Is er geen beter voorbeeld?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Come on roep ik altijd
Dat deed Hewitt namelijk ook.
Ik betrapte me er zondag ineens op dat ik het zei.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef luckass het volgende:
[..]
"BAM" is onze standaard bij de mannen hoor.
Die Come on van Hewitt is irritant, maar die Vamos vind ik ook wel een beetje erg uitgekauwd.quote:
Haha herkenbaar als je een tijdje niet in vorm bent, maar weet dat je beter kuntquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:12 schreef Norrage het volgende:
De uitspraak die ik het meest roep is " HEHE, EINDELIJK" als die bal die ik telkens faal eindelijk wel lukt
'Lopen, vetklep' of 'Je bent te traag, dikzak' heb ik daarvoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:30 schreef Salamando het volgende:
Bij mij doet 'zak hooi' het ook wel lekker als ik weer eens zo lekker lui naar de bal toebewogen heb waardoor ik hem fout sla.
Ik hoor tegenstanders bij dat soort situaties als ik makkelijk een smash kan afmaken: "Het is godverdomme geen pakjesavond"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Als ik een bal soort van aangeef aan de netspeler die hem dan weg smasht bijvoorbeeld, mompel ik altijd iets van
"Wat ben je toch een achterlijk tiefus mongool", maar niemand die het dan hoort het gelukkig.
Of pakjesboot 14 is weer gearriveerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoor tegenstanders bij dat soort situaties als ik makkelijk een smash kan afmaken: "Het is godverdomme geen pakjesavond"
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoor tegenstanders bij dat soort situaties als ik makkelijk een smash kan afmaken: "Het is godverdomme geen pakjesavond"
'Zal hem de volgende keer iets hoger aanspelen, deze was net te laag denk ik he?' (en variaties daarop)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of pakjesboot 14 is weer gearriveerd
Of, ik sta verdomme geen training te geven.
Zondag miste mijn tegenstander een volley die echt zo simpel was dat het moeilijker was om het fout te slaan dan om hem over het net te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
'Zal hem de volgende keer iets hoger aanspelen, deze was net te laag denk ik he?' (en variaties daarop)
'Alsjeblieft'
Oh ik zeg dan altijd 'luie donder' of 'lui varken'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:30 schreef Salamando het volgende:
Bij mij doet 'zak hooi' het ook wel lekker als ik weer eens zo lekker lui naar de bal toebewogen heb waardoor ik hem fout sla.
haha, mooi is dat! Zo hoort het ook vind ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zondag miste mijn tegenstander een volley die echt zo simpel was dat het moeilijker was om het fout te slaan dan om hem over het net te krijgen.
Ik zei tegen hem "ik ga hem echt niet nog makkelijker aanspelen hoor"
Was wel relaxte gast dus hij kon er wel tegen. Hij zei zelfs "kan dat dan?"
Briljantquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met zulke gasten zat ik gelukkig ook bijna altijd in de competitie. Daarnaast kun je aardig aanvoelen wat je kunt zeggen meestalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zondag miste mijn tegenstander een volley die echt zo simpel was dat het moeilijker was om het fout te slaan dan om hem over het net te krijgen.
Ik zei tegen hem "ik ga hem echt niet nog makkelijker aanspelen hoor"
Was wel relaxte gast dus hij kon er wel tegen. Hij zei zelfs "kan dat dan?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |