Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsmanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap "maakt zijn agenda leeg" om te oefenen.
Hoezo agenda? Het enige wat-ie doet is toch 4 keer per dag een winkelwagen volgooien?
Emile is er ook rijk van geworden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsman
http://www.nlpombudsman.nl/
Hij is natuurlijk ook een mooi uithangbord voor die stichting voor wat je met een sterke wil allemaal kunt bereiken (100 kilo overgewicht en zo)
Wat een zweverig gedoe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig bezig met Neuro Linguistisch Programmeren, hij is zelfs de NLP-ombudsman
Hij is natuurlijk ook een mooi uithangbord voor die stichting voor wat je met een sterke wil allemaal kunt bereiken (100 kilo overgewicht en zo)
Volgens mij is hij nog nooit zo dik geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is de voorpret leuker dan het hele programma gaat worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef SlimShady het volgende:
Voor het programma begint al zoveel drama lol. Hilarisch!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap "maakt zijn agenda leeg" om te oefenen.
Hoezo agenda? Het enige wat-ie doet is toch 4 keer per dag een winkelwagen volgooien?
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen. Hoe willen ze in hemelsnaam 2 uur vullen ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de voorpret leuker dan het hele programma gaat worden.
Dit is is heerlijk idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:02 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, dan hebben wij ons lolletje vast maar gehad.
Is maar goed ook, zijn we gelijk klaar hier voor de show begint.quote:Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Maar wel Patty Brard in haar walruspakquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
Helaas mannen, geen Stacey Rookhuizen in bikini:
.......
Dus hier klopt niet zoveel van?quote:Vrijdag werd bekend dat Patty tijdens het schoonspringen haar wervels had verschoven, haar hoektand had afgebroken en haar knie had verdraaid.
Ik gok zomaar dat ruim de helft van al die rumoerberichten nep zijn, alleen bestemd voor wat gedoe rondom het programma.quote:
Daar zou Patty natuurlijk nooit aan meewerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ruim de helft van al die rumoerberichten nep zijn, alleen bestemd voor wat gedoe rondom het programma.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Daar zou Patty natuurlijk nooit aan meewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |