Ook niet in een gelequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ratelband wil ik NIET in zwembroek zien...
Hehe nee ZELFS niet in een gele. Eigenlijk wil ik die vent helemaal niet zien... en vooral niet horen.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Marian Mudde wil ik wel in badpak zien.
Baantjer. o.a.quote:
Serie voor bejaarden. Omdanks mijn hoge leeftijd keek ik niet. Speelde ze het lijk ?quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
Hans Breukhoven, kan wel kloppen.
Dan noemen we het zwembad 'Onzin.'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk zou het cirkeltje rond zijn als ze van 10 meter hoogte in een bak bagger duiken.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier spuit 11... ik lees dit nu pas. Weet je hoe VET DIT WORDT?? Ik moet nu al lachen.
Wat een bedroevend slecht idee, zó slecht dat het gewoon een tophit moet gaan worden. Ik maak m'n agenda vast leeg. Ben zelf ook 2x per week in de Tongelreep dus ik hoop een glimp van het cellulitisbeen van Pat te kunnen opvangen. Of de slecht bijgewerkte bikinilijn van Dries
.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit wordt briljant.![]()
Hopelijk wordt het niet vroegtijdig van de buis gehaald.
Briljant van slechtheid dus. Dat moet haast wel leuk zijn.quote:
Dat.quote:
Eind augustusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |