abonnement Unibet Coolblue
pi_111809634

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35

De OP is hier te vinden!

Game on :).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111809667
TT copyright gaat naar Maanvis O-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111809896
5-1 gewonnen *O* Enkeltje en dubbeltje weer easy gepakt :P

Geheel onverwacht heeft het team(uit dezelfde stad) met 4-2 gewonnen van plaats met 6-0, waardoor we nu best kans hebben om nog kampioen te worden. Moeten we over 2 weken met 4-2 uit winnen tegen de nummer 1 dus. Wel weer de eerste keer in 2 jaar dat ik op ku(ns)tgras :') moet. een echte kampioenswedstrijd tussen de 2 rivalen hier. :)
pi_111810009
Net als vorige week met 6-2 gewonnen :)

En net als vorige week 3 potjes gewonnen. Mensen, ik begin zowaar eens redelijk te tennissen _O_ We speelden op Kushion Kourt, half hardcourt dus. Normaal perfect voor mijn spelletje. Dat bleek ook wel in de eerste set van mijn single. Ik speelde lekker, maakte heel veel winners en tegenstander maakte teveel fouten. Binnen no-time was het 6-1 dus. Daarna was ik het echter helemaal kwijt. Snapte er helemaal niets van. Tweede met 6-1 verloren, maar omdat hij ontzettend zwak begon aan de derde set en ik weer wat beter begon te spelen, toch nog de wedstrijd binnen kunnen slepen met 6-3.

Daarna de HD, met wat regenbuien tussendoor, met 6-4, 6-2 gewonnen en ook de mixed met 6-0, 7-5 binnengesleept. Nice nice dus. Vooral de eerste 1,5 set in de mixed speelde ik echt geweldig lekker, al zeg ik het zelf. Sloeg in 3 servicegames ook iets van 5 aces en tig servicewinners, maar daarna begon de motor wat te haperen :') Haat aan die wisselvalligheid, maar goed niets te klagen verder.
pi_111810931
Ohja, op de eerste pagina moet even staan dat we kampioen zijn *O* *O*

Lekker getennist gisteren! HD werd veel te moeilijk, maar gewoon gewonnen gelukkig :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111815588
Keihard huilen om mijn singlekwaliteiten.
pi_111819319
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef luckass het volgende:
Keihard huilen om mijn singlekwaliteiten.
luckass toch :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 08:51:32 #8
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111819632
Gisteren op professionele wijze het kampioenschap om zeep geholpen.
Dames enkel verloren we met 1-6 0-6
Heren enkel wonnen we met 6-2 en 6-0
Dames dubbel verloren we met 6-4, 1-6, 4-6
Herendubbel wonnen we met 6-0, 6-1.
Mix verloren we met 6-3, 6-7, 6-7

Mix was het pijnlijkste, stonden tweede set 3 keer op matchpoint in de tie break, en in de 3e set 5-2 voor. Maar hebben niet gechoked, de dame begon ineens mijn dame keer op keer te passeren aan het net.
Opvallend is dat zoals zovaak alle heren partijen met gemak worden gewonnen, en de dames WEER de punten laten liggen.
Dag kampioenschap, dag 1e klasse, en zoals ik er nu tegenaan kijk, dag gemengd team.
Ik blijf erbij, mixen is dubbelen met een handicap.
pi_111819911
Mixen is leuk *O*
Je tegenstander speelt ook met een handicap :) Het is juist de kunst om goed met de dame te kunnen samenspelen en zelf het verschil te kunnen maken. Het is af en toe frustrerend dat de dame geen punten kan afmaken of iets dergelijks, maar daar heeft de tegenstander gemiddeld ook last van. En dat hoort er gewoon bij. Ik vind het leuker dan een HD, veel dynamischer en tactischer. Slechts enkele keren speel ik echt een leuke HD, als de teams echt aan elkaar gewaagd zijn. Verder is het ook wel heel vaak pats-boem rally klaar...ook niet leuk :( Maar daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik op dit forum
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111820248
Jullie zijn van mening dat de dame altijd de zwakkere schakel is bij gemengd dubbel?
pi_111820284
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef tennisster198 het volgende:
Jullie zijn van mening dat de dame altijd de zwakkere schakel is bij gemengd dubbel?
Ja sowieso!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  maandag 21 mei 2012 @ 09:29:27 #12
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111820325
Heren dubbel vind ik vele malen leuker dan mixen, maar ik zal dan wel de pech hebben altijd met een mindere dame te spelen. Niet dat ik zo perfect tennis, maar net als gisteren was ik gewoon degene die de punten afdwong. Maar op belangrijke punten ging de dame van de tegenstander juist beter spelen, terwijl de dame met wie ik mixte juist minder ging spelen. Het is om moedeloos van de te worden dat je dame keer op keer een makkelijke smash niet af kan maken, terwijl de dame van de tegenstander dat elke keer wel kan.
Ik speel een mix tactisch volgens mij gewoon redelijk goed, ik weet wel wat ik wel en absoluut niet moet doen. Ik kan rustig spelen, en druk zetten. Ik kan al mijn slagen plaatsen waar ik wil. Maar een mix kun je niet in je eentje winnen, (een heren dubbel ook niet) maar in de mix heb ik veel vaker het gevoel dat ik er alleen voor sta.
Ik ben trouwens LOUTER positief ten opzichte van de dame tijdens de wedstrijd, ik stimuleer en motiveer haar, en zeg ook elke keer. "als je denkt dat je er tussen kan, gewoon doen" Vaak als ze een fout maakte, zei ze sorry. Ik zeg, je hoeft geen sorry te zeggen, je doet gewoon je best.
pi_111820353
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:29 schreef tja77 het volgende:
Heren dubbel vind ik vele malen leuker dan mixen, maar ik zal dan wel de pech hebben altijd met een mindere dame te spelen. Niet dat ik zo perfect tennis, maar net als gisteren was ik gewoon degene die de punten afdwong. Maar op belangrijke punten ging de dame van de tegenstander juist beter spelen, terwijl de dame met wie ik mixte juist minder ging spelen. Het is om moedeloos van de te worden dat je dame keer op keer een makkelijke smash niet af kan maken, terwijl de dame van de tegenstander dat elke keer wel kan.
Ik speel een mix tactisch volgens mij gewoon redelijk goed, ik weet wel wat ik wel en absoluut niet moet doen. Ik kan rustig spelen, en druk zetten. Ik kan al mijn slagen plaatsen waar ik wil. Maar een mix kun je niet in je eentje winnen, (een heren dubbel ook niet) maar in de mix heb ik veel vaker het gevoel dat ik er alleen voor sta.
Ik ben trouwens LOUTER positief ten opzichte van de dame tijdens de wedstrijd, ik stimuleer en motiveer haar, en zeg ook elke keer. "als je denkt dat je er tussen kan, gewoon doen" Vaak als ze een fout maakte, zei ze sorry. Ik zeg, je hoeft geen sorry te zeggen, je doet gewoon je best.
Dan ligt het voornamelijk aan je partner ja, en niet aan het mixen zelf denk ik. En tsja, je moet als man inderdaad zo'n mix meestal wel dragen...maar dat is wat ik daarom wel leuk vind :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 09:32:18 #14
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111820381
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef tennisster198 het volgende:
Jullie zijn van mening dat de dame altijd de zwakkere schakel is bij gemengd dubbel?
Is in 9 van de 10 gevallen ook zo, een dame 6 is vergelijkbaar met een heer die 7 is.
Dames missen vaak snelheid (bij het lopen) lengte in de slagen, en volleys die af zijn. Op hogere niveaus is dat wat minder. Maar ik heb zelden een mix gezien waarbij de dames het beste waren.
pi_111820462
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:08 schreef Norrage het volgende:
Mixen is leuk *O*
Je tegenstander speelt ook met een handicap :) Het is juist de kunst om goed met de dame te kunnen samenspelen en zelf het verschil te kunnen maken. Het is af en toe frustrerend dat de dame geen punten kan afmaken of iets dergelijks, maar daar heeft de tegenstander gemiddeld ook last van. En dat hoort er gewoon bij. Ik vind het leuker dan een HD, veel dynamischer en tactischer. Slechts enkele keren speel ik echt een leuke HD, als de teams echt aan elkaar gewaagd zijn. Verder is het ook wel heel vaak pats-boem rally klaar...ook niet leuk :( Maar daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik op dit forum
Kan me hierin helemaal vinden. Ik speel het meest mixpartijen. Omdat we zo vaak spelen, zijn wij al vaak in het voordeel tov andere. Als je kijkt naar de spelers van wie wij gewonnen hebben en kijkt naar bijvoorbeeld techniek, zouden we ze allemaal moeten verliezen. Toch hebben wij vele partijen gewonnen door heel goed op elkaar ingespeeld te zijn. Ik weet wat zij kan. Zij kan mij als 1 van de weinige rustig houden in een dubbel. Alles bij elkaar opgeteld kunnen we af en toe stunten. :)
Sommige vinden dat je je moet inhouden op de dames, maar daar heb ik eigenlijk geen last van. En heb genoeg mixpartijen gespeeld waarbij ik het merendeel op de man ging spelen omdat de vrouw gewoon sterker was. :)
  maandag 21 mei 2012 @ 09:37:24 #16
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111820500
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dan ligt het voornamelijk aan je partner ja, en niet aan het mixen zelf denk ik. En tsja, je moet als man inderdaad zo'n mix meestal wel dragen...maar dat is wat ik daarom wel leuk vind :)
Ik vind het niet erg om een wedstrijd te dragen, maar als je zelf in een set maar een handjevol fouten maakt, en veel druk zet, is het ook wel eens fijn als je mixmaatje een bal afmaakt aan het net. Ze hoeft echt niet iedere bal te maken, maar af en toe eentje zou wel fijn zijn.
Ik heb gisteren lekker getennist, en zonder op te scheppen was ik misschien wel de beste op de baan, maar schijnbaar niet goed genoeg om de wedstrijd onze kant op te trekken.
Ik heb veel meer meters gemaakt als dat ik ooit in een heren dubbel doe, en veel meer gevarieerd, dus een mix is wel degelijk goed voor de ontwikkeling van je spel. Maar voor de ontwikkeling van je zelfvertrouwen kan het DODELIJK zijn.
pi_111820589
Het is wel het meest frustrerend als je een pot verliest waarbij jij permanent de wedstrijd hebt moeten dragen en gewoon lekker gespeeld hebt. Dat wel...Dat overkomt me wel eens in een mix. Maar het gevoel als je dan wel wint compenseert wel weer :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 09:50:42 #18
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111820747
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:41 schreef Norrage het volgende:
Het is wel het meest frustrerend als je een pot verliest waarbij jij permanent de wedstrijd hebt moeten dragen en gewoon lekker gespeeld hebt. Dat wel...Dat overkomt me wel eens in een mix. Maar het gevoel als je dan wel wint compenseert wel weer :D
Dat winnen maak ik TE weinig mee in de mix. In de heren dubbel des te vaker.
Gisteren stond het 2-2 voordat de mix begon, en een 3-2 overwinning zou ons nog een reeele kans hebben gegeven op het kampioenschap. De dame met wie ik aantrad is een invaller en is gewoon een niveau minder, daar kan zij ook niks aan doen. Voor haar doen heeft ze goed staan tennissen, maar ze kwam gewoon te kort. Ik heb haar gecomplimenteert met haar spel, en heb gezegd dat de nederlaag mijn schuld was.
pi_111820786
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat winnen maak ik TE weinig mee in de mix. In de heren dubbel des te vaker.
Gisteren stond het 2-2 voordat de mix begon, en een 3-2 overwinning zou ons nog een reeele kans hebben gegeven op het kampioenschap. De dame met wie ik aantrad is een invaller en is gewoon een niveau minder, daar kan zij ook niks aan doen. Voor haar doen heeft ze goed staan tennissen, maar ze kwam gewoon te kort. Ik heb haar gecomplimenteert met haar spel, en heb gezegd dat de nederlaag mijn schuld was.
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 09:56:28 #20
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111820861
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

_O-
Ieder stukje agressie en frustratie tijdens de wedstrijd was aan mezelf gericht. En ben blijven zeggen dat ze het goed deed. Dat deed ze namelijk ook voor haar doen. Ik ben dan nog wel dermate een heer, dat ik de dame (of wie dan ook met wie ik samenspeel) NOOOIT afbrand, verneder of verrot scheld. Boos worden doe ik alleen op mezelf, tussen de punten door. En bij het volgende punt vergeten, en weer doorgaan. Bij iedere fout die ze maakte (en dat waren er nogal wat) zei ik jammer, maakt niet uit, de volgende gaat weer goed. maar het mocht niet baten
  maandag 21 mei 2012 @ 10:02:59 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111821001
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ieder stukje agressie en frustratie tijdens de wedstrijd was aan mezelf gericht. En ben blijven zeggen dat ze het goed deed. Dat deed ze namelijk ook voor haar doen. Ik ben dan nog wel dermate een heer, dat ik de dame (of wie dan ook met wie ik samenspeel) NOOOIT afbrand, verneder of verrot scheld. Boos worden doe ik alleen op mezelf, tussen de punten door. En bij het volgende punt vergeten, en weer doorgaan. Bij iedere fout die ze maakte (en dat waren er nogal wat) zei ik jammer, maakt niet uit, de volgende gaat weer goed. maar het mocht niet baten
Of ik nu mix of dubbel. Ik zal het bij allebei nooit doen. De andere persoon doet het immers niet expres. Tenminste, daar ga ik vanuit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 10:11:41 #22
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111821230
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Of ik nu mix of dubbel. Ik zal het bij allebei nooit doen. De andere persoon doet het immers niet expres. Tenminste, daar ga ik vanuit.
Dat denk ik dus ook, en tuurlijk kun je iemand tips geven of proberen te sturen. Zoals als iemand continu een forehand return om haar oren krijgt, zou je kunnen zeggen. "kun je je service plaatsen, of sla je je service om hem in te slaan"? Als ze zegt dat ze hem kan plaatsen, dan zou ik zeggen. "misschien is het verstandig om op zijn backhand te serveren. Maar schijnbaar hebben HEEL veel dames moeite om hun service te plaatsen.
Ik zeik nooit iemand af, sterker nog, al baal ik nog zo van die misser, ik zal altijd positief blijven naar diegene.
Ik weet namelijk uit ervaring dat kritiek op je medespeler, de boel alleen maar verergert.
pi_111821325
Afgelopen vrijdag heerlijk staan mixen, alleen omdat het bij mijn maatje niet liep. Stress op het werk, geen rust in lichaam, was de eerste set zo voorbij 6-1. Ze bleef maar zeggen dat het zo lullig voor mij was omdat ik wel heerlijk stond te spelen. En ik bleef maar zeggen dat ik lekker sta te spelen en dat de 2e set wel goed komt en dat ze vanzelf wel weer lekker gaat spelen en als het niet lukt dat het jammer was. Tegenstander had toch maar 2 winstpartijen nodig en met de benodigde hoge 7entjes zou dat geen probleem zijn tegen ons. ;) Dus ik had zoiets van als ik maar lekker speel vind ik het wel best. :)
2e set ging een stuk beter met mijn maatje en die wonnen we ook nog bijna. Helaas dan wel net verloren met 7-5. Herendubbel stond ik haast in m'n eentje te spelen. Maatje was in zijn single door z'n knie gegaan en kon nauwelijks lopen. Achteraf hadden we misschien moeten opgeven, maar had eigenlijk nog meer zin om gewoon te spelen. Score viel nog redelijk mee, omdat ik wel heerlijk stond te ballen: 6-3 6-3. Na alle wedstrijden lekker tot 3:00 uur 's nachts meegedaan met hun kampioensfeestje. :P
pi_111821471
Zaterdag in de mix 4-1 gewonnen van de nummer 1 en die waren er goed ziek van :9~
Staan nu eerste maar moeten over twee weken wel 5-0 winnen anders kan nummer twee er over heen knallen

Stel we worden kampioen, hebben we echt niks te zoeken in de tweede klasse maar is toch leuk *)
pi_111821634
Kampioenschap zo goed als binnen. Afgelopen zaterdag echt tegen het slechtste team uit de competitie gespeeld en 5-0 gewonnen.

HE had ik de eerste 2 games wat moeite met ritme, maar toch 62 60 gewonnen. HD 60 60 gewonnen.

Concurrentie ook punten laten liggen, wij nu op 25 puntne (5W1V), net zoals de nummer 2. Alleen zij hebben maar 20 punten, waardoor we aan 1 wedstrijd over 2 weken genoeg hebben om de champagne te ontkurken.

Afgelopen zaterdag nog een herenteam zien spelen dat de kampioen van Nederland is, damn wat een niveau.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:30:10 #26
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111821696
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Zaterdag in de mix 4-1 gewonnen van de nummer 1 en die waren er goed ziek van :9~
Staan nu eerste maar moeten over twee weken wel 5-0 winnen anders kan nummer twee er over heen knallen

Stel we worden kampioen, hebben we echt niks te zoeken in de tweede klasse maar is toch leuk *)
Wij net zo min in de eerste klasse, we komen na al 4-tjes en 5jes tegen, terwijl onze dames magere 6-jes zijn. We willen graag kampioen worden, maar als we dat worden, dan mogen we volgens jaar half Nederland door. Want regionaal gemengd 17+ zondag eerste klasse zijn BIJZONDER weinig teams hier in de regio. We spelen nu al soms 50 km. verderop, en dat zijn louter eerste teams, en dan spelen we nog regionaal ook.
pi_111821973
Oef, die afstanden zijn wel minder.

Ga j volgend jaar in een heren team tsja?
  maandag 21 mei 2012 @ 10:46:26 #28
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_111822181
3-3 gespeeld, een uitslag waar beide teams vrede mee hadden. Het boeit ons toch weinig, veilig zijn we al en promoveren moeten we niet aan denken (grenzeloze ambitie :+).

Zelf m'n single verloren, overigens al voor de vierde keer tegen dezelfde tegenstander. Dubbel overtuigend met 6-2 6-0 gewonnen, ik stond echt lekker te serveren _O_ Als m'n service niet een direct punt opleverde, dan maakte m'n maatje het wel af aan het net. Ik moet het toch van korte punten hebben, in rally's hou ik het meestal niet zo lang vol en dan ga ik domme ballen spelen. Forehandslice, dropshots (ergens tussen de service- en baseline :') ), kansloze kapballetjes...

We staan nu tweede en moeten over twee weken tegen de nummer één, maar die staan al 7 punten los en zijn dus al kampioen. Schijnen nogal fanatiek te zijn, ze zitten naar verluidt al drie jaar in de vijfde klasse maar hadden tot dit jaar telkens pech. Dus hebben ze de teamsamenstelling maar wat aangepast binnen de vereniging: een drietje, twee viertjes en wat vijfjes. In de Heren 5e Klasse :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 21 mei 2012 @ 10:47:19 #29
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111822215
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef opgebaarde het volgende:
Oef, die afstanden zijn wel minder.

Ga j volgend jaar in een heren team tsja?
Nou...Ik heb jarenlang in een herenteam gespeeld, ook allerlei klasses en competities gehad. Winter, voorjaar, regionaal, landelijk. Had ook wel z'n charme.
Nu speel ik voor het eerst sinds lange tijd weer mix, is een leuk team, maar door vele afzeggingen en mindere invallers lopen we het kampioenschat mis.

MAAR... gisteren hadden we een toeschouwer die kwam kijken, en dat is een bijzonder aantrekkelijke dame, die ook nog behoorlijk kan tennissen. En die zei dat als we volgend jaar weer zouden gaan mixen met dit team, dat zij ZEKER mee wou doen. En dat klinkt erg verleidelijk moet ik zeggen haha.
pi_111822294
Like a boss :9~
  maandag 21 mei 2012 @ 10:53:12 #31
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111822413
Aan de andere kant, als die dame in een rokje aan het staat lichtjes voorover gebogen, dan valt het niet mee om nog een fatsoenlijke service te slaan. Ik heb al een paar keer met haar mogen mixen, maar mijn tennissen kwaliteiten nemen aanzienlijk af, wanneer ik met haar mix.
Ook altijd zeer verleidelijk om na de wedstrijd haar een keer vol op de bek te zoenen in plaats van braaf op de wang.
  maandag 21 mei 2012 @ 11:17:43 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823202
Je gaat me trouwens niet vertellen dat mixen dynamischer is dan dubbelen. De dubbel gaat veel sneller. Een mix kabbelt maar een beetje voort. De dames spelen bijna altijd verdedigend en maken veel ballen niet af.
Ik speel nu voor het eerst met dames die nog regelmatig een bal afmaken aan het net. Dat is wel een openbaring, want het maakt de team ineens 3 klassen beter. Dan wordt de mix in ieder geval wel iets leuker, maar ondertussen is het altijd de minst leuke wedstrijd van de dag. Ik heb ook altijd het gevoel of ik dan als een kip zonder kop rond loop.
In een dubbel weet ik gewoon veel beter wat er gebeurd als ik bijvoorbeeld aan het net sta en er komt service aan. Sowieso overleggen we altijd waar de service heen gaat (binnen, buiten, lichaam, etc) en de meeste dames zeggen niet veel meer dan dat hij in moet gaan.
Daarnaast zijn ze veel minder actief aan het net en spelen ze vaak zo verdedigend.

Ik heb er niet zo veel mee. Noodzakelijk voor de competitie, maar ik zal niet snel een toernooi spelen in de mix ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111823317
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:53 schreef tja77 het volgende:
Aan de andere kant, als die dame in een rokje aan het staat lichtjes voorover gebogen, dan valt het niet mee om nog een fatsoenlijke service te slaan. Ik heb al een paar keer met haar mogen mixen, maar mijn tennissen kwaliteiten nemen aanzienlijk af, wanneer ik met haar mix.
Ook altijd zeer verleidelijk om na de wedstrijd haar een keer vol op de bek te zoenen in plaats van braaf op de wang.
Dat deden onze tegenstanders ook gisteren. Bleek het een stelletje te zijn :P.
  maandag 21 mei 2012 @ 11:21:50 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823365
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook, en tuurlijk kun je iemand tips geven of proberen te sturen. Zoals als iemand continu een forehand return om haar oren krijgt, zou je kunnen zeggen. "kun je je service plaatsen, of sla je je service om hem in te slaan"? Als ze zegt dat ze hem kan plaatsen, dan zou ik zeggen. "misschien is het verstandig om op zijn backhand te serveren. Maar schijnbaar hebben HEEL veel dames moeite om hun service te plaatsen.
Ik zeik nooit iemand af, sterker nog, al baal ik nog zo van die misser, ik zal altijd positief blijven naar diegene.
Ik weet namelijk uit ervaring dat kritiek op je medespeler, de boel alleen maar verergert.
Er zijn maar weinig dames die een service goed plaatsen. Ik heb 2 dames in mijn team die 3 zijn in de dubbel en 1 die 4 is in de dubbel en geen van allen hebben ze communicatie over waar ze de service gaan slaan, omdat ze het niet goed kunnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 11:22:54 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823407
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:27 schreef Alovenac het volgende:
Kampioenschap zo goed als binnen. Afgelopen zaterdag echt tegen het slechtste team uit de competitie gespeeld en 5-0 gewonnen.

HE had ik de eerste 2 games wat moeite met ritme, maar toch 62 60 gewonnen. HD 60 60 gewonnen.

Concurrentie ook punten laten liggen, wij nu op 25 puntne (5W1V), net zoals de nummer 2. Alleen zij hebben maar 20 punten, waardoor we aan 1 wedstrijd over 2 weken genoeg hebben om de champagne te ontkurken.

Afgelopen zaterdag nog een herenteam zien spelen dat de kampioen van Nederland is, damn wat een niveau.
Ons eerste team heeft vorig jaar mee gedaan in de play-offs om het nederlands kampioenschap nadat ze kampioen waren geworden in hun poule. Is inderdaad wel een lekker niveau. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 11:23:11 #36
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111823421
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:17 schreef Komakie het volgende:
Je gaat me trouwens niet vertellen dat mixen dynamischer is dan dubbelen. De dubbel gaat veel sneller.
Dynamischer? Ligt eraan wat je eronder verstaat. De dubbel die we gisteren afwerkten in 35 minuten was veelal hoge snelheid, korte rally's. De mix werd veel gevarieerder in gespeeld. Maar ja, wat versta je onder dynamisch? Mannen bewegen sowieso meer dan vrouwen.
  maandag 21 mei 2012 @ 11:23:32 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823436
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wij net zo min in de eerste klasse, we komen na al 4-tjes en 5jes tegen, terwijl onze dames magere 6-jes zijn. We willen graag kampioen worden, maar als we dat worden, dan mogen we volgens jaar half Nederland door. Want regionaal gemengd 17+ zondag eerste klasse zijn BIJZONDER weinig teams hier in de regio. We spelen nu al soms 50 km. verderop, en dat zijn louter eerste teams, en dan spelen we nog regionaal ook.
Ach man zeur niet. Ik had er gisteren ook alweer 240km in totaal opzitten. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 11:24:32 #38
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111823473
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach man zeur niet. Ik had er gisteren ook alweer 240km in totaal opzitten. :P
Ja, maar jij kiest ervoor om landelijk te ballen...Ik regionaal.
  maandag 21 mei 2012 @ 11:25:27 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823508
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dynamischer? Ligt eraan wat je eronder verstaat. De dubbel die we gisteren afwerkten in 35 minuten was veelal hoge snelheid, korte rally's. De mix werd veel gevarieerder in gespeeld. Maar ja, wat versta je onder dynamisch? Mannen bewegen sowieso meer dan vrouwen.
Dat versta ik wel onder dynamisch ja.
De mix wordt gevarieerden in gespeeld omdat een dame meestal niet goed kan dubbelen. Of in ieder geval niet zoals heren. Het is bijna altijd van achteruit een beetje cross overslaan totdat de ander een fout maakt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 11:26:04 #40
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111823537
Spannend bij ons :D

Nummer 1: 30 punten
Wij: 28 punten
Nummer 3: 25 punten

Nummer 1 moet tegen nummer 3, wij moeten tegen de nummer laatst, als de nummer 3 3-3 speelt zijn wij kampioen omdat we denk ik wel 6-0 winnen :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 21 mei 2012 @ 11:26:54 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823565
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ja, maar jij kiest ervoor om landelijk te ballen...Ik regionaal.
Regionaal kan net zo goed redelijk ver weg zijn. De club waar ik gisteren speelde, speelde ons herenteam op zaterdag ook een paar weken geleden.
Nu is het wel zo dat alles al vrij snel ver is in onze regio. We vallen onder Gelderland en zitten in het uiterste puntje tussen Flevoland en Overijssel in.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 11:27:02 #42
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111823569
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig dames die een service goed plaatsen. Ik heb 2 dames in mijn team die 3 zijn in de dubbel en 1 die 4 is in de dubbel en geen van allen hebben ze communicatie over waar ze de service gaan slaan, omdat ze het niet goed kunnen.
Zal wel typische vrouwenkwaal zijn, mannen kunnen dat net iets beter. De gemiddelde mannen 6 slaat een service naar buiten als hij dat wil, en door het midden idem. De gemiddelde vrouwen 6 slaat een service gewoon om de bal in het spel te brengen.
  maandag 21 mei 2012 @ 11:31:52 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111823746
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zal wel typische vrouwenkwaal zijn, mannen kunnen dat net iets beter. De gemiddelde mannen 6 slaat een service naar buiten als hij dat wil, en door het midden idem. De gemiddelde vrouwen 6 slaat een service gewoon om de bal in het spel te brengen.
Als zelfs dames die 3 zijn het al een beetje zo doen zal dat als 6jes zeker zo zijn.

In de herendubbel zeggen we van te voren waar we gaan serveren. Het is zo belangrijk voor je beweging aan het net. Als je naar binnen serveert kun je veel meer naar binnen staan om er tussen te springen dan wanneer je naar buiten gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 11:41:58 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111824088
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als zelfs dames die 3 zijn het al een beetje zo doen zal dat als 6jes zeker zo zijn.

In de herendubbel zeggen we van te voren waar we gaan serveren. Het is zo belangrijk voor je beweging aan het net. Als je naar binnen serveert kun je veel meer naar binnen staan om er tussen te springen dan wanneer je naar buiten gaat.
Klopt...Ik serveer op rechts redelijk veel door het midden (backhand bij een rechtshandige speler) mijn netman weet dat, als ik een keer de bal naar buiten slice, laat ik hem dat altijd ff weten, zodat hij zeker niet te ver naar binnen gaat staan. Vaak gaat degene die moet ontvangen al iets meer naar het midden staan, omdat hij vermoedt dat ik door het midden ga serveren. Mijn netman ziet dat, en weet dat ik dan vrijwel altijd de bal op rechts, naar buiten slice of kick. Voordeel van een vaste dubbelmaat.
pi_111824138
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt...Ik serveer op rechts redelijk veel door het midden (backhand bij een rechtshandige speler) mijn netman weet dat, als ik een keer de bal naar buiten slice, laat ik hem dat altijd ff weten, zodat hij zeker niet te ver naar binnen gaat staan. Vaak gaat degene die moet ontvangen al iets meer naar het midden staan, omdat hij vermoedt dat ik door het midden ga serveren. Mijn netman ziet dat, en weet dat ik dan vrijwel altijd de bal op rechts, naar buiten slice of kick. Voordeel van een vaste dubbelmaat.
Dat zijn inderdaad dingen waar je in een mix niks aan doet. Gewoon die bal in, alsjeblieft! :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 11:54:14 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111824532
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt...Ik serveer op rechts redelijk veel door het midden (backhand bij een rechtshandige speler) mijn netman weet dat, als ik een keer de bal naar buiten slice, laat ik hem dat altijd ff weten, zodat hij zeker niet te ver naar binnen gaat staan. Vaak gaat degene die moet ontvangen al iets meer naar het midden staan, omdat hij vermoedt dat ik door het midden ga serveren. Mijn netman ziet dat, en weet dat ik dan vrijwel altijd de bal op rechts, naar buiten slice of kick. Voordeel van een vaste dubbelmaat.
Wij zeggen het bij elke service. Gewoon ook voor een stukje communicatie. Dat je even wat tegen elkaar zegt enzo.

Met een dame gaat ze serveren en is het puur om in te brengen en als je tegen haar zegt dat ik naar binnen ga serveren staan ze je aan te kijken van "ja ok leuk, maar wat moet ik daar mee?"
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111824623
Wel de hand voor de mond houden he bij de tactische bespreking *)
pi_111824688
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wij zeggen het bij elke service. Gewoon ook voor een stukje communicatie. Dat je even wat tegen elkaar zegt enzo.

Met een dame gaat ze serveren en is het puur om in te brengen en als je tegen haar zegt dat ik naar binnen ga serveren staan ze je aan te kijken van "ja ok leuk, maar wat moet ik daar mee?"
Dat zeg ik ook vaak hoor als ik een partner heb die zijn service gaat plaatsen. Vaak zijn dat namelijk ook precies diegenen die ook een verdomd harde service hebben en als ie uberhaupt in is sowieso al het punten hebben...(in mijn geval dan :D) . Denk ik echt zo van "gast, ik hoef het niet te weten. Als ie in is is het toch al meteen een punt"
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 12:00:18 #49
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111824745
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]
"ja ok leuk, maar wat moet ik daar mee?"
Herkenbaar....
pi_111824863
Iemand hier die bekend is met het tennismerk Erima? Geen een bekende online website verkoopt het volgens mij.. Of weet iemand toevallig wel sites die het snel leveren en betrouwbaar zijn?
pi_111825393
Leuk die vernieuwde toernooi.nl site, maar ik vind het waardeloos...
Waarom als ik een postcode van Almere intyp en zeg toernooi zoeken in 25 km omtrek, krijg ik een toernooi in wassenaar... :?
  maandag 21 mei 2012 @ 12:18:00 #52
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111825442
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier die bekend is met het tennismerk Erima? Geen een bekende online website verkoopt het volgens mij.. Of weet iemand toevallig wel sites die het snel leveren en betrouwbaar zijn?
ik ken het alleen van naam, maar heb er nooit ECHT iets positiefs of negatiefs over gehoord.
pi_111825460
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:16 schreef Daan2x256 het volgende:
Leuk die vernieuwde toernooi.nl site, maar ik vind het waardeloos...
Waarom als ik een postcode van Almere intyp en zeg toernooi zoeken in 25 km omtrek, krijg ik een toernooi in wassenaar... :?
Dat klopt niet.
Jammer ook dat je clubkampioenschappen er niet uit kan filteren
pi_111825721
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

ik ken het alleen van naam, maar heb er nooit ECHT iets positiefs of negatiefs over gehoord.
Ik zag die tenues zaterdag bij dat eredivisieteam, moet zeggen was wel onder de indruk van het merk. Maar kan nu niet direct zien welke online winkels het in hun assortiment hebben. Want in de catalogus van erima zelf op de site, staan ook wel leuke dingen.
pi_111825758
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier die bekend is met het tennismerk Erima? Geen een bekende online website verkoopt het volgens mij.. Of weet iemand toevallig wel sites die het snel leveren en betrouwbaar zijn?
Wij hebben er teamshirts van, geen idee waar besteld :P.
pi_111825951
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:27 schreef luckass het volgende:

[..]

Wij hebben er teamshirts van, geen idee waar besteld :P.
Kwaliteit is verder ook wel goed toch? Anders moet ik deze week eens even langs de winkels hier in de buurt gaan.

Knalgele shirt van Verdaco is volgens mij ook nergens meer verkrijgbaar. Iemamd hier ervaring met tennispro en de snelheid van de levering?
pi_111826248
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:34 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Kwaliteit is verder ook wel goed toch? Anders moet ik deze week eens even langs de winkels hier in de buurt gaan.
Prima tennisshirts. Alleen de damesshirtjes zijn niet heel flatteus :P.
  maandag 21 mei 2012 @ 12:46:38 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111826324
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
Wel de hand voor de mond houden he bij de tactische bespreking *)
Of een balletje natuurlijk ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111826482
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:44 schreef luckass het volgende:

[..]

Prima tennisshirts. Alleen de damesshirtjes zijn niet heel flatteus :P.
Thanks, ga ik maar eens rondkijken binnenkort. Zit sowieso te twijfelen om ergens dat gele shirt van Verdasco op de kop te tikken op een leuk Erima tenuetje.
  maandag 21 mei 2012 @ 13:02:41 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111826894
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook vaak hoor als ik een partner heb die zijn service gaat plaatsen. Vaak zijn dat namelijk ook precies diegenen die ook een verdomd harde service hebben en als ie uberhaupt in is sowieso al het punten hebben...(in mijn geval dan :D) . Denk ik echt zo van "gast, ik hoef het niet te weten. Als ie in is is het toch al meteen een punt"
Bij ons gebeurd het bijna nooit dat iemand zo veel punten op zijn service standaard scoort. Ik scoor vrij regelmatig directe punten, maar over het algemeen zijn de tegenstanders zo goed dat ik niet veel directe punten scoor.
Ook als ik met iemand speel die bijna alleen maar directe punten zou scoren, zou ik het toch doen. Als is het maar voor een stukje communicatie en samen spel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111826968
In de HD is er wel standaard wat overleg, in de mix niet, dat heb ik opgegeven :').
  maandag 21 mei 2012 @ 13:22:22 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111827622
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef luckass het volgende:
In de HD is er wel standaard wat overleg, in de mix niet, dat heb ik opgegeven :').
Klopt, vrouwen zijn eigenwijs, recalcitrant, en niet in staat opdrachten uit te voeren. In sommige gevallen ook buiten de tennisbaan.
Strijdplan in de mix, probeer die bal maar gewoon terug te slaan, en de netspeler te omzeilen. Dat is zo'n beetje het enige dat ze nog redelijk kunnen.

Sorry dat ik zo negatief over (tennis)vrouwen ben, maar ik heb er misschien door de jaren heen teveel pech mee gehad.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:27:37 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111830326
Damn, ik dacht dat ik negatief was over mixen, maar jullie zijn nog veel erger :')

Met 2 van de 3 dames in mijn team zijn er redelijk afspraken te maken. Er is er alleen 1 die een echte enkelaar is en dan ook nog alleen maar alles terug brengt. Dat is natuurlijk in een dubbel niet echt handig. Hoewel ze het dan wel weer zo doet dat jij er wel eens tussen kunt komen.

De andere dames proberen ook wel redelijk hun taken uit te voeren. Lukt niet altijd, maar standaard dingen gaat prima.

Alleen dat ze allemaal altijd achterin blijven wordt ik stront ziek van :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111830446
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt, vrouwen zijn eigenwijs, recalcitrant, en niet in staat opdrachten uit te voeren. In sommige gevallen ook buiten de tennisbaan.
Strijdplan in de mix, probeer die bal maar gewoon terug te slaan, en de netspeler te omzeilen. Dat is zo'n beetje het enige dat ze nog redelijk kunnen.

Sorry dat ik zo negatief over (tennis)vrouwen ben, maar ik heb er misschien door de jaren heen teveel pech mee gehad.
Gisteren ook wat aanwijzingen gegeven over wat verder naar voren of achteren gaan staan aan het net. Antwoord: "Dat kan ik niet." wtf :').
pi_111830631
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Gisteren ook wat aanwijzingen gegeven over wat verder naar voren of achteren gaan staan aan het net. Antwoord: "Dat kan ik niet." wtf :').
En ik weet over welke vrouwen je het hebt _O-
Nu benieuwd welke van de 3 dit was ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111830739
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

En ik weet over welke vrouwen je het hebt _O-
Nu benieuwd welke van de 3 dit was ;)
Invalster, van na jouw tijd denk ik :P.
pi_111830752
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef luckass het volgende:

[..]

Invalster, van na jouw tijd denk ik :P.
Oh een invalster, het zal ook niet :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111830774
Verder speelde ze erg goed hoor *O*. Maar tactiek moet je niet willen.
pi_111830779
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Gisteren ook wat aanwijzingen gegeven over wat verder naar voren of achteren gaan staan aan het net. Antwoord: "Dat kan ik niet." wtf :').
Ja erg is dat :')

Ik zeg altijd tegen de vrouw gewoon van dat ze de rally aan moet gaan (dat kunnen ze prima op het niveau 4-5-6 waar ik mee speel) en als ze het even niet meer weten dat ze gewoon moeten lobben. Omhoog gooien, vooral als de vrouw van de tegenstander aan het net staat, werkt altijd. Afsmashen zal ze niet en vaak gaat ie er prima overheen op de backhand van de man aan de overkant. Sla je twee vliegen in één klap. Verder moet je als man gewoon dominant willen en durven zijn. Als je dat bent en je bent dominanter dan de man van de tegenstanders dan win je die potten wel.
pi_111830902
_O-
dit geklaag over vrouwen hier :D

Tsja, ze zijn gewoon een niveau minder (op dezelfde rating)...ik denk dat als je als een 6je met een 8je (heer) dubbelt je hetzelfde probleem hebt...Volgens mij heb je deze problemen vanaf een niveautje 4 (met een dame die een 4 is en als een heren 6 speelt (ja, ik vind dat er 2 punten verschil zit tussen dames en heren) niet meer.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111830929
De damesdubbel gisteren was trouwens ook de meest dramatische die ik ooit gezien heb.
pi_111830962
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef luckass het volgende:
De damesdubbel gisteren was trouwens ook de meest dramatische die ik ooit gezien heb.
élke damesdubbel is een drama. Wij plannen ze tegenwoordig ook als laatste partij in, zodat wij er met een biertje naar kunnen kijken. Dat maakt het al wat acceptabeler...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111831010
tijd voor een werkgroep :Y)
pi_111831061
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
tijd voor een werkgroep :Y)
Nee hoor, eerder een werkgroep voor mensen die aardig kunnen dubbelen maar dramatisch singelen :P.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:48:21 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111831315
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Komakie het volgende:
Damn, ik dacht dat ik negatief was over mixen, maar jullie zijn nog veel erger :')

Met 2 van de 3 dames in mijn team zijn er redelijk afspraken te maken. Er is er alleen 1 die een echte enkelaar is en dan ook nog alleen maar alles terug brengt. Dat is natuurlijk in een dubbel niet echt handig. Hoewel ze het dan wel weer zo doet dat jij er wel eens tussen kunt komen.

De andere dames proberen ook wel redelijk hun taken uit te voeren. Lukt niet altijd, maar standaard dingen gaat prima.

Alleen dat ze allemaal altijd achterin blijven wordt ik stront ziek van :(
Vrouwen kunnen niet oplopen, daar zijn ze niet voor gemaakt. Zit lood in die schoenen denk ik. Terwijl je aan het net zoveel makkelijker punten afdwingt.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:49:40 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111831373
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Norrage het volgende:
_O-
dit geklaag over vrouwen hier :D

Tsja, ze zijn gewoon een niveau minder (op dezelfde rating)...ik denk dat als je als een 6je met een 8je (heer) dubbelt je hetzelfde probleem hebt...Volgens mij heb je deze problemen vanaf een niveautje 4 (met een dame die een 4 is en als een heren 6 speelt (ja, ik vind dat er 2 punten verschil zit tussen dames en heren) niet meer.
Zelfs op niveau 4 heb je ze nog. Wij hebben 1 vrouw die goed kan dubbelen. Springt er ook nog wel eens tussen en kan goed smashen. 1 die het iets minder kan, maar nog acceptabel is die is 4. En we hebben er 1 die alleen maar van achteruit ballen heel vaak kan terug slaan. Dat is dan wel weer handig in een dubbel zolang de heer er niet bij kan, maar die is ook gewoon 3. Terwijl wat ze doet eigenlijk weinig met dubbelen te maken heeft :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 14:49:58 #77
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111831380
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef Norrage het volgende:

[..]

élke damesdubbel is een drama. Wij plannen ze tegenwoordig ook als laatste partij in, zodat wij er met een biertje naar kunnen kijken. Dat maakt het al wat acceptabeler...
Hmmm die moet ik onthouden. Kan ik tijdens de eerste set douchen, en tijdens 2e en eventueel 3e set een pilsje pakken.
pi_111831498
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hmmm die moet ik onthouden. Kan ik tijdens de eerste set douchen, en tijdens 2e en eventueel 3e set een pilsje pakken.
En die vrouwen maar denken dat het is "omdat dat handig is voor de doorloop van de wedstrijden" _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111831631
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

En die vrouwen maar denken dat het is "omdat dat handig is voor de doorloop van de wedstrijden" _O-
Naast niet kunnen tennissen dus nog dom ook _O-
  maandag 21 mei 2012 @ 14:57:52 #80
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111831792
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

Naast niet kunnen tennissen dus nog dom ook _O-
Maar tijdens uitwedstrijden zijn ze nog wel eens makkelijk, de meesten drinken niet of nauwelijks, dus vrouw in een mixteam <--> bob
pi_111831953
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

En die vrouwen maar denken dat het is "omdat dat handig is voor de doorloop van de wedstrijden" _O-
:D
  maandag 21 mei 2012 @ 15:03:24 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111831992
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen niet oplopen, daar zijn ze niet voor gemaakt. Zit lood in die schoenen denk ik. Terwijl je aan het net zoveel makkelijker punten afdwingt.
en als je ze ziet lopen dan is het ook alsof je naar de slowmotion herhaling van het lopen zit te kijken ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111832015
Wordt het tijd om ergens in het land een FOK! herenteam te beginnen? :P
pi_111832197
Ik ben blij dat ik uit het mix-team weg ben en dat ik ook geen mix-toernooien meer speel.
Begon me de laatste twee jaar vooral te ergeren aan de onkunde van vrouwen en tennis, echt verschrikkelijk.
En maar zeiken dat de tegenstander ballen op de netman(lees netvrouw) speelt....
Goh waarom zouden ze dat toch doen? Omdat jullie vrouwen er geen hout van kunnen en bang zijn om een netbal op te vangen?
En dat statische op het net he..... echt waar.... ergernis alom. Blijven ze wat staan en maar wachten totdat ze een bal krijgen, de rest mag je als man zelf oplossen.

Neuh voor mij hoeft dat niet meer. Probeer nu al 3 jaar 6 te worden op mijn pasje ( ja ik weet, :') ), maar ik verpest het continu door mix-toernooien en mixed-dubbels, waardoor ik nog steeds 7 sta :(
U MAD?
  maandag 21 mei 2012 @ 15:16:55 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111832511
Ik speel sowieso geen mix toernooien. Een paar keer in de competitie is al meer dan genoeg.
Bij ons geld trouwens gewoon dat je door mag halen op de dame. Als ze er niet tegen kan moet ze er maar niet gaan staan. Is ook over het algemeen wel geaccepteerd door iedereen.

Vorig jaar was ik er voor de competitie al klaar mee toen een dame zei dat in een mix de heer het voortouw moet nemen en het daar van afhankelijk is hoe het spel loopt.
Dat is gewoon jezelf indekken en zeggen dat het bij voorbaat de schuld van de heer is als het fout gaat :r

Dames van dit seizoen zijn niet zo. Ze zijn een niveau beter en durven wel de verantwoording te nemen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 15:19:01 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111832589
Heb net gelezen dat onze directe concurent voor het kampioenschap ook maar met 3-2 gewonnen heeft, dus we staan nog steeds 2 punten voor.
Des te zuurder is het dat we met 3-2 verloren hebben, en niet met 3-2 gewonnen. Zou een stuk makkelijker zijn volgende week als we tegen de nummer 3 moeten, en de concurent tegen de nummer laatst.
pi_111832715
Ik begrijp wel waarom er zo weinig vrouwen in dit topic zitten nu :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 15:27:48 #88
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111832896
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:23 schreef Norrage het volgende:
Ik begrijp wel waarom er zo weinig vrouwen in dit topic zitten nu :D
Ze maken het er zelf na.
pi_111832942
Aan de dames die toch nog in dit topic durven te komen: wat vinden jullie hier nou van??? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111833011
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Norrage het volgende:
Aan de dames die toch nog in dit topic durven te komen: wat vinden jullie hier nou van??? :D
Die mogen alleen maar in hun handjes wrijven omdat er een heer naast ze staat die wel kan tennissen.
pi_111833068
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt, vrouwen zijn eigenwijs, recalcitrant, en niet in staat opdrachten uit te voeren. In sommige gevallen ook buiten de tennisbaan.
Strijdplan in de mix, probeer die bal maar gewoon terug te slaan, en de netspeler te omzeilen. Dat is zo'n beetje het enige dat ze nog redelijk kunnen.

Sorry dat ik zo negatief over (tennis)vrouwen ben, maar ik heb er misschien door de jaren heen teveel pech mee gehad.
:'(

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef Norrage het volgende:

[..]

élke damesdubbel is een drama. Wij plannen ze tegenwoordig ook als laatste partij in, zodat wij er met een biertje naar kunnen kijken. Dat maakt het al wat acceptabeler...
:'(

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

Naast niet kunnen tennissen dus nog dom ook _O-
:'(

Willen jullie je eigen topic voortaan, mannen? :D
"Recreatief tennis topic # 40, alleen voor mannen."
"Recreatief tennis topic #1, alleen voor vrouwen"

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef tja77 het volgende:
Heb net gelezen dat onze directe concurent voor het kampioenschap ook maar met 3-2 gewonnen heeft, dus we staan nog steeds 2 punten voor.
Des te zuurder is het dat we met 3-2 verloren hebben, en niet met 3-2 gewonnen. Zou een stuk makkelijker zijn volgende week als we tegen de nummer 3 moeten, en de concurent tegen de nummer laatst.
Hebben jullie toevallig op de eerste competitiedag tegen de huidige nummer 1 gespeeld? Lijkt érg veel op ons verhaal namelijk. Alleen dan zijn wij de nummer 1. :)
pi_111833082
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Norrage het volgende:
Aan de dames die toch nog in dit topic durven te komen: wat vinden jullie hier nou van??? :D
Zie hierboven!
  maandag 21 mei 2012 @ 15:36:26 #93
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111833213
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef tennisster198 het volgende:

Hebben jullie toevallig op de eerste competitiedag tegen de huidige nummer 1 gespeeld? Lijkt érg veel op ons verhaal namelijk. Alleen dan zijn wij de nummer 1. :)
Nee, wij staan nog 2 punten los (dus nummer 1)
pi_111833219
quote:
12s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Zie hierboven!
Hoe speel jij doorgaans een mix dan? Ben jij zo'n slechte dame, of ben je een uitzondering?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111833267
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hoe speel jij doorgaans een mix dan? Ben jij zo'n slechte dame, of ben je een uitzondering?
dit

plus pics
  maandag 21 mei 2012 @ 15:38:29 #96
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111833292
Ik zeg altijd dat ik liever heb dat ze die ballen het hek in jagen dan dat je hoge voorzetjes geeft of smerige moonbal rally's waarbij ik of dekking moet zoeken of richting de bar kan gaan om een rondje te halen. Dan heb ik het geluk dat de vrouwen waar ik mee bal gewoon een prima forehand hebben en af en toe lekker doorrammen ( niveau 6 ). Nouja dat is prima en ik moet het als man dan opknappen aan het net :)

Echte mix potjes waar iedereen gelijkwaardig is vind ik daarom ook leuk om te spelen :)
  maandag 21 mei 2012 @ 15:52:41 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111833940
quote:
12s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Zie hierboven!
Ik ben blij dat er geen reacties van mij tussen staan :P

Maar ehm, wat vind je er zelf van dat mixen. Hoe zie jij het. Moet de man meer doen of moet een dame gewoon lekker door kunnen rammen en niet zeuren? (even serieuze vraag)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 15:53:02 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111833955
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben blij dat ik uit het mix-team weg ben en dat ik ook geen mix-toernooien meer speel.
Begon me de laatste twee jaar vooral te ergeren aan de onkunde van vrouwen en tennis, echt verschrikkelijk.
En maar zeiken dat de tegenstander ballen op de netman(lees netvrouw) speelt....
Goh waarom zouden ze dat toch doen? Omdat jullie vrouwen er geen hout van kunnen en bang zijn om een netbal op te vangen?
En dat statische op het net he..... echt waar.... ergernis alom. Blijven ze wat staan en maar wachten totdat ze een bal krijgen, de rest mag je als man zelf oplossen.

Neuh voor mij hoeft dat niet meer. Probeer nu al 3 jaar 6 te worden op mijn pasje ( ja ik weet, :') ), maar ik verpest het continu door mix-toernooien en mixed-dubbels, waardoor ik nog steeds 7 sta :(
Als ik mix serveer ik altijd op de tegenstander z'n backhand. Zo wordt de netspeelster bij de return ontzien ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 mei 2012 @ 15:58:51 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111834184
Onze poule is trouwens wel bizar spannend eigenlijk op het eerste gezicht :D

1. 41 punten
2 40 punten (Wij)
3 40 punten

Wij moeten volgende keer nog tegen de nummer 3. De nummer 1 moet nog tegen de nummer 5.
Wel bizarre ontknopping :D

De nummer 1 gaat gewoon kampioen worden, maar het ziet er toch vet uit. Ze hebben tot nu toe alles met 8-0 gewonnen, behalve tegen de nummer 3 (5-3 winst) en tegen ons (4-4)
Waarschijnlijk gaan ze die laatste wedstrijd ook wel winnen met 8-0 en ze verdienen het dus ook wel.
Maar als we 2de worden lijkt het me wel een heel mooi resultaat :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111834293
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hoe speel jij doorgaans een mix dan? Ben jij zo'n slechte dame, of ben je een uitzondering?
Ik vind mezelf geen slechte dame O-) Heb dit seizoen slechts twee wedstrijden verloren (toernooi + zes competitiedagen!). Ik overleg wél met m'n partner, communiceer tijdens de wedstrijd, ik speel aanvallend, zowel met enkel- als dubbelspel.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

dit

plus pics
En pics zet ik liever niet in dit topic neer, sorry.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er geen reacties van mij tussen staan :P

Maar ehm, wat vind je er zelf van dat mixen. Hoe zie jij het. Moet de man meer doen of moet een dame gewoon lekker door kunnen rammen en niet zeuren? (even serieuze vraag)
Ik vind mixen zelf erg leuk! ^O^ Ik vind het fijn als er een goede communicatie tussen man en vrouw is. De man moet in mijn ogen niet meer doen, beide spelers kunnen toch opbouwend en aanvallend spelen?

In mijn team zitten trouwens twee mannen die een acht op hun pasje hebben (en daarnaast twee mannen die een zes op hun pasje hebben), dus ik heb helemaal niet het gevoel dat de man altijd degene is die het moet doen allemaal.
  maandag 21 mei 2012 @ 16:03:36 #101
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111834390
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:01 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf geen slechte dame O-) Heb dit seizoen slechts twee wedstrijden verloren (toernooi + zes competitiedagen!). Ik overleg wél met m'n partner, communiceer tijdens de wedstrijd, ik speel aanvallend, zowel met enkel- als dubbelspel.

[..]

En pics zet ik liever niet in dit topic neer, sorry.

[..]

Ik vind mixen zelf erg leuk! ^O^ Ik vind het fijn als er een goede communicatie tussen man en vrouw is. De man moet in mijn ogen niet meer doen, beide spelers kunnen toch opbouwend en aanvallend spelen?

In mijn team zitten trouwens twee mannen die een acht op hun pasje hebben (en daarnaast twee mannen die een zes op hun pasje hebben), dus ik heb helemaal niet het gevoel dat de man altijd degene is die het moet doen allemaal.
Woon je toevallig in brabant? Ik ken nog een leuk team dat een goede dame zoekt... :)
pi_111834417
Wat ik dan wel altijd leuk vind is dat vrouwen altijd willen mixen. Kunnen ze eindelijk lekker "doorslaan "_O- Dat ze dan vervolgens niks anders meer doen, is dan wel het gevolg...En dat terwijl alle mannen (ik dan toevallig niet) mixen verschrikkelijk vinden :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111834519
welkom tennisster

wat is je rating :9
Ow en blijf hier posten
  maandag 21 mei 2012 @ 16:08:07 #104
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111834556
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Norrage het volgende:
Wat ik dan wel altijd leuk vind is dat vrouwen altijd willen mixen. Kunnen ze eindelijk lekker "doorslaan "_O- Dat ze dan vervolgens niks anders meer doen, is dan wel het gevolg...En dat terwijl alle mannen (ik dan toevallig niet) mixen verschrikkelijk vinden :D
Ook prima te doen, maar als je 1x een mix balt waarbij het verliezen van 1 punt aan je eigen kant 100% zeker gameverlies is moet je even een weekje rust nemen om weer te willen mixen :P
pi_111834593
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Woon je toevallig in brabant? Ik ken nog een leuk team dat een goede dame zoekt... :)
Nee, in Noord-Holland. En aangezien we op het punt staan om te promoveren, ben ik ook niet op zoek naar een ander team! Lijkt me gaaf om een klasse hoger te mogen spelen, nu vind ik het soms wel wat eenvoudig (zoals afgelopen zaterdag 6-0 6-0 tegen een 8'je, in 35 minuten tijd). Dus ik kijk uit naar een stapje hoger met dit team!

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Norrage het volgende:
Wat ik dan wel altijd leuk vind is dat vrouwen altijd willen mixen. Kunnen ze eindelijk lekker "doorslaan "_O- Dat ze dan vervolgens niks anders meer doen, is dan wel het gevolg...En dat terwijl alle mannen (ik dan toevallig niet) mixen verschrikkelijk vinden :D
Ik heb zelf geen goede dubbelpartner voor damesdubbel, dus ik ben inderdaad zo'n iemand die graag mixt! :) Die klachten van de mannen herken ik overigens niet uit mijn directe omgeving, of die mannen zijn gewoon niet eerlijk natuurlijk. ;)
pi_111834720
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:08 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen goede dubbelpartner voor damesdubbel, dus ik ben inderdaad zo'n iemand die graag mixt! :) Die klachten van de mannen herken ik overigens niet uit mijn directe omgeving, of die mannen zijn gewoon niet eerlijk natuurlijk. ;)
Of je rokje is kort genoeg.
pi_111834730
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
welkom tennisster

wat is je rating :9
Ow en blijf hier posten
Dankjewel, ik hang hier al een tijdje rond hoor.

M'n rating staat in de OP. Mijn enkelrating is inmiddels nog wat gestegen. :)
pi_111834741
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef luckass het volgende:

[..]

Of je rokje is kort genoeg.
Dat zal het zijn!
pi_111835346
Ook zoiets.
Speel je eens een keer een pot tegen een leuke meid in een mix, niks samen douchen he :( :(
DE ARROGANTIE :r :r :r
U MAD?
pi_111835421
overkomt mij ook de hele tijd boswachter maar ik ben dan ook verdomd lillek
  maandag 21 mei 2012 @ 16:34:25 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111835616
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ook zoiets.
Speel je eens een keer een pot tegen een leuke meid in een mix, niks samen douchen he :( :(
DE ARROGANTIE :r :r :r
:')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 16:39:59 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111835810
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:01 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf geen slechte dame O-) Heb dit seizoen slechts twee wedstrijden verloren (toernooi + zes competitiedagen!). Ik overleg wél met m'n partner, communiceer tijdens de wedstrijd, ik speel aanvallend, zowel met enkel- als dubbelspel.
Aanvallend is altijd goed. Een slechte dame is natuurlijk afhankelijk van het niveau. Dat blijft altijd zo.

quote:
[..]

En pics zet ik liever niet in dit topic neer, sorry.

[..]
Geeft niet, we willen wel een apart topic daar voor aanmaken ;)

quote:
Ik vind mixen zelf erg leuk! ^O^ Ik vind het fijn als er een goede communicatie tussen man en vrouw is. De man moet in mijn ogen niet meer doen, beide spelers kunnen toch opbouwend en aanvallend spelen?

In mijn team zitten trouwens twee mannen die een acht op hun pasje hebben (en daarnaast twee mannen die een zes op hun pasje hebben), dus ik heb helemaal niet het gevoel dat de man altijd degene is die het moet doen allemaal.
Het probleem is meestal dat de man sterker is dan de vrouw en aangezien een heer met speelsterkte 6 beter is dan een dame met speelsterkte 6 krijg je al snel dat soort "problemen". Mits ze ongeveer dezelfde speelsterkte hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 21 mei 2012 @ 16:44:59 #113
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111836002
Volleys, smashes, services, voetenwerk, snelheid, tactisch inzicht en groundstrokes schieten gewoon te kort. Daar kan die dame niks aan doen, maar misschien de KNLTB wel. Gewoon alle dames aan het einde van het jaar 1,0 (of 1,5) punt erbij, en dan pas de eindejaarsrating opmaken.
pi_111836093
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef tja77 het volgende:
Volleys, smashes, services, voetenwerk, snelheid, tactisch inzicht en groundstrokes schieten gewoon te kort. Daar kan die dame niks aan doen, maar misschien de KNLTB wel. Gewoon alle dames aan het einde van het jaar 1,0 (of 1,5) punt erbij, en dan pas de eindejaarsrating opmaken.
Wat wil je? 1 universele rating ofzo die puur naar tennis-niveau kijkt en niet naar geslacht?

En dan ook toernooitjes gewoon uni-sex maken? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 17:02:19 #115
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111836700
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat wil je? 1 universele rating ofzo die puur naar tennis-niveau kijkt en niet naar geslacht?

En dan ook toernooitjes gewoon uni-sex maken? :?
Toernooien hoeven voor mij niet unisex te zijn. Liever niet zelfs. Maar ik wil gewoon dat een dame die 5 of 6 is, gelijkwaardig is, of bijna gelijkwaardig is aan een heer die 5 of 6 is. Ik vind het verschil te groot, waardoor zeker bij lagere niveaus de mix wedstrijden een frustrerende aangelegenheid worden.
pi_111837749
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Toernooien hoeven voor mij niet unisex te zijn. Liever niet zelfs. Maar ik wil gewoon dat een dame die 5 of 6 is, gelijkwaardig is, of bijna gelijkwaardig is aan een heer die 5 of 6 is. Ik vind het verschil te groot, waardoor zeker bij lagere niveaus de mix wedstrijden een frustrerende aangelegenheid worden.
Het hoort er nou eenmaal bij, je weet dat dat vaak het geval gaat zijn. Ik vind het geen enkel probleem hoor. Het is nou eenmaal zo dat de dames op dezelfde rating minder goed zijn. De #1 van de dames is toch niet even goed als de #1 bij de heren, en dat is bij elke sport zo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 mei 2012 @ 17:42:32 #117
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111838438
Ik weet het, ik weet het...ik ben een zeikneus wat dat betreft.
Ik seelcteer mijn mixmaatjes (voor zover ik toernooien mix) ook meer op uiterlijk, want goede dames heeft onze vereniging maar 1, en daar staat een wachtlijst voor van 2 jaar.
pi_111849980
De KNLTB mag trouwens best wat aan hun website doen. Dat ding is niet vooruit te branden en het opvragen van rankings ligt zelfs helemaal plat. Tenzij ik de enige ben met dit probleem.
pi_111850205
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef mullier het volgende:
De KNLTB mag trouwens best wat aan hun website doen. Dat ding is niet vooruit te branden en het opvragen van rankings ligt zelfs helemaal plat. Tenzij ik de enige ben met dit probleem.
Dat is altijd op maandag en zondagavond.... na het uploaden van competitie-uitslagen en zo :)
Maar inderdaad, die site is echt volstrekt waardeloos.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111851625
Maatje van mij dubbelde tegen 6,1 en 5,9 in de dubbel samen met een 6,0. Hijzelf was een 4,9.

Onze dubbel wint en de 4,9 krijgt een 4,2 achter zijn naam. :?
pi_111852203
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef truedestiny het volgende:
Maatje van mij dubbelde tegen 6,1 en 5,9 in de dubbel samen met een 6,0. Hijzelf was een 4,9.

Onze dubbel wint en de 4,9 krijgt een 4,2 achter zijn naam. :?
:?
vaaaaag
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111852705
Leer nou eens hoe het werkt jongens, ik word hier droevig van ;(.
pi_111852815
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:56 schreef luckass het volgende:
Leer nou eens hoe het werkt jongens, ik word hier droevig van ;(.
Nou, mag je deze eens uitleggen. 0.7 punt? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111852889
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou, mag je deze eens uitleggen. 0.7 punt? :?
Het zal wel gewoon -0.5 eigen rating zijn lijkt me.
pi_111852936
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef luckass het volgende:

[..]

Het zal wel gewoon -0.5 eigen rating zijn lijkt me.
Zijn eigen rating is 4.9. 4.9 - 0.5 = 4.4 :P
Leer nou eens rekenen, ik word hier droevig van ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111853039
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zijn eigen rating is 4.9. 4.9 - 0.5 = 4.4 :P
Leer nou eens rekenen, ik word hier droevig van ;(
Ja maar ik weet de precieze cijfers toch niet ;(.
pi_111853102
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja maar ik weet de precieze cijfers toch niet ;(.
Hij heeft alle ratings van de hele dubbel gegeven! Ik begrijp dat je nog niet afgestudeerd bent maar...dan nog :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111853144
En je hebt van een 5je verloren? Wat is er aan de hand luckass? :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111853237
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hij heeft alle ratings van de hele dubbel gegeven! Ik begrijp dat je nog niet afgestudeerd bent maar...dan nog :P
Hij heeft ze wel afgerond he. En mogelijk is die 4.2 na het verwerken van resultaten.
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef Norrage het volgende:
En je hebt van een 8je verloren? Wat is er aan de hand luckass? :(
Ssssstt :P.
pi_111853326
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:03 schreef luckass het volgende:

[..]

Hij heeft ze wel afgerond he. En mogelijk is die 4.2 na het verwerken van resultaten.

[..]

Ssssstt :P.
Ik heb voor jou ff me post ge-edit
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111853386
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb voor jou ff me post ge-edit
Wat? Oh, nu zie ik het pas
pi_111853454
En mij om 9 uur op een baan zetten is gewoon geen goed idee.
Volgend jaar weer lekker heren of zaterdag mix.

In de dubbels sta ik gewoon te heersen.
pi_111854170
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef luckass het volgende:
En mij om 9 uur op een baan zetten is gewoon geen goed idee.
Volgend jaar weer lekker heren of zaterdag mix.

In de dubbels sta ik gewoon te heersen.
Waarom singel je dan? Hebben ze je gedwongen? :'(
Die kutvrouwen ook altijd :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111854308
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waarom singel je dan? Hebben ze je gedwongen? :'(
Die kutvrouwen ook altijd :P
Nee, we waren de laatste 2 keer met 2 heren.
En ik wil wel gewoon leren singelen, het gaat wel wat beter als vorig jaar :P.
pi_111854371
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef luckass het volgende:

[..]

Nee, we waren de laatste 2 keer met 2 heren.
En ik wil wel gewoon leren singelen, het gaat wel wat beter als vorig jaar :P.
Waar gaat het mis? Je backhand? Je kan niet tegen prikkers? Het ochtendgloren? De baansoort?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111854435
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waar gaat het mis? Je backhand?
Dat probleem is al opgelost
quote:
Je kan niet tegen prikkers? Het ochtendgloren?
Dit beiden.
pi_111854639
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef luckass het volgende:

[..]

Dat probleem is al opgelost

[..]

Dit beiden.
Je backhand probleem is opgelost? Je legt je racket in je linkerhand en slaat 2 forehands? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111854906
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je backhand probleem is opgelost? Je legt je racket in je linkerhand en slaat 2 forehands? :D
Nee, ik laat de bal gewoon gaan als ik er niet omheen kan lopen.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:08:09 #139
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111857043
Mijn backhand is beter dan mijn forehand :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_111857158
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef tja77 het volgende:
Ik weet het, ik weet het...ik ben een zeikneus wat dat betreft.
Ik seelcteer mijn mixmaatjes (voor zover ik toernooien mix) ook meer op uiterlijk, want goede dames heeft onze vereniging maar 1, en daar staat een wachtlijst voor van 2 jaar.
Vind dat je een valide punt hebt
Ook met betrekking op het selecteren op uiterlijk
pi_111859526
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef mullier het volgende:
De KNLTB mag trouwens best wat aan hun website doen. Dat ding is niet vooruit te branden en het opvragen van rankings ligt zelfs helemaal plat. Tenzij ik de enige ben met dit probleem.
Ach vergeleken met drie/vier jaar geleden is deze site een verademing. Toen lag de server er van zaterdagavond tot maandagmorgen elk weekend uit.
U MAD?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:21:55 #142
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111864411
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vind dat je een valide punt hebt
Ook met betrekking op het selecteren op uiterlijk
Jammer dat je geen vrouw bent, ik weet zeker dat we een goede mix zouden vormen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:00:58 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111872778
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef luckass het volgende:

[..]

Dat probleem is al opgelost

[..]

Dit beiden.
Wie kan daar wel tegen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111872862
Vrouwen dienen altijd 2 valide punten te hebben.
U MAD?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:14:32 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111873228
Zeker voor mijn doen begint mijn rating wel een beetje bizar goed te worden. :D

Speelsterkte enkel 5 Speelsterkte dubbel 5
Rating enkel 4,4977 Rating dubbel 4,0750
Eindejaarsrating enkel 2011 4,7570 Eindejaarsrating dubbel 2011 4,7055

Ik moet nog oppassen dat ik volgend jaar geen 4 in de enkel wordt. Dubbel is geen probleem. De enkel ben ik wat minder zeker over :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111873446
Netjes
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:21:19 #147
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111873530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Komakie het volgende:
Zeker voor mijn doen begint mijn rating wel een beetje bizar goed te worden. :D

Speelsterkte enkel 5 Speelsterkte dubbel 5
Rating enkel 4,4977 Rating dubbel 4,0750
Eindejaarsrating enkel 2011 4,7570 Eindejaarsrating dubbel 2011 4,7055

Ik moet nog oppassen dat ik volgend jaar geen 4 in de enkel wordt. Dubbel is geen probleem. De enkel ben ik wat minder zeker over :P
Ik heb weer verloren van een 3.8 afgelopen week, balen :D :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:34 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111875526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik heb weer verloren van een 3.8 afgelopen week, balen :D :P.
Nou ja dat valt relatief nog mee. Als je verliest van mensen die 4.* zijn dan wordt het pas echt rot voor je speelsterkte. Tenminste, als je 4 wilt worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:21:01 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111875707
Passen we trouwens het ratingsoverzicht aan na de competitie?
Dan is dit namelijk de nieuwe rating die op de lijst komt te staan. Ik speel de laatste wedstrijd niet mee, dus ik ben verzekerd van deze rating aan het einde van de competitie.

Sowieso sportief gezien een erg positieve competitie dit jaar:
13 wedstrijden gespeeld, 10 gewonnen. 50% van de enkels gewonnen. 100% van de dubbels/mixen.

In dezelfde klasse als vorig jaar en toen won ik maar 3 wedstrijden terwijl ik er toen meer speelde :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111876249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik heb weer verloren van een 3.8 afgelopen week, balen :D :P.
Zou mij ook zo maar kunnen overkomen :Y
pi_111876274
Moet nog 2 competitierondes.

Tot nu toe 9 gespeeld, 8 gewonnen en 1 verloren.
pi_111879789
Wij zijn al klaar.
Ik heb 2 enkels gespeeld 2 verloren.
En 10 dubbels gespeeld 5 gewonnen en 5 verloren. Op zich niet ontevreden. :)
pi_111881119
Wij hebben nog één competitiedag voor de boeg, waarin we ons kampioenschap in eigen hand hebben! *O*

Stats tot nu toe:
4 enkels gespeeld, 4 gewonnen.
7 dubbels gespeeld, 6 gewonnen.

Ben tevreden over m'n resultaten. Zou het wel onwijs leuk vinden om te promoveren. Ben toe aan wat meer uitdaging, ook omdat ik zelf beter ga spelen als ik tegen een betere tegenstander sta te spelen.
pi_111881814
Nog 1 ronde te gaan.
5 enkels gespeeld, 3 gewonnen
3 HD gespeeld, 1 gewonnen
5 GD gespeeld, 4 gewonnen

Overigens al mijn verloren partijen in 3 sets verloren :P
~Si vis amari, ama~
pi_111882103
9 wedstrijden gespeeld
9 wedstrijden gewonnen

8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:49:05 #156
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111882187
6 singles, 4 gewonnen, 2 verloren
6 dubbels, 5 gewonnen, 1 verloren
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_111888585
Singles 1/3 :') !!
Dubbels 7/3
  woensdag 23 mei 2012 @ 08:32:02 #158
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111914015
Singles 1 gespeeld, 1 verloren.
Dubbels 7 gespeeld 6 gewonnen
  woensdag 23 mei 2012 @ 08:39:38 #159
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111914140
6 singles, 5 gewonnen
6 dubbels, 4 gewonnen
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 23 mei 2012 @ 08:40:33 #160
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111914160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:
9 wedstrijden gespeeld
9 wedstrijden gewonnen

8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou streak was 19 toch? Ik had vorig jaar 18. :{
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111960313
Nog 1 rondje te gaan:
3 enkels gespeeld 1 gewonnen
3 dubbels gespeeld 1 gewonnen

33% is toch nog niet eens zo slecht. Vorig jaar in de competitie maar 2 wedstrijdjes gewonnen over 7 enkels en 7 dubbels.

En ondertussen ook nog ergens je enkel verliezen deze competitie en toch omhoog gaan in rating :P 7,16 nu!
pi_111963162
Ja hoor :'). Kampioen heeft een B-team opgesteld tegen onze concurrent om de tweede plaats en dus verloren. Gaat 'm niet worden dus, maar ff wegtanken de laatste speeldag :P.
pi_111963299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef luckass het volgende:
Ja hoor :'). Kampioen heeft een B-team opgesteld tegen onze concurrent om de tweede plaats en dus verloren. Gaat 'm niet worden dus, maar ff wegtanken de laatste speeldag :P.
Waarom wegtanken? Met nog 1 speelronde te gaan? Is alles al duidelijk?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111963445
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:24 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Waarom wegtanken? Met nog 1 speelronde te gaan? Is alles al duidelijk?
2e gaat zo goed als zeker niet meer lukken (dat is promotie in onze klasse).
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:29:03 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111963518
Een B team opstellen? We spelen toch geen voetbal ofzo :')
Gewoon ballen en niet zeuren, dat moeten ze.

Of waren jullie gewoon zo vervelend dat ze het jullie niet gunnen? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111963617
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Komakie het volgende:
Een B team opstellen? We spelen toch geen voetbal ofzo :')
Gewoon ballen en niet zeuren, dat moeten ze.

Of waren jullie gewoon zo vervelend dat ze het jullie niet gunnen? :P
Nee, zij waren vervelend. Maar 1 gast won alles makkelijk dus die zal wel geen zin meer hebben gehad.
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:10:17 #167
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111965176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef luckass het volgende:
Ja hoor :'). Kampioen heeft een B-team opgesteld tegen onze concurrent om de tweede plaats en dus verloren. Gaat 'm niet worden dus, maar ff wegtanken de laatste speeldag :P.
Een B team? Hopelijk weten ze dat je alleen spelers op mag stellen in de laatste wedstrijd, die al een keer eerder dit seizoen hebben meegedaan
pi_111965205
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een B team? Hopelijk weten ze dat je alleen spelers op mag stellen, die al een keer eerder dit seizoen hebben meegedaan in de laatste wedstrijd.
Maar ze zijn al kampioen, dan maakt het niet meer uit toch?
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:11:58 #169
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111965234
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef luckass het volgende:

[..]

Maar ze zijn al kampioen, dan maakt het niet meer uit toch?
Weet ik niet, ze zullen misschien een reglementaire 6-0 ofzo krijgen (of 5-0 of 8-0) En misschien een boete.
pi_111965311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Weet ik niet, ze zullen misschien een reglementaire 6-0 ofzo krijgen (of 5-0 of 8-0) En misschien een boete.
Mja, dat is alleen maar in ons nadeel :P.
2 spelers van hun hebben ook al eens twee keer in een weekend gespeeld zonder dispensatie.
pi_111968207
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:40 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Jou streak was 19 toch? Ik had vorig jaar 18. :{
21 ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111968979
Tegenstander van ons wil ook een 3tje gaan in zetten. Wordt vast ouderwets een gezellige rivaliteit tussen ons en de andere club uit de stad(niet dus). Al een paar keer fikse ruzies mee gemaakt daar.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:15:48 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111969930
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef truedestiny het volgende:
Tegenstander van ons wil ook een 3tje gaan in zetten. Wordt vast ouderwets een gezellige rivaliteit tussen ons en de andere club uit de stad(niet dus). Al een paar keer fikse ruzies mee gemaakt daar.
Heeft dat 3-tje al eerder deze competitie meegedaan in dat team? Want dat zou dan wel moeten.
pi_111970422
10 gespeeld dit seizoen en 10 gewonnen :).
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:02:32 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111973825
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heeft dat 3-tje al eerder deze competitie meegedaan in dat team? Want dat zou dan wel moeten.
Hoeft niet, als hij maar niet 2 keer of meer in hogere teams heeft gespeeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:05:04 #176
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111973924
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoeft niet, als hij maar niet 2 keer of meer in hogere teams heeft gespeeld.
Is dat zo?
Ik dacht ergens gehoord te hebben, dat je iemand die nog niet eerder met het team had meegedaan, niet de laatste week in mocht laten vallen, ongeacht de speelsterkte. Maar het kan zijn dat ik me vergis. Ik wist ook niet van het bestaan van die regel af, en las het hier, of hoorde het op mijn tennisvereniging, en dacht meteen ..."whut???"
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:39:26 #177
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111975148
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ik dacht ergens gehoord te hebben, dat je iemand die nog niet eerder met het team had meegedaan, niet de laatste week in mocht laten vallen, ongeacht de speelsterkte. Maar het kan zijn dat ik me vergis. Ik wist ook niet van het bestaan van die regel af, en las het hier, of hoorde het op mijn tennisvereniging, en dacht meteen ..."whut???"
Was langsgekomen afgelopen wintercompetitie, ik had het gehoord van een ander en het bleek te kloppen. Je bent dus gewaarschuwd :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:52:06 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111990981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ik dacht ergens gehoord te hebben, dat je iemand die nog niet eerder met het team had meegedaan, niet de laatste week in mocht laten vallen, ongeacht de speelsterkte. Maar het kan zijn dat ik me vergis. Ik wist ook niet van het bestaan van die regel af, en las het hier, of hoorde het op mijn tennisvereniging, en dacht meteen ..."whut???"
Dus je speelt in een herenteam van 4 heren en alleen de laatste keer heb je een invaller nodig, omdat er 1 niet kan. Dan zou je nooit iemand kunnen laten invallen, want het is de laatste keer.

Je mag niet hele hoge speelsterktes laten invallen die er voor zorgen dat het gemiddelde van het team beter wordt dan het gemiddelde van het team boven ze en ze mogen niet meer dan 1 keer mee hebben gedaan in een ander team.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 08:07:19 #179
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112006104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dus je speelt in een herenteam van 4 heren en alleen de laatste keer heb je een invaller nodig, omdat er 1 niet kan. Dan zou je nooit iemand kunnen laten invallen, want het is de laatste keer.

Je mag niet hele hoge speelsterktes laten invallen die er voor zorgen dat het gemiddelde van het team beter wordt dan het gemiddelde van het team boven ze en ze mogen niet meer dan 1 keer mee hebben gedaan in een ander team.
Maar als je een eerste herenteam bent met allemaal 6-jes, en je kunt kampioen worden, en laat allemaal 3-tjes invallen, dan zou dat dus wel mogen?
Dat van die geen invaller laten invallen in de laatste speelronde die niet eerder is ingevallen, heb ik niet verzonnen, alleen gehoord. Ik vond het ook krom, en kon het eerlijk gezegd niet geloven.
pi_112006993
Je mag gewoon niet invallen als je meer dan 2x in een ander team hebt gespeeld...Dat is gewoon de regel. Niks moeilijks aan. En die regel dat je niet het gemiddelde van het team boven het gemiddelde van het team in de klasse hoger mag halen, is gewoon een standaard regel.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:39:51 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112009334
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:05 schreef Norrage het volgende:
Je mag gewoon niet invallen als je meer dan 2x in een ander team hebt gespeeld...Dat is gewoon de regel. Niks moeilijks aan. En die regel dat je niet het gemiddelde van het team boven het gemiddelde van het team in de klasse hoger mag halen, is gewoon een standaard regel.
Volgens een teamgenoot van mij was het als je 2 keer in een competitieteam hebt gespeeld (dus niet meer dan 2 keer) is het jouw team en mag je lager niet meer invallen.
Ik dacht ook dat het meer dan 2 keer was, maar dat was wat hij zei en over het algemeen is hij wel iemand die precies weet hoe de regeltjes in elkaar zitten. Misschien aangepast in de laatste seizoenen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:45:25 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112009500
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar als je een eerste herenteam bent met allemaal 6-jes, en je kunt kampioen worden, en laat allemaal 3-tjes invallen, dan zou dat dus wel mogen?
Dat van die geen invaller laten invallen in de laatste speelronde die niet eerder is ingevallen, heb ik niet verzonnen, alleen gehoord. Ik vond het ook krom, en kon het eerlijk gezegd niet geloven.
Op het moment dat die 3tjes niet op zaterdag hebben gespeeld (dan moet er dispensatie worden aanvraagd om ook op zondag te spelen) en ze hebben niet 2 keer of meer in een hoger team gespeeld (of meer dan 1 keer in hetzelfde team, afhankelijk of Norrage of ik gelijk heeft) mogen ze gewoon invallen.

Het verschil in teams geld trouwens niet alleen voor heren teams onderling en gemengd teams onderling. Er is een lijst bij de KNLTB waarbij ingedeeld staat wat de volgorde van de klassen is in sterkte binnen de landelijke competitie.
Er zit in de klassen nog wel verschil. Zo staat bijvoorbeeld 3de klasse heren minder aangeschreven dan 4de klasse gemengd. Uit mijn hoofd.

Bijvoorbeeld: Je eerste team speelt 4de klasse heren en het 4de gemengd team speelt 4de klasse gemengd mogen de spelers die meer dan 2 keer hebben mee gedaan bij het gemengd team niet meer invallen in het heren team. Ongeacht de speelsterkte.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:49:28 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112009642
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112009919
Wat voor schoenen hebben jullie? Ik heb nu nike en wil misschien wat anders.
zie veel mensen bij ons met k-swiss en Asics lopen.
pi_112009995
K-Swiss raad ik iedereen af. Heb zelf 2 jaar op rij K-Swiss gehad, maar die schoenen waren echt na een jaar helemaal op. Vooral aan de bovenkant van mijn voet zaten er bij beide schoenen gaten.
Nu tennis ik voor het tweede paar op rij met Babolat, superschoenen. Doe er ongeveer 2 seizoenen mee.
U MAD?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:07:26 #186
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112010219
Babolat heb ik nu ook 2 seizoenen, ik sloop echt elke schoen met 1 seizoen in principe omdat ik op de binnenkant van vooral mijn rechterschoen veel glij :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_112011768
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:07 schreef Salamando het volgende:
ik sloop echt elke schoen met 1 seizoen in principe omdat ik op de binnenkant van vooral mijn rechterschoen veel glij :').
hier nog een, haha
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:26:16 #188
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_112013347
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:07 schreef Salamando het volgende:
Babolat heb ik nu ook 2 seizoenen, ik sloop echt elke schoen met 1 seizoen in principe omdat ik op de binnenkant van vooral mijn rechterschoen veel glij :').
Ik verbruik 3 paar per jaar.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:40:54 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112013874
Al JAREN adidas, omdat dat de enige schoenen zijn die nog enigzins heel blijven. Super stevige schoenen, aanradertje

  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:19:24 #190
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_112015281
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
Al JAREN adidas, omdat dat de enige schoenen zijn die nog enigzins heel blijven. Super stevige schoenen, aanradertje

[ afbeelding ]
Adidas zijn mooie schoenen, ik vind ze alleen niet super fijn zitten. Het is wennen als je er niet aan gewend bent.

Ik zie net dat het super zaterdag is volgende week. Wij worden sowieso kampioen. Maar Heren 1 heeft de topper tegen Oudenbosch 1. Beide alle 6 de potten gewonnen alleen onze club 27-9 en Oudenbosch 31-5. Gaat spannend worden.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:24:28 #191
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112015479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:19 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Adidas zijn mooie schoenen, ik vind ze alleen niet super fijn zitten. Het is wennen als je er niet aan gewend bent.

Ik zie net dat het super zaterdag is volgende week. Wij worden sowieso kampioen. Maar Heren 1 heeft de topper tegen Oudenbosch 1. Beide alle 6 de potten gewonnen alleen onze club 27-9 en Oudenbosch 31-5. Gaat spannend worden.
Pasvorm is inderdaad iets persoonlijks, al moet ik zeggen dat deze Adidas nog lekkerder zaten dan mijn vorige baricades. Die vorige paren moest ik allemaal een aantal uur inlopen, deze trok ik aan, en ben er meteen mee gaan tennissen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:52:46 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112016435
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
K-Swiss raad ik iedereen af. Heb zelf 2 jaar op rij K-Swiss gehad, maar die schoenen waren echt na een jaar helemaal op. Vooral aan de bovenkant van mijn voet zaten er bij beide schoenen gaten.
Nu tennis ik voor het tweede paar op rij met Babolat, superschoenen. Doe er ongeveer 2 seizoenen mee.
Ik heb juist al jaren K-Swiss aangezien ze zo stevig zijn. Zo staan ze ook bekend.
Zal ook natuurlijk per model verschillen trouwens.

Een tijdje een uitstapje naar Adidas gehad, maar die vond ik toch minder. Hoewel ze wel lekker compact zijn en ik ze indoor nog steeds gebruik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:55:35 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112016545
Ik heb trouwens een ander snaartje in mijn racket laten zetten.
De Babolat Blast.

Ik ben nog niet 100% overtuigt. Het geeft een beetje een raar geluid. Lager dan mijn eigen snaar.
Je kunt er wel heerlijk mee spinnen, maar ballen gingen voor mijn gevoel wel een beetje zweven terwijl wanneer je ze niet goed raakt ze helemaal geen vaart krijgen. Ook een stukje gewenning.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:56:11 #194
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112016570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Komakie het volgende:
Ik heb trouwens een ander snaartje in mijn racket laten zetten.
De Babolat Blast.

Ik ben nog niet 100% overtuigt. Het geeft een beetje een raar geluid. Lager dan mijn eigen snaar.
Je kunt er wel heerlijk mee spinnen, maar ballen gingen voor mijn gevoel wel een beetje zweven terwijl wanneer je ze niet goed raakt ze helemaal geen vaart krijgen. Ook een stukje gewenning.
Wat was je oude snaar?
pi_112016743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:07 schreef Salamando het volgende:
Babolat heb ik nu ook 2 seizoenen, ik sloop echt elke schoen met 1 seizoen in principe omdat ik op de binnenkant van vooral mijn rechterschoen veel glij :').
heb ik ook, heb daarom nu asics gekocht omdat die een speciale bescherming hebben aan de binnenkant van de voet
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:13:48 #196
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_112019247
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Pasvorm is inderdaad iets persoonlijks, al moet ik zeggen dat deze Adidas nog lekkerder zaten dan mijn vorige baricades. Die vorige paren moest ik allemaal een aantal uur inlopen, deze trok ik aan, en ben er meteen mee gaan tennissen.
Dat is dus de reden dat ik de Nikes van Rafa heb. Die zitten iets beter in mijn ogen, of het onder een compleet adidas tenue staat dat is wat anders.
pi_112019387
Ik koop gewoon wat ik een mooie schoen vindt. Doe 1 jaar met een paar. Ik loop nu op de Nikes van Federer. Vorig jaar Addidas Barricade(zwart met blauw), echt heel veel mensen hadden die hier in de buurt. Die zaten ook wel lekker.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:25:11 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112021817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat was je oude snaar?
Ik heb altijd met een Tyger Bullit Hit gespeeld. Vorig jaar ben ik over gestapt naar de Dzeta XD. Die was een heel stuk soepeler. Gedaan omdat ik met de ballen waar we mee speelden in de competitie ik snel last van mijn arm kreeg en dat compenseerde met de snaar. Hielp wel trouwens.

Nu dus deze om een keer te proberen. Echt iedereen die een beetje kan tennissen op onze club speelt er mee en ze liepen al tijden te zeuren dat ik het eens moest proberen. Tyger zou een B merk zijn en dit zou zo veel beter spelen....

Tot nu toe dus de conclusie dat hij veel snelheid verliest als je hem niet helemaal in de sweetspot raakt, maar hij wel een erg lekkere grip heeft op de bal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112022347
Ik heb nu barricades...alle andere schoenen had ik na 6 maanden kapot gelopen...aan de zijkant, je kent het wel :P
Vooral alle Nikes en kswiss die ik gehad heb waren verschrikkelijk (VOORAL kswiss, ik weet niet wie er zei dat die bekend staan om stevigheid? Daar valt de zool zelf er vaak al af), dat was af en toe zelfs na 2 of 3 keer spelen al kapot :P je kan met een gat in de zijkant natuurlijk nog wel door, maar het is irri als je sokken dan ook nog eens kapot gaan :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:59:14 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112023048
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu barricades...alle andere schoenen had ik na 6 maanden kapot gelopen...aan de zijkant, je kent het wel :P
Vooral alle Nikes en kswiss die ik gehad heb waren verschrikkelijk (VOORAL kswiss, ik weet niet wie er zei dat die bekend staan om stevigheid? Daar valt de zool zelf er vaak al af), dat was af en toe zelfs na 2 of 3 keer spelen al kapot :P je kan met een gat in de zijkant natuurlijk nog wel door, maar het is irri als je sokken dan ook nog eens kapot gaan :D
Ik zei dat en dat stonden ze wel altijd. Degelijke, stevige schoenen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorig jaar ook voor het eerst een zool heb gehad die kapot ging, maar daar heb ik nieuwe voor gekregen omdat het niet mag gebeuren. Dat was vorige zomer en sindsdien loop ik er op. Zelfs de binnenkant van mijn rechtervoet is in redelijke conditie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112023092
Maar rechtervoet??? Ik heb het juist bij mijn linker :o ben je links? Want het gebeurt toch vooral bij backhand?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:57:30 #202
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112044747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb altijd met een Tyger Bullit Hit gespeeld. Vorig jaar ben ik over gestapt naar de Dzeta XD. Die was een heel stuk soepeler. Gedaan omdat ik met de ballen waar we mee speelden in de competitie ik snel last van mijn arm kreeg en dat compenseerde met de snaar. Hielp wel trouwens.

Nu dus deze om een keer te proberen. Echt iedereen die een beetje kan tennissen op onze club speelt er mee en ze liepen al tijden te zeuren dat ik het eens moest proberen. Tyger zou een B merk zijn en dit zou zo veel beter spelen....

Tot nu toe dus de conclusie dat hij veel snelheid verliest als je hem niet helemaal in de sweetspot raakt, maar hij wel een erg lekkere grip heeft op de bal.
Grip heb je omdat het een achtkantige snaar is. Wel is het zo dat het een monofilament is, en die zijn over het algemeen iets schadelijker voor je arm dan bijv die Tyger snaren die je voorheen had. Die Blast is inderdaad een veelgebruikte snaar. Merk van de snaren zegt overgens niet zoveel, ik meen dat er maar een paar fabrieken in de wereld zijn die snaren maken, waar de grote merken hun snaren afnemen, met hun eigen merkje erop. Het zijn zgn OEM producten.
Snaren, het blijft iets persoonlijks, ik merk echt wel het verschil tussen de ene en de andere snaar. De Tyger X spin vond ik wel een fijne snaar, maar ik blijf zweren bij de Head RIP control. Als je grip op de bal wilt, EN comfort, dan is dat een supersnaar.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:00:25 #203
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112044773
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
Maar rechtervoet??? Ik heb het juist bij mijn linker :o ben je links? Want het gebeurt toch vooral bij backhand?
Ik heb het ook aan de binnenkant van mijn rechtervoet. Hoe dat komt, en wanneer precies weet ik niet. Het lijkt alsof ik het glijden van mijn linkervoet op die manier probeer te controleren.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:16:57 #204
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112046632
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
Maar rechtervoet??? Ik heb het juist bij mijn linker :o ben je links? Want het gebeurt toch vooral bij backhand?
Bij mij altijd mijn rechtsschoen, ik ben ook links dus dat heeft er vast mee te maken. Bij korte ballen waar ik naartoe glij glij ik ook altijd met links voor, zowel backhand als forehand :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:19:53 #205
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112046692
Ik glij met mijn linkervoet naar voren, en ben rechts. Komt misschien omdat ik een keer mijn enkelbanden flink heb geblesseerd, en ook al is dat een maand of 8-9 geleden, ik nog steeds angstig ben.
pi_112049046
Het hangt er volgens mij van af met welke type K-Swiss je speelt.

Als je de Stabilor Omni neemt, dan zijn die super degelijk.

Met mijn eerste paar heb ik 5 jaar gespeeld, gemiddeld 6 keer per week gedurende het hele jaar binnen en buiten. Toen zat er totaal geen profiel meer onder, maar het bovenwerk was nog redelijk, gaatje aan de zijkant.
Met het tweede paar speel ik nu 4 jaar 10 uur per week het hele jaar door.en ze zijn nu echt versleten, geen profiel meer en de binnenzool bij mijn grote teen is vrijwel door. Het bovenwerk is nog steeds heel goed.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:03:32 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112051385
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Grip heb je omdat het een achtkantige snaar is. Wel is het zo dat het een monofilament is, en die zijn over het algemeen iets schadelijker voor je arm dan bijv die Tyger snaren die je voorheen had. Die Blast is inderdaad een veelgebruikte snaar. Merk van de snaren zegt overgens niet zoveel, ik meen dat er maar een paar fabrieken in de wereld zijn die snaren maken, waar de grote merken hun snaren afnemen, met hun eigen merkje erop. Het zijn zgn OEM producten.
Snaren, het blijft iets persoonlijks, ik merk echt wel het verschil tussen de ene en de andere snaar. De Tyger X spin vond ik wel een fijne snaar, maar ik blijf zweren bij de Head RIP control. Als je grip op de bal wilt, EN comfort, dan is dat een supersnaar.
Dat weet ik...
Alleen die Tyger heb ik nog nooit geprobeerd. Ik kijk misschien nog wel eens.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:08:08 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112051498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
Maar rechtervoet??? Ik heb het juist bij mijn linker :o ben je links? Want het gebeurt toch vooral bij backhand?
Ik ben inderdaad links. Ik glij altijd met links voor en dan sleept mijn rechter over de grond. Zoals tja ook al zei.

Ik kan het trouwens alleen met links voor glijden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:27:49 #209
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112158096
Vrouwen, tennis en relaties pfffffff

WTF heb ik nou weer meegemaakt, Zaterdag heb ik ff een uurtje met die aantrekkelijke dame (die ik overgens al 5 jaar ken) staan ballen aangeven. Ik noem haar voor het gemak Anna... En haar proberen te leren een topspin forehand te slaan. Dus ik als een ervaren tennisleraar (ahum) langs haar gaan staan, en voorgedaan hoe ze dat moest doen. Ik voelde wel een beetje spanning, maar niks ernstigs zeg maar. Naderhand wat gedronken en toen heeft ze me thuisgebracht.
Volgende dag blijft ze me whatsappen met de dingen die ze op dat moment aan het doen is, en stuurt ze een foto vanzichzelf met haar vriendin vanaf het strand bij hoek van holland. Op een gegeven moment zegt ze dat ze over een half uurtje wegrijdt, dan naar de mac, en dan naar huis. Ik zeg dat ik net heb gegeten, en thuis ben. Uurtje daarna stuurt ze een bericht met de vraag of ik samen met haar een filmpje wil kijken. Ik reageer enhousiast, en vraag "bij jou of bij mij?" Ze zei, "ik kom wel naar jou toe"
Half uurtje later doe ik de deur open, en staat daar een mooigebruinde Anna, op pumps met een leuk jurkje aan. Ik ben gewend haar in tenniskleding te zien, en dan ziet ze er al behoorlijk apetijtelijk uit. Maar door deze outfit, kreeg ik geen zin om te tennissen, maar om andere dingen te doen. Ze had haar vaste luchtje Thierry Mugler Alien op, en ik kon gewoon ruiken, dat ze het pas net op gedaan had. 1 of andere boutfilm aangezet (the curious life of Benjamin Button) en saampjes op de bank gekeken. Halverwege de film vraagt ze of ze tegen me aan mocht liggen, want ze was best moe van de hele dag op stap te zijn. Ik vond dat alles behalve erg.
Vraagt ze ineens "je bent toch niet verliefd op me?" Ik dacht WTF???? Ik zei nee, maar voegde eraan toe dat ik haar wel errug leuk vond, enz enz. Zegt ze "oke, ik hoop niet dat dit onze tennisrelatie verpest" We zouden immers binnekort een toernooitje gaan tennissen, en misschien volgend jaar competitie.

Dus die film op een gegeven moment afgelopen, ze ligt met haar hoofd bij mij op mijn schoot, en ik zie haar een beetje raar uit haar ogen kijken, dus ik kijk haar vragend aan, en ze zegt "ja, ik zit wat te denken" Dus ik vraag "wat dan???" probeert ze er allemaal om heen te lullen. Maar ik blijf vragen wat ze denkt. Zegt ze "'nou, dit is nou echt een zoenmoment, maar ik wil niet dat je verliefd op me wordt, want doen zou ik je pijn doen" Ik had echt iets van WTF???? Ik zei dat ik een volwassen kerel ben, en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Begint ze te praten over dat vrouwen ook lusten hebben, en dat ze vrijgezel wou blijven. Niks mis mee zei ik...Dus ik greep mijn kans om ff te testen of ze net zo goed kon zoenen als dat ze eruit zag. Dat kon ze dus. Zo een half uurtje bezig geweest, Ff gevoeld aan haar heerlijke figuur, en het voelde allemaal prima aan zeg maar. Maar ik merkte dat iets haar tegenhield. zegt ze "ja sorry, ik ben ongesteld" Ik dacht van WTF???? Naderhand nog ff gebabbeld, en zei ze dat ze dit soort dingen NOOIT met bekenden deed, maar juist met mannen die ze niet kent. Puur omdat ze bang is dat de vriendschap eronder lijdt.

WTF??? word ik gewoon ff genaaid omdat ik tennis? Wat kan mij die tennisrelatie schelen, ze tennist behoorlijk belabberd, en ik tennis met haar vanwege haar looks. Fuck dat tennis, ik had haar veel liever ff tegen de muur gezet, en nooit meer met haar getennist. Maar nee, ze wil onze "goede relatie" in stand houden. Ik ga een andere sport zoeken denk ik. Misschien hockey, die dames zien het niet zo nauw schijnbaar.

Volgende dag stuurt ze nog een berichtje dat ze een hele fijne avond heeft gehad, maar dat ze er geen gevoel bij had. Dus ik stuur terug, "dat was toch ook de bedoeling, geen gevoel?" Dat erkende ze. Misgelopen neukkans door tennis, maar ik geef het nog niet op. Ik maak mezelf onsterfelijk op de tennisverenging als ik haar een keer kan pakken. Daar kan een 10-voudig parkkampioen niet tegen op qua aanzien en respect.
pi_112158198
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:32:23 #211
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112158233
Godverdomme, dat is wel kut tja77 _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_112158238
Dit is meer een post voor in R&P _O-
pi_112158318
_O-
Dat is inderdaad kut zeg... Wat een gezeik...
Succes tja!
pi_112158450
:D :'( :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:40:39 #215
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112158471
Bedankt voor jullie steun/leedvermaak... ik hou jullie op de hoogte van mijn verrichtingen. Om het ff aan te geven, met het mixteam (waarmee zij volgend jaar mee wil doen) hebben we een reeele kans om kampioen te worden. Maar mijn focus is ff verplaatst, naar een andere prestatie.
pi_112158481
wat een kutsport is het toch ook he ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:42:04 #217
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112158503
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:40 schreef tennisster198 het volgende:
:D :'( :D
Niet huilen, ik ben altijd heel lief en eerlijk naar haar toe, en heb van het weekend een horretje in haar slaapkamer opgehangen (geheel vrijblijvend) en heb haar ipod Nano ge-update met nieuwe muziek.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:42:40 #218
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112158524
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
wat een kutsport is het toch ook he ;(
Als je haar ziet in haar strakke tennisjurkje/rokje piep je wel anders....
pi_112158665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niet huilen, ik ben altijd heel lief en eerlijk naar haar toe, en heb van het weekend een horretje in haar slaapkamer opgehangen (geheel vrijblijvend) en heb haar ipod Nano ge-update met nieuwe muziek.
R&P-style: Je bent nu gefriendzoned o|O

:+
pi_112158829
_O-
pi_112158856
Vrouwen :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:53:49 #222
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112158876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

R&P-style: Je bent nu gefriendzoned o|O

:+
Ik zat al in die friendzone, al jaren. Ik was er bijna uit, maar volgens mij heeft haar maandelijkse periode, of haar geweten roet in het eten gegooid. Ze meldde tijdens het zoenen ook nog ff "hmmm fijn die lusten en aandacht" Naderhand zei ze, "ik heb soms behoefte aan wat aandacht, en ik heb ook zo mijn lusten" Volgens mij heeft ze wel een slakkenspoor op mijn lederen bank achtergelaten.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:59:22 #223
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112159076
helaas, maar waar...

  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:41:22 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112162991
Vrouwen....

Serieus, ga tennissen in een herenteam. Dan heb je dat gezeur niet van vrouwen en als je wilt kun je altijd buitenom nog wat leuks met ze doen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:49:05 #225
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112163290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef Komakie het volgende:
Vrouwen....

Serieus, ga tennissen in een herenteam. Dan heb je dat gezeur niet van vrouwen en als je wilt kun je altijd buitenom nog wat leuks met ze doen :P
Misschien wel het beste, kheb ook al een aanbieding gehad om volgend jaar in een herenteam mee te doen (2 viertjes en een 5) en ik dan. 1 van die 4-tjes wou er PERSE mij bij hebben. Maar als Anna dan weer komt melden dat ze zo graag met mij in een mixteam wil....Misschien hoop ik wel op een keertje gemengd douchen. Terwijl zij het doet voor het tennis, en de gezelligheid, doe ik het om een iets andere reden. Maar zij krijgt haar zin, en ik niet... Life is so unfair.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:57:54 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112163696
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Misschien wel het beste, kheb ook al een aanbieding gehad om volgend jaar in een herenteam mee te doen (2 viertjes en een 5) en ik dan. 1 van die 4-tjes wou er PERSE mij bij hebben. Maar als Anna dan weer komt melden dat ze zo graag met mij in een mixteam wil....Misschien hoop ik wel op een keertje gemengd douchen. Terwijl zij het doet voor het tennis, en de gezelligheid, doe ik het om een iets andere reden. Maar zij krijgt haar zin, en ik niet... Life is so unfair.
Daarom zeg ik, lekker heren gaan spelen.
Als zij niets serieus wil ofzo en jij wel moet je zeker niet in een mixteam gaan zitten met elkaar. Word je echt niet gelukkig van en als je pech hebt ga je er zo van lopen klooien dat je nog wedstrijden gaat verliezen ook.
Als je dan geirriteerd in wedstrijden loopt ziet ze je ook niet echt van je beste kant dus ook niet in je voordeel.

Vrouwen en tennis, het gaat gewoon niet samen. Buiten de wedstrijden en teams om prima. In je eigen team schiet gewoon niet op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:06:07 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112164069
Ik ben ook al voor het tweede jaar achter elkaar gevraagd voor een herenteam. Die willen een klasse omhoog, maar missen eigenlijk nog een goede 4. Voornamelijk in de dubbel.
Ze worden nu elk jaar 2de of 3de. Als ze er nog een sterke heer bij hebben kunnen ze voor het kampioenschap gaan.

Aan de andere kant zei mijn teamgenoot (die hoofd TC is) dat het hem ook wel leuk leek om een heren team te maken. Maar dan wel een klasse hoger.

Ik gok dat ik volgend jaar gewoon weer mix speel aangezien ze niet zonder me kunnen (aangezien er te weinig heren zijn) maar het is toch grappig. Er komt een moment dat ik gewoon weer heren ga spelen gok ik :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:47:05 #228
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112165757
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, lekker heren gaan spelen.
Als zij niets serieus wil ofzo en jij wel moet je zeker niet in een mixteam gaan zitten met elkaar. Word je echt niet gelukkig van en als je pech hebt ga je er zo van lopen klooien dat je nog wedstrijden gaat verliezen ook.
Als je dan geirriteerd in wedstrijden loopt ziet ze je ook niet echt van je beste kant dus ook niet in je voordeel.

Vrouwen en tennis, het gaat gewoon niet samen. Buiten de wedstrijden en teams om prima. In je eigen team schiet gewoon niet op.
Ik weet ook niet of ik serieus iets met haar wil, ik zou haar wel eens serieus willen nemen, maar dat is me denk ik niet gegund.
Herenteam is sowieso veel lekkerder tennissen. Als ik met dat herenteam mee zou doen, ben ik 1 van de betere dubbelaars, ik denk ook dat ze me daarom erbij willen hebben. Ik verlies ZELDEN een dubbel, gewoon omdat dat spelletje me heel erg ligt. Veel beter dan een mix.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:35:32 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112167706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik serieus iets met haar wil, ik zou haar wel eens serieus willen nemen, maar dat is me denk ik niet gegund.
Herenteam is sowieso veel lekkerder tennissen. Als ik met dat herenteam mee zou doen, ben ik 1 van de betere dubbelaars, ik denk ook dat ze me daarom erbij willen hebben. Ik verlies ZELDEN een dubbel, gewoon omdat dat spelletje me heel erg ligt. Veel beter dan een mix.
Mixen blijft enkelen met handicap voor mij. Ik kan me er iets bij voorstellen.
Ik snap nog steeds niet waarom zo veel mensen gemengd blijven spelen. De meeste heren spelen stiekem volgens mij veel liever heren. De meeste heren boeit die mix niet zo veel en daarnaast is heren meestal nog gezelliger ook.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112168730
Heren is zeker gezelliger :Y ik wil volgend jaar ook heren *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:15:26 #231
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112169234
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mixen blijft enkelen met handicap voor mij. Ik kan me er iets bij voorstellen.
Ik snap nog steeds niet waarom zo veel mensen gemengd blijven spelen. De meeste heren spelen stiekem volgens mij veel liever heren. De meeste heren boeit die mix niet zo veel en daarnaast is heren meestal nog gezelliger ook.
Gezelligheid qua tegenstanders varrieert, ik heb hele hele gezellige tegenstanders met de mix gehad, maar ook hele saaie. Met het herenteam hebben we het ooit gepresteerd 17 pitchers weg te werken, en dat record staat nog steeds. Maar met het herenteam kwamen ook hele onsportieve lui tegen, die na hun nederlaag zo snel mogelijk weg wilden. Dus het varrieert nogal.
pi_112169538
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef Norrage het volgende:
Heren is zeker gezelliger :Y ik wil volgend jaar ook heren *O*
Ik ook. Maar niet zozeer voor de gezelligheid. Damesdubbels :').
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:58 #233
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112169558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik ook. Maar niet zozeer voor de gezelligheid. Damesdubbels :').
In de tijd dat daar vaak 1 rally gespeeld is is je bier op :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_112169648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef Salamando het volgende:

[..]

In de tijd dat daar vaak 1 rally gespeeld is is je bier op :').
Ik heb het deze competitie voor elkaar gekregen een servicegame af te werken in de tijd dat de dames 1 punt speelden :').
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:33:08 #235
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112169926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik heb het deze competitie voor elkaar gekregen een servicegame af te werken in de tijd dat de dames 1 punt speelden :').
Dat verbaast me stiekem ook niks :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:57:03 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112170934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gezelligheid qua tegenstanders varrieert, ik heb hele hele gezellige tegenstanders met de mix gehad, maar ook hele saaie. Met het herenteam hebben we het ooit gepresteerd 17 pitchers weg te werken, en dat record staat nog steeds. Maar met het herenteam kwamen ook hele onsportieve lui tegen, die na hun nederlaag zo snel mogelijk weg wilden. Dus het varrieert nogal.
Wij hebben nog niet 1 keer een echt gezellige tegenstander gehad. Allemaal jonge gastjes die snel weer naar huis wilden.
We hebben het zelfs een keer gehad dat we een half uur na de laatste wedstrijd al alleen in de kantine zaten van de tegenstander :')

Met heren heb je ook niet altijd gezellige tegenstanders, maar meestal zijn ze een stuk gezelliger.

Ons eigen team heeft trouwens best gezellige dames dus ik heb in dat opzicht niet te klagen. Het is alleen een beetje jammer dat de tegenstanders nooit zo gezellig zijn. Was bij ons vorig jaar trouwens ook al zo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112298748
Ik ga maar niet in op al het gezwets over de nadelen van mixteams en damestennis. :P

Morgen... de dag van de waarheid! ;) To be the champions of not te be the champions... Spannend!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:21:14 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112298792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wij hebben nog niet 1 keer een echt gezellige tegenstander gehad. Allemaal jonge gastjes die snel weer naar huis wilden.
We hebben het zelfs een keer gehad dat we een half uur na de laatste wedstrijd al alleen in de kantine zaten van de tegenstander :')

Met heren heb je ook niet altijd gezellige tegenstanders, maar meestal zijn ze een stuk gezelliger.

Ons eigen team heeft trouwens best gezellige dames dus ik heb in dat opzicht niet te klagen. Het is alleen een beetje jammer dat de tegenstanders nooit zo gezellig zijn. Was bij ons vorig jaar trouwens ook al zo.
ik heb het eigenlijk geen enkele keer niet gezellig gehad, speel 17+ mix in regio zuid :).
Je moet iig zorgen dat je voldoende alcohol drinkt na de wedstrijd, dan blijft de rest ook vaker hangen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112299318
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:20 schreef tennisster198 het volgende:
Ik ga maar niet in op al het gezwets over de nadelen van mixteams en damestennis. :P

Morgen... de dag van de waarheid! ;) To be the champions of not te be the champions... Spannend!
Succes!
~Si vis amari, ama~
pi_112302458
Morgen laatste competitie dag, en dinsdag begint mijn eerste toernooitje! *O*

Ben benieuwd, waarschijnlijk moet ik deze week nog gebruiken om echt in vorm te geraken.....het is er nog niet :( Maar eindelijk tegenstand gaan krijgen, want 2x in de 5 :D

Maar ik heb een grote blaar op mijn hand (in de palm) van klussen in de tuin, verdorie. Doet echt pijn, kon me racket niet meer vast houden. Maar even goed verbinden...hopelijk is het dinsdag over en heb ik er morgen niet teveel last van....

Jullie nog goede tips voor grote blaren? :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:19:27 #241
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112302564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Norrage het volgende:
Morgen laatste competitie dag, en dinsdag begint mijn eerste toernooitje! *O*

Ben benieuwd, waarschijnlijk moet ik deze week nog gebruiken om echt in vorm te geraken.....het is er nog niet :( Maar eindelijk tegenstand gaan krijgen, want 2x in de 5 :D

Maar ik heb een grote blaar op mijn hand (in de palm) van klussen in de tuin, verdorie. Doet echt pijn, kon me racket niet meer vast houden. Maar even goed verbinden...hopelijk is het dinsdag over en heb ik er morgen niet teveel last van....

Jullie nog goede tips voor grote blaren? :(
Ik gebruik compeed pleisters, en soms soort van sporttape daar weer overheen. Zodat het niet gaat schuiven zeg maar. Maar dat is het als het op mijn voeten is
pi_112313810
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:20 schreef tennisster198 het volgende:
Ik ga maar niet in op al het gezwets over de nadelen van mixteams en damestennis. :P

Morgen... de dag van de waarheid! ;) To be the champions of not te be the champions... Spannend!
Voor ons ook. Staan bovenaan met even veel punten als de nummer 2 en 2punten meer dan nummer 3 (maar die winnen zeker met 6-0). Dus wordt spannend morgen!
pi_112351226
Kampioen! *O*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:11:04 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112351260
iedereen gefeliciteerd die kampioen is geworden!
wij zijn 5e geworden, dus kampioen van de onderste 4 (het rechter rijtje).
Niet slecht gezien het feit dat we hiervoor nog nooit competitie getennist hadden!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:46:52 #245
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112367415
Nummer 1 tegen de nummer 3 bij ons morgen, de nummer 3 moet minstens 3 punten afpakken van ze.
Wij zijn nummer 2 en moeten tegen de nummer laatst, dus waarschijnlijk 6-0 voor ons.

Benieuwd of het lukt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_112369054
Die weersvoorspelling :') !
pi_112370970
Mijn hand heeft het overleefd, en lekker dikke kampioenen! 11.00 was de eerste prosecco er al in, en het mocht de tegenstander niet baten...Wooeeeh, kampioenuh! *O* Op naar de toernooitjes.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112372896
Kuuuuuuuut weer :')
pi_112373757
Wel een beetje medelijden met de zondagspelers hoor :(
Gisteren was het echt de allermooiste en zonnigste dag van de competitie, en dan vandaag het volledig tegenovergestelde :( :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112374683
Waarschijnlijk 4e geworden. Ik doe t er voor. Het was een leuke competitie, afgezien van wat blessures, en de meeste tegenstanders echt supergezellig!
pi_112374805
Inhalen dus :') ! Op de openingsdag van ons OT :') !
  zondag 3 juni 2012 @ 11:06:16 #252
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_112374816
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:06 schreef Norrage het volgende:
Wel een beetje medelijden met de zondagspelers hoor :(
Gisteren was het echt de allermooiste en zonnigste dag van de competitie, en dan vandaag het volledig tegenovergestelde :( :(
Ach, wij hebben verder elke speeldag mooi weer gehad :) Alleen jammer van de afsluitende barbecue :( Maarja, zeiltje spannen en gaan...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_112375083
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:05 schreef luckass het volgende:
Inhalen dus :') ! Op de openingsdag van ons OT :') !
Wat kut :( Je moest uit dus? Geen smashcourt? :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112375120
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat kut :( Je moest uit dus? Geen smashcourt? :(
Canada Tenn :')
pi_112375127
Nog een :') voor het weer deze competitie
pi_112377834
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:21 schreef luckass het volgende:

[..]

Canada Tenn :')
Waarom zo vroeg afgelast dan? Ik zie het al vanaf 11.00 droog zijn ofzo in het westen... :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112377946
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waarom zo vroeg afgelast dan? Ik zie het al vanaf 11.00 droog zijn ofzo in het westen... :P
Achteraf had het wel gekund ja :'). Maar de banen stonden helemaal blank, geen zin om 2 uur te wachten.
pi_112378039
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:06 schreef luckass het volgende:

[..]

Achteraf had het wel gekund ja :'). Maar de banen stonden helemaal blank, geen zin om 2 uur te wachten.
Gezellig beetje tafelvoetballen en biertjes drinken toch? :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112378104
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Gezellig beetje tafelvoetballen en biertjes drinken toch? :P
Met kinderen van 14 :')
pi_112378173
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef luckass het volgende:

[..]

Met kinderen van 14 :')
oh god, weer zo'n kutteam :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112393151
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 02:12 schreef Norrage het volgende:
Mijn hand heeft het overleefd, en lekker dikke kampioenen! 11.00 was de eerste prosecco er al in, en het mocht de tegenstander niet baten...Wooeeeh, kampioenuh! *O* Op naar de toernooitjes.
Wij ook kampioen! 6-0 gewonnen gisteren..
  maandag 4 juni 2012 @ 07:45:24 #262
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112413001
EPISCH.....

Gisteren mochten wij dus aantreden tegen de nummer 3. Onze directe concurent mocht tegen de nummer laatst. Wij stonden 2 punten voor, maar onderling resultaat hadden we met 3-2 verloren. We hadden dus aan een 4-1 of 5-0 overwinning voldoende om het kampioenschap binnen te slepen. Dan zouden we ook niet afhankelijk zijn van wat de nummer 2 zou doen. We wisten dat de dames van onze tegenstander, beter waren dan onze dames. Dus de DE en DD werden als verlies ingecalculeerd. En dus wisten we dat we het moeilijk zouden krijgen.

We zouden om 2 uur beginnen, en ondanks dat het regende gingen we dus ook gewoon de baan op. Ik mocht de HE voor mijn rekening nemen. En naast me stond de DE. Ik zag dat onze dame geen schijn van kans had, en dus kwam er druk om mijn single te staan. Tegenstander was een vaste speler, die alles terug slicete. Ballen waren zwaar, en mijn kleren zeiknat. Eerste set win ik, 2e verlies ik kansloos. 3e set 4-2 voor op zijn service 0-40. Ik mik een backhand return langs de lijn 10 cm. achter de baseline (kon hij niet meer bij) Hij slaat een netbal die aan mijn kant valt, en een ace. Ik verlies die game. en de 2 games erna ook.4-5 achter. Lange game ik kom op nadeel (matchpoint) 2e service, hij retourneert op mijn backhand en loopt op, ik passeer hem backhand cross. en 2 punten later heb ik de game. wordt uiteindelijk tie-break die ik win met 7-2.

1-1 na de singles.

De dubbels, herendubbel winnen we makkelijk, maar we zien dat de dames er weer kansloos afgaan. Dus het staat 2-2, en we weten dat we afhankelijk zijn van wat de nummer 2 doet bij de nummer laatst. Telefoon gaat, en het blijkt dat ze met 4-0 voorstaan, en dat er bij de HE net aan de 3e set begonnen is. Kortom, we waren nog niet uitgeschakeld. Onze mix gaat de baan op, en die winnen we met 6-2 en 6-3. Dus we winnen met 3-2, en het wachten is begonnen, we hadden het nummer van de kantine van de nummer 2, maar dat nummer wekte dus niet. Half uur later gaat de telefoon, en blijkt dat de nummer 2 de 3e set verloren heeft, waardoor ze met 4-1 winnen. Oftewel

KAMPIOENUHHHHH

maar aangezien ik matchpoint tegen heb gehad in de single, wel eentje met het kleinst mogelijke verschil. Volgend jaar eerste klasse.
  maandag 4 juni 2012 @ 09:16:24 #263
305856 Vetnek
amateur
pi_112413821
En wij hebben onze positie helemaal onderaan de lijst nog eens extra verstevigd!! Maar wat een weertje afgelopen zaterdag, ben gewoon verbrand in gezicht en armen!!!

Eerste set
Mochten meteen beginnen op 4 banen, op sterkte ingedeeld dus ik mocht op baantje 1 beginnen. Begon meteen al met een aantal lange mooie rallies. Afwisseld van fore- naar backhand en weer terug. Na 10 minuten was het dan ook pas 1-1 in de eerste set. Na een klein uur heen en weer slaan zonder breaks mocht ik gaan serveren om in de set te blijven bij 6-5. Of het de zenuwen waren weet ik niet maar ik begon met 2!!! dubbele fouten.. 0-30...
Kon mezelf wel voor me kop slaan. Boos op mezelf serveerde ik snoeihard door het midden, tegenstander maakt halve snoekduik en zet zijn racket precies goed tegen de bal. Bal komt vol op de netband en rolt eroverheen... 0-40...
Ik schoot spontaan in de lach. Eenmaal bijgekomen serveer ik verder en sla geheel ontspannen een mooie bal strak rechts naar buiten 15-40. Daarna eentje mooi links naar buiten draaiend 30-40. En dan vol onderin het net, tweede service strak in de hoek en ren er meteen achteraan om een lob over me heen te krijgen! Ik weer terug naar achter en sla de bal strak met m'n backhand links langs de tegenstander en valt vol op de zijlijn, mooiste backhand uit m'n leven! 40-40
Beste man was blijkbaar helemaal van slag, en sloeg mijn volgende 2 services respectievelijk onderin net en boven in hek!

Tie break eerste set
Tot 3-3 gaat het gelijk op, en mogen we wisselen van kan. Sla ik de eerste service onderin het net, tweede service bovenop de netband en beland net naast de zijlijn. 4-3 tegenstander. Tegenstander serveert en beide keren sla ik de bal meteen rechtdoor en vallen allebei goed, heerlijk!! 5-4 voor mij. Ik mag proberen de set uit te serveren. Eerste beurt mooie diepe service die half terug komt, mooi halfhoog opstuit en met gemak cross het veld uit kan slaan, 6-4 voor mij. Tweede beurt komt aan op de 2e service, met effect naar buiten draaiend bal komt heel cross terug. Kan de bal nog net halen met mijn forehand maar kan niks meer sturen of snelheid geven. Bal valt vlak over het net, tegenstander stond er al en legt de bal rustig de andere hoek in. Ik was al met m'n sprintje begonnen en sla de bal met backhand vol op het lichaam van de tegenstander. Kon er echt niks aan doen, was een blinde slag... 7-4 voor mij. Eerste set binnen.

Ondertussen zat de rest van mijn team alweer op het terras en stonden we dus al 3-0 achter... Dat werkt ook niet echt motiverend. :P

Tweede set
Ik mocht beginnen en begon meteen goed. 0-1 voor. Daarna tegenstander aan de beurt en die slaat met gemak de 1-1 binnen. Ik wordt gebroken en tegenstander bevestigt de break 3-1 voor hem. Ik raak, zoals vaker, geïrriteerd. Helaas heeft dat altijd invloed op mijn spel en ik verlies dan ook simpel met 6-1...

Derde set
Ik ga vrolijk verder met het slechte tennis en sta dan ook snel 5-1 achter. Ik ontspan weer volledig en kom met veel ren en vliegwerk terug tot 5-5. Tegenstander kan daarna helaas zijn service weer houden en maakt 6-5. Ik mag serveren en kom op 40-30, sla ik een dubbele fout. Deuce.
Kom op nadeel, en moet rennen om een bal te halen in de andere hoek. Lanceer de bal omhoog en valt in, tegenstander doet hetzelfde waarna ik deze netjes de hoek in smash en weer op deuce sta. Het wordt voordeel, sla weer een dubbele fout... AAARRGH!!!! Deuce - nadeel - deuce - nadeel - deuce - nadeel - deuce - VOORDEEL :D - deuce :( - nadeel - BAL VOL TEGEN DE NETBAND EN ROLT......... EROVERHEEN!!! - deuce - voordeel - deuce - voordeel - deuce - nadeel - deuce -
is ook meteen de langste game van de wedstrijd zo (al 20 minuten bezig)
- voordeel - deuce - nadeel - en krijg weer een kans om deuce te maken maar sla de bal net een centimetertje achter de lijn.

4-0 achter. Na 3:15 uur getennist te hebben. Haha.

Ondertussen krijgt tegenstander bericht dat hun directe concurrent met 6-0 gewonnen heeft, dus moeten ze ook met 6-0 winnen om kampioen te worden. Leuk, hebben ze nog wat om voor te knokken.
Alhoewel knokken werd het echt niet meer. De dubbels gaan (te) makkelijk verloren en wij kunnen zeggen dat we van de kampioen verloren hebben...

Maar toch had ik liever dat ene puntje afgesnoept, ik had graag nog een tie break in de derde set willen spelen. Maar ik ga wel weer 4/100 omlaag, van 7,16 naar 7,12 :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Vetnek op 04-06-2012 11:15:42 ]
pi_112413875
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:45 schreef tja77 het volgende:
EPISCH.....

Gisteren mochten wij dus aantreden tegen de nummer 3. Onze directe concurent mocht tegen de nummer laatst. Wij stonden 2 punten voor, maar onderling resultaat hadden we met 3-2 verloren. We hadden dus aan een 4-1 of 5-0 overwinning voldoende om het kampioenschap binnen te slepen. Dan zouden we ook niet afhankelijk zijn van wat de nummer 2 zou doen. We wisten dat de dames van onze tegenstander, beter waren dan onze dames. Dus de DE en DD werden als verlies ingecalculeerd. En dus wisten we dat we het moeilijk zouden krijgen.

We zouden om 2 uur beginnen, en ondanks dat het regende gingen we dus ook gewoon de baan op. Ik mocht de HE voor mijn rekening nemen. En naast me stond de DE. Ik zag dat onze dame geen schijn van kans had, en dus kwam er druk om mijn single te staan. Tegenstander was een vaste speler, die alles terug slicete. Ballen waren zwaar, en mijn kleren zeiknat. Eerste set win ik, 2e verlies ik kansloos. 3e set 4-2 voor op zijn service 0-40. Ik mik een backhand return langs de lijn 10 cm. achter de baseline (kon hij niet meer bij) Hij slaat een netbal die aan mijn kant valt, en een ace. Ik verlies die game. en de 2 games erna ook.4-5 achter. Lange game ik kom op nadeel (matchpoint) 2e service, hij retourneert op mijn backhand en loopt op, ik passeer hem backhand cross. en 2 punten later heb ik de game. wordt uiteindelijk tie-break die ik win met 7-2.

1-1 na de singles.

De dubbels, herendubbel winnen we makkelijk, maar we zien dat de dames er weer kansloos afgaan. Dus het staat 2-2, en we weten dat we afhankelijk zijn van wat de nummer 2 doet bij de nummer laatst. Telefoon gaat, en het blijkt dat ze met 4-0 voorstaan, en dat er bij de HE net aan de 3e set begonnen is. Kortom, we waren nog niet uitgeschakeld. Onze mix gaat de baan op, en die winnen we met 6-2 en 6-3. Dus we winnen met 3-2, en het wachten is begonnen, we hadden het nummer van de kantine van de nummer 2, maar dat nummer wekte dus niet. Half uur later gaat de telefoon, en blijkt dat de nummer 2 de 3e set verloren heeft, waardoor ze met 4-1 winnen. Oftewel

KAMPIOENUHHHHH

maar aangezien ik matchpoint tegen heb gehad in de single, wel eentje met het kleinst mogelijke verschil. Volgend jaar eerste klasse.
*O*
Episch! :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112413952
Klinkt als een spannende wedstrijd. Jammer dat je verloren hebt.

quote:
Maar toch had ik liever dat ene puntje afgesnoept, ik had graag nog een tie break in de derde set willen spelen. Maar ik ga wel weer 4/10 omhoog, van 7,16 naar 7,12 :P
Je bedoelt neem ik aan 4/100 omlaag ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 11:19:58 #266
305856 Vetnek
amateur
pi_112416862
Haha. Zat nog te slapen! :P aangepast.
pi_112419543
Geen kampioen geworden. :'( Voor het eerst in 2 jaar weer op kunstgras, en dan ook nog is in de regen. :N Je glijdt gewoon meer dan op gravel en het is ook retelastig om te stoppen met glijden. Kunstgras :r :r :r

We moesten minstens met 4-2 winnen om kampioen te worden. Maar wat een drama zeg, ik kon mijn enkeltje nog wel lelijk winnen maar de rest verloor allemaal. Na de singles was het dus al over en die dubbel kon mij eerlijk gezegd wel gestolen worden. Het eindigde dan ook in 5-1.

Gelukkig was het gezellig en waren er veel mensen van onze club bij. Even stevig het verlies weg gezopen met z'n allen. *O*
pi_112419706
Gisteren met 5-3 gewonnen. Ging echt helemaal nergens meer om. We speelden tegen het team dat gedeeld 4e met ons stond. Door die tering regen de singles bij ons binnen gespeeld.

Zelf de single met 6-4, 7-5 gewonnen. Speelde tegen een lefty met zo'n typische sliceservice die binnen amper te houden is. Uiteindelijk alles op service, maar in de twee sets op tijd een break kunnen plaatsen. Dubbel was echt rete slecht, maar toch met 7-6, 6-4 gewonnen. De mixen hebben we verdeeld omdat het dus toch nergens meer om ging en het inmiddels half 7 was.

Volgens jaar maar op weg naar de 4e klasse, dat zou echt moeten lukken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 04-06-2012 12:39:48 ]
  maandag 4 juni 2012 @ 12:36:11 #269
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112419968
We weten volgende week pas of we kampioen worden of niet, bij de tegenstander hebben ze niet gespeeld, wij hebben 6-0 gewonnen, dus het hangt van hun af :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 4 juni 2012 @ 13:44:51 #270
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_112422595
Met 5-0 weten te winnen en zelf ongeslagen gebleven dit seizoen, maar wat ging het lastig zeg.

Dubbel: Eerste set 6-0 weten te winnen, daarna staan kloten en met 0-3* achter komen en het in het tiebreak in de 2e set af moeten maken.

Enkel: Eerste set 6-1 gewonnen, daarna sloeg ineens vermoeidheid toe. Raakte niks meer (zoals eerder dit seizoen) en verloor met 2-6. Bij *3-0 in de derde set, kreeg ik opeens kramp in beide kuiten. Game weten te pakken en met geweldige slagen het af kunnen maken met 6-0 _O_...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:20:27 #271
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_112465591
kwartfinale HE6 gewonnen met 6-4 6-1 vorm begint te komen!
pi_112465626
Vanavond meteen 2 potjes in eerste toernooi. Thank god dat het vandaag wat beter weer is...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112466026
Normaal zou ik deze week toernooi hebben, maar zit aankomend weekend op Texel. :)
Volgende week maandag HD7 en woensdag GD7. (gelukkig al om 19:00 dan zijn we uitgespeeld als Nederlands elftal moet spelen tegen Duitsland.) :P

Afgelopen weekend een voetbaltoernooi gehad. Zomaar weer na 7 jaar niet gevoetbald hebben 100% voor alles gaan. Heb ik gvd toch een partij spierpijn... niet normaal :D
Gister ging ik toch even tennissen. Mijn loopwerk was echt drama en dus de rest ook haha. :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:11:22 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112472013
Ik was er niet bij, maar het team heeft bij ons gewoon gespeeld en 4-4 tegen de nummer 3. Daardoor zijn wij gedeeld 2de geworden. Kampioen werd al moeilijk (bijna onmogelijk) dus 2de is een heel mooi resultaat. :)

Wanneer gaan we "post competitie" ratings posten??? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112472344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef Komakie het volgende:
Ik was er niet bij, maar het team heeft bij ons gewoon gespeeld en 4-4 tegen de nummer 3. Daardoor zijn wij gedeeld 2de geworden. Kampioen werd al moeilijk (bijna onmogelijk) dus 2de is een heel mooi resultaat. :)

Wanneer gaan we "post competitie" ratings posten??? :P
Mwah dan ga ik ietsje achteruit. :P
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:56:57 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112546558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Mwah dan ga ik ietsje achteruit. :P
Boeie, het moet bijgewerkt worden >:)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112552547
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Boeie, het moet bijgewerkt worden >:)
Ja vind ik ook hoor. :D
Volgende week maandag eerste wedstrijd van eigen open toernooi. :)

Dat tennis kijken op tv helpt echt. Stond vanavond lekker te spelen zeg. Zo relaxed en zoveel ballen heerlijk midden op het blad raken en constant druk opvoeren bij tegenstander. Lang niet zo lekker getennist. :)
pi_112556879
Gister bij een toernooi 3 uur op de baan gestaan. Ik won uiteindelijk 5-7 7-6 7-5 Nog 1 matchpoint tegen gehad! :D Nu vandaag de kwartfinale.

Op het matchpoint 3 smashes terughaalt en na de 3de smash een zieke runninglob boven op de lijn. :D
Matchpoint kwam op 5-6 tiebreak tweede set. Daarna dus 6-6 in de tiebreak en toen gaf hij een bal uit die in was. Hij vroeg het aan de mensen achter hem ( Een vriend van hem en mijn vader) en die zeiden beide dat hij op de lijn was. Hij kon geen afdruk vinden en daarom wilden hij een let spelen. :') Toen heb ik gewoon het punt geclaimed en won ik de tiebreak 8-6. :D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_112557279
wij zijn geëindigd met een 8-0 overwinning. beter laat dan nooit :P zijn 6e geworden, 13 punten boven de 2 zwakke broeders in de poule.

dit weekend start toernooi op mijn eigen club.Speel HE5 en HD5. HD5 2e geplaatste en meteen halve finale. HE5 eerste geplaatst in sheet van 8, 6 van de 7 win ik waarschijnlijk redelijk makkelijk van en ik loot natuurlijk tegen de ander :') meteen finale denk ik. hij staat wat minder qua ranking omdat hij zware competitie had. Ben benieuwd. Op de clubkampioenschappen verloor ik de finale van hem in 3...
~Si vis amari, ama~
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:17:43 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112560330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:22 schreef detennismaster het volgende:
Gister bij een toernooi 3 uur op de baan gestaan. Ik won uiteindelijk 5-7 7-6 7-5 Nog 1 matchpoint tegen gehad! :D Nu vandaag de kwartfinale.

Op het matchpoint 3 smashes terughaalt en na de 3de smash een zieke runninglob boven op de lijn. :D
Matchpoint kwam op 5-6 tiebreak tweede set. Daarna dus 6-6 in de tiebreak en toen gaf hij een bal uit die in was. Hij vroeg het aan de mensen achter hem ( Een vriend van hem en mijn vader) en die zeiden beide dat hij op de lijn was. Hij kon geen afdruk vinden en daarom wilden hij een let spelen. :') Toen heb ik gewoon het punt geclaimed en won ik de tiebreak 8-6. :D
Netjes :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:19:57 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112560421
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook hoor. :D
Volgende week maandag eerste wedstrijd van eigen open toernooi. :)

Dat tennis kijken op tv helpt echt. Stond vanavond lekker te spelen zeg. Zo relaxed en zoveel ballen heerlijk midden op het blad raken en constant druk opvoeren bij tegenstander. Lang niet zo lekker getennist. :)
Ik heb dat altijd als ik een beetje hoog niveau heb gezien in het echt. Bijvoorbeeld als je naar een proffesioneel toernooi bent geweest ofzo. Dan gaat het altijd super lekker :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112560753
Het ziet er in het echt altijd zo ongelooflijk makkelijk uit. Dan ga ik inderdaad zelf ook denken van: wtf, die moet ik ook kunnen. En vaak gaat het dan ook wel aardig :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112560895
Komende 2 weken clubkampioenschappen. In de HE4 zijn er 2 poultjes van 4 en in de HD6(Speel met iemand die net weer is begonnen) een poultje van 5. Dus sowieso al 7 wedstrijden.

De doelstelling voor de enkel is toch wel minstens halve finale ook al wordt het heel moeilijk.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:32:21 #284
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_112560948
De nummer laatst uit onze poule heeft 1 punt :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:36:00 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112561101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Norrage het volgende:
Het ziet er in het echt altijd zo ongelooflijk makkelijk uit. Dan ga ik inderdaad zelf ook denken van: wtf, die moet ik ook kunnen. En vaak gaat het dan ook wel aardig :D
Stomme is, ik weet sowieso wel hoe het moet, maar ik doe het gewoon te vaak niet. Als ik dat dan zie herinnert me dat er ineens aan hoe het ook alweer moet denk ik :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112561165
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef truedestiny het volgende:
Komende 2 weken clubkampioenschappen. In de HE4 zijn er 2 poultjes van 4 en in de HD6(Speel met iemand die net weer is begonnen) een poultje van 5. Dus sowieso al 7 wedstrijden.

De doelstelling voor de enkel is toch wel minstens halve finale ook al wordt het heel moeilijk.
Met iemand die vroeger heel goed was, of een beginner? Klinkt alweer als een goed plan...een (bijna) 4tje in de HD6 _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112561169
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
De nummer laatst uit onze poule heeft 1 punt :')
:')
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:37:46 #288
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_112561181
arm beetje overbelast..altijd fijn..
pi_112561229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Met iemand die vroeger heel goed was, of een beginner? Klinkt alweer als een goed plan...een (bijna) 4tje in de HD6 _O-
Hij was vroeger echt een goed 4tje in de dubbel. Nu kan die nog steeds vet goed volleren maar moeite om vanaf de baseline ballen in te slaan. :D

En op mijn pasje sta ik gewoon 6 in de dubbel. :P online 5.1
pi_112561264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:39 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Hij was vroeger echt een goed 4tje in de dubbel. Nu kan die nog steeds vet goed volleren maar moeite om vanaf de baseline ballen in te slaan. :D
Nou dat wordt een walkover voor jullie zo te zien...had je niet HD5 moeten doen? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112561396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou dat wordt een walkover voor jullie zo te zien...had je niet HD5 moeten doen? :D
misschien, na maandag avond weet ik het! Maar hij wou per se in de 6. 5 vond die zichzelf te slecht voor.

Het was trouwens wel 8 jaar geleden dat die een goed 4tje was in de dubbel. Hij tennist nu nog maar 4 maanden en dan 1x per week.
pi_112691752
1 potje maar gewonnen dit toernooi, maar het was natuurlijk armoedig weer. HDs 1e ronde gewonnen, lekker gespeeld. Kwartfinale ging ook lekker maar duidelijk overklast. GD hadden we een walkover en toen tegen 2 redelijk makkelijke spelers verloren, omdat ik echt helemaal niks kon raken zien en horen op de baan op vrijdagavond 22.00. Het stormde en regende en ik kon niet omgaan met het kunstlicht. Alles ging te snel, en kut. Erg zonde. Slechtste wedstrijd van het jaar vooralsnog. Voelde me niet goed :(

Ach, het was het ook allemaal niet waard met dit kutweer. Over 2 weken mijn volgende toernooitje. En dan eindelijk lekker singelen ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112692596
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef Norrage het volgende:
1 potje maar gewonnen dit toernooi, maar het was natuurlijk armoedig weer. HDs 1e ronde gewonnen, lekker gespeeld. Kwartfinale ging ook lekker maar duidelijk overklast. GD hadden we een walkover en toen tegen 2 redelijk makkelijke spelers verloren, omdat ik echt helemaal niks kon raken zien en horen op de baan op vrijdagavond 22.00. Het stormde en regende en ik kon niet omgaan met het kunstlicht. Alles ging te snel, en kut. Erg zonde. Slechtste wedstrijd van het jaar vooralsnog. Voelde me niet goed :(

Ach, het was het ook allemaal niet waard met dit kutweer. Over 2 weken mijn volgende toernooitje. En dan eindelijk lekker singelen ^O^
Kunstlicht heb ik ook af en toe last van, vooral als je al bezig bent en het licht gaat aan. Dan merk ik gewoon duidelijk dat ik soms veel te laat ben met mijn slag.
pi_112785534
Gister eerste ronde herendubbel, werd gelukkig verplaatst naar binnen. Er werd ook buiten gespeeld, maar heb laatste jaar veel in de regen getennist en ben er wel een beetje klaar mee. :P
Heb al 1,5 week last van bovenbeen na een voetbaltoernooi en trek het echt niet als ik veel moet lopen. Gelukkig was het een snelle baan en de punten waren vrij kort. Mijn maatje is 1,90 en zeer goed aan het net, dan is het achterin staan toch lekker. :) Wel heerlijk staan spelen. Rustig terug brengen was voldoende voor een 6-3 6-3 overwinning. :)
Vanavond is de Fysio aanwezig laat ik wel even naar kijken.
Morgen staat volgende wedstrijd op het programma. GD7 kwartfinale, daar weet ik zeker dat ik veel moet lopen. Normaal geen probleem, maar ben benieuwd hoe dat morgen gaat.
Ga denk van te voren insmeren en ibu innemen anders trek ik het denk ik echt niet. :{
pi_112824497
Pff gister bij fysio geweest. Waarschijnlijk bovenbeen spier verrekt. En als ik last heb zegt ze dat het beter is om niet te spelen.
Maar ik ben eigenwijs en ga m'n bovenbeen insmeren met reflex achtig spul en een ibuprofen innemen voor de wedstrijd.
Zo erg lijkt het allemaal niet en wil niet zomaar opgeven als ik best kansen zie dat we kunnen winnen vanavond. :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:49:28 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112829269
Ge-wel-dig :D

Ik had mij met mijn vriendin ingeschreven voor de GD5 op de clubkampioenschappen. Mijn vriendin is net 2.5 jaar aan het het tennissen en is nog 8 (volgend jaar waarschijnlijk 7)
Gaat op zich wel lekker met haar wat niveau betreft en nu ik dit jaar (nog) 5 ben in de dubbel had ik het idee om de clubkampioenschappen in de GD5 mee te doen. In de 3/4 zou te zwaar worden, maar 5 was misschien nog wel te doen.

Op zich hadden we er niet veel van verwacht, dus gisteren gewoon begonnen met lekker tennissen en niet te druk maken om resultaten enzo. We moesten ook gelijk tegen de eerste geplaatst in een poule dus gelijk lekker zwaar om in te komen.
Eerste set begonnen we al gelijk goed. 4-1 voor. Daarna de set gewonnen met 6-3. Totaal onverwacht, maar ik stond echt als een held te spelen. Ik had alles zowel achterin als aan het net. Mijn vriendin kon zich daar aan optrekken en speelde van achteruit echt geweldig. Alles half hoog goed cross en diep.
In de 2de set ging het gelijk op, maar kwamen we op 4-3 voor. Daarna eerst haar service gewonnen _O_ en daarna gelijk de heer gebroken :D

Gewoon 6-3 6-3 gewonnen van een 5.2 heer en 5.4 dame terwijl ik 4.0 sta en mijn vriendin 7.9 _O_
Ineens zijn we de favorieten :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112829523
Mjah, de heer maakt in zo'n pot duidelijk het verschil natuurlijk, en ziet eruit dat jij wel heel veel beter bent dan die andere heer ;) Maar mooi :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_112829593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Komakie het volgende:
---knip---

Gewoon 6-3 6-3 gewonnen van een 5.2 heer en 5.4 dame terwijl ik 4.0 sta en mijn vriendin 7.9 _O_
Ineens zijn we de favorieten :')
Haha mooi!

En stel jullie worden clubkampioen in de 5, dan is je vriendin straks nog steeds een 7.9 :')
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:55 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112832748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Mjah, de heer maakt in zo'n pot duidelijk het verschil natuurlijk, en ziet eruit dat jij wel heel veel beter bent dan die andere heer ;) Maar mooi :D
Ja ok. Ik was ook wel een heel stuk beter dan de heren van de tegenstanders, maar dan nog. Hun dame was ook een prima tennister en veel meer ervaren en beter dan mijn vriendin, maar mijn vriendin speelde een geweldige wedstrijd. Daarnaast speelde ik echt heel goed. Heel lang geleden dat ik zo goed heb gespeeld in een wedstrijd. Ik had zo verschrikkelijk veel aan het net, bijna geen punten tegen op mijn service en vanuit achteruit echt heel erg hoop tempo waardoor ze ook geen kans kregen om mijn vriendin te bestoken.

Ik zeg het niet snel van mezelf, maar ik was echt _O_
En mijn vriendin was ook _O_

:D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112832813
Tijd voor een fantopic?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:34 #301
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112832832
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Haha mooi!

En stel jullie worden clubkampioen in de 5, dan is je vriendin straks nog steeds een 7.9 :')
Zou wel geweldig zijn.

Ze was ook zo geconcentreerd. We wonnen het laatste punt en ze was alweer bezig met het volgende punt. Zegt ze echt "uh, het is nu 15-40. ok ik moet weer. of nee het is game. 2 punten verschil..."
"ehm, we hebben al gewonnen hoor"
wat? ohhh jaa!!! WOOOHOO"

:D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')