SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
En ik open maar met een rugfoto. Ben ik de enige die echt veel moeite heeft rug aan te spannen?
Krijg t maar nooit fatsoenlijk voor elkaar.. hier ook 2 mislukte foto's, 1 vage en 1 waar ik t minder goed aanspan dan de ander.. heeft iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 "Mirin Zeeman onderbroek""If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef Pastapipos het volgende:
En ik open maar met een rugfoto. Ben ik de enige die echt veel moeite heeft rug aan te spannen?
Krijg t maar nooit fatsoenlijk voor elkaar.. hier ook 2 mislukte foto's, 1 vage en 1 waar ik t minder goed aanspan dan de ander.. heeft iemand tips?Wel een beetje een sausagefest zo in de kleedkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 "Mirin Zeeman onderbroek"![]()
We waren de enige 2 ;pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wel een beetje een sausagefest zo in de kleedkamer
@Poidertje netjes, jaloers. Hoe lang train je?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik heb t niet echt bij gehouden hoelang. Eerst wat aanrommelen... af en toe ff naar de gym.
sinds 2 jaar train ik echt fanatiek. Ben van ongeveer 75 kg ecto, naar 90 kilo nu gegaan, in die tijd.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat gevoel als je in de cardio afdeling rondloopt en alle chicks je miren
[ afbeelding ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lees zijn zin nog een keer..........quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef 16meter het volgende:
chicks die gaan miren omdat je cardio doet
goedverhaalbroerYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ja ik doe altijd dikke lat spread als ik langs de cardio loop. Dan zo breed mogelijk en ondertussen even paar poses.![]()
oh ze miren omdat hij er looptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Lees zijn zin nog een keer..........
nog beter man![]()
edit definitie van mire niet goed begrepenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 10% gewijzigd door Mithras82 op 02-03-2013 00:25:46 ]![]()
ik doe altijd een paar pushups tegen de muurquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
oh ze miren omdat hij er loopt
nog beter man
dan loop ik naar de chicks toe en zeg ik dat ze wel ok zijn maar niet mijn type
alpha as fuck![]()
K leg gewoon kkhard een kkdikke drol neer midden op die vloer daar en al die mensen kijken mij ook aan volgens mij miren zeIf not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe altijd een paar pushups tegen de muur
dan loop ik naar de chicks toe en zeg ik dat ze wel ok zijn maar niet mijn type
alpha as fuck![]()
Tegen een meid op zo'n apparaat durven te zeggen: "Poets een drol, het blijft een drol"
Alpha as fuckYouTube
Niemand geeft een neuk echt waar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
weer onzin?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als jullie een keer willen lachen moet je de recensies bij fatburners van B&F lezen, allemaal geëmotioneerde vrouwen die helemaal niet trainen en klagen dat het niet werkt omdat ze de hele dag op hun reet zitten![]()
![]()
Metabolisme opstoken met stimulanten kan je wel helpen een paar kcal extra te verbranden, lijkt me?quote:
Geen clen/efedrine achtige resultaten verwachten, natuurlijk.![]()
Dat ben ik met je eens.
Heb wel een potje Dexaprine staan, maar dat benader ik meer als pre-workout. Wat meer energie, hogere hartslag, onderdrukt eetlust.![]()
clen neemt gelijk je lever meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Metabolisme opstoken met stimulanten kan je wel helpen een paar kcal extra te verbranden, lijkt me?
Geen clen/efedrine achtige resultaten verwachten, natuurlijk.
Door de caffeine maak je wel een stuk meer kleine bewegingen, ik neem het zelf omdat het cutten gewoon een stuk makkelijker maakt en het echt goed je hongergevoel onderdrukt maar mensen verwachten inderdaad dat ze uit het niets gewicht kwijtraken alleen door een pilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:12 schreef seto het volgende:
Het resultaat is echt te verwaarlozen volgens mij.Ik heb hier nog de oude Dexaprine staan met die verboden stof erin dat is pas sterk spul, soort van speedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
Dat ben ik met je eens.
Heb wel een potje Dexaprine staan, maar dat benader ik meer als pre-workout. Wat meer energie, hogere hartslag, onderdrukt eetlust.![]()
Soort van speed?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de oude Dexaprine staan met die verboden stof erin dat is pas sterk spul, soort van speed
Gewoon onschuldige Geranium olie.![]()
Je zou het kunnen dealen bij een dance feest als een party drug en nog veel klanten hebben ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Soort van speed?
Gewoon onschuldige Geranium olie.![]()
ben je dan dealer of klant?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je zou het kunnen dealen bij een dance feest als een party drug en nog veel klanten hebben ook![]()
In ieder geval een baas.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In ieder geval een baas.kloontje
![]()
Jij bent de kloon destroyer is het niet?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Nog even terugkomend op de discussie over nieuwbouw van umsport:
http://www.wijlimburg.nl/(...)iet-aanbesteed/18905![]()
M'n dealer is gepaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?
Deathlift or Die.![]()
2016 openingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:53 schreef meneer_valk het volgende:
Nog even terugkomend op de discussie over nieuwbouw van umsport:
http://www.wijlimburg.nl/(...)iet-aanbesteed/18905Fijn dan ben ik net weg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Stelling: Als alle suiker (tafelsuiker) in voedsel vervangen wordt door sucralose, zou de bevolking dan gezonder worden/afvallen?
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.If not now, then when.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stelling: Als alle suiker (tafelsuiker) in voedsel vervangen wordt door sucralose, zou de bevolking dan gezonder worden/afvallen?
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Nee.
Is nogal kort door de bocht, maar je begrijpt wat ik bedoel.
If not now, then when.![]()
Ik ga clen slikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?![]()
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Pinda's, cashewnoten, amandelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?
Albert Heijn.Soukidan op je oogbal.![]()
Amandelen en walnoten, soms wat pistachenoten. Ik haal ze bij de Mercadona.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die hier noten eten... Welke noten eten jullie en waar haal je ze?![]()
![]()
Ik heb een zakje Kaisen efedrine liggen dus de kans zit erin dat ik het ga proberen, zijn echter maar 50 tabletten van 8mg dus daar zal ik niet ver mee komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan er nog mensen hier aan de ECA dit voorjaar?![]()
Een filmlijf in 4 weken
Jason Momoa, Khal Drogo uit Game of Thrones, neemt het binnenkort op tegen zwaargewicht Sylvester Stallone in Bullet to the Head. Met deze workout van 110 herhalingen wint hij 10 kilo spiermassa en is hij in no time in vorm voor een film.
Jason Momoa kreeg niet zo’n lijf door eindeloos ijzer te pompen in een hoekje in de sportschool, integendeel. Meer dan een half uur per dag had ‘ie niet nodig. Dat waren wel 30 intensieve minuten, met extreem veel herhalingen. ‘Je groeit heel snel en je verbrandt veel vet,’ vertelt Momoa. Als je jezelf echt op de proef wilt stellen, dan voer je dagelijks het gewicht iets op. ‘Pak een zwaar gewicht en je wordt én droog én je bouwt veel spieren.’ Vet weg, groeiplateau verslagen, jij blij.
Zo doe je het
Trek voor iedere workout 30 minuten uit. Kies drie van onderstaande vijf oefeningen en neem tussen iedere sessie een dag rust. Probeer een gewicht te gebruiken dat tweederde weegt van het maximale gewicht waarmee je 1 herhaling kunt maken.
Squats
Shoulder presses
Incline Bench Presses
Cable crosses
Optrekken
Sets, herhalingen en rust
Bij je eerste oefening maak je 7 herhalingen. Neem 7 seconden rust. Vervolgens maak je weer 7 herhalingen. Weer 7 seconden rust. Herhaal dit totdat je 7 sets van 7 herhalingen hebt gemaakt. Rust 30 seconden. Daarna maak je een 6 sets van 6 herhalingen met 6 seconden rust tussen de sets. Eindig met een circuit van 5 herhalingen waarmee je het totaal voor die oefening op 110 (49+36+25) herhalingen brengt. Kom op adem. En doe dezelfde circuits met twee andere oefeningen uit het rijtje.
Zet je hier nou echt 10 kilo mee aan in 4 weken? Dat lijkt me niet. Helpt dit enigzins?
Bron: http://www.menshealth.nl/Fitness/Een-filmlijf-in-4-weken![]()
110 pull ups? 7x7 dat geloof ik nog wel maar dan nog 6 x 6 en 5 x5? Mijns inziens onmogelijk om dit zonder ondersteuning uit te voeren.
Ik geloof best dat je lichaam beter in vorm komt maar ach.....![]()
http://www.menshealth.nl/Fitness/Net-als-in-de-film-deel-3
deze oefeningen lijken me daarentegen wel echt een bazenschema. ;o Zou je daar dan wel echt veel massa mee aanzetten?![]()
die filmgasten zitten net zo goed aan de roids.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:05 schreef Atemno het volgende:
deze oefeningen lijken me daarentegen wel echt een bazenschema. ;o Zou je daar dan wel echt veel massa mee aanzetten?![]()
Doe dan het onderste schema van http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.htmlquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:05 schreef Atemno het volgende:
Dat zou best, maar dat was geen serieus antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die filmgasten zitten net zo goed aan de roids.![]()
![]()
Pain & Gain (2013) - IMDbquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ambitie ligt zeker wel bij een filmlijf.
wil hem wel zien![]()
je zet er net zoveel massa mee aan, in relatie met je voedingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat zou best, maar dat was geen serieus antwoord op mijn vraag.![]()
dat zijn pas cobra trapsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ambitie ligt zeker wel bij een filmlijf.![]()
Iemand nog enig idee welke kwark men het hier laatst over had.. was iets van de lidl, geen idee of het eigen merk was.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
4,68 voor 10 pakken 1 liter melk, bij de AH ben ik daar 8,50 voor kwijt en die smaakt nog minder ook
Raar dat er zo'n groot prijsverschil is![]()
Die van de Lidl? Die zijn stukken lekkerder inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
4,68 voor 10 pakken 1 liter melk, bij de AH ben ik daar 8,50 voor kwijt en die smaakt nog minder ook
Raar dat er zo'n groot prijsverschil is![]()
![]()
Aldi en Lidl hebben de beste melk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Die zijn stukken lekkerder inderdaad![]()
Damn, ik wou maar dat ik niet naar de Basic Fit was gegaan vandaag, wat een drama.
Geen olympic bars en de bars die ze hebben staat geen gewicht op, hebben plastic uiteinden () en sommigen hebben niet eens een "grip" structuur.
Ga ik daar deadliften, en in mijn eigen gym leg ik de bar vergeleken met de rest heel erg beschaafd neer, komt die ecto instructeur naar me toe "of het even rustiger kan omdat ze daaronder aan het werk zijn".
Daarna komen er 2 ecto mocro's binnengelopen, pakken gelijk een EZ-curl bar met 7,5kg gewicht erop (), proberen een keer te curlen en gelijk: "nee mattie deze is te zwaar heb ik geen zin in". In plaats van dat ze er wat gewicht afhalen pakken ze een stang uit het rek waar 5kg op ligt, ook die is natuurlijk te zwaar (
), na 3 reps hebben ze het daarmee ook al opgegeven. Pakken ze weer een nieuwe stang (
![]()
![]()
) zonder gewicht, doen een setje van 8 reps en gaan dan weer naar huis
.
En nog veel meer trieste dingen, maar dit spande toch wel de kroon.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Aldi heeft (helaas magere) kwark (met probiotische culturenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand nog enig idee welke kwark men het hier laatst over had.. was iets van de lidl, geen idee of het eigen merk was.![]()
) @65ct / 500gram
![]()
run as hard as you can....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
Damn, ik wou maar dat ik niet naar de Basic Fit was gegaan vandaag, wat een drama.
Geen olympic bars en de bars die ze hebben staat geen gewicht op, hebben plastic uiteinden () en sommigen hebben niet eens een "grip" structuur.
Ga ik daar deadliften, en in mijn eigen gym leg ik de bar vergeleken met de rest heel erg beschaafd neer, komt die ecto instructeur naar me toe "of het even rustiger kan omdat ze daaronder aan het werk zijn".
Daarna komen er 2 ecto mocro's binnengelopen, pakken gelijk een EZ-curl bar met 7,5kg gewicht erop (), proberen een keer te curlen en gelijk: "nee mattie deze is te zwaar heb ik geen zin in". In plaats van dat ze er wat gewicht afhalen pakken ze een stang uit het rek waar 5kg op ligt, ook die is natuurlijk te zwaar (
), na 3 reps hebben ze het daarmee ook al opgegeven. Pakken ze weer een nieuwe stang (
![]()
![]()
.
![]()
Het krachthonk van de F4F hier is bijna een soort hardcore gym, ben er erg blij meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
![]()
![]()
.
![]()
Heb je meer gains gemaakt door al deze dingen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Drinky het volgende:
![]()
![]()
.
Niet meer in een katoene shirt trainen en gelijk douchen als je thuiskomt doet echt wonderen voor rug acne![]()
Geen idee, omdat ik het gewicht van de stang niet wist heb ik maar gegokt met het gewichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je meer gains gemaakt door al deze dingen?. Maar de extra rage gaf me genoeg kracht om alles zo snel mogelijk af te maken om daar weg te komen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
de juiste voeding ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet meer in een katoene shirt trainen en gelijk douchen als je thuiskomt doet echt wonderen voor rug acne![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee, omdat ik het gewicht van de stang niet wist heb ik maar gegokt met het gewicht. Maar de extra rage gaf me genoeg kracht om alles zo snel mogelijk af te maken om daar weg te komen.
Water drinken (2l/dag min) nog beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: