GEEN GELE ZWEMBROEK!
Dries is afgewezen als badmeester:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_badmeester__.htmlDries toch geen badmeester Van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink kan zijn beroemde gele zwembroek in de kast laten hangen. Hij zal niet te zien zijn in het SBS-programma Sterren Springen op Zaterdag.
De volkszanger zou in het nieuwe SBS-programma Sterren Springen op Zaterdag badmeester worden, maar Roelvink, SBS en Eyeworks konden het niet eens worden over zijn rol in het programma. In Sterren Springen, gaan bekende Nederlanders schoonspringen. Roelvink zou meedoen als kandidaat, maar toen de 53-jarige zanger op een duikplank van 10 meter hoog stond, durfde hij niet te springen. Er kwam overleg over een andere rol.
"Ik zou achter de schermen in mijn gele zwembroek interviews afnemen met de kandidaten. Daarnaast zou ik een soort sidekick van Gerard Joling worden. Ook zou ik scheisdrechter worden bij het onderdeel 'Bommetje", vertelt Dries aan De Telegraaf.
Alles leek rond te zijn maar vorige week kreeg Dries een onverwachts telefoontje van Eyeworks. "Ze vertelden me dat ik geen badmeester meer mocht zijn en alleen als scheidsrechter van 'het bommetje' aan de slag kon . Al gauw kwam ik erachter dat ik dan maar 5 minuten te zien zou zijn in een show van 2 uur. Veel te weinig. Dat zie ik echt niet zitten."
Dries vindt het jammer dat zijn rol in het programma niet doorgaat. "Iedereen verheugde zich er op om mij als badmeester te zien. Er is me teveel beloofd. Ik ben teleurgesteld."