quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Eindhoven. Maar als Jaap al eerder een bommetje had gemaakt, had het gemeentehuis van Waalre wellicht nog gered kunnen worden.
Als-ie na Jaap aan de beurt is wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan Ralf Mackenbach ook in een bad springen waar geen water in zit?
Ik heb het idee dat er veel getweet zal worden an dan wordt dit een zichzelf versterkende langslepende hype.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:00 schreef female81 het volgende:
Hoe wanstaltig ook, ik wéét van mezelf gewoon dat ik ernaar ga kijken. Daarom juist.
Dat lijkt mij niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:
Dat zal me een spektakel zijn!
Oh nee. Wat een suf format.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan Ralf Mackenbach ook in een bad springen waar geen water in zit?
Heerlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 11:09 schreef female81 het volgende:
Als ik dat laatste lees, word ik steeds ongeduldiger tot het moment waarop het zal worden uitgezonden.
Mooi hequote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink is blij dat hij niet hoeft te oefenen op salto's en schroeven. "Maar mijn gele zwembroek doe ik natuurlijk wel aan."![]()
bronquote:Dries Roelvink heeft respect voor Terror Jaap
Dries Roelvink heeft respect voor het feit dat Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap uit De Gouden Kooi, meedoet aan Sterren Springen op Zaterdag. Dat zei hij dinsdag op Radio 538. Als sidekick van presentator Gerard Joling heeft Roelvink de realitybekendheid al druk zien oefenen. “Als je dat ziet, zeg. We hebben een promo opgenomen. Die man sprong van een meter van zes en die maakt me een plons, jongen. Dat is een tsunami, een waterverplaatsing, het is onvoorstelbaar.“
De zwaarlijvige Terror Jaap laat zich wederom schaars gekleed aan Nederland zien. “Ik heb met hem gesproken en hij zei: ‘Ik wil Nederland verbazen. Ik wil laten zien dat ik met mijn lijf toch een salto ga maken van die tien meter af.’ Dat vind ik echt knap.”
Tot nu toe heeft Roelvink hem die salto nog niet zien maken. “Nee, ik heb hem alleen rechtdoor naar beneden zien springen en het duurde heel lang voor hij weer boven kwam.”
Ook voor kandidate Justine Pelmelay heeft hij veel respect. “Justine Palmelay liep zo zenuwachtig om het zwembad. ‘Ik kan niet zwemmen’, zei ze. Als je dan aan zo’n programma meedoet. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.”
Zelf haakte Roelvink af als kandidaat. “Ik heb Eyeworks gebeld en gezegd: ‘Jongens, ik doe het niet. Ik durf het niet.’ ‘Nou, dat valt me tegen van je’, zeiden ze. ‘Ja, dat kan wel, maar ik durf het niet’, zei ik. Toen zeiden ze: ‘Dan gaan we een andere rol bedenken voor je, want je moet toch in het programma.’”
“Zo langzaam aan is het een mooi stel bij elkaar. Ik hoop dat men op zaterdagavond massaal gaat kijken. Het begint op 25 augustus, tussen acht en tien, en dan krijg je het vier zaterdagen achter elkaar.”
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vooral respect hoe Terror-Jaap het juk van zijn Terror-Jaapschap weet om te bouwen tot iets moois.
Respect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |