Ik ga de eerste aflevering van dit kijken, ik wil zien hoe ze in het water plonzenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karina allemaal op zaterdag word het uitgezonden op RTL4 Gordon en Chantal, op SBS6 Gerard Joling en bij de AVRO Reinout Oerlemans..IK kies en kijk naar NED1 Dansen![]()
Ik wist niet eens dat hij dat was. Ik zie het pas vanaf de foto hierboven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Doet Arjen van Bavel (Adje ) ook mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga de eerste aflevering van dit kijken, ik wil zien hoe ze in het water plonzen
Ja maar Dries gaat niet het water in, dat is wel jammer, geen Dries in natte zwembroek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ik kijk alleen voor Dries
in gele zwembroek dat dan weer wel
Dries zal toch wel een keer een redding moeten doen als badmeesterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
Ja maar Dries gaat niet het water in, dat is wel jammer, geen Dries in natte zwembroek.
Ik hoop het, zie je het voor je: Dries met natte haren, het water van hem afdruipendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries zal toch wel een keer een redding moeten doen als badmeester![]()
Of door een van de deelnemers in het water worden geduwd![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het, zie je het voor je: Dries met natte haren, het water van hem afdruipend
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zit al met je broek naar beneden
Ik ken ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of alle deelnemers al gepost waren, maar dit zijn ze:
[..]
De helft ken ik niet
GTST. De helft van het populaire homostel "Ludwin". Alleen hebben ze z'n personage dood laten gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog nooit van die gozer gehoord.
Bijnaquote:
Net zoals Johan Vleminks in Big Brother. Die bleek niet te kunnen zwemmen en verdronk bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of door een van de deelnemers in het water worden geduwd![]()
Niks mis met Johan, ik zie liever Bert van der Veer verzuipen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals Johan Vleminks in Big Brother. Die bleek niet te kunnen zwemmen en verdronk bijna
Vleminks is leuk idd. Dat is een BNer die er voor uitkomt graag BNer te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met Johan, ik zie liever Bert van der Veer verzuipen.
Zul je net zien dat hij wel kan zwemmen.
Wedden dat je gaat kijken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan de Tweede Kamer dit programma niet verbieden als zijnde gevaarlijk voor de geestelijke volksgezondheid?
Dan nog liever haar in badpak dan Pattyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn vriendin Judith Osbourne![]()
Die wil je echt niet in badpak zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |