Ik denk sport in het algemeenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef truedestiny het volgende:
Voor veel mensen is tennis ook een emotionele uitlaatklep. Tenminste zo komt het over bij mij.
Serieusquote:
Serieus? haha dat vind ik ook altijd wel grappig (sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:31 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik mompel ook wel eens in mezelf: "Rustig rustig. Gewoon ff terug brengen, hij maakt ook fouten."Heb ik soms nodig met mijn ongeduld.
Maar dat hoort verder niemand.
Geef niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus? haha dat vind ik ook altijd wel grappig (sorry)
Ik zeg nooit zo veel tegen mezelf heel zachtjes. Soms iets van Kom op, maar verder eigenlijk niets.
Ik ken wel mensen die het heel erg doen. Soms is het echt grappig zelfs omdat sommige mensen de raarste dingen zeggen. Soms dingen die niet eens met tennis te maken hebben ofzo
jij fokt onder het tennissen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
Ram ik even men bespanning aan gort net.. Nouja bespannen voor morgenvroeg lukt nog, maar ideaal is het niet
Echt bizar hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
Ja hou op hou op. Ik tennis pas 5 jaar, maar elk toernooi heeft wel een verhaal wat bizar/belachelijk of lachwekkend is.
Ik heb serieus een keer met een jongen gedubbeld die alleen maar tegen zichzelf aan het praten was. In het begin dacht ik de hele tijd dat hij iets tegen mij zei. Sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Geef niet.Is ook wel grappig. Maar heb echt nodig. Vooral als ik teveel wil en iedere derde bal in het net of een meter uit ros.
Mag vanavond weer enkelen en daarna nog een herendubbeltje. Ben benieuwd hoe het in de enkel gaat. Hopelijk gaat het beter dan mijn 6-2 6-3 verlies van vorige keer.
Nee, zo uit het blote hoofd niet, zal het eens aan zoonlief vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Norrage het volgende:
(ik denk dat Miracle Drug uit het westland dit meisje wel kent (was 3 jaar terug, dat wel)...van TV Pijnacker)
11 en 14 jaar. Maar de kinderen zijn vaak het probleem niet. En juist bij het team van die van 14 jaar zie ik de frustratie. Bij die van 11 zie ik juist het nonchalante, 'wat-kan-mij-ut-boeie, ik ben moe en ik heb een consumptiebon'. Welnu, jou wellicht niet maar mijn zoon wel. En dus probeer ik ze op te peppen wat me aardig lijkt te lukken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Maanvis het volgende:
hoe oud zijn de kinderen? je ziet bij kinderen dat ze heel kinderachtig zijn in het begin, slecht tegen hun verlies kunnen, gaan huilen etc, en daarna na een paar jaar gaan ze beter tegen hun verlies kunnen.
Nee, daar ligt hun interesse niet. Dat ligt namelijk in tennisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef Maanvis het volgende:
hoogbegaafd? Wat leuk, dan gaan ze later vast iets voor de mensheid betekenen! Kun je ze aub stimuleren om een medicijn tegen kanker uit te gaan vinden? Er gaan veel te veel mensen aan dood.
ze zullen later toch ergens hun brood mee moeten verdienen, en waarom dan niet met iets dat miljoenen levens redt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, daar ligt hun interesse niet. Dat ligt namelijk in tennis
Wat is jouw probleem? Ze zijn het nu eenmaal. Reacties als die van jou heb ik tot nu toe alleen maar van jaloerse ouders gekregenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zullen later toch ergens hun brood mee moeten verdienen, en waarom dan niet met iets dat miljoenen levens redt?
Je loopt er ook wel erg mee te koop dus ik dacht ff uit de tent lokkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ze zijn het nu eenmaal. Reacties als die van jou heb ik tot nu toe alleen maar van jaloerse ouders gekregen.
Dan zou hun ranking dus ook moeten meestijgen dus blijkbaar zijn ze nog niet 'slim' genoegquote:Ik doel erop dat mijn kinderen niet supergoed of briljant zijn in hun tennisspel. Dankzij hun intelligentie winnen ze wedstrijden van kinderen die een hogere ranking hebben, simpelweg omdat zij het spelletje wat sneller doorhebben dan 'doorsnee' kinderen.
Laat ik het zo zeggen en niet om te rellen of partij te kiezen, maar als je reacties krijgt heb je het er dus over met andere ouders. Dat noem ik een stukje non-informatie, waar niemand iets aan heeft. Dat je ergens trots op bent is prima en geweldig voor de kids, maar ook ontzettend storend voor andere wanneer men daar mee gaat "showen"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ze zijn het nu eenmaal. Reacties als die van jou heb ik tot nu toe alleen maar van jaloerse ouders gekregen.
Klinkt heel stom misschien, maar het sanitair op de meeste verenigingen is toch wel aardig geregeld. In tegenstelling tot verschillende voetbalclubs waar ik kwam toen ik nog een klein jochie was en voetbaldequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, zo uit het blote hoofd niet, zal het eens aan zoonlief vragen.
Het was overigens wel TV Pijnacker waar ze niet eerder dan 10 uur de baan op mochten afgelopen zondag.. Met de meest ranzige toiletten die ik ooit gezien heb trouwens. En dat wil wat zeggen, ben op aardig wat clubs geweest..
Zijn probleem? Ben je jaloers op hem of zo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |