Als je Dries echt zou kennen sprak je wel anders.quote:
Dit. En is dat nou vet of spieren? Het ziet er wat vadsig uit.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef Stofje het volgende:
Twee intens trieste, totaal oninteressante, talentloze figuren die het op de één of andere manier altijd lukt in het nieuws te komen. Dries zal je vader zijn, Patty zal je moeder zijn.
Wees blij dat het zo goed als uitgesloten is dat ze samen nog een kind krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef Stofje het volgende:
Twee intens trieste, totaal oninteressante, talentloze figuren die het op de één of andere manier altijd lukt in het nieuws te komen. Dries zal je vader zijn, Patty zal je moeder zijn.
quote:zongebruinde zanger
quote:Patty Brard bang is dat ik haar niet kan redden? Hoeft ook niet want ze heeft haar vier zwembanden altijd al om.. Ha ha ha !
quote:[ afbeelding ]
Nee, da's Patty. Ik geef toe, beiden bruin.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Pulzzar het volgende:
Ik was Dries bijna vergeten.
Maar op deze manier kan ik 'm niet uit mijn geheugen verdringen.
Titel. Binnenkomst. Hoogste Positie. wekenquote:
Ik heb het niet verzonnen hoor.quote:
Ehm, die hebben ze al...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij dat het zo goed als uitgesloten is dat ze samen nog een kind krijgen.
Nee. Dan gooit Static hem op slot. Omdat het best in het zwembad-topic kan.quote:
Ben je ooit vergeten ''quote:
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ooit vergeten '''' aan het einde van je posts te zetten?
Ben geen Dries-fan, maar Fatty Brard moet dood.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:46 schreef tong80 het volgende:
Brard reageerde donderdagmiddag op Twitter. De presentatrice noemt de zanger Triest Roelvink.
De Hoer.
was nog een reactie op post ervoor. Ik zal volgende keer quotenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef Ole het volgende:
[..]
was nog een reactie op post ervoor. Ik zal volgende keer quoten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen Dries-fan, maar Fatty Brard moet dood.
Dan schaam je je wel een potje met zulke ouders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef rosepetals het volgende:
Wat een bruine kinderen zouden die samen kunnen maken zeg
'Oe, wat een lief klein drolletje.'quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef rosepetals het volgende:
Wat een bruine kinderen zouden die samen kunnen maken zeg
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:44 schreef J-Lecroux het volgende:
[..]
Check m breed zijn dan![]()
Goeie gozer.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:38 schreef Cristal het volgende:
dries roelstink de neger is aandachtsgeil en als ie op zn sodemieter krijgt gaat ie janken
Gepresenteerd door Piet paulusmaquote:
Gemistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |