Ik wilde ook net zo'n post maken inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn
Dit, squats zijn een geweldige oefening, maar t maakt je geen arnoldquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zo'n post maken inderdaad. Squats zijn een prima oefening, maar die verafgoding begint wel erge vormen aan te nemen soms.
er zijn nog wel andere oefeningenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn
Tennis is idd ook heel aardig.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Press.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef seto het volgende:
[..]
er zijn nog wel andere oefeningen
bench press
quote:There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a fucking Pussy. I have no time or patience for fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this.
quote:There is never an absolute answer to everything, except of course that you have to do your squats.
quote:(in reference to a bicyclist who seemed to be saying that riding was similar to squats since they both made your legs hurt):
Yes they both hurt, but so do burning your hand and burying your bulldog. The differences are actually quite significant.
Mensen die alleen bench, deadlift en squats doen zijn ook geen echte bodybuilders.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Mensen die geen bench, deadlift en squats doen zijn pussiesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mensen die alleen bench, deadlift en squats doen zijn ook geen echte bodybuilders.
Stronger zegt t al, pure focus op krachtquote:
Als je 8 of meer reps doet doe je het voor hypertrophy dus BB.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Stronger zegt t al, pure focus op kracht
Nja okej, maar cable flies zie je daar niet in terug, en in een BB schema onmisbaar (welke fly dan ook)quote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je 8 of meer reps doet doe je het voor hypertrophy dus BB.
BB is verhouding en je mist bepaalde spiergroepen zoals schouders en bovenrug.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je 8 of meer reps doet doe je het voor hypertrophy dus BB.
Ronnie in zijn powerlift tijdquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nja okej, maar cable flies zie je daar niet in terug, en in een BB schema onmisbaar (welke fly dan ook)
Je moet natuurlijk doen wat je wilt, en waar je van houdt. Ben je gek op 1RM squats ga je gewoon alleen de compounds doen.
Wil zelf gewoon voor de massa, dat pump!!
Draagt die gast nou lipgloss/make-up?quote:
Je gelooft dat die gasten alleen maar 3 oefeningen doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronnie in zijn powerlift tijd
[ afbeelding ]
Strongman uit Polen
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Je pakt met compounds net zo goed massa
Een beginnert pakt massa als een baas met zon schema.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronnie in zijn powerlift tijd
[ afbeelding ]
Strongman uit Polen
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Je pakt met compounds net zo goed massa
Nee, doen vast ook strongman training en assisted exercises. Maar de kern blijft natuurlijk Squat,Bench,Press,Deadlift. Daarnaast zullen ze vast wel curls/dips/chin ups doen als assisted maar het is niet de kern van hun workoutquote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je gelooft dat die gasten alleen maar 3 oefeningen doen?
Wat dacht je van press, power cleans en barbell rows? Hoort gewoon bij een powerlift schema en krijg je enorme schouders en rug van. Waarom zou een powerlifter zichzelf uit proportie willen trainen?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
BB is verhouding en je mist bepaalde spiergroepen zoals schouders en bovenrug.
Je kan in principe prima een powerlift pogramma volgen om massa te krijgen. Je hoeft alleen maar van 5 naar 8 - 12 reps te gaan. Groei je als kool.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nja okej, maar cable flies zie je daar niet in terug, en in een BB schema onmisbaar (welke fly dan ook)
Je moet natuurlijk doen wat je wilt, en waar je van houdt. Ben je gek op 1RM squats ga je gewoon alleen de compounds doen.
Wil zelf gewoon voor de massa, dat pump!!
Ss gaat niet uit van 5 repsquote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn de SS en 5x5 Stronglift dus zulke poppulaire schema's onder (beginnende) BB'ers terijl die beide van 5 reps uit gaan?
Stacker 2 wordt naar mijn weten niet meer geproduceert (weet niet zeker) ervanuitgaande dat de fabrikant NVE pharmaceuticals is, amerikaans en eph is daar verboden...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef JanKort het volgende:
http://www.prohormonen.nl/stacker_2_kopen.html
Iemand enig idee of dit betrouwbaar is?
wat? SS is gewoon 3x5 hoorquote:
Omdat Linear Progression en Beginner gains op die manier optimaal gebruikt kunnen wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn de SS en 5x5 Stronglift dus zulke poppulaire schema's onder (beginnende) BB'ers terijl die beide van 5 reps uit gaan?
Denk niet dat linken naar een AAS dealer is toegestaanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef JanKort het volgende:
http://www.prohormonen.nl/stacker_2_kopen.html
Iemand enig idee of dit betrouwbaar is?
Dacht 3*6 :p heb zelf alleen stronglifts gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wat? SS is gewoon 3x5 hoor
[..]
Omdat Linear Progression en Beginner gains op die manier optimaal gebruikt kunnen worden
Maar daar doelde ik dus ook op.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat dacht je van press, power cleans en barbell rows? Hoort gewoon bij een powerlift schema en krijg je enorme schouders en rug van. Waarom zou een powerlifter zichzelf uit proportie willen trainen?
Helaasquote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Stacker 2 wordt naar mijn weten niet meer geproduceert (weet niet zeker) ervanuitgaande dat de fabrikant NVE pharmaceuticals is, amerikaans en eph is daar verboden...
Miss namaak met echte ephedrine erin
Ik ook niet want dan komt er zoveel onwetendheid naar voren en heb geen zin omdat allemaal te corrigeren. Allemaal van die "ik train mijn benen niet want zit op voetbal" achtige dingen krijg je dan te horenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
t? Doe er zelf niet eens aan mee, maar dan beginnen anderen er ineens over met een opmerking als "hey, je bent wel fanatiek aan het trainen of niet?". En dan komen er hele verhalen.
Aan de ene kant wel irritant, want dan lijk ik net zo'n oppervlakkige sportschoolboy voor de mensen die mij niet goed kennen.
Klopt ja. Nouja soms vragen ze mij wat ik doe, dan geef ik gewoon antwoord. En dan laat ik het gesprek maar z'n gang gaan en observeer ik alle broscience.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ook niet want dan komt er zoveel onwetendheid naar voren en heb geen zin omdat allemaal te corrigeren. Allemaal van die "ik train mijn benen niet want zit op voetbal" achtige dingen krijg je dan te horen
Wat is een oppervlakkige sportschoolboy? Je klinkt een beetje depressief brah.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook last van dat als je ergens bent, bijvoorbeeld op een verjaardag of in een café, het gesprek ineens standaard over de gym gaat? Doe er zelf niet eens aan mee, maar dan beginnen anderen er ineens over met een opmerking als "hey, je bent wel fanatiek aan het trainen of niet?". En dan komen er hele verhalen.
Aan de ene kant wel irritant, want dan lijk ik net zo'n oppervlakkige sportschoolboy voor de mensen die mij niet goed kennen.
Voordat ik hier mee ging lezen dacht ik dat ook hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ook niet want dan komt er zoveel onwetendheid naar voren en heb geen zin omdat allemaal te corrigeren. Allemaal van die "ik train mijn benen niet want zit op voetbal" achtige dingen krijg je dan te horen
Ah.op die manier.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar daar doelde ik dus ook op.
Er zijn meer belangrijke oefeningen en niet alleen die drie.
Stel dat je ergens bent met wat gasten en chicks en er beginnen constant gasten tegen je te praten over de gym en trainen. Dan denken die meiden waarschijnlijk dat mijn leven uit niks anders bestaat dan trainen en vinden ze me zo'n gym-sjonnie die de hele dag in de spiege naar zichzelf kijkt.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wat is een oppervlakkige sportschoolboy? Je klinkt een beetje depressief brah.
Moet je is tellen hoe vaak het woord sixpack naar voren komt in zo'n gesprekquote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
icks en er beginnen constant gasten tegen je te praten over de gym en trainen. Dan denken die meiden waarschijnlijk dat mijn leven uit niks anders bestaat dan trainen en vinden ze me zo'n gym-sjonnie die de hele dag in de spiege naar zichzelf kijkt.
Okay dat is ook wel zo, maar ik kan over genoeg andere onderwerpen praten .
Ja ze miren wel misschien, maar het is wel enigzins irritant als overal waar je komt het minimaal een half uur over de gym gaat. Met ook nog vragen van chicks als "ja maar neem jij ook van die shakes enzo?"quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je is tellen hoe vaak het woord sixpack naar voren komt in zo'n gesprek![]()
En het enige wat die meiden doen is miren als het ook te zien is dat je leven uit niks anders bestaat dan trainen.
Je had die vrouw die op die spiegelfoto stond en jou als ecto accepteerde nooit moeten laten gaan
Zeg nooit voor de grap dat je naalden in je reet zet met groeihormonen, er zijn mensen die dat echt serieus nemen en dat aan iedereen door vertellenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ze miren wel misschien, maar het is wel enigzins irritant als overal waar je komt het minimaal een half uur over de gym gaat. Met ook nog vragen van chicks als "ja maar neem jij ook van die shakes enzo?"
En dat klopt, maarja het werkte niet langer. Ze blijft vannacht wel hier slapen though.
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 00:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zeg nooit voor de grap dat je naalden in je reet zet met groeihormonen, er zijn mensen die dat echt serieus nemen en dat aan iedereen door vertellen
Extreem homoseksueelquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |