Ik heb braaf die OP een beetje lopen updaten en zo, en deed mijn best voor leuke titels...en dan wordt er weer gefaald. Het is iets heel kleins die OP, en natuurlijk niet zo belangrijk, maar ook weer zo simpel....kost 3 klikjes om het ff te fixen en iig die ranglijst eens te updaten. Doet Predivity al die moeite voor niets....quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Daan2x256 het volgende:
Fail OP![]()
Ik ga morgen weer lessen en een uurtje enkelen. Mag aankomende vrijdag weer enkelen en hoop dat het beter gaat dan de vorige keer. Ik enkel echt te weinig. Vorige keer kreeg ik het pas weer een beetje door toen ik 1-6 0-3 achter stond.Beetje te laat verloor 2e uiteindelijk met 7-5
Ik herkende je niet. Nieuwe avatar?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef luckass het volgende:
allemachtig wat een dag vandaag.
3-5 verloren, 6 driesetters, zelf mix gewonnen en dubbel verloren (stom stom stom).
Was de wedstrijd om de 2e plaats, dat gaat niet meer lukken dus.
Mja, ze waren gewoon allemaal net iets beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb braaf die OP een beetje lopen updaten en zo, en deed mijn best voor leuke titels...en dan wordt er weer gefaald. Het is iets heel kleins die OP, en natuurlijk niet zo belangrijk, maar ook weer zo simpel....kost 3 klikjes om het ff te fixen en iig die ranglijst eens te updaten. Doet Predivity al die moeite voor niets....
[..]
Ik herkende je niet. Nieuwe avatar?
En beetje gefaald dus
Nope, na 1 jaar verdwijnt alles. Echt supersuf eigenlijk. Vroeger was dat namelijk niet...quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als team met 6-0 gewonnen, maar belangrijker is dat ik m'n eerste competitiesingle sinds een jaar of drie heb gewonnen!!
Eerste set vrij simpel 6-2, daarna een gelijkopgaande tweede set die naar de tegenstander ging (4-6), maar vervolgens kon ik het op miraculeuze wijze afmaken met 6-3! De ban is gebroken
Is het in het KNLTB overzicht ook mogelijk om resultaten van drie jaar geleden terug te vinden? Ik kijk nu gewoon in m'n spelersprofiel met aangepaste datum (vanaf 1-1-2008), maar hij gaat niet verder terug dan maart 2011...
Grappig, ik ook een 3.5 erbij in de enkel en een 3.7 in de dubbelquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Salamando het volgende:
Wat sta ik toch koning te spelen op het moment, weer een 3.5 en een 3.6 erbij in de dubbel.
Als je op google zoekt kom je ook nog wel eens wat leuks tegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nope, na 1 jaar verdwijnt alles. Echt supersuf eigenlijk. Vroeger was dat namelijk niet...
Gelukkig hebben we toernooi.nl, maar competitie-uitslagen kunnen we dus niet bewaren...
Landelijk spelen.quote:
Niemand hier dus uit Almelo?!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Een vraagje aan allen hier:
Zijn er mensen uit Almelo hier die tennissen?! Ben op zoek naar een tennismaatje hier namelijk. Ben momenteel nog nergens lid, omdat ik pas sinds kort in Almelo woon. Wel altijd getennist en mijn speelsterktes zijn 5/5.
De poule waar we nu in spelen is iets minder sterk. Daarnaast won ik nu in het begin van het seizoen al een paar wedstrijden voordat de competitie begon wat het (mentaal) een stuk makkelijker maakt, is de sfeer in het team super, hebben we betere trainingen omdat we een andere trainer hebben en ik sta ze gewoon wel lekker te rakenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:41 schreef Norrage het volgende:
Wat is er met jou gebeurd Komakie? Vorig jaar won je geen pot, en dit jaar speel je de sterren van de hemel
Dames in mijn team zijn 4/3 4/3 3/4 en een andere heer is 4/3 en de 3de heer is 5/4, maar staat richting de 3 in de dubbel.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik snap maar een vijfje?
Dus niet perse de betere spelers van Nederland?
Dat was ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef tja77 het volgende:
Nog even terugkomend op het bespanverhaal, ik had ff een fotootje gemaakt van het racket dat ik bespannen had. Maanvis trok zijn 1.14 mm dikke snaar kapot. Maar de snaar in dit racket is dus gewoon 1.37mm. Tijdens het bespannen, niks aan de hand, maar toen ik de volgende dag het racket uit mijn tennistas pakte, om het aan de eiegenaar terug te geven, zag het er dus zo uit.
[ afbeelding ]
da's beter dan een meisje dat ik ken dat telkens 'kom ooop' schreeuwt. Dat was best frappant toen ze het winnende punt had geslagen 'kom ooop' alsof dat nog nodig is!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb wel een naar trekje ontwikkeld.Als ik nu een lekkere bal sla(moet wel echt een mooie winner zijn) dan zeg/schreeuw ik hoppaaa.
WTF??? Dat doet mijn teamgenoot dus ook sinds een week ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb wel een naar trekje ontwikkeld.Als ik nu een lekkere bal sla(moet wel echt een mooie winner zijn) dan zeg/schreeuw ik hoppaaa.
Haha ik heb voornamelijk dat als ik de wedstrijd gewonnen heb ik even een keer flink schreeuw. Ook iets van dit seizoenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Haha zo ergquote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef tja77 het volgende:
Of van die veel te lekkere jonge meisjes in korte rokjes die zo arrogant op de baan staan, en na iedere winner roepen "zo mooooi"
ben jij belgisch?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik zeg bij belangrijke mooie punten vaak "komaan..."![]()
Nee totaal niet.quote:
Komaan?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik zeg bij belangrijke mooie punten vaak "komaan..."![]()
"BAM" is onze standaard bij de mannen hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef Komakie het volgende:
Ik begon dit weekend wel ineens met BAM! Als ik langs de kant zat en mijn team genoot sloeg een goede bal
zonne grote vuurbal!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef luckass het volgende:
[..]
"BAM" is onze standaard bij de mannen hoor.
Hey vriend, als je toch steeds in het topic zit, update die OP eens.quote:
Is er geen beter voorbeeld?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Come on roep ik altijd
Dat deed Hewitt namelijk ook.
Ik betrapte me er zondag ineens op dat ik het zei.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef luckass het volgende:
[..]
"BAM" is onze standaard bij de mannen hoor.
Die Come on van Hewitt is irritant, maar die Vamos vind ik ook wel een beetje erg uitgekauwd.quote:
Haha herkenbaar als je een tijdje niet in vorm bent, maar weet dat je beter kuntquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:12 schreef Norrage het volgende:
De uitspraak die ik het meest roep is " HEHE, EINDELIJK" als die bal die ik telkens faal eindelijk wel lukt
'Lopen, vetklep' of 'Je bent te traag, dikzak' heb ik daarvoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:30 schreef Salamando het volgende:
Bij mij doet 'zak hooi' het ook wel lekker als ik weer eens zo lekker lui naar de bal toebewogen heb waardoor ik hem fout sla.
Ik hoor tegenstanders bij dat soort situaties als ik makkelijk een smash kan afmaken: "Het is godverdomme geen pakjesavond"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Als ik een bal soort van aangeef aan de netspeler die hem dan weg smasht bijvoorbeeld, mompel ik altijd iets van
"Wat ben je toch een achterlijk tiefus mongool", maar niemand die het dan hoort het gelukkig.
Of pakjesboot 14 is weer gearriveerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoor tegenstanders bij dat soort situaties als ik makkelijk een smash kan afmaken: "Het is godverdomme geen pakjesavond"
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoor tegenstanders bij dat soort situaties als ik makkelijk een smash kan afmaken: "Het is godverdomme geen pakjesavond"
'Zal hem de volgende keer iets hoger aanspelen, deze was net te laag denk ik he?' (en variaties daarop)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of pakjesboot 14 is weer gearriveerd
Of, ik sta verdomme geen training te geven.
Zondag miste mijn tegenstander een volley die echt zo simpel was dat het moeilijker was om het fout te slaan dan om hem over het net te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
'Zal hem de volgende keer iets hoger aanspelen, deze was net te laag denk ik he?' (en variaties daarop)
'Alsjeblieft'
Oh ik zeg dan altijd 'luie donder' of 'lui varken'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:30 schreef Salamando het volgende:
Bij mij doet 'zak hooi' het ook wel lekker als ik weer eens zo lekker lui naar de bal toebewogen heb waardoor ik hem fout sla.
haha, mooi is dat! Zo hoort het ook vind ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zondag miste mijn tegenstander een volley die echt zo simpel was dat het moeilijker was om het fout te slaan dan om hem over het net te krijgen.
Ik zei tegen hem "ik ga hem echt niet nog makkelijker aanspelen hoor"
Was wel relaxte gast dus hij kon er wel tegen. Hij zei zelfs "kan dat dan?"
Briljantquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met zulke gasten zat ik gelukkig ook bijna altijd in de competitie. Daarnaast kun je aardig aanvoelen wat je kunt zeggen meestalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zondag miste mijn tegenstander een volley die echt zo simpel was dat het moeilijker was om het fout te slaan dan om hem over het net te krijgen.
Ik zei tegen hem "ik ga hem echt niet nog makkelijker aanspelen hoor"
Was wel relaxte gast dus hij kon er wel tegen. Hij zei zelfs "kan dat dan?"
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:29 schreef Maanvis het volgende:
ik ken iemand die bij een bal op de lijn die ie niet meer haalt altijd roept:
"UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..
..
..
STEKEND!!!"
Hij hoorde het niet omdat ik het tegen mensen aan de kant zei. Je kon alleen achter de baan zitten en ik stond toevallig aan die kant. Aan de kant konden ze er wel om lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, mooi is dat! Zo hoort het ook vind ik.
Wat zei je tegenstander over je opmerking over het tossen?
'Wat een windje vandaag he?'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb soms wel moeite met mensen die echt tijdens wedstrijden beginnen te praten tegen je. Bij de wissel ofzo. Een keer een opmerking tussendoor vind ik altijd wel lachen
Jij hebt het boek 'mind set' gelezen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef Drassss het volgende:
Als iemand echt heerlijk staat te serveren tegen je wil het wel eens helpen om ze tijdens een wissel daar extra op te attenderen. Ook met de vraag "Hoe doe je dat toch etc".. vervolgens raken ze geen bal meer
Niet eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt het boek 'mind set' gelezen!
Aangepast.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef Daan2x256 het volgende:
Wie kan de lijst van de OP veranderen.
Link voor afbeelding veranderen in: "http://i.imgur.com/VmBzr.jpg"
En eventueel de titel aanpassen?
Staat wel zo netjes.
[ afbeelding ]
Ik heb dat zelf al gedaan hoor. Niet met de eer gaan strijken.quote:
quote:
quote:
quote:
Nog een weekje wachten want deze week zat er 1.1 punt tussen mijn tegenstander en ik. Dus ging niks om hoog! Trouwens nog steeds ongeslagen na 4 singles. En 1 verloren na 4 dubbels.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:37 schreef Komakie het volgende:
Wanneer doen we de volgende update voor de speelsterkten?
Nu ik er zo goed voor sta wil ik wel weer een update
Huh?quote:
Wij hadden dat met die netband afgelopen weekend wel 100x, zowel in mijn dubbel als mijn mixed. Ik wist niet wat ik meemaaktequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
'Wat een windje vandaag he?'
'Het zit me wel mee he?'
'Je hebt wel pech met die netband zeg'
Ik heb ze allemaal al voorbij horen komen.
Of gewoon zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wij hadden dat met die netband afgelopen weekend wel 100x, zowel in mijn dubbel als mijn mixed. Ik wist niet wat ik meemaakteAlles, op één bal na, viel ook precies aan de goede kant van het net voor ons.
En dan opmerkingen als 'je wist het nog niet, maar wij trainen hierop' enz
die ga ik een keer gebruikenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen
"ik ben gewoon een goede netspeler"
Nooit wat van begrepenquote:
Hemeltjelief, wat fout, dat heb ik nog nooit gehoord!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef tja77 het volgende:
Of van die veel te lekkere jonge meisjes in korte rokjes die zo arrogant op de baan staan, en na iedere winner roepen "zo mooooi"
Dan is het wel een enorm standaardkreet van haar geworden. Grappig!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's beter dan een meisje dat ik ken dat telkens 'kom ooop' schreeuwt. Dat was best frappant toen ze het winnende punt had geslagen 'kom ooop' alsof dat nog nodig is!
* gniffel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Als ik een bal soort van aangeef aan de netspeler die hem dan weg smasht bijvoorbeeld, mompel ik altijd iets van
"Wat ben je toch een achterlijk tiefus mongool", maar niemand die het dan hoort het gelukkig.
Heb een keer gemixed tegen een tegenstander die dat steeds deed. Was wel irritant, want het -stekend deel volgde steeds vrij laat...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:29 schreef Maanvis het volgende:
ik ken iemand die bij een bal op de lijn die ie niet meer haalt altijd roept:
"UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..
..
..
STEKEND!!!"
Wow idd wennen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:07 schreef tennisster198 het volgende:
Toernooi.nl heeft een nieuwe site. Even wennen, maar vind het wel mooi
Soms hoort m'n mixmaatje het, die kijkt me dan weer zo aan van, doe is normaal ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef tennisster198 het volgende:
* gniffel.Maar goed dat niemand het hoort denk ik?
Waar woon jij dat er mooi weer voorsPeld is?? Of is droog weer tegenwoordig al mooi?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef tennisster198 het volgende:
Wat een heerlijk gespreksonderwerp hier!![]()
Als ik boos ben, roep ik meestal iets van: "Wat sleeeeecht! Kom op!"... En na een aantal mislukte volleys bij een goede volley wel eens: "Hehe, eindelijk!" Verder weet ik het eigenlijk niet, zal er eens op letten.
Ik heb trouwens wel eens gehad, een paar jaar geleden, dat ik tegen een jong meisje moest spelen die ging juichen ("Yes" of "Komaan") als ik een dubbele fout sloeg. Ik heb toen iets gezegd in de trant van dat ik het niet nodig vond en toen stopte ze daar godzijdank mee. Vond het echt niet netjes... En ook niet nodig uiteraard.
[..]
Hemeltjelief, wat fout, dat heb ik nog nooit gehoord!
[..]
Dan is het wel een enorm standaardkreet van haar geworden. Grappig!
[..]
* gniffel.Maar goed dat niemand het hoort denk ik?
[..]
Heb een keer gemixed tegen een tegenstander die dat steeds deed. Was wel irritant, want het -stekend deel volgde steeds vrij laat...
Morgenavond even balletje overslaan met een teamgenootje. Voor dit weekend is er redelijk mooi weer voorspeld, top! Zaterdag 5e speeldag, tegen de nummer vier...![]()
Ik ben er geen lid, heb er wel ooit competitie moeten spelen tegen de plaatselijke LTC Uden. Is al een aantal jaren geleden, en we moesten tegen een 4-tal 4-tje van 14. Allemaal strak in het trainingspak. Heerste nogal een prestatiesfeer, vond er geen bal aan. Wij speelden daar dus, en toen de kan ranja leeg was, waren ze vertrokken, en bleef ons team dus over. Zijn we met z'n allen naar een damesteam wezen kijken, en hebben daar maar wat mee gedronken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
Was hier niet iemand lid van een tennisvereniging in Uden?
Klopt dinsdagavond was het ook zo'n lekker weer, beetje zwoel wel een windje. Maar na een paar balwisselingen had ik mijn rug al nat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Norrage het volgende:
Trouwens vnv lekker lopen zweten zeg, heerlijk die benauwdheid,..jammer dat we er de rest van de dag ook in moeten leven.
Zulke tegenstanders zijn echt niet leuk. Gezellig met elkaar ouwehoeren en een pilsje drinken hoort er gewoon bij. Hoog of laag niveau...quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben er geen lid, heb er wel ooit competitie moeten spelen tegen de plaatselijke LTC Uden. Is al een aantal jaren geleden, en we moesten tegen een 4-tal 4-tje van 14. Allemaal strak in het trainingspak. Heerste nogal een prestatiesfeer, vond er geen bal aan. Wij speelden daar dus, en toen de kan ranja leeg was, waren ze vertrokken, en bleef ons team dus over. Zijn we met z'n allen naar een damesteam wezen kijken, en hebben daar maar wat mee gedronken.
In Noord-Holland. Ik zag staan 50% kans op zon en 30% kans op regen, dus ik was al tevreden. Maar het is uiteraard alweer veranderd...quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar woon jij dat er mooi weer voorsPeld is?? Of is droog weer tegenwoordig al mooi?
inderdaad, heb een keertje op vrijdagavond meegedaan bij een heren 35+ team. Tennis was niet echt denderend, maar naderhand blijven zitten tot 03.30 uur, uiteindelijk moesten we in totaal bijna 300 Euro afrekenen. Was supergezellig, is een ander uiterste.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zulke tegenstanders zijn echt niet leuk. Gezellig met elkaar ouwehoeren en een pilsje drinken hoort er gewoon bij. Hoog of laag niveau...
Zondag wordt het volgens mij droog....Je moet ook op zondag gaan tennissen, niet op zaterdag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:52 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
In Noord-Holland. Ik zag staan 50% kans op zon en 30% kans op regen, dus ik was al tevreden. Maar het is uiteraard alweer veranderd...
Ik ben al pappa, maar tennis kan een lekkere uitlaatklep zijn. Thuis scheld ik niet zo grof, en als ik weet dat er kinderen in de buurt zijn, pas ik me ook aan...vaak wel tenminste.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:15 schreef Vetnek het volgende:
In het topje van NH maar 25% kans op neerslag voor zaterdag!!Gelukkig moeten we UIT tegen een ander team uit Den Helder
Ik kan trouwens ook behoorlijk schelden tijdens een partij. Maar ben me de laatste tijd* wel zeker meer van bewust en heb KUT, GVD, enzo grootendeels vervangen door PRUTSER.
*dat is sinds er een kindje op komst is en nu alvast moet gaan wennen om veeeeeeeel minder te gaan vloeken en schelden.
Dacht dat Maanvis daar lid was. Ik ga er iig een toernooitje spelen, vandaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben er geen lid, heb er wel ooit competitie moeten spelen tegen de plaatselijke LTC Uden. Is al een aantal jaren geleden, en we moesten tegen een 4-tal 4-tje van 14. Allemaal strak in het trainingspak. Heerste nogal een prestatiesfeer, vond er geen bal aan. Wij speelden daar dus, en toen de kan ranja leeg was, waren ze vertrokken, en bleef ons team dus over. Zijn we met z'n allen naar een damesteam wezen kijken, en hebben daar maar wat mee gedronken.
Zijn volgens mij wel toernooitjes daar waar redelijk goed niveau gespeeld wordt. Je kunt er in ieder geval flink aan de bak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dacht dat Maanvis daar lid was. Ik ga er iig een toernooitje spelen, vandaar
Het is een mixje dus ik kan sowieso aan de bakquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn volgens mij wel toernooitjes daar waar redelijk goed niveau gespeeld wordt. Je kunt er in ieder geval flink aan de bak.
Ik denk sport in het algemeenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef truedestiny het volgende:
Voor veel mensen is tennis ook een emotionele uitlaatklep. Tenminste zo komt het over bij mij.
Serieusquote:
Serieus? haha dat vind ik ook altijd wel grappig (sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:31 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik mompel ook wel eens in mezelf: "Rustig rustig. Gewoon ff terug brengen, hij maakt ook fouten."Heb ik soms nodig met mijn ongeduld.
Maar dat hoort verder niemand.
Geef niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus? haha dat vind ik ook altijd wel grappig (sorry)
Ik zeg nooit zo veel tegen mezelf heel zachtjes. Soms iets van Kom op, maar verder eigenlijk niets.
Ik ken wel mensen die het heel erg doen. Soms is het echt grappig zelfs omdat sommige mensen de raarste dingen zeggen. Soms dingen die niet eens met tennis te maken hebben ofzo
jij fokt onder het tennissen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
Ram ik even men bespanning aan gort net.. Nouja bespannen voor morgenvroeg lukt nog, maar ideaal is het niet
Echt bizar hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
Ja hou op hou op. Ik tennis pas 5 jaar, maar elk toernooi heeft wel een verhaal wat bizar/belachelijk of lachwekkend is.
Ik heb serieus een keer met een jongen gedubbeld die alleen maar tegen zichzelf aan het praten was. In het begin dacht ik de hele tijd dat hij iets tegen mij zei. Sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Geef niet.Is ook wel grappig. Maar heb echt nodig. Vooral als ik teveel wil en iedere derde bal in het net of een meter uit ros.
Mag vanavond weer enkelen en daarna nog een herendubbeltje. Ben benieuwd hoe het in de enkel gaat. Hopelijk gaat het beter dan mijn 6-2 6-3 verlies van vorige keer.
Nee, zo uit het blote hoofd niet, zal het eens aan zoonlief vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Norrage het volgende:
(ik denk dat Miracle Drug uit het westland dit meisje wel kent (was 3 jaar terug, dat wel)...van TV Pijnacker)
11 en 14 jaar. Maar de kinderen zijn vaak het probleem niet. En juist bij het team van die van 14 jaar zie ik de frustratie. Bij die van 11 zie ik juist het nonchalante, 'wat-kan-mij-ut-boeie, ik ben moe en ik heb een consumptiebon'. Welnu, jou wellicht niet maar mijn zoon wel. En dus probeer ik ze op te peppen wat me aardig lijkt te lukken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Maanvis het volgende:
hoe oud zijn de kinderen? je ziet bij kinderen dat ze heel kinderachtig zijn in het begin, slecht tegen hun verlies kunnen, gaan huilen etc, en daarna na een paar jaar gaan ze beter tegen hun verlies kunnen.
Nee, daar ligt hun interesse niet. Dat ligt namelijk in tennisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef Maanvis het volgende:
hoogbegaafd? Wat leuk, dan gaan ze later vast iets voor de mensheid betekenen! Kun je ze aub stimuleren om een medicijn tegen kanker uit te gaan vinden? Er gaan veel te veel mensen aan dood.
ze zullen later toch ergens hun brood mee moeten verdienen, en waarom dan niet met iets dat miljoenen levens redt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, daar ligt hun interesse niet. Dat ligt namelijk in tennis
Wat is jouw probleem? Ze zijn het nu eenmaal. Reacties als die van jou heb ik tot nu toe alleen maar van jaloerse ouders gekregenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zullen later toch ergens hun brood mee moeten verdienen, en waarom dan niet met iets dat miljoenen levens redt?
Je loopt er ook wel erg mee te koop dus ik dacht ff uit de tent lokkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ze zijn het nu eenmaal. Reacties als die van jou heb ik tot nu toe alleen maar van jaloerse ouders gekregen.
Dan zou hun ranking dus ook moeten meestijgen dus blijkbaar zijn ze nog niet 'slim' genoegquote:Ik doel erop dat mijn kinderen niet supergoed of briljant zijn in hun tennisspel. Dankzij hun intelligentie winnen ze wedstrijden van kinderen die een hogere ranking hebben, simpelweg omdat zij het spelletje wat sneller doorhebben dan 'doorsnee' kinderen.
Laat ik het zo zeggen en niet om te rellen of partij te kiezen, maar als je reacties krijgt heb je het er dus over met andere ouders. Dat noem ik een stukje non-informatie, waar niemand iets aan heeft. Dat je ergens trots op bent is prima en geweldig voor de kids, maar ook ontzettend storend voor andere wanneer men daar mee gaat "showen"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ze zijn het nu eenmaal. Reacties als die van jou heb ik tot nu toe alleen maar van jaloerse ouders gekregen.
Klinkt heel stom misschien, maar het sanitair op de meeste verenigingen is toch wel aardig geregeld. In tegenstelling tot verschillende voetbalclubs waar ik kwam toen ik nog een klein jochie was en voetbaldequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, zo uit het blote hoofd niet, zal het eens aan zoonlief vragen.
Het was overigens wel TV Pijnacker waar ze niet eerder dan 10 uur de baan op mochten afgelopen zondag.. Met de meest ranzige toiletten die ik ooit gezien heb trouwens. En dat wil wat zeggen, ben op aardig wat clubs geweest..
Zijn probleem? Ben je jaloers op hem of zo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |