Pieter Baanquote:
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben stiekem gewoon te benieuwd om Dirk Taat in zwembroek te zien
Is die lekker dan? Ken die hele vent niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1280&bih=935quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
Ik zit te schudden van het lachenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat hij graag in beeld wil, maar dat is ook niet nieuw."
En zo te zien een nieuw modelletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/ikbendries/view/13375960![]()
Wel in gele zwembroek trouwens
Ook niet in een gelequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ratelband wil ik NIET in zwembroek zien...
Hehe nee ZELFS niet in een gele. Eigenlijk wil ik die vent helemaal niet zien... en vooral niet horen.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Marian Mudde wil ik wel in badpak zien.
Baantjer. o.a.quote:
Serie voor bejaarden. Omdanks mijn hoge leeftijd keek ik niet. Speelde ze het lijk ?quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
Hans Breukhoven, kan wel kloppen.
Dan noemen we het zwembad 'Onzin.'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk zou het cirkeltje rond zijn als ze van 10 meter hoogte in een bak bagger duiken.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier spuit 11... ik lees dit nu pas. Weet je hoe VET DIT WORDT?? Ik moet nu al lachen.
Wat een bedroevend slecht idee, zó slecht dat het gewoon een tophit moet gaan worden. Ik maak m'n agenda vast leeg. Ben zelf ook 2x per week in de Tongelreep dus ik hoop een glimp van het cellulitisbeen van Pat te kunnen opvangen. Of de slecht bijgewerkte bikinilijn van Dries
.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit wordt briljant.![]()
Hopelijk wordt het niet vroegtijdig van de buis gehaald.
Briljant van slechtheid dus. Dat moet haast wel leuk zijn.quote:
Dat.quote:
Eind augustusquote:
Twee uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:28 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Zaterdag 25 augustus om precies te zien, om 20.30 twee uur lang () ; daarvoor zit een nieuwe reeks Alles Kids (Praatjesmakers) met Jochem van Gelder.
Nee, die zijn druk met springen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef tong80 het volgende:
Twee uurMet derderangs-B-Artiesten als opvulling neem ik aan.
Ze flatteert zichzelf met deze anekdote. 10 kilo. Rrright.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zegt de wildvreemde (te dikke) mevrouw naast mij: 'Wat is nou 4 kilo, jij moet er wel 10 afvallen.'![]()
Wie is dat nou weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dirk Taat oefent voor Sterren Springen
Chagrijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:14 schreef static het volgende:
Ga je dat bij iedereen roepen? Gebruik Google eens ofzo.
Niks chagrijn, wil alleen voorkomen dat dit topic vol komt te staan met 'Wiequote:
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:47 schreef Copycat het volgende:
Dat is juist de grap van dit topic ... en dat programma!
Jammer dat Dries niet wachtte op dat zetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef Cynix ® het volgende:
De meeste deelnemers zijn natuurlijk al gelauwerde giganten uit de mediawereld, maar bij sommigen moet deelname aan dit weergaloze evenement hun carrière juist nét dat laatste zetje geven om definitief door te breken.
Ik begin ook om te rakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:11 schreef Greys het volgende:
Jody Bernal gaat het vast winnen.
Schaatsen kon hij ook al. Dus dit zal hij ook wel zo even uit zijn mouw schudden.
(Ik móet dit zien)
Boewhahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.
Dirk Taat in een zwembroek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Salto’s, sprongen en de contra-gehoekte schroef. Daar draait het nu voornamelijk om in het leven van Dirk Taat. Hij is zich al weken aan het voorbereiden op zijn deelname aan het nieuwe SBS6-programma Sterren Springen op Zaterdag
http://www.shownieuws.tv/(...)or-sterren-springen/
Speciaal voor Karina komt Emile in de video op 55 sec nog even langs in zwembroek
quote:Viola Holt bedankt voor Sterren Springen
Viola Holt is niet te zien in het nieuwe SBS-programma Sterren Springen. De oud-presentatrice bracht dit nieuws zelf naar buiten via haar Facebook pagina.
Bommetje
In een statusupdate schreef Viola: "Had ik 3 weken geleden al nee gezegd tegen Sterren Springen van SBS, belt Eyeworks of ik dan wel mee wil doen met het nieuwe item 'Bommetje' in dat programma. Nee dus. Ik wil niet, ik hoef niet en ik heb het niet nodig. Neem Imca Marina, Karin Bloemen, Herman den Blijker of Erica Terpstra... Allemaal gezellige mensen die veeeel betere bommetjes kunnen maken dan ik."
Inderdaad veel homo's in de top van de duiksport. De beste ooit, Greg Louganis, is zelfs homo en HIV besmet.quote:
Geen einde carriere. De meeste ophef was er achteraf. Toen bekend werd dat ie HIV-besmet was en er bloed in het water was gekomen. Later werd ie nog eens Olympischkampioen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:46 schreef ato het volgende:
Jody is toch niet uit de kast gekomen? Alhoewel ik niet raar van sta te kijken.
Greg Louganis was top, maakte toch die vreselijke val met zijn kop op de duikplak..en was toen einde carierre?
Ja, vooral uitgerangeerd B-garnituur. SBS-style dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Jody Bernal ook nog, tering wat een namen.
Ik had ook geen idee wie Dirk Taat is, maar het maakt me niet uit, hij ziet er goed uit in ieder geval en hij maakt al aardige sprongen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Salto’s, sprongen en de contra-gehoekte schroef. Daar draait het nu voornamelijk om in het leven van Dirk Taat. Hij is zich al weken aan het voorbereiden op zijn deelname aan het nieuwe SBS6-programma Sterren Springen op Zaterdag
http://www.shownieuws.tv/(...)or-sterren-springen/
Speciaal voor Karina komt Emile in de video op 55 sec nog even langs in zwembroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |