Dat het onzinnig was wist ik al Frank, maar dit is toch wel een absoluut dieptepunt. Ik bedoel, ze probéren het niet eens meer...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet die zender ook compleet negeren, echt, wat een afschuwelijke televisie is dat. De meest onzinnige dingen zenden ze uit.
Nee maar dat doen ze al langer niet meer. Neem destijds Hole in the Wall of dat zingprogramma met die Beau en Jeroen... En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen waar ik nu even niet opkom. Feit blijft dat het echt een proletenzender ten top is, met programma's nog een klasse lager dan Ik hou van Holland, dus tja, dat volk kun je alles voorschotelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat het onzinnig was wist ik al Frank, maar dit is toch wel een absoluut dieptepunt. Ik bedoel, ze probéren het niet eens meer...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee maar dat doen ze al langer niet meer. Neem destijds Hole in the Wall of dat zingprogramma met die Beau en Jeroen... En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen waar ik nu even niet opkom. Feit blijft dat het echt een proletenzender ten top is, met programma's nog een klasse lager dan Ik hou van Holland, dus tja, dat volk kun je alles voorschotelen.
Zou SBS6 een uur lang een knisperend vuurtje in de openhaard uitzenden waar af en toe een houtblok op wordt gegooid zouden ze er nog naar kijken...
Als Patty 'zonnebank' Brard zo nu en dan door het beeld komt rollen hebben ze helemaal een kijkcijferhit te pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee maar dat doen ze al langer niet meer. Neem destijds Hole in the Wall of dat zingprogramma met die Beau en Jeroen... En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen waar ik nu even niet opkom. Feit blijft dat het echt een proletenzender ten top is, met programma's nog een klasse lager dan Ik hou van Holland, dus tja, dat volk kun je alles voorschotelen.
Zou SBS6 een uur lang een knisperend vuurtje in de openhaard uitzenden waar af en toe een houtblok op wordt gegooid zouden ze er nog naar kijken...
Ze heeft dat tintje van nature.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Compliment het volgende:
[..]
Als Patty 'zonnebank' Brard zo nu en dan door het beeld komt rollen hebben ze helemaal een kijkcijferhit te pakken.
gebaseerd op herman brood?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef OProg het volgende:
Het volk wil nu eenmaal brood en spelen.
Dit zijn helaas de spelen...
Alsof Discovery tegenwoordig nog een cent waard is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is toch jammer dat dit soort vullis verplicht in het tv-pakket zit. Doe mij maar een pakket met alleen Discovery, National Geographic en Ned1/2/3.
Ziggo Autisten pakket?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is toch jammer dat dit soort vullis verplicht in het tv-pakket zit. Doe mij maar een pakket met alleen Discovery, National Geographic en Ned1/2/3.
De publieke omroep zit anders ook vol met BN'er-bagger en Discovery gaat tegenwoordig ook helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |