Kleine viezerik en grote viezerik.quote:
Ik las het vanochten alquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brard heeft geen vertrouwen in badmeester Roelvink![]()
Patty Brard heeft geen vertrouwen in badmeester Dries Roelvink. In het nieuwe SBS-programma Sterren Springen op Zaterdag gaat de presentatrice schoonspringen en wordt Dries Roelvink een sidekick naast presentator Gerard Joling.
Roelvink, die heeft beloofd zijn beroemde gele zwembroek aan te trekken, krijgt een rol die te vergelijken is met die van badmeester. "Die man kan je niet eens redden, hij durft niet eens van de duikplank", klaagt Brard in Half 8 Live! "Ik denk dat hij heel graag in beeld wil, maar dat is ook niets nieuws."![]()
http://boulevard.nieuws.n(...)_badmeester_roelvink
Lisa Sips....wie kent haar niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Net even de beelden bij Shownieuws () teruggekeken, maar het ziet er wel verdomd vet uit
.
Lisa Sips in een bikini is ook prima kijkvoer.
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lisa Sips....wie kent haar niet?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Net even de beelden bij Shownieuws () teruggekeken, maar het ziet er wel verdomd vet uit
.
http://www.shownieuws.tv/video/namen-sterren-springen-bekend/quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:
[..]
Dankje, thuis even kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:25 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/video/namen-sterren-springen-bekend/
Ze moeten wel... Het wordt dé seizoensopening van SBS, twee uur lang op zaterdagavond. Dan kan je het maar iig helemaal dood promoten, en daar zijn deze type BN'ers natuurlijk wel perfect voor...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ze gooien er wel een fiks mediaoffensief tegenaan.
Met heel boeiende info.
Klopt, alleen hoop ik het dit keer bewust.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef tong80 het volgende:
Dat gevoel krijg ik van dit programma. Je weet dat het niet mag, maar onbewust hoop je dat ze niet meer bovenkomen.
Ik schrok ook van Eindhoven. De huizenmarkt zit hier al in het slop, maar nu kan ik weer minimaal 3 jaar wachten.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, alleen hoop ik het dit keer bewust.
Hebben we het dan over Patty?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
.
Gekeken, het ziet er inderdaad zo wel tof uitquote:
Actrice ONM/Schat van de Oranje, Zusje van?, acteur, Hollywoodvrouw én vriendin Thomas Berge, Echt/Goois Meisje van RTL5.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gekeken, het ziet er inderdaad zo wel tof uitAlleen die BN'ers he? Ik ken ze natuurlijk weer niet, deze bijvoorbeeld
![]()
Liza Sips, Kimberley Klaver, Dirk Taat, Myrthe Mylius en Pauline Wingelaar.
Vandaar dat ik ze niet ken, allemaal programma's die ik nog nooit heb gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Actrice ONM/Schat van de Oranje, Zusje van?, acteur, Hollywoodvrouw én vriendin Thomas Berge, Echt/Goois Meisje van RTL5.
Ben jij dé Pieter?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zwem baantjes in de Tongelreep... maar ben nog geen 'sterren' tegengekomen
Neequote:
Nee ze zijn aan het oefenen. En de echte opnamen komen pas later. Ze hebben de ziekenhuisbedden namelijk al gereserveerd.quote:
Pieter Baanquote:
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben stiekem gewoon te benieuwd om Dirk Taat in zwembroek te zien
Is die lekker dan? Ken die hele vent niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1280&bih=935quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
Ik zit te schudden van het lachenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat hij graag in beeld wil, maar dat is ook niet nieuw."
En zo te zien een nieuw modelletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/ikbendries/view/13375960![]()
Wel in gele zwembroek trouwens
Ook niet in een gelequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ratelband wil ik NIET in zwembroek zien...
Hehe nee ZELFS niet in een gele. Eigenlijk wil ik die vent helemaal niet zien... en vooral niet horen.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Marian Mudde wil ik wel in badpak zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |