Nee joh, dé zomerhit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan echt niet anders dan concluderen dat dit gewoonweg een hele slome grap is.
Van een zomer die in het water is gevallen.quote:
Middelmatige A-sterren die in een zaaltje aan het dansen zijn, gekke debielen die de beste aan het verslaan zijn of de meest kneuzige BN'ers die van 10 meter een zwembad in plonsen, ik weet wel wat ik ga kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van een zomer die in het water is gevallen.
Ik ook! Ik zet een DVD-tje op. Of i-Player aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Middelmatige A-sterren die in een zaaltje aan het dansen zijn, gekke debielen die de beste aan het verslaan zijn of de meest kneuzige BN'ers die van 10 meter een zwembad in plonsen, ik weet wel wat ik ga kijken.
Zo dachten ze vroeger ook over Te land, ter zee en in de lucht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe kun je hier in godsnaam een programma omheen verzinnen. Een sprong duurt anderhalve seconde?
Kleine Viezerikquote:Stunt: Terror Jaap oefent voor SBS Sterren Springen
Vandaag is dan officieel Sterren Springen aangekondigd, het nieuwe BNer-programma van SBS 6 dat al een tijdje in de lucht hing. SBS 6 laat verschillende bekendheden schoonspringen, Gerard Joling presenteert de nieuwe amusementsshow. Hij verklapte vanmorgen al dat Patty Brard, Yuri van Gelder en Kelly aan het trainen zijn. Maar er komen snel meer namen naar buiten van het mogelijke kandidatenveld. Ook Terror Jaap, Thomas Berge, Ralf Mackenbach en Kleine Viezerik zijn in Eindhoven gesignaleerd, waar wordt geoefend.
Met name die naam van Jaap Amesz is natuurlijk spraakmakend. De kolossale reality-ster is echter al gehuld in een zwembroekje voor de cameras van SBS Shownieuws verschenen.
Zijn deelname is overigens net als die van de andere sterren niet 100 procent zeker. Deze dagen wordt eerst gekeken of de sterren daadwerkelijk van een 10 meter hoge duikplank durven. En of de conditie goed genoeg is om het avontuur aan te gaan. Uiteindelijk zullen 16 BNers uiteindelijk meedoen aan Sterren Springen.
quote:Patty Brard zag schoonspringen niet zitten.
Patty Brard stond niet direct te springen toen Gerard Joling haar vroeg deel te nemen aan zijn nieuwe show. De zanger gaat vanaf dit najaar schoonspringen met sterren en dacht meteen aan Patty. "Natuurlijk wilde ik niet", vertelt Brard, die eerder op tv live een onsmakelijke darmklysma liet zetten, aan Nieuwe Revu. "Je moet toch in een badpak."
De presentatrice en zangeres noemt het springen van de tienmeterplank bijzaak. "De diverse grappen over Pieterburen zijn al weer gemaakt. Op tv lijk je sowieso vijf kilo zwaarder dan je bent. En dan beeldig gaan doen. Dat ik van die plank moet, is bijzaak."
Ondanks haar aanvankelijke twijfels liet Brard zich overhalen. "Ik ben gisteren voor het eerst gaan trainen om te kijken of ik het leuk vond. En dat bleek." Ook een leuk salaris trok Patty over de streep. "Ik heb geen vast contract meer, ik moet er gewoon voor beloond worden."
Patty baalt van een opmerking die Gerard onlangs maakte. De presentator sneerde naar Brards schaatskunsten toen ze deelnam aan Sterren Dansen op het IJs. "Gerard begon meteen te blèren: als ze net zo springt als ze schaatst. Wat een loeder, dacht ik, maar ik zal hem krijgen."
Jij woont in de buurt. Als Patty en/of Jaap gaan springen zou ik maar zandzakken voor de deur leggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zet een DVD-tje op. Of i-Player aan.
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij woont in de buurt. Als Patty en/of Jaap gaan springen zou ik maar zandzakken voor de deur leggen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.
Als-ie na Jaap aan de beurt is wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan Ralf Mackenbach ook in een bad springen waar geen water in zit?
Ik heb het idee dat er veel getweet zal worden an dan wordt dit een zichzelf versterkende langslepende hype.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:00 schreef female81 het volgende:
Hoe wanstaltig ook, ik wéét van mezelf gewoon dat ik ernaar ga kijken. Daarom juist.
Dat lijkt mij niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:
Dat zal me een spektakel zijn!
Oh nee. Wat een suf format.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan Ralf Mackenbach ook in een bad springen waar geen water in zit?
Heerlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 11:09 schreef female81 het volgende:
Als ik dat laatste lees, word ik steeds ongeduldiger tot het moment waarop het zal worden uitgezonden.
Mooi hequote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink is blij dat hij niet hoeft te oefenen op salto's en schroeven. "Maar mijn gele zwembroek doe ik natuurlijk wel aan."![]()
bronquote:Dries Roelvink heeft respect voor Terror Jaap
Dries Roelvink heeft respect voor het feit dat Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap uit De Gouden Kooi, meedoet aan Sterren Springen op Zaterdag. Dat zei hij dinsdag op Radio 538. Als sidekick van presentator Gerard Joling heeft Roelvink de realitybekendheid al druk zien oefenen. “Als je dat ziet, zeg. We hebben een promo opgenomen. Die man sprong van een meter van zes en die maakt me een plons, jongen. Dat is een tsunami, een waterverplaatsing, het is onvoorstelbaar.“
De zwaarlijvige Terror Jaap laat zich wederom schaars gekleed aan Nederland zien. “Ik heb met hem gesproken en hij zei: ‘Ik wil Nederland verbazen. Ik wil laten zien dat ik met mijn lijf toch een salto ga maken van die tien meter af.’ Dat vind ik echt knap.”
Tot nu toe heeft Roelvink hem die salto nog niet zien maken. “Nee, ik heb hem alleen rechtdoor naar beneden zien springen en het duurde heel lang voor hij weer boven kwam.”
Ook voor kandidate Justine Pelmelay heeft hij veel respect. “Justine Palmelay liep zo zenuwachtig om het zwembad. ‘Ik kan niet zwemmen’, zei ze. Als je dan aan zo’n programma meedoet. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.”
Zelf haakte Roelvink af als kandidaat. “Ik heb Eyeworks gebeld en gezegd: ‘Jongens, ik doe het niet. Ik durf het niet.’ ‘Nou, dat valt me tegen van je’, zeiden ze. ‘Ja, dat kan wel, maar ik durf het niet’, zei ik. Toen zeiden ze: ‘Dan gaan we een andere rol bedenken voor je, want je moet toch in het programma.’”
“Zo langzaam aan is het een mooi stel bij elkaar. Ik hoop dat men op zaterdagavond massaal gaat kijken. Het begint op 25 augustus, tussen acht en tien, en dan krijg je het vier zaterdagen achter elkaar.”
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vooral respect hoe Terror-Jaap het juk van zijn Terror-Jaapschap weet om te bouwen tot iets moois.
Respect!
Kleine viezerik en grote viezerik.quote:
Ik las het vanochten alquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brard heeft geen vertrouwen in badmeester Roelvink![]()
Patty Brard heeft geen vertrouwen in badmeester Dries Roelvink. In het nieuwe SBS-programma Sterren Springen op Zaterdag gaat de presentatrice schoonspringen en wordt Dries Roelvink een sidekick naast presentator Gerard Joling.
Roelvink, die heeft beloofd zijn beroemde gele zwembroek aan te trekken, krijgt een rol die te vergelijken is met die van badmeester. "Die man kan je niet eens redden, hij durft niet eens van de duikplank", klaagt Brard in Half 8 Live! "Ik denk dat hij heel graag in beeld wil, maar dat is ook niets nieuws."![]()
http://boulevard.nieuws.n(...)_badmeester_roelvink
Lisa Sips....wie kent haar niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Net even de beelden bij Shownieuws () teruggekeken, maar het ziet er wel verdomd vet uit
.
Lisa Sips in een bikini is ook prima kijkvoer.
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lisa Sips....wie kent haar niet?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Net even de beelden bij Shownieuws () teruggekeken, maar het ziet er wel verdomd vet uit
.
http://www.shownieuws.tv/video/namen-sterren-springen-bekend/quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Vanmiddag eens kijken of Shownieuws terug te kijken is, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, vanwege deze opmerking:
[..]
Dankje, thuis even kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:25 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/video/namen-sterren-springen-bekend/
Ze moeten wel... Het wordt dé seizoensopening van SBS, twee uur lang op zaterdagavond. Dan kan je het maar iig helemaal dood promoten, en daar zijn deze type BN'ers natuurlijk wel perfect voor...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ze gooien er wel een fiks mediaoffensief tegenaan.
Met heel boeiende info.
Klopt, alleen hoop ik het dit keer bewust.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef tong80 het volgende:
Dat gevoel krijg ik van dit programma. Je weet dat het niet mag, maar onbewust hoop je dat ze niet meer bovenkomen.
Ik schrok ook van Eindhoven. De huizenmarkt zit hier al in het slop, maar nu kan ik weer minimaal 3 jaar wachten.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, alleen hoop ik het dit keer bewust.
Hebben we het dan over Patty?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
.
Gekeken, het ziet er inderdaad zo wel tof uitquote:
Actrice ONM/Schat van de Oranje, Zusje van?, acteur, Hollywoodvrouw én vriendin Thomas Berge, Echt/Goois Meisje van RTL5.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gekeken, het ziet er inderdaad zo wel tof uitAlleen die BN'ers he? Ik ken ze natuurlijk weer niet, deze bijvoorbeeld
![]()
Liza Sips, Kimberley Klaver, Dirk Taat, Myrthe Mylius en Pauline Wingelaar.
Vandaar dat ik ze niet ken, allemaal programma's die ik nog nooit heb gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Actrice ONM/Schat van de Oranje, Zusje van?, acteur, Hollywoodvrouw én vriendin Thomas Berge, Echt/Goois Meisje van RTL5.
Ben jij dé Pieter?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zwem baantjes in de Tongelreep... maar ben nog geen 'sterren' tegengekomen
Neequote:
Nee ze zijn aan het oefenen. En de echte opnamen komen pas later. Ze hebben de ziekenhuisbedden namelijk al gereserveerd.quote:
Pieter Baanquote:
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben stiekem gewoon te benieuwd om Dirk Taat in zwembroek te zien
Is die lekker dan? Ken die hele vent niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1280&bih=935quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
Ik zit te schudden van het lachenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dirk Taat? Who the fu.... ach laat ook maar.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat hij graag in beeld wil, maar dat is ook niet nieuw."
En zo te zien een nieuw modelletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/ikbendries/view/13375960![]()
Wel in gele zwembroek trouwens
Ook niet in een gelequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ratelband wil ik NIET in zwembroek zien...
Hehe nee ZELFS niet in een gele. Eigenlijk wil ik die vent helemaal niet zien... en vooral niet horen.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Marian Mudde wil ik wel in badpak zien.
Baantjer. o.a.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |