Patty Brard weer beledigd om haar gewichtDiva Patty Brard is de strijd met de kilo's aangegaan zodat ze 'fatsoenlijk' in badpak mee kan doen aan het SBS-programma 'Sterren Springen'. Nadat Dries Roelvink haar onlangs beledigde om haar gewicht, moet ze nu ook een kwetsende opmerking incasseren van een vreemde terwijl ze in een winkel stond af te rekenen.
Patty twijfelde hevig toen ze werd gevraagd voor het programma 'Sterren Springen'. 'Natuurlijk wilde ik niet', vertelde ze aan Nieuwe Revu. 'Je moet toch in een badpak.
De diverse grappen over Pieterburen zijn al weer gemaakt.'
Uiteindelijk is het SBS gelukt om haar over de streep te trekken. Brard heeft wel besloten om een paar kilo af te vallen voor het schoonspringspektakel. Ze is dus hard aan het trainen en is inmiddels de nodige kilootjes kwijt.
![media_xll_1305936.jpg]()
Maar voor sommige mensen is dat een tikkeltje weinig, zo bleek vandaag. Brard moest het bekopen met een beledigende opmerking van een vrouw in een winkel. Zo schrijft Patty op haar Facebook: 'Kom ik net in een winkel, zegt de mevrouw achter de toonbank: 'Jeetje wat zie jij er anders uit, hoeveel ben je al afgevallen kilo of 4?' Zegt de wildvreemde (te dikke) mevrouw naast mij: 'Wat is nou 4 kilo, jij moet er wel 10 afvallen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-haar-gewicht.dhtmlWat raar dat mensen grapjes maken