Zag het al ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 07:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.
2maanden rust en dagelijks met 0.25 (1maand later 0.5)kilo gewichten wat basis oefeningen doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Heb je iets van fysiotherapie gehad?
Of moest je gewoon rust houden?
Eigenlijk gewoon een wristcurl om je pols sterker te maken?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
2maanden rust en dagelijks met 0.25 (1maand later 0.5)kilo gewichten wat basis oefeningen doen.
zoals: Arm op tafel - dumbell of iets dergelijks in de hand (uiteraard met de goede pols houding).. en vanuit de pols omhoog tillen (elleboog op de tafelhouden) en weer heel langzaam naar beneden brengen...geloof me dat wordt zwaar
Impresive. http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_Jackson_(bodybuilder)quote:Op zondag 3 maart 2013 07:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dexter Jackson wint hem voor de 4e keer.
dat ding geeft me nog een keer een gebroken nek; niet doen tenzij je zo'n ding in de muur gaat lassen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Iemand hier ervaring met zo'n pull-up bar thuis? Mijn chin ups schieten maar gewoon niet op, maakt niet uit wat voor negatives ik doe of op een assisted machineNu las ik dat het ook kan helpen om gewoon meerdere keren per dag te proberen een setje te doen, iemand daar ervaring mee?
Paar schroeven en pluggen doen wonderen. Daar hoeft geen lasapparaat aan te pas te komen. Is ook knap lastig, steen lassen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat ding geeft me nog een keer een gebroken nek; niet doen tenzij je zo'n ding in de muur gaat lassen.
tevens; inderdaad een paar keer proberen om één rep te doen en kijken wat je progress is.
Hoeveel herhalingen lukt je normaal?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Iemand hier ervaring met zo'n pull-up bar thuis? Mijn chin ups schieten maar gewoon niet op, maakt niet uit wat voor negatives ik doe of op een assisted machineNu las ik dat het ook kan helpen om gewoon meerdere keren per dag te proberen een setje te doen, iemand daar ervaring mee?
Ik heb dat ook, het schiet gewoon niet op. Ik ga een stalen buis in de carpoort hangen en elke keer dat ik er voorbij loop een paar chin en pull ups doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Drie tot vijf, verschilt vaak. Ben rond de 98kg op 1.96.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoeveel herhalingen lukt je normaal?
Wat je eventueel kan doen om meer herhalingen te halen is; redelijk voorin je training plaatsen, een lager VP en ze dus 2-3x in de week te doen,
Laat even weten hoe het gaat als je het hebt gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, het schiet gewoon niet op. Ik ga een stalen buis in de carpoort hangen en elke keer dat ik er voorbij loop een paar chin en pull ups doen.
Ik ben nog een maand of twee in Spanje, maar ik zag net een mooi plekje op het terras waar ik een buis kan hangen. Maar dan hangt het nogal in het zicht, dus ik moet m´n vrouw overtuigen dat het echt nodig is...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef seto het volgende:
[..]
Drie tot vijf, verschilt vaak. Ben rond de 98kg op 1.96.
[..]
Laat even weten hoe het gaat als je het hebt gedaan
http://www.rtl.nl/compone(...)n29nov.avi_plain.xmlquote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van Jarno Hams bij Jensen dat hij een hele fiets in elkaar fout?
Beetje zoals dit alleen sneller en nog mooier
doe dat sinds kort ookquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef seto het volgende:
Ik ga dat dan ook maar eens doen, elke dag ergens. Ik weeg alleen 115/120 kilo, kan er nu met moeite 5. Zowel chinups als pullups.quote:
Tijdens pull-ups weeg ik 87kg en kan ik er met moeite 6.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef pretpletter het volgende:
[..]
Ik ga dat dan ook maar eens doen, elke dag ergens. Ik weeg alleen 115/120 kilo, kan er nu met moeite 5. Zowel chinups als pullups.
Bij mij hielp het zeker, zat er ook altijd mee te kutten maar ben ze toen gewoon bij elke training gaan doen, effe een setje van 5/6 reps tussendoor. Op rugdag deed en doe ik 4•6. Gaat je zeker helpen!quote:
Ik heb een asser waar vrouwen jaloers op zijn. True story.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden![]()
Ik heb ook wel vaker gezegd dat ik het jammer vind dat ik nooit een vrouw zal ontmoeten met betere billen dan ik heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een asser waar vrouwen jaloers op zijn. True story.
Ligt waarschijnlijk aan je voeding/mentaliteit/slaappatroonquote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie ook trainingen waar je niet eens je standaard routine kan afwerken. Vandaag had ik er zo eentje... Weet niet waar het aan ligt. Hopelijk over 2 dagen beter.
Ja heb een big black bootyquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie ook nogal grote glutes van t squatten? (nohomo) Heb van nature al ronde billen, maar ze zijn nu echt huge geworden![]()
Mja... blame my CNSquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je voeding/mentaliteit/slaappatroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |