Strictly come dancing wordt het voor mij en de Golden Girls remake dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Strictly come dancing, beat the best of sterren springen. Wat wordt mijn keus toch moeilijk gemaakt
Kelly ken je toch wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik herken geen 1 van die bekende Nederlanders op dat filmpje
Kon ik niet zo 1,2,3 herkennen nee, nu na een tweede keer kijken wel overigensquote:
Ik twijfel nu ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle fans van Dries Roelvink haken nu af. Dat zal toch al gauw 200 kijkers schelen.
Roelvink denkt nu: SBS... Hmm... Is doodschieten overwogen?quote:Dries Roelvink toch niet in zwembadshow SBS 6
Geplaatst op Fri 17 Aug 2012 om 15:00
Dries Roelvink trekt zich terug uit het SBS 6-programma Sterren Springen op Zaterdag. Dat vertelt de zanger in De Telegraaf. Roelvink vindt zijn bijdrage aan de zaterdagavondshow van Gerard Joling te klein. “Ze vertelden me dat ik geen badmeester meer mocht zijn en alleen als scheidsrechter van ‘het bommetje’ aan de slag kon. Al gauw kwam ik erachter dat ik dan maar vijf minuten te zien zou zijn in een show van 2 uur. Veel te weinig. Dat zie ik echt niet zitten“, aldus de zanger.
In eerste instantie zou Roelvink mee doen als kandidaat, maar hij durfde niet van de zwemplank te springen. Toen werd nagedacht over een andere rol voor hem. “Ik zou achter de schermen in mijn gele zwembroek interviews afnemen met de kandidaten. Daarnaast zou ik een soort sidekick van Gerard Joling worden. Ook zou ik scheisdrechter worden bij het onderdeel ‘Bommetje.”
Dat gaat nu allemaal niet door. “Iedereen verheugde zich er op om mij als badmeester te zien. Er is me teveel beloofd. Ik ben teleurgesteld.”
Sterren Springen op Zaterdag, waarin bekende Nederlanders schoonspringen, begint volgende week zaterdag op SBS 6.
Bron: Mediacourant
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef Karina het volgende:
Nou zeg, zit ik me te verheugen op Dries in zijn gele zwembroek, mag hij niet meedoen.
Eerlijk is eerlijk, knap van SBS6 dat ze Brad hebben weten te strikken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brad twijfelt over Sterren Springen
De kans dat ik blijf is 50/50", vertelde Brad vrijdagavond in Shownieuws.
Pittquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, knap van SBS6 dat ze Brad hebben weten te strikken!
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsmanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap "maakt zijn agenda leeg" om te oefenen.
Hoezo agenda? Het enige wat-ie doet is toch 4 keer per dag een winkelwagen volgooien?
Emile is er ook rijk van geworden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsman
http://www.nlpombudsman.nl/
Hij is natuurlijk ook een mooi uithangbord voor die stichting voor wat je met een sterke wil allemaal kunt bereiken (100 kilo overgewicht en zo)
Wat een zweverig gedoe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsman
Hij is natuurlijk ook een mooi uithangbord voor die stichting voor wat je met een sterke wil allemaal kunt bereiken (100 kilo overgewicht en zo)
Volgens mij is hij nog nooit zo dik geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is de voorpret leuker dan het hele programma gaat worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef SlimShady het volgende:
Voor het programma begint al zoveel drama lol. Hilarisch!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap "maakt zijn agenda leeg" om te oefenen.
Hoezo agenda? Het enige wat-ie doet is toch 4 keer per dag een winkelwagen volgooien?
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen. Hoe willen ze in hemelsnaam 2 uur vullen ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de voorpret leuker dan het hele programma gaat worden.
Dit is is heerlijk idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:02 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, dan hebben wij ons lolletje vast maar gehad.
Is maar goed ook, zijn we gelijk klaar hier voor de show begint.quote:Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Maar wel Patty Brard in haar walruspakquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
Helaas mannen, geen Stacey Rookhuizen in bikini:
.......
Dus hier klopt niet zoveel van?quote:Vrijdag werd bekend dat Patty tijdens het schoonspringen haar wervels had verschoven, haar hoektand had afgebroken en haar knie had verdraaid.
Ik gok zomaar dat ruim de helft van al die rumoerberichten nep zijn, alleen bestemd voor wat gedoe rondom het programma.quote:
Daar zou Patty natuurlijk nooit aan meewerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ruim de helft van al die rumoerberichten nep zijn, alleen bestemd voor wat gedoe rondom het programma.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Daar zou Patty natuurlijk nooit aan meewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |