Springende sterren onder blauwe plekken en blessures
De deelnemende BN'ers aan het SBS6-programma 'Sterren Springen' hebben het zwaar te verduren. Tijdens trainingen van het programma lopen ze pijnlijke blessures en blauwe plekken op.
Jody Bernal Ook Que-Si-Que-No-zanger Jody Bernal moest afzien tijdens de training. Zo maakte hij een ingewikkelde salto en moest het vervolgens bekopen met een hersenschudding.
Ratelband: 'Ralf Mackenbach bleek na een kunstje vanaf de duikplank verwondingen aan zijn hoofd te hebben, en Paul de Leeuws
Adje kwam zo rood als een kreeft en met een van pijn verwrongen grimas boven water omdat hij extreem plat op het water was geklapt.'
Patty BrardLa Brard komt ook gehavend uit de strijd. 'Gemakkelijk is het allemaal niet,' verklaart Brard aan het AD. 'Ik kan van nature best tegen een stootje, maar al na een paar keer oefenen in het zwembad zat ik van top tot teen onder de blauwe plekken. Meermaals ben ik, na een mislukte duik, keihard op mijn rug en billen op het wateroppervlak geklapt. Als je verkeerd terechtkomt is dat zo hard als beton. Auw!'
Marianne MudderMarianne Mudder draagt als enige deelnemer een wetsuit tijdens het springen. 'Ze vinden me allemaal een sukkeltje. Een bange poeperd.' Dan nog, de actrice en schrijfster zit onder de blauwe plekken. Mudder is er nuchter onder. 'Je kan lelijk vallen, maar het hoort erbij. Zwaarder is het om mijn hoogtevrees te overwinnen. Het is de reden dat ik na lang nadenken tóch ja heb gezegd. Die uitdaging wilde ik wel aangaan. In het begin vond ik het springen van de lage duikplank al eng. Inmiddels durf ik van de hoge.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-en-blessures.dhtmlJody Bernal een hersenschudding
Dat kan dus niet he

Ik heb nooit enige hersen activiteit ontdekt bij die pedo