AMSTERDAM - Dries Roelvink windt zich weer eens op over wat andere BN'ers over hem zeggen. Dit keer opent de zongebruinde zanger het vuur op Patty Brard.
Patty was dinsdag te gast in nieuwe programma Half 8 Live!, dat wordt gepresenteerd door Merel Westrik. Patty vertelde over de nieuwe show Sterren Springen op Zaterdag, waarin Dries de rol van badmeester zal vervullen.
"Die klimt erg op als zijnde 'ik ben de sidekick en ik ben erg belangrijk', maar ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Die man... wat komt hij doen? Hij kan je niet eens redden. Hij durft niet eens van de springplank af, hou op zeg. Ik denk dat hij graag in beeld wil, maar dat is ook niet nieuw."
Dries pikt deze uitspraken van Patty niet en haalt snoeihard uit naar haar. Op Twitter schrijft de zanger: "Hoor net dat Patty Brard bang is dat ik haar niet kan redden? Hoeft ook niet want ze heeft haar vier zwembanden altijd al om.. Ha ha ha !"
![media_xll_1291971.jpg]()

![patty-brard-54.jpg]()

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !