Als íets me niet makkelijk lijkt, is het wel schoonspringenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Jody Bernal staat versteld van Patty Brard
(...)
Bernal realiseerde zich dat hij ‘hard aan de trouwtjes moet trekken’. “Het valt nog vies tegen, hoor. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Met techniek springen is totaal anders dan een bommetje maken in het zwembad. Het is hard trainen. De kandidaten moeten schoonspringen, van een duikplank tot wel tien meter. Dat hangt af van het trainen.”
(...)
Bron
Ik kan me niet voorstellen dat Patty Brard die een salto doet er charmant uitziet
Zeker nu ik het weer zit te volgens tijdens de OS en ZEKER vanaf het 10 meter platform (en niet duikplank op tien meter zoals ze het in het stukje noemen).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als íets me niet makkelijk lijkt, is het wel schoonspringen
Ik moet weer gniffelen bij het idee dat die sterren dat gaan doen. Nogmaals chapeau SBS!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker nu ik het weer zit te volgens tijdens de OS en ZEKER vanaf het 10 meter platform (en niet duikplank op tien meter zoals ze het in het stukje noemen).
Gelooft ie het zelf ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Het is wel de bedoeling dat de dubbele salto en de schroef erin gaat komen.
Als iemand van deze "BN'ers" het kan, dan is hij het wel. Bij het schaatsen was hij ook hardstikke goed. Maar we kijken natuurlijk voor de falersquote:
Meedoen is al falenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Maar we kijken natuurlijk voor de falers
En Ralfie Mackenbach.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als iemand van deze "BN'ers" het kan, dan is hij het wel. Bij het schaatsen was hij ook hardstikke goed.
En Dirk Taat, die was in het filmpje, wat eerder was gepost, al best lekker bezig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Ralfie Mackenbach.![]()
Ik ben nog steeds boos op SBS dat ze hem er onterecht uit hebben laten gaan in SDOHI.
In een ver geleden meegedaan met een prijsvraag voor een show van sbs6. (Ik weet het, het is dom om mee te doen.)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of win kaartjes met de prijsvraag![]()
http://www.sbs6.nl/progra(...)springen-op-zaterdag
De helft ken ik nietquote:Achttien bekende Nederlanders maken hun opwachting in de nieuwe tv-show Sterren Springen op Zaterdag van sterpresentator Gerard Joling. Onder hen bevinden zich onder meer Emile Ratelband, Kelly van der Veer en realityster Pauline Wingelaar. Dat heeft SBS 6 laten weten. Andere waaghalzen zijn Yuri van Gelder, Kimberley Klaver, Ralf Mackenbach, Justine Pelmelay, Marian Mudder, Dirk Taat, Myrthe Mylius, Arijan van Bavel en Patty Brard.
Tot slot doen ook Terror Jaap, Liesbeth Kamerling, Liza Sips, Kleine Viezerik, Jody Bernal en Raynor Arkenbout mee aan het spektakelprogramma.
Bron
Karina allemaal op zaterdag word het uitgezonden op RTL4 Gordon en Chantal, op SBS6 Gerard Joling en bij de AVRO Reinout Oerlemans..IK kies en kijk naar NED1 Dansenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:
Ik ga de eerste aflevering van dit kijken, ik wil zien hoe ze in het water plonzenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karina allemaal op zaterdag word het uitgezonden op RTL4 Gordon en Chantal, op SBS6 Gerard Joling en bij de AVRO Reinout Oerlemans..IK kies en kijk naar NED1 Dansen![]()
Ik wist niet eens dat hij dat was. Ik zie het pas vanaf de foto hierboven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Doet Arjen van Bavel (Adje ) ook mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga de eerste aflevering van dit kijken, ik wil zien hoe ze in het water plonzen
Ja maar Dries gaat niet het water in, dat is wel jammer, geen Dries in natte zwembroek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ik kijk alleen voor Dries
in gele zwembroek dat dan weer wel
Dries zal toch wel een keer een redding moeten doen als badmeesterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
Ja maar Dries gaat niet het water in, dat is wel jammer, geen Dries in natte zwembroek.
Ik hoop het, zie je het voor je: Dries met natte haren, het water van hem afdruipendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries zal toch wel een keer een redding moeten doen als badmeester![]()
Of door een van de deelnemers in het water worden geduwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |