Nee joh, dé zomerhit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan echt niet anders dan concluderen dat dit gewoonweg een hele slome grap is.
Van een zomer die in het water is gevallen.quote:
Middelmatige A-sterren die in een zaaltje aan het dansen zijn, gekke debielen die de beste aan het verslaan zijn of de meest kneuzige BN'ers die van 10 meter een zwembad in plonsen, ik weet wel wat ik ga kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van een zomer die in het water is gevallen.
Ik ook! Ik zet een DVD-tje op. Of i-Player aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Middelmatige A-sterren die in een zaaltje aan het dansen zijn, gekke debielen die de beste aan het verslaan zijn of de meest kneuzige BN'ers die van 10 meter een zwembad in plonsen, ik weet wel wat ik ga kijken.
Zo dachten ze vroeger ook over Te land, ter zee en in de lucht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe kun je hier in godsnaam een programma omheen verzinnen. Een sprong duurt anderhalve seconde?
Kleine Viezerikquote:Stunt: Terror Jaap oefent voor SBS Sterren Springen
Vandaag is dan officieel Sterren Springen aangekondigd, het nieuwe BNer-programma van SBS 6 dat al een tijdje in de lucht hing. SBS 6 laat verschillende bekendheden schoonspringen, Gerard Joling presenteert de nieuwe amusementsshow. Hij verklapte vanmorgen al dat Patty Brard, Yuri van Gelder en Kelly aan het trainen zijn. Maar er komen snel meer namen naar buiten van het mogelijke kandidatenveld. Ook Terror Jaap, Thomas Berge, Ralf Mackenbach en Kleine Viezerik zijn in Eindhoven gesignaleerd, waar wordt geoefend.
Met name die naam van Jaap Amesz is natuurlijk spraakmakend. De kolossale reality-ster is echter al gehuld in een zwembroekje voor de cameras van SBS Shownieuws verschenen.
Zijn deelname is overigens net als die van de andere sterren niet 100 procent zeker. Deze dagen wordt eerst gekeken of de sterren daadwerkelijk van een 10 meter hoge duikplank durven. En of de conditie goed genoeg is om het avontuur aan te gaan. Uiteindelijk zullen 16 BNers uiteindelijk meedoen aan Sterren Springen.
quote:Patty Brard zag schoonspringen niet zitten.
Patty Brard stond niet direct te springen toen Gerard Joling haar vroeg deel te nemen aan zijn nieuwe show. De zanger gaat vanaf dit najaar schoonspringen met sterren en dacht meteen aan Patty. "Natuurlijk wilde ik niet", vertelt Brard, die eerder op tv live een onsmakelijke darmklysma liet zetten, aan Nieuwe Revu. "Je moet toch in een badpak."
De presentatrice en zangeres noemt het springen van de tienmeterplank bijzaak. "De diverse grappen over Pieterburen zijn al weer gemaakt. Op tv lijk je sowieso vijf kilo zwaarder dan je bent. En dan beeldig gaan doen. Dat ik van die plank moet, is bijzaak."
Ondanks haar aanvankelijke twijfels liet Brard zich overhalen. "Ik ben gisteren voor het eerst gaan trainen om te kijken of ik het leuk vond. En dat bleek." Ook een leuk salaris trok Patty over de streep. "Ik heb geen vast contract meer, ik moet er gewoon voor beloond worden."
Patty baalt van een opmerking die Gerard onlangs maakte. De presentator sneerde naar Brards schaatskunsten toen ze deelnam aan Sterren Dansen op het IJs. "Gerard begon meteen te blèren: als ze net zo springt als ze schaatst. Wat een loeder, dacht ik, maar ik zal hem krijgen."
Jij woont in de buurt. Als Patty en/of Jaap gaan springen zou ik maar zandzakken voor de deur leggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zet een DVD-tje op. Of i-Player aan.
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij woont in de buurt. Als Patty en/of Jaap gaan springen zou ik maar zandzakken voor de deur leggen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.
Als-ie na Jaap aan de beurt is wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan Ralf Mackenbach ook in een bad springen waar geen water in zit?
Ik heb het idee dat er veel getweet zal worden an dan wordt dit een zichzelf versterkende langslepende hype.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:00 schreef female81 het volgende:
Hoe wanstaltig ook, ik wéét van mezelf gewoon dat ik ernaar ga kijken. Daarom juist.
Dat lijkt mij niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:
Dat zal me een spektakel zijn!
Oh nee. Wat een suf format.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan Ralf Mackenbach ook in een bad springen waar geen water in zit?
Heerlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 11:09 schreef female81 het volgende:
Als ik dat laatste lees, word ik steeds ongeduldiger tot het moment waarop het zal worden uitgezonden.
Mooi hequote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink is blij dat hij niet hoeft te oefenen op salto's en schroeven. "Maar mijn gele zwembroek doe ik natuurlijk wel aan."![]()
bronquote:Dries Roelvink heeft respect voor Terror Jaap
Dries Roelvink heeft respect voor het feit dat Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap uit De Gouden Kooi, meedoet aan Sterren Springen op Zaterdag. Dat zei hij dinsdag op Radio 538. Als sidekick van presentator Gerard Joling heeft Roelvink de realitybekendheid al druk zien oefenen. “Als je dat ziet, zeg. We hebben een promo opgenomen. Die man sprong van een meter van zes en die maakt me een plons, jongen. Dat is een tsunami, een waterverplaatsing, het is onvoorstelbaar.“
De zwaarlijvige Terror Jaap laat zich wederom schaars gekleed aan Nederland zien. “Ik heb met hem gesproken en hij zei: ‘Ik wil Nederland verbazen. Ik wil laten zien dat ik met mijn lijf toch een salto ga maken van die tien meter af.’ Dat vind ik echt knap.”
Tot nu toe heeft Roelvink hem die salto nog niet zien maken. “Nee, ik heb hem alleen rechtdoor naar beneden zien springen en het duurde heel lang voor hij weer boven kwam.”
Ook voor kandidate Justine Pelmelay heeft hij veel respect. “Justine Palmelay liep zo zenuwachtig om het zwembad. ‘Ik kan niet zwemmen’, zei ze. Als je dan aan zo’n programma meedoet. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.”
Zelf haakte Roelvink af als kandidaat. “Ik heb Eyeworks gebeld en gezegd: ‘Jongens, ik doe het niet. Ik durf het niet.’ ‘Nou, dat valt me tegen van je’, zeiden ze. ‘Ja, dat kan wel, maar ik durf het niet’, zei ik. Toen zeiden ze: ‘Dan gaan we een andere rol bedenken voor je, want je moet toch in het programma.’”
“Zo langzaam aan is het een mooi stel bij elkaar. Ik hoop dat men op zaterdagavond massaal gaat kijken. Het begint op 25 augustus, tussen acht en tien, en dan krijg je het vier zaterdagen achter elkaar.”
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vooral respect hoe Terror-Jaap het juk van zijn Terror-Jaapschap weet om te bouwen tot iets moois.
Respect!
Kleine viezerik en grote viezerik.quote:
Ik las het vanochten alquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brard heeft geen vertrouwen in badmeester Roelvink![]()
Patty Brard heeft geen vertrouwen in badmeester Dries Roelvink. In het nieuwe SBS-programma Sterren Springen op Zaterdag gaat de presentatrice schoonspringen en wordt Dries Roelvink een sidekick naast presentator Gerard Joling.
Roelvink, die heeft beloofd zijn beroemde gele zwembroek aan te trekken, krijgt een rol die te vergelijken is met die van badmeester. "Die man kan je niet eens redden, hij durft niet eens van de duikplank", klaagt Brard in Half 8 Live! "Ik denk dat hij heel graag in beeld wil, maar dat is ook niets nieuws."![]()
http://boulevard.nieuws.n(...)_badmeester_roelvink
Lisa Sips....wie kent haar niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Net even de beelden bij Shownieuws () teruggekeken, maar het ziet er wel verdomd vet uit
.
Lisa Sips in een bikini is ook prima kijkvoer.
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lisa Sips....wie kent haar niet?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Net even de beelden bij Shownieuws () teruggekeken, maar het ziet er wel verdomd vet uit
.
http://www.shownieuws.tv/video/namen-sterren-springen-bekend/quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:
[..]
Dankje, thuis even kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:25 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/video/namen-sterren-springen-bekend/
Ze moeten wel... Het wordt dé seizoensopening van SBS, twee uur lang op zaterdagavond. Dan kan je het maar iig helemaal dood promoten, en daar zijn deze type BN'ers natuurlijk wel perfect voor...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ze gooien er wel een fiks mediaoffensief tegenaan.
Met heel boeiende info.
Klopt, alleen hoop ik het dit keer bewust.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef tong80 het volgende:
Dat gevoel krijg ik van dit programma. Je weet dat het niet mag, maar onbewust hoop je dat ze niet meer bovenkomen.
Ik schrok ook van Eindhoven. De huizenmarkt zit hier al in het slop, maar nu kan ik weer minimaal 3 jaar wachten.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, alleen hoop ik het dit keer bewust.
Hebben we het dan over Patty?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
.
Gekeken, het ziet er inderdaad zo wel tof uitquote:
Actrice ONM/Schat van de Oranje, Zusje van?, acteur, Hollywoodvrouw én vriendin Thomas Berge, Echt/Goois Meisje van RTL5.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gekeken, het ziet er inderdaad zo wel tof uitAlleen die BN'ers he? Ik ken ze natuurlijk weer niet, deze bijvoorbeeld
![]()
Liza Sips, Kimberley Klaver, Dirk Taat, Myrthe Mylius en Pauline Wingelaar.
Vandaar dat ik ze niet ken, allemaal programma's die ik nog nooit heb gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Actrice ONM/Schat van de Oranje, Zusje van?, acteur, Hollywoodvrouw én vriendin Thomas Berge, Echt/Goois Meisje van RTL5.
Ben jij dé Pieter?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zwem baantjes in de Tongelreep... maar ben nog geen 'sterren' tegengekomen
Neequote:
Nee ze zijn aan het oefenen. En de echte opnamen komen pas later. Ze hebben de ziekenhuisbedden namelijk al gereserveerd.quote:
Pieter Baanquote:
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben stiekem gewoon te benieuwd om Dirk Taat in zwembroek te zien
Is die lekker dan? Ken die hele vent niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1280&bih=935quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
Ik zit te schudden van het lachenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat hij graag in beeld wil, maar dat is ook niet nieuw."
En zo te zien een nieuw modelletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/ikbendries/view/13375960![]()
Wel in gele zwembroek trouwens
Ook niet in een gelequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ratelband wil ik NIET in zwembroek zien...
Hehe nee ZELFS niet in een gele. Eigenlijk wil ik die vent helemaal niet zien... en vooral niet horen.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Marian Mudde wil ik wel in badpak zien.
Baantjer. o.a.quote:
Serie voor bejaarden. Omdanks mijn hoge leeftijd keek ik niet. Speelde ze het lijk ?quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
Hans Breukhoven, kan wel kloppen.
Dan noemen we het zwembad 'Onzin.'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk zou het cirkeltje rond zijn als ze van 10 meter hoogte in een bak bagger duiken.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier spuit 11... ik lees dit nu pas. Weet je hoe VET DIT WORDT?? Ik moet nu al lachen.
Wat een bedroevend slecht idee, zó slecht dat het gewoon een tophit moet gaan worden. Ik maak m'n agenda vast leeg. Ben zelf ook 2x per week in de Tongelreep dus ik hoop een glimp van het cellulitisbeen van Pat te kunnen opvangen. Of de slecht bijgewerkte bikinilijn van Dries
.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit wordt briljant.![]()
Hopelijk wordt het niet vroegtijdig van de buis gehaald.
Briljant van slechtheid dus. Dat moet haast wel leuk zijn.quote:
Dat.quote:
Eind augustusquote:
Twee uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:28 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Zaterdag 25 augustus om precies te zien, om 20.30 twee uur lang () ; daarvoor zit een nieuwe reeks Alles Kids (Praatjesmakers) met Jochem van Gelder.
Nee, die zijn druk met springen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef tong80 het volgende:
Twee uurMet derderangs-B-Artiesten als opvulling neem ik aan.
Ze flatteert zichzelf met deze anekdote. 10 kilo. Rrright.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zegt de wildvreemde (te dikke) mevrouw naast mij: 'Wat is nou 4 kilo, jij moet er wel 10 afvallen.'![]()
Wie is dat nou weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dirk Taat oefent voor Sterren Springen
Chagrijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:14 schreef static het volgende:
Ga je dat bij iedereen roepen? Gebruik Google eens ofzo.
Niks chagrijn, wil alleen voorkomen dat dit topic vol komt te staan met 'Wiequote:
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:47 schreef Copycat het volgende:
Dat is juist de grap van dit topic ... en dat programma!
Jammer dat Dries niet wachtte op dat zetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef Cynix ® het volgende:
De meeste deelnemers zijn natuurlijk al gelauwerde giganten uit de mediawereld, maar bij sommigen moet deelname aan dit weergaloze evenement hun carrière juist nét dat laatste zetje geven om definitief door te breken.
Ik begin ook om te rakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:11 schreef Greys het volgende:
Jody Bernal gaat het vast winnen.
Schaatsen kon hij ook al. Dus dit zal hij ook wel zo even uit zijn mouw schudden.
(Ik móet dit zien)
Boewhahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.
Dirk Taat in een zwembroek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Salto’s, sprongen en de contra-gehoekte schroef. Daar draait het nu voornamelijk om in het leven van Dirk Taat. Hij is zich al weken aan het voorbereiden op zijn deelname aan het nieuwe SBS6-programma Sterren Springen op Zaterdag
http://www.shownieuws.tv/(...)or-sterren-springen/
Speciaal voor Karina komt Emile in de video op 55 sec nog even langs in zwembroek
quote:Viola Holt bedankt voor Sterren Springen
Viola Holt is niet te zien in het nieuwe SBS-programma Sterren Springen. De oud-presentatrice bracht dit nieuws zelf naar buiten via haar Facebook pagina.
Bommetje
In een statusupdate schreef Viola: "Had ik 3 weken geleden al nee gezegd tegen Sterren Springen van SBS, belt Eyeworks of ik dan wel mee wil doen met het nieuwe item 'Bommetje' in dat programma. Nee dus. Ik wil niet, ik hoef niet en ik heb het niet nodig. Neem Imca Marina, Karin Bloemen, Herman den Blijker of Erica Terpstra... Allemaal gezellige mensen die veeeel betere bommetjes kunnen maken dan ik."
Inderdaad veel homo's in de top van de duiksport. De beste ooit, Greg Louganis, is zelfs homo en HIV besmet.quote:
Geen einde carriere. De meeste ophef was er achteraf. Toen bekend werd dat ie HIV-besmet was en er bloed in het water was gekomen. Later werd ie nog eens Olympischkampioen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:46 schreef ato het volgende:
Jody is toch niet uit de kast gekomen? Alhoewel ik niet raar van sta te kijken.
Greg Louganis was top, maakte toch die vreselijke val met zijn kop op de duikplak..en was toen einde carierre?
Ja, vooral uitgerangeerd B-garnituur. SBS-style dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Jody Bernal ook nog, tering wat een namen.
Ik had ook geen idee wie Dirk Taat is, maar het maakt me niet uit, hij ziet er goed uit in ieder geval en hij maakt al aardige sprongen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Salto’s, sprongen en de contra-gehoekte schroef. Daar draait het nu voornamelijk om in het leven van Dirk Taat. Hij is zich al weken aan het voorbereiden op zijn deelname aan het nieuwe SBS6-programma Sterren Springen op Zaterdag
http://www.shownieuws.tv/(...)or-sterren-springen/
Speciaal voor Karina komt Emile in de video op 55 sec nog even langs in zwembroek
Buikjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:44 schreef Karina het volgende:........
En Emile kan wel wat oefening gebruiken met dat buikje
Youtubje paar posts hierbovenquote:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet de baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
BuikjePens
![]()
Je heb dus toch gekeken![]()
Inderdaad. Als iemand grappig wil zijn komt er meer bij kijken dan een paar dikke mensen opvoeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo en nu is tong80 verdrietig
Mijn God. Nog erger dan in mijn verbeelding. Die mensen kennen echt geen schaamte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu ga ik even Karina en tong80 blij maken![]()
http://www.shownieuws.tv/video/emile-ratelband-zwaar-geblesseerd/
Filmpje met emile met pens in rode zwembroek, terror jaap en patty brard in het zwart![]()
En terror Jaap springt van de drie meter en komt niet meer boven![]()
![]()
Dit moet een succes gaan worden![]()
En Smit-Tak.quote:
Ow nieuws voor mij, is hij een pedo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Springende sterren onder blauwe plekken en blessures![]()
[...]
Jody Bernal een hersenschudding![]()
Dat kan dus niet heIk heb nooit enige hersen activiteit ontdekt bij die pedo
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow nieuws voor mij, is hij een pedo?
Ik heb niet het hele verhaal gelezen, alleen waar hij iets zegt over de lul en het gaatje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Ophef om seksuitspraken Jody Bernal![]()
Jody Bernal
Nou ja, dat is wel het bewijs. Beter haalt SBS deze pedofiel meteen uit het programma.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Jody Bernal
Wat een gedoe om niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Jody Bernal
Gedoe om Jody Bernal. Nou ja, om niks dus.quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Jody Bernal
Als íets me niet makkelijk lijkt, is het wel schoonspringenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Jody Bernal staat versteld van Patty Brard
(...)
Bernal realiseerde zich dat hij ‘hard aan de trouwtjes moet trekken’. “Het valt nog vies tegen, hoor. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Met techniek springen is totaal anders dan een bommetje maken in het zwembad. Het is hard trainen. De kandidaten moeten schoonspringen, van een duikplank tot wel tien meter. Dat hangt af van het trainen.”
(...)
Bron
Ik kan me niet voorstellen dat Patty Brard die een salto doet er charmant uitziet
Zeker nu ik het weer zit te volgens tijdens de OS en ZEKER vanaf het 10 meter platform (en niet duikplank op tien meter zoals ze het in het stukje noemen).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als íets me niet makkelijk lijkt, is het wel schoonspringen
Ik moet weer gniffelen bij het idee dat die sterren dat gaan doen. Nogmaals chapeau SBS!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker nu ik het weer zit te volgens tijdens de OS en ZEKER vanaf het 10 meter platform (en niet duikplank op tien meter zoals ze het in het stukje noemen).
Gelooft ie het zelf ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Het is wel de bedoeling dat de dubbele salto en de schroef erin gaat komen.
Als iemand van deze "BN'ers" het kan, dan is hij het wel. Bij het schaatsen was hij ook hardstikke goed. Maar we kijken natuurlijk voor de falersquote:
Meedoen is al falenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Maar we kijken natuurlijk voor de falers
En Ralfie Mackenbach.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als iemand van deze "BN'ers" het kan, dan is hij het wel. Bij het schaatsen was hij ook hardstikke goed.
En Dirk Taat, die was in het filmpje, wat eerder was gepost, al best lekker bezig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Ralfie Mackenbach.![]()
Ik ben nog steeds boos op SBS dat ze hem er onterecht uit hebben laten gaan in SDOHI.
In een ver geleden meegedaan met een prijsvraag voor een show van sbs6. (Ik weet het, het is dom om mee te doen.)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of win kaartjes met de prijsvraag![]()
http://www.sbs6.nl/progra(...)springen-op-zaterdag
De helft ken ik nietquote:Achttien bekende Nederlanders maken hun opwachting in de nieuwe tv-show Sterren Springen op Zaterdag van sterpresentator Gerard Joling. Onder hen bevinden zich onder meer Emile Ratelband, Kelly van der Veer en realityster Pauline Wingelaar. Dat heeft SBS 6 laten weten. Andere waaghalzen zijn Yuri van Gelder, Kimberley Klaver, Ralf Mackenbach, Justine Pelmelay, Marian Mudder, Dirk Taat, Myrthe Mylius, Arijan van Bavel en Patty Brard.
Tot slot doen ook Terror Jaap, Liesbeth Kamerling, Liza Sips, Kleine Viezerik, Jody Bernal en Raynor Arkenbout mee aan het spektakelprogramma.
Bron
Karina allemaal op zaterdag word het uitgezonden op RTL4 Gordon en Chantal, op SBS6 Gerard Joling en bij de AVRO Reinout Oerlemans..IK kies en kijk naar NED1 Dansenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:
Ik ga de eerste aflevering van dit kijken, ik wil zien hoe ze in het water plonzenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karina allemaal op zaterdag word het uitgezonden op RTL4 Gordon en Chantal, op SBS6 Gerard Joling en bij de AVRO Reinout Oerlemans..IK kies en kijk naar NED1 Dansen![]()
Ik wist niet eens dat hij dat was. Ik zie het pas vanaf de foto hierboven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Doet Arjen van Bavel (Adje ) ook mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga de eerste aflevering van dit kijken, ik wil zien hoe ze in het water plonzen
Ja maar Dries gaat niet het water in, dat is wel jammer, geen Dries in natte zwembroek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ik kijk alleen voor Dries
in gele zwembroek dat dan weer wel
Dries zal toch wel een keer een redding moeten doen als badmeesterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
Ja maar Dries gaat niet het water in, dat is wel jammer, geen Dries in natte zwembroek.
Ik hoop het, zie je het voor je: Dries met natte haren, het water van hem afdruipendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries zal toch wel een keer een redding moeten doen als badmeester![]()
Of door een van de deelnemers in het water worden geduwd![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het, zie je het voor je: Dries met natte haren, het water van hem afdruipend
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zit al met je broek naar beneden
Ik ken ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of alle deelnemers al gepost waren, maar dit zijn ze:
[..]
De helft ken ik niet
GTST. De helft van het populaire homostel "Ludwin". Alleen hebben ze z'n personage dood laten gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog nooit van die gozer gehoord.
Bijnaquote:
Net zoals Johan Vleminks in Big Brother. Die bleek niet te kunnen zwemmen en verdronk bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of door een van de deelnemers in het water worden geduwd![]()
Niks mis met Johan, ik zie liever Bert van der Veer verzuipen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals Johan Vleminks in Big Brother. Die bleek niet te kunnen zwemmen en verdronk bijna
Vleminks is leuk idd. Dat is een BNer die er voor uitkomt graag BNer te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met Johan, ik zie liever Bert van der Veer verzuipen.
Zul je net zien dat hij wel kan zwemmen.
Wedden dat je gaat kijken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan de Tweede Kamer dit programma niet verbieden als zijnde gevaarlijk voor de geestelijke volksgezondheid?
Dan nog liever haar in badpak dan Pattyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn vriendin Judith Osbourne![]()
Die wil je echt niet in badpak zien
quote:
"Even lekker op en neer, doe je thuis ook" Aldus Geerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerard stort zich in NK bommetje![]()
http://www.shownieuws.tv/video/gerard-stort-zich-in-nk-bommetje/
Wedden dat je gaat kijken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:
Wat een niet-televisie moet dit worden.
Die zou je zo verliezen. Helaas, aan mij geen klankbord de dag erna.quote:
Vanwaar dan de interesse ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou je zo verliezen. Helaas, aan mij geen klankbord de dag erna.
Ik uit enkel hier mijn verbazing en onbegrip.
Zie mijn ondertitel. Alhoewel cultured hierbij een wel erg breed begrip is.quote:
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel. Alhoewel cultured hierbij een wel erg breed begrip is.
Maar bij dit onderwerp specifiek is het vooral mijn verbazing over het niet-gehalte van het 'gebodene'. Echter is dat dan weer niet voldoende verbazing om me geroepen te voelen het ook daadwerkelijk te gaan bekijken. Ook ik heb mijn grenzen. En die bewaak ik op FOK!.
quote:AVRO verplaatst perspresentatie vanwege SBS 6
De AVRO verplaatst de perspresentatie van de Reinout Oerlemans-show Strictly Come Dancing, nadat de presentatie van de Gerard Joling-show Sterren Springen op exact hetzelfde moment werd aangekondigd door SBS 6. Dat heeft de omroep laten weten. Met de verplaatsing hoopt de AVRO pers tegemoet te komen, zo meldt ze. “We vinden het belangrijk dat de fotografen, cameraploegen en verslaggevers hun werk goed kunnen doen. Het wordt een drukke dag voor pers Nederland!“
Strictly Come Dancing en Sterren Springen op Zaterdag zijn vanaf 25 augustus niet alleen rechtstreekse concurrenten op tv, ook strijden zij op precies dezelfde dag om de aandacht van de pers. Beide shows presenteren zichzelf op 22 augustus.
De start van beide bijeenkomsten stond gepland voor twee uur ‘s middags, op verschillende locaties in Amsterdam. Nu schuift de AVRO haar presentatie door naar drie uur, zodat het fotomoment en de interviewruimte elkaar niet overlappen.
Toch zullen de presentaties alsnog gedeeltelijk tegenover elkaar plaatsvinden. “We kunnen de presentatie ook niet te laat starten. Interviewmogelijkheden en het fotomoment zijn leading“, legt de omroep uit.
Een woordvoerder van SBS 6, die de uitnodiging een dag later verzond, zegt tegen RTL Boulevard dat zij als eerste waren. De persdag voor Sterren Springen is vastgelegd in een centrale agenda, waar heel Hilversum gebruik van maakt. “De AVRO had dit moeten zien.”
Strictly Come Dancing op Nederland 1 en Sterren Springen op Zaterdag op SBS 6 staan vanaf 25 augustus recht tegenover elkaar. Zij nemen het op tegen Beat the Best van RTL 4, dat deze week al begint.
Bron
Ja. En dat heb ik dus verbasterd naar cultured. Omdat mooier, toepasselijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
Copycat, het spreekwoord is toch Curiosity killed the cat?
Okequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dat heb ik dus verbasterd naar cultured. Omdat mooier, toepasselijker.
Strictly come dancing wordt het voor mij en de Golden Girls remake dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Strictly come dancing, beat the best of sterren springen. Wat wordt mijn keus toch moeilijk gemaakt
Kelly ken je toch wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik herken geen 1 van die bekende Nederlanders op dat filmpje
Kon ik niet zo 1,2,3 herkennen nee, nu na een tweede keer kijken wel overigensquote:
Ik twijfel nu ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle fans van Dries Roelvink haken nu af. Dat zal toch al gauw 200 kijkers schelen.
Roelvink denkt nu: SBS... Hmm... Is doodschieten overwogen?quote:Dries Roelvink toch niet in zwembadshow SBS 6
Geplaatst op Fri 17 Aug 2012 om 15:00
Dries Roelvink trekt zich terug uit het SBS 6-programma Sterren Springen op Zaterdag. Dat vertelt de zanger in De Telegraaf. Roelvink vindt zijn bijdrage aan de zaterdagavondshow van Gerard Joling te klein. “Ze vertelden me dat ik geen badmeester meer mocht zijn en alleen als scheidsrechter van ‘het bommetje’ aan de slag kon. Al gauw kwam ik erachter dat ik dan maar vijf minuten te zien zou zijn in een show van 2 uur. Veel te weinig. Dat zie ik echt niet zitten“, aldus de zanger.
In eerste instantie zou Roelvink mee doen als kandidaat, maar hij durfde niet van de zwemplank te springen. Toen werd nagedacht over een andere rol voor hem. “Ik zou achter de schermen in mijn gele zwembroek interviews afnemen met de kandidaten. Daarnaast zou ik een soort sidekick van Gerard Joling worden. Ook zou ik scheisdrechter worden bij het onderdeel ‘Bommetje.”
Dat gaat nu allemaal niet door. “Iedereen verheugde zich er op om mij als badmeester te zien. Er is me teveel beloofd. Ik ben teleurgesteld.”
Sterren Springen op Zaterdag, waarin bekende Nederlanders schoonspringen, begint volgende week zaterdag op SBS 6.
Bron: Mediacourant
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef Karina het volgende:
Nou zeg, zit ik me te verheugen op Dries in zijn gele zwembroek, mag hij niet meedoen.
Eerlijk is eerlijk, knap van SBS6 dat ze Brad hebben weten te strikken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brad twijfelt over Sterren Springen
De kans dat ik blijf is 50/50", vertelde Brad vrijdagavond in Shownieuws.
Pittquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, knap van SBS6 dat ze Brad hebben weten te strikken!
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsmanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap "maakt zijn agenda leeg" om te oefenen.
Hoezo agenda? Het enige wat-ie doet is toch 4 keer per dag een winkelwagen volgooien?
Emile is er ook rijk van geworden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsman
http://www.nlpombudsman.nl/
Hij is natuurlijk ook een mooi uithangbord voor die stichting voor wat je met een sterke wil allemaal kunt bereiken (100 kilo overgewicht en zo)
Wat een zweverig gedoe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsman
Hij is natuurlijk ook een mooi uithangbord voor die stichting voor wat je met een sterke wil allemaal kunt bereiken (100 kilo overgewicht en zo)
Volgens mij is hij nog nooit zo dik geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is de voorpret leuker dan het hele programma gaat worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef SlimShady het volgende:
Voor het programma begint al zoveel drama lol. Hilarisch!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap "maakt zijn agenda leeg" om te oefenen.
Hoezo agenda? Het enige wat-ie doet is toch 4 keer per dag een winkelwagen volgooien?
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen. Hoe willen ze in hemelsnaam 2 uur vullen ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de voorpret leuker dan het hele programma gaat worden.
Dit is is heerlijk idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:02 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, dan hebben wij ons lolletje vast maar gehad.
Is maar goed ook, zijn we gelijk klaar hier voor de show begint.quote:Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Maar wel Patty Brard in haar walruspakquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
Helaas mannen, geen Stacey Rookhuizen in bikini:
.......
Dus hier klopt niet zoveel van?quote:Vrijdag werd bekend dat Patty tijdens het schoonspringen haar wervels had verschoven, haar hoektand had afgebroken en haar knie had verdraaid.
Ik gok zomaar dat ruim de helft van al die rumoerberichten nep zijn, alleen bestemd voor wat gedoe rondom het programma.quote:
Daar zou Patty natuurlijk nooit aan meewerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ruim de helft van al die rumoerberichten nep zijn, alleen bestemd voor wat gedoe rondom het programma.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Daar zou Patty natuurlijk nooit aan meewerken.
Patty kennende als rasechte aandachtsprostituee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hier klopt niet zoveel van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |