standaard routine kan afwerken. Vandaag had ik er zo eentje... Weet niet waar het aan ligt. Hopelijk over 2 dagen beter.
Je bidon vullen met half fanta oid en de rest aanlengen met waterquote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad ja. Deadlifts gedaan terwijl ik die dag weinig had gegeten en nauwelijks carbs. Voelde me helemaal slap en dacht als ik nu verder ga val ik zo neer.
Ja inderdaad. Sinds die dag gooi ik een schep dextrose in m'n beker.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je bidon vullen met half fanta oid en de rest aanlengen met water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |