abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121270554
Je kan het ook downloaden.
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:12:32 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_121270606
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:11 schreef Specularium het volgende:
Je kan het ook downloaden.
Nog niet naar gekeken maar dat zal wel inderdaad ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:21:14 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121304700
Patty Brard wil geen kandidaat meer zijn

Patty Brard zat behoorlijk stuk na haar gedwongen vertrek bij SBS Shownieuws. Maar na haar veelbesproken optreden in Sterren Springen is ze naar eigen zeggen weer helemaal terug. 'Ik vind het erg frappant om te zien hoe je leven kan veranderen met een sprong van een duikplank', zegt ze in dagblad Sp!ts. 'Het was een heel vervelende dip maar ik ben er weer bovenop. Het is net als vijf jaar geleden toen een spagaat in Sterren Dansen Op Het IJs me vijf jaar werk opleverde. Het kan raar lopen in het leven, maar 'I go with te the flow'', aldus Patty.

En hoewel Sterren Springen haar geen windeieren heeft gelegd, is Patty even klaar met soortgelijke programma's. 'Zo heb ik nee gezegd tegen Sterren Schansspringen. Ik ga even een tijd lang geen kandidaat meer zijn, heb ik besloten. Eén keer van die duikplank afspringen is leuk, maar je moet niet je nek breken voor niks. Nu is het tijd dat ik weer even wat ga presenteren.'

Zo is Brard vanaf begin maart te zien als presentatrice van het RTL5-programma Echte Meisjes Op De Prairie. 'En ik ben in onderhandeling over nieuwe programma's, maar daar kan ik nu nog niets over zeggen. Wel kan ik zeggen dat ik deze week de hoofdrol ga spelen in een pilot van een jonge filmmaker. Ik wil namelijk heel graag acteren. Ik vind het dus leuk dat dit jonge talent nu lekker misbruik kan maken van mijn naam en wie weet waar het mij weer brengt...'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)daat-meer-zijn.dhtml

*O*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:29:22 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121332863
Weer heftige tegenvaller voor Justine Pelmelay

Bij een reguliere controle in het ziekenhuis werden dinsdag weer complicaties ontdekt bij zangeres Justine Pelmelay.

Dat schrijft RTL Boulevard. In het ziekenhuis werden nog eens twee gevaarlijke slokdarmspataderen bij Justine ontdekt. Vrijwel direct werden er twee elastische banden omheen geschoten. De afgesnoerde ader sterft dan langzaam af.

Justine heeft een heftig jaar achter de rug. Ze moest in augustus drie keer onder het mes, onder andere om 60 centimeter van haar dunne darm te laten verwijderen.

In november moest ze opnieuw worden geopereerd, dit keer aan spataderen op haar slokdarm. Eind vorig jaar werd ook bekend dat de zangeres aan de beenmergziekte MPN, een vorm van leukemie, lijdt.

Toch is er ook een lichtpuntje in deze moeilijke periode voor Justine Pelmelay. Ze stapt in het voorjaar in het huwelijksbootje met haar partner Ronald van Driel.

http://www.telegraaf.nl/p(...)tine_Pelmelay__.html

Hoeveel pech kan een mens hebben -O-
pi_121341520
Justine in betere tijden.

Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 08:11:21 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_121341532
Ik vind het zielig voor haar ;(
niet zo tof doen
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:09:33 #82
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121342415
Het zou me verbazen als ze over vijf jaar nog leeft ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121343444
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lange Frans van de schans

En nicolaas pfaff ook *O* :|W
Jammer als het straks niet meer live is, dat haalt de magie ( :+ ) echt weg.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 16:43:48 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121357945
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
Ik vind het zielig voor haar ;(
Ik ook. ;(

Maar, eeh, zou het een idee zijn dat mensen die niet helemaal gezond zijn niet meedoen met plankduiken of schansspringen? Voor hun eigen bestwil en zo. En ja, dan moeten ze hun ego even parkeren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 17:10:25 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_121358947
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ook. ;(

Maar, eeh, zou het een idee zijn dat mensen die niet helemaal gezond zijn niet meedoen met plankduiken of schansspringen? Voor hun eigen bestwil en zo. En ja, dan moeten ze hun ego even parkeren.
Sowieso niet eens LATEN meedoen natuurlijk. Maar ik weet niet meer of ze al iets onder de leden had toen ze hier aan begon of dat dat tijdens het springen naar boven is gekomen.
niet zo tof doen
pi_121367131
"patty brard @pipapatty
Succes voor Reinout in Engeland telegraaf.nl/s/21202239 via @telegraaf En wie mag er nou mee naar Parijs???? Ikkkkkke!!!!!!!!! "

Tweet van Patty, ze wordt weer door Reinout op sleeptouw meegenomen naar Parijs.
Vraag me af: staat ze nu op de loonlijst van Reinout of krijgt ze een percentage? Ze is er nog steeds zo bij betrokken. ;)
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 16:15:08 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_121396868
En China moet er nu ook aan geloven:

Producent Eyeworks heeft haar tv-hit Sterren Springen verkocht aan China. Tv-station Zhejian TV gaat dit jaar dertien afleveringen uitzenden op prime time. Dat heeft het bedrijf van Reinout Oerlemans donderdag laten weten. Du Fang, vicepresident van Zhejiang TV, is dolblij met de tweede Nederlandse show in korte tijd. “De Chinese versie van Sterren Springen zal een van de belangrijkste shows van ZJTV worden, samen met China Dream Show en The Voice of China.“

The Voice of China van Talpa was vorig jaar een immens groot succes op de zender en nu komt daar een nieuwe Nederlandse show bij. “We zijn verheugd en enthousiast om samen te werken met Eyeworks aan dit spannende nieuwe format. Met China die bekend staat om het Olympisch Schoonspringen, hebben we al een aanzienlijk aantal sterren die willen deelnemen en een geweldig publiek in afwachting van hun prestaties“, zegt Fang.

Ook voor Reinout Oerlemans is het spannend. “We zijn enorm enthousiast om te gaan werken met Zhejiang TV om Sterren Springen naar China te brengen dit jaar. Voor mij persoonlijk een hele nieuwe ervaring. Met De IQ Test heb ik al wel in Japan mogen werken maar niet eerder in China. Ik kijk daar erg naar uit.”

Recent werd al duidelijk dat Sterren Springen ook is verkocht aan Telefe in Argentinië, het eerste land in Zuid-Amerika. Sterren Springen zal dit jaar in nog meer grote landen starten, waaronder, Frankrijk (TF1), Australië (Seven Network) en ABC Network in Amerika met de Olympische kampioenen Greg Louganis en David Boudia.
Bron
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 15:36:33 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_126635311
Klein nieuwtje:

Na haar deelname aan Sabotage op Net5, overweegt Inge de Bruijn nu om mee te doen aan het programma Sterren Springen van zusterzender SBS 6. Dat vertelt ze vandaag in De Telegraaf. Net als Peter Jan Rens en Andy van der Meijde is De Bruijn geïnteresseerd, maar ze heeft vooralsnog niet ‘ja’ gezegd. “Ik ga niet graag een uitdaging uit de weg. Maar aan de andere kant: ik heb wel ontzettende last van hoogtevrees. Het lijkt me echt heel eng“, zo laat ze weten in de krant.

Sterren Springen was vorig jaar een grote hit op SBS 6. Producent Eyeworks bracht het programma vervolgens de hele wereld over. Het meest besproken moment uit de show was de sprong van Patty Brard, die een flinke klap op het water maakte.
Bron
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')