quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het, zie je het voor je: Dries met natte haren, het water van hem afdruipend
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zit al met je broek naar beneden
Ik ken ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of alle deelnemers al gepost waren, maar dit zijn ze:
[..]
De helft ken ik niet
GTST. De helft van het populaire homostel "Ludwin". Alleen hebben ze z'n personage dood laten gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog nooit van die gozer gehoord.
Bijnaquote:
Net zoals Johan Vleminks in Big Brother. Die bleek niet te kunnen zwemmen en verdronk bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of door een van de deelnemers in het water worden geduwd![]()
Niks mis met Johan, ik zie liever Bert van der Veer verzuipen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals Johan Vleminks in Big Brother. Die bleek niet te kunnen zwemmen en verdronk bijna
Vleminks is leuk idd. Dat is een BNer die er voor uitkomt graag BNer te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met Johan, ik zie liever Bert van der Veer verzuipen.
Zul je net zien dat hij wel kan zwemmen.
Wedden dat je gaat kijken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan de Tweede Kamer dit programma niet verbieden als zijnde gevaarlijk voor de geestelijke volksgezondheid?
Dan nog liever haar in badpak dan Pattyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn vriendin Judith Osbourne![]()
Die wil je echt niet in badpak zien
quote:
"Even lekker op en neer, doe je thuis ook" Aldus Geerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerard stort zich in NK bommetje![]()
http://www.shownieuws.tv/video/gerard-stort-zich-in-nk-bommetje/
Wedden dat je gaat kijken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:
Wat een niet-televisie moet dit worden.
Die zou je zo verliezen. Helaas, aan mij geen klankbord de dag erna.quote:
Vanwaar dan de interesse ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou je zo verliezen. Helaas, aan mij geen klankbord de dag erna.
Ik uit enkel hier mijn verbazing en onbegrip.
Zie mijn ondertitel. Alhoewel cultured hierbij een wel erg breed begrip is.quote:
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel. Alhoewel cultured hierbij een wel erg breed begrip is.
Maar bij dit onderwerp specifiek is het vooral mijn verbazing over het niet-gehalte van het 'gebodene'. Echter is dat dan weer niet voldoende verbazing om me geroepen te voelen het ook daadwerkelijk te gaan bekijken. Ook ik heb mijn grenzen. En die bewaak ik op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |